دیگران درباره ما چه فکر می کنند؟

  چهارشنبه، 30 مهر 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
دیگران درباره ما چه فکر می کنند؟
ما نمی توانیم خودمان را آن گونه که از بیرون دیده می شویم، ببینیم؛ چون مدام درگیر همان تصویری هستیم که در ذهن مان از خودمان ساخته ایم و دوست داریم همان را ببینیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ما هرگز نمی توانیم بفهمیم که چه تصویری از خودمان ساخته ایم؛ چون معمولا نوعی رفتار می کنیم که احساس می کنیم در آن موقعیت بهترین انتخاب است؛ اما اگر فردی صادق باشد یا یک دوست واقعی نظر صادقانه اش را به ما بگوید، می توانیم نمود بیرونی رفتارمان را دریابیم. درواقع شما می توانید با مشاهده عکس العمل های افراد و نیز نحوه برخورد آن ها با خودتان، به تصویر اجتماعی خود پی ببرید.

آیا با مشاهده رفتارهای دیگران می توانید دریابید که آن ها در مورد شما چه فکری می کنند؟ آیا تصویری واقعی از خودتان در اجتماع ساخته اید، تصویری که واقعا همان شخصیت شما باشد؟

هر سوال این آزمون را با دقت مطالعه کنید و ببینید هر مورد به چه میزان شخصیت شما را توصیف می کند.

1. چه زماني احساس مي كنيد حس بهتري داريد و حال تان خوب است؟
الف) صبح
ب) بعد از ظهر و عصر
ج) شب

2. معمولا چگونه راه مي رويد؟
الف) سريع، با قدم هاي بلند
ب) سريع، با قدم هاي كوتاه
ج) كمي سريع، سرتان را بالا مي گيريد و به اطرافيان تان نگاه مي كنيد
د) كمي سريع و سر به پايين
و) خيلي آرام

3. هنگام صحبت با يك يا چند نفر، شما. . .
الف) مي ايستيد و بازوهاي تان را خم مي كنيد
ب) دست هاي تان را در هم قفل مي كنيد
ج) يك يا هر دو دست تان را روي پهلو يا پشت تان مي گذاريد
د) دست كسي كه با شما صحبت مي كند را مي گيريد
و) با گوش، چانه يا موي تان بازي مي كنيد

4. وقتي در حالت آرامش هـستـيـد،چـگـونه مي نشينيد؟
الف) زانوي تان را خم مي كنيد و پاي تان را روي پاي ديگرتان در گوشه اي جمع مي كنيد
ب) پاهاي تان را روي هم مي اندازيد
ج) پاهاي تان را كنار هم مي گذاريد
د) يك پاي تان را زيرتان خم مي كنيد

5. وقتي چيزي واقعا براي شما جالب است، كدام واكنش را نشان مي دهيد؟
الف) باصداي بلند مي خنديد
ب) مي خنديد اما نه باصداي بلند
ج) لبخند بزرگي مي زنيد
د) فقط يك لبخند كوچك مي زنيد

6. وقتي به مهماني يا جمعي مي رويد و...
الف) با سروصدا وارد مي شويد و مي خواهيد توجه همه را به خود جلب كنيد
ب) آهسته وارد مي شويد و به دنبال كسي كه مي شناسيد مي گرديد
ج) خيلي آرام و بي صدا وارد مي شويد و نمي خواهيد توجه كسي را به خود جلب كنيد

7. اگر زماني كه مشغول كـار هـسـتيد،كـسي حواس تان را پرت كند و مانع كارتان شود، چه کار می کنید؟
الف) از اين فرصت استفاده مي كنيد و كارتان را ديگر ادامه نمي دهيد
ب) خيلي عصباني مي شويد
ج) با كمي مكث و پس از چند دقيقه، سركارتان بر مي گرديد

8. كدام يك از رنگ هاي زير را بيشتر دوست داريد؟
الف) قرمز يا نارنجي
ب) مشكي
ج) زرد يا آبي كم رنگ
د) سبز
ه) سفيد
و) آبي تيره يا ارغواني
ي) قهوه اي يا خاكستري

9. معمولا چگونه مي خوابيد؟
الف) به پشت مي خوابيد
ب) روي شكم مي خوابيد
ج) خودتان را در گوشه اي جمع مي كنيد
د) سرتان را روي بازوي تان مي گذاريد
و) سرتان را زير پتو مي بريد

10. شما اغلب خواب مي بينيد كه. . .
الف) داريد از جايي مي افتيد
ب) با كسي در جنگ هستيد
ج) به دنبال كسي يا چيزي هستيد
د) شناور يا درحال پرواز هستيد
و) معمولا خواب نمي بينيد
ه) در خواب هاي تان هميشه خوشحال و خندان هستيد

امتیازات
1- الف)2 / ب)4 / ج)6
2- الف)6 / ب)4 / ج)7 / د)2 / و)1
3- الف)4 / ب)2 / ج)5 / د)7 / و)6
4- الف)4 / ب)6 / ج)2 / د)1
5- الف)6 / ب)4 / ج)3 / د) 5 / و)2
6- الف)6 / ب)4 / ج)2
7- الف)6 / ب) 2 / ج)4
8- الف)6 / ب)7 / ج)5 / د)4 / و)3 / ه)2 / ی)1
9- الف)7 / ب)6 / ج)4 / د)2 / و)1
10- الف)4 / ب) 2 / ج)3 / د)5 / و)6 / ه)1

بيشتر از 60 نمره گرفته ايد؟
ديگران شما را فردي مي بينند كه دوست دارد مورد توجه همه قرار بگيرد و به عقيده بعضي از افراد شما تحسين برانگيز هستيد و اطرافيان تان از بودن كنارتان لذت مي برند و دوست دارند اوقات خود را با شما سپري كنند اما آنها نمي توانند به شما اعتماد كنند چون مي ترسند كه از طرف شما مورد سرزنش و انتقاد قرار بگيرند.

بين 51 تا 60 امتياز گرفته ايد؟
به نظر ديگران شما فردي بسيار پرهيجان و فعال هستيد و اين انرژي و هيجان تان را به اطرافيان تان نيز منتقل مي كنيد. شما ذاتا سرگروه هستيد. فردي هستيد كه شتابزده تصميم مي گيريدو اين موضوع اغلب به ضرر شما تمام مي شود. جسارت و ماجراجويي از ويژگي هاي بارز شماست. شما دوست داريد همه چيز را حتي براي يكبار هم كه شده تجربه كنيد و به كارهاي پرخطر علاقه زيادي داريد. همه دوست دارند كنار شما باشند چون دنبال كسب تجربه هاي جديد هستيد.

نمره شما بين 41 تا 50 است؟
شما بسيار كم رو، خجالتي و واقع بين هستيد. بي آنكه بخواهيد، هميشه در مركز توجه همگان قرار مي گيريد. شما همه اطرافيان، موجودات، مخلوقات و به طور كلي همه دنيا را دوست مي داريد. مالامال از حس انسان دوستي هستيد و از كمك به ديگران لذت مي بريد. شخصيت شما براي همه جالب و ستودني است.

بين31 تا40 امتياز گرفته ايد؟
شما فردي بسيار حساس، دورانديش، باهوش، بااستعداد و درعين حال متواضع هستيد. به عقيده ديگران شما نمي توانيد به راحتي با كسي ارتباط برقرار كنيد و دوست شويد. وفاداري و صداقت بارزترين ويژگي شماست. بهترين، وفادارترين و صادق ترين دوست براي دوستان تان هستيد اما اگر كسي به شما خيانت كند، هرگز او را نمي بخشيد.

امتيازتان بين 21 تا 30 است؟
فردي بسيار دورانديش، محتاط، وقت شناس، دقيق، دلسوز، آرام و كوشا هستيد و به سبب اين ويژگي هاست كه شما از اطرافيان و دوستان تان متمايز مي شويد و زماني كه در جمعي حضور داريد، بسيار متفاوت و منحصربه فرد به نظر مي رسيد. شما وقتي مي خواهيد در مورد چيزي تصميم بگيريد، تمام جوانب آن را به دقت بررسي و موشكافي مي كنيد و هيچگاه نسنجيده كاري را انجام نمي دهيد. دوستان تان بر اين عقيده اند كه نكته سنجي و موشكافي جزء جدايي ناپذيري از شخصيت شماست.

امتيازتان پايين تر از 21 است؟
شما فردي بسيار كم رو، خجالتي، مردد و كمي عصبي هستيد. فردی هستيد كه به تنهايي نمي تواند تصميم بگيرد و هميشه اجازه مي دهد ديگران به جاي او و براي او تصميم بگيرند و نمي داند كه چه مي خواهد. اين افراد هميشه نگران مسائل و مشكلاتي هستند كه ممكن است هيچگاه برايشان پيش نيايد. ويژگي افرادي كه اين گونه اند، اين است كه اغلب مضطرب و نگران هستند و همين موضوع هميشه آنها را آزار مي دهد و باعث رنجش شان مي شود و خود از اين نگراني و دلواپسي هاي بي مورد ناراحت هستند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (169 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (95 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (84 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (83 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (74 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (62 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (54 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (48 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (48 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (41 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (39 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (39 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (38 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (38 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...