دلیل برکناری آجرلو فقط یک ماجرا بود/ با ترفند از دو مدیر استقلال امضا گرفتند تا آجرلو برود!

  چهارشنبه، 27 مهر 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
دلیل برکناری آجرلو فقط یک ماجرا بود/ با ترفند از دو مدیر استقلال امضا گرفتند تا آجرلو برود!
ساعدنیوز: مشاور عالی آجورلو گفت: در این مصاحبه هر حرفی میزنم صحبت های خودم است و اصلاً از جانب آقای آجورلو حرفی را مطرح نکرده ام. حتی او شاید از دستم ناراحت شود ولی حقایق را می‌گویم تا متهم به خیانت نشوم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، میثم منیعی، بازیکن اسبق استقلال و مشاور عالی مدیرعامل برکنار شده این باشگاه در گفت وگو با خبر ورزشی، درباره تغییر و تحول در باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

به خودم اجازه نمی دهم از جانب آجورلو حرف بزنم

مسئول پیشین باشگاه استقلال پیش از پاسخ به این پرسش که «علت برکناری مدیرعامل قبلی استقلال چه بوده» با اشاره به موضعی درباره صحبتهایش با "خبر ورزشی" برای شفافیت ماجرا اظهار داشت: ابتدا باید بگویم در این مصاحبه هر حرفی میزنم صحبت های خودم است و اصلاً از جانب آقای آجورلو حرفی را مطرح نمی کنم. پس از برکناری سردار از مدیرعاملی باشگاه من اصلا او را ندیده ام. من نه تنها به خودم اجازه نمی دهم از جانب ایشان حرف بزنم بلکه دوست ندارم صحبت هایی که انجام میدهم به نظر برسد که حرف های اوست. من به واسطه حضورم در باشگاه طی این یک سال به یک سری مسائل از نزدیک واقف بودم که آنها را بیان می کنم.

شاید آجورلو از دستم ناراحت شود ولی حقیقت را می گویم

وی افزود: قطعا شاید با انتشار این صحبت ها آقای آجورلو از من ناراحت شود که چرا این حرفها را زده ام ولی من به عنوان کسی که در باشگاه حضور داشته و کسی که در استقلال فوتبال بازی کرده، خودم را موظف میدانم اخبار درست و صحیح را به اطلاع طرفداران استقلال برسانم. چون اگر این حرف را نزنم در واقع در حق هواداران خیانت کرده ام. من با این حرفها نه قصد حمایت از کسی را دارم و نه قصد تخریب کسی دیگر بلکه حقایق مسائل، همین مواردی است که در ادامه به شما خواهم گفت. ضمن اینکه خورده و برده ای هم از کسی ندارم. حتی اگر می خواستم در استقلال بمانم هم می توانستم این کار را بکنم ولی خودم نخواستم چون با آقای آجورلو آمدم و با ایشان هم از استقلال رفتم.

عامل برکناری آجورلو شخص وزیر بود

مشاور عالی مصطفی آجورلو در توضیح دلیل برکناری مدیرعامل قبلی استقلال خاطر نشان کرد: من پس از جدایی آجورلو از باشگاه با او صحبت نکردم اما به عنوان کسی که در این فوتبال بازی کرده ام و در این مدت هم نزدیک باشگاه بودم قاطعانه می گویم که برکناری آجورلو توسط شخص وزیر صورت گرفت.

دو عضو هیأت مدیره نمی خواستند نامه برکناری را امضا کنند

وی افزود: حتی این را هم اضافه می کنم که یکی دو نفر از اعضای هیئت مدیره هم قصد امضا کردن نامه برکناری آجورلو را نداشتند ولی با یک ترفندهایی از آنها امضا گرفتند. اما به هر حال این نظر شخص وزیر بوده و در نهایت هم خودش باید جوابگو باشد.

خدا کند خاطرات تلخ دوران استراماچونی تکرار نشود

عضو پیشین باشگاه استقلال افزود: من فکر می کنم در این شرایط که تیم استقلال در صدر جدول بود و مشکلات خودش را پشت سر گذاشته بود و داشت روند رو به رشدش را ادامه می داد زمان درستی برای این کار نبود. فقط امیدوارم بلایی که بر سر استقلال در دوران استراماچونی آمد دوباره تکرار نشود، گرچه نمی توان منکر توانایی های آقای فتح الله زاده شد. ولی به طور کلی تیمی که برای استقلال بسته شد با خواست و نظر آقای آجورلو بوده است ولی احساس می کنم خیلی ها دوست نداشتند امسال استقلال نتیجه بگیرد.

تلویزیون باعث این برکناری نبود

مسئول پیشین باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه می توان گفت اختلافات بین صدا و سیما و آجورلو عامل برکناری او بوده است صراحتاً گفت: هیچ ارتباطی بین این دو وجود ندارد. آقای آجورلو که قصد نداشت به زور کاری را انجام بدهد. او بر طبق مصوبه جلو رفته بود و می خواست حق پخش تلویزیونی را بگیرد. آن هم نه تنها برای استقلال که او خواسته اش را برای کل باشگاه های لیگ برتری مطرح کرده بود و می خواست این کار را با همکاری فدراسیون و سایر نهادهای ذیربط انجام بدهد.

هیچ نهادی به وزیر فشار نیاورده بود، خودش او را نمی خواست

وی ادامه داد: حتی شخص وزیر هم در جریان این مسائل بود اما این را تاکید می کنم که هیچ نهاد و فردی روی وزیر فشار نیاورده بود که آجورلو را بردارد. بلکه شخص وزیر این تصمیم را گرفته است. او خودش به تنهایی این تصمیم را گرفت و حتماً تفکراتی پشت این قضیه وجود داشته است. ولی امیدوارم اتفاقات زمان استراماچونی دوباره تکرار نشود تا تیمی که در صدر جدول است به مشکل بر بخورد.

این استقلال لااقل دو جام می گرفت

منیعی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خوب استقلال من مطمئن هستم که استقلال در بدترین شرایط در این فصل ۲ جام برای هواداران می آورد. یکی سوپرجام و دیگری لیگ برتر. هدف گذاری باشگاه و شخص آقای ساپینتو هم روی این دو جام و حتی بیشتر از آن بود. ضمن اینکه تیم به شکلی بسته شده بود که می توانستیم در این دو جام موفق باشیم. آنچنان که اگر مشکلات داوری در هفته های اخیر وجود نداشت امروز استقلال به جای ۱۸ امتیاز، ۲۳ امتیاز داشت. ولی همه این مسائل دست به دست هم دادند تا آقای آجورلو ظرف مدت یک سال که مدیرعامل باشگاه بود پرونده درخشانی را از خود بر جای بگذارد. من به مسائل سیاسی کاری ندارم اما به لحاظ مدیریت ورزشی آجورلو کارش را درست انجام داد و حتی آقای فتح الله زاده هم به این موضوع اذعان داشتند. مقامات مسئول دولت و ورزش هم می دانستند که او کارش را درست انجام داده است .

فتح الله زاده گفت بمانم، خودم نخواستم

مشاور عالی مدیرعامل پیشین استقلال در این باره که فتح الله زاده به او چه پیشنهادی داده گفت: شخصاً با آقای فتح الله زاده رفاقت دیرینه ای دارم و او را جزو مدیران موفق تاریخ باشگاه استقلال می دانم. به محض اینکه ایشان مدیرعامل شد هم به من پیشنهاد دادند که در باشگاه بمانم و همکاری ام را ادامه بدهم ولی من به احترام آقای آجورلو نماندم. چون با ایشان به باشگاه رفته بودم، ترجیح دادم حالا که مدیرعامل از باشگاه رفته من هم دیگر در این مجموعه نمانم.

امیدوارم تیمی که تحویل فتح الله زاده شد در نهایت قهرمان شود

پیشکسوت استقلال درباره نگاه به آینده این باشگاه با مدیریت جدید گفت: معمولاً از این قبیل تغییرات در باشگاه های فوتبال زیاد اتفاق می افتد و مطمئنم افراد جدید هم تلاش می کنند تا استقلال بهترین نتایج را بگیرد. آقای آجورلو هم در این مدت پس از سالها جام قهرمانی را به هواداران هدیه دادند که فکر می کنم باعث خوشحالی خیلی از استقلالی ها شد. حالا هم تیم را در صدر جدول تحویل آقای فتح الله زاده داده اند و کادر جدید باید تلاش کنند تا باز هم قهرمانی استقلال را برای هواداران تکرار کنند. امیدوارم این اتفاق در پایان فصل بیافتد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (302 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (245 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (122 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (100 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (75 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (50 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (43 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (40 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (32 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (31 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (29 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (25 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت