دلنوشته احساسی دختر سردار سلیمانی

  جمعه، 05 اردیبهشت 1399 ID  کد خبر 76216
دلنوشته احساسی دختر سردار سلیمانی
ساعد نیوز: زینب سلیمانی فرزند شهید بزرگوار سپهبد «حاج‌قاسم سلیمانی» در دلنوشته‌ای خطاب به آن شهید والامقام نوشت: «وقتی عظمت حضور مردم را دیدم که چه با شکوه و با عزت و با تمام وجود برای‌تان به میدان آمدند، دلم کمی آرام گرفت».

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، زینب سلیمانی فرزند شهید بزرگوار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در دلنوشته ای خطاب به آن شهید والامقام نوشت: «وقتی عظمت حضور مردم را دیدم که چه با شکوه و با عزت و با تمام وجود برای تان به میدان آمدند، دلم کمی آرام گرفت».

زینب سلیمانی، فرزند شهید بزرگوار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته ای خطاب به آن شهید والامقام نوشت: «بابای عزیزتر از جانم چه قدر خوب شد نام مرا زینب گذاشتید. مادرم می گفت شما وقت انتخاب اسمم گفتید «بعدها متوجه می شید چرا اسم زینب را انتخاب کردم برای دخترم».

شهادتتان از درون، خیمه سوزان من بود و تمام وجودم یکی یکی از درون می سوخت و روی هم فرومی ریخت اما وقتی عظمت حضور مردم را دیدم که چه باشکوه و با عزت و با تمام وجود برای تان به میدان آمدند، دلم کمی آرام گرفت.

همیشه به من می گفتید عزت دست خداست و بدانید اگر گمنام ترین هم باشید ولی نیت شما یاری مردم باشد، می بینید خداوند چقدر با عزت و عظمت شما را در آغوش می گیرد.

می دانم راز آن چهره نورانی تان و آن همه عزت و عظمت تان فقط در نمازهای نافله و گریه های شبانه و گرسنگی در بیابان ها و گرمای صحراها و آن همه خطر را به جان خریدن نبود... بلکه شما جان و مال و دنیا و آخرت تان را با خداوند متعال، فاطمه زهرا(س) و عمه سادات(س) معامله کردید.

آن روز که رسم «کلنا عباسک یا زینب» را نوشتید، این نوشته وِرد زبان همه عالم شد. شما علمدار خیمه خواهر حسین(ع) شدید و من تا آخرین نفس فدایی بانویی می شوم که نام مبارکش را بر من نهادید تا حق این نام را ادا کنم».


8 دیدگاه
  دیدگاه ها
مرسل رضائي
4 سال پیش

خدا وند همیشه روحت را شاد کند مرد بزرگ عکسش نگاهش می کنم دلم آرام می گیره من خودم آن موقع سرباز بودم الان جانبازشیمیایی دفاع مقدس مریض فشارخون بالا وضعیت مالی خراب است درود رحمت خدا برشماباد شهیدان زنده اند صلوات (محمدی)
فراراززندان
4 سال پیش

انشاالله که امام زمان ظهورکنندوحاج قاسم عزیزیکی ازرجعت کنندگانش باشند
بازدیدکننده
4 سال پیش

روحت شاد شیرمردبا اخلاص.
بازدیدکننده
4 سال پیش

سردارجان دلم خیلی تنگه براتون. عکستون رو دیوار اتاق خونمونه.گوشیم پر است از تصاویرو کیلیپهای مربوط به شما.هرروز نگاه میکنم و هیچوقت خسته نمیشم. بعضی وقتا گریه میکنم.هم خیلی دلتنگتونم و هم به حالتون غبطه میخورم.شما رفیق شهیدمن شدید. خودتون گفتید هریکی ازشما یکی از شهدا رو بعنوان دوست خودش انتخاب میکنه و سعی کنه سیره و روش اون شهید رو تو زندگیش پیاده کنه.کم کم میبینید که چطور شماهم رنگ وبوی اون شهید رو گرفتید و خدا به واسطه ی اون شهید بهتون عنایت میکنه.با خدای خودم عهد کردم که تا زنده ام هیچوقت شمارا فراموش نکنم.شماهم قول بده روز قیامت همه مریدانتونو و منو شفاعت کنی.حاجی دعاکن برا مردم ایران که همه عاقبت بخیر بشن و عاقبت آرزومندان شهادت ختم به شهادت بشه انشاالله.شادی روح مطهر همه ی شهدا مخصوصا سردارحاج قاسم سلیمانی صلوات
علی
4 سال پیش

حاج قاسم شهادتت مثل آتش درونم را سوزاند شهادتت مبارک قهرمان روحت شاد
علی
4 سال پیش

حاج قاسم شهادتت مبارک
بازدیدکننده
4 سال پیش

سردارجان ۱۰۲ روز از آسمونی شدنت میگذره و تو این مدت روزی نبوده که به یادت نباشیم.ای شیرمرد شما کی بودی که دلمون در فراقت هیچ جوری آروم و قرار نمیگیره.سردارجان خوشا به سعادت شما که همه ی عمروجوانی و زندگیت رو در راه خدا و جهاد گذروندی و این حیات شرافتمندانه ختم به شهادت شد.حاجی براما هم دعاکن که خدا ماراهم پاکیزه بپذیره و توفیق شهادت نصیب من رو سیاه هم بشه انشاالله.
مجتبی
4 سال پیش

حاج قاسمم ، آه و افسوس درونم را گداخته که وقتی بودی نشناختیم ، وقتی رفتی فهمیدم که چه کسی را از دست دادیم. پاداش تو جز شهادت نبود . تو به مراد دل رسیدی و ما ماندیم و این دنیای شوم و غم انگیز . خوش به سعادتت با عزت زیستی و با عزت و اافتخار به خدایت رسیدی . از خداوند بزرگ برایمان طلب عفو و گذشت کن که سخت محتاجیم . حاج قاسم سلیمانی روحت شاد
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (575 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (35 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (9 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شهاب حسینی برای سومین بار پدر شد +عکس/مادر شدن ساناز ارجمند همسر جدید آقای بازیگر
شهید رئیسی چرا گفت :«دفعه بعد خودم باید پشت فرمون بشینم»؟
اعلام اسامی 30 دانشجوی نمونۀ سال 1402
برنامه تازه اردوغان برای بقاء / ترکیه از روی عربستان کپی می‌کند
دغدغه‌ها و اولویت‌های پزشکیان و جلیلی برای «آموزش و پرورش»
جلیلی: دولت را با 1500 تحریم تحویل رئیسی دادند!
ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» شهید رئیسی چه بود
واردات خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در دستور کار دولت
مدافع پرسپولیس به تراکتور پاسخ مثبت داد / هایجک چهارم از اردوی سرخ پوشان توسط زنوزی
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 11 تیر 1403
از واکنش متفاوت پسر بزرگ دهقان فداکار به توییت پزشکیان تا مراسم وداع با شهید حافظ صندوق در حواشی داغ امروز دوشنبه 11 تیر 1403
همسر سعید جلیلی چرا غایب است و این کاندیدا را همراهی نمی کند؟ / شغل او چیست؟ + عکس
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس