اختلال جنسی تحریک شدن با جوراب زنانه !

  دوشنبه، 14 مرداد 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
اختلال جنسی تحریک شدن با جوراب زنانه !
کانال های اغواکننده جوراب زنانه برای منحرفین جنسی رو به افزایش است و کمپانی های تجاری و سرمایه داران بزرگی در این زمینه فعالیت دارند. در دنیای امروز متاسفانه برای این موضوع اهمیت هنری نیز قائل شده اند و همواره در تلاش برای تنوع بخشیدن به آن هستند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از راستینه، شاید خیلی از مسائل، در اطراف ما باشد که روزانه بی تفاوت از کنار آنها می گذریم. ولی ممکن است همان مسئله یکی از دغدغه های فکری و مشکل بزرگ برای فرد دیگری باشد تا جاییکه تبدیل به معضل بزرگی در زندگی اش شده باشد. یکی از این مسائل جوراب زنانه است. بله جوراب زنانه…! تعجب نکنید، برای اینکه متوجه شوید که چطور جوراب زنانه به معضلی بزرگ تبدیل شده است با این مقاله، همراه شوید.

علاقه به جوراب زنانه در نوجوانان و جوانان چه پیامدهایی دارد؟

برای اغلب ما، دیدن انواع جوراب زنانه (مچی، نازک، شیشه ای) بسیار عادی است، زیرا پوشیدن آن در بین بانوان محترم رایج است.
دیدن انواع جوراب زنانه در گوشه ای از منزل که مورد استفاده ی خانم های خانواده است یا بیرون از منزل در میان همسایگان، در میهمانی ها و محل کار اینقدر عادی و بی اهمیت است که اصلاً به آن فکر نمی کنیم …
اما گاهی با تعجب می شنویم که عده ای از نوجوانان و جوانان با دیدن آن تحریک می شوند و دست به خودارضایی (در دین مبین اسلام حرام است) می زنند.
علاقه به پوشیدن جوراب زنانه و خود ارضایی در نوجوانان و جوانان یکی از مشکلاتی است که به درمان، ارزیابی کامل بیمار، همکاری آنها و به دخالت مستقیم درمانگر در فرایند درمان نیازمند است.

روانپزشکان اغلب با اینگونه سوالات روبرو می شوند:

• جوانی هستم ۱۶ ساله ، چندین سال است که با دیدن فیلم های پورنوگرافی (به ویژه فوت فیتیش و Stockings) حتی ۴ بار در روز خودارضایی کرده ام. با پوشیدن جوراب زنانه ارضاء می شوم. از عواقب این کار به شدت نگرانم. بر روی درس هایم تمرکز ندارم و تمام فکر من دیدن خانم هایی با جوراب زنانه بدون کفه است. با اینکه فوتبال بازی می کنم و سیگار نمی کشم تابحال بیش از ۳ روز نتوانسته ام که خودارضایی نکنم. لطفا راهنمایی ام کنید.

• من پسری ۲۶ ساله ام و مدتهاست که به جوراب زنانه علاقه شدیدی دارم. زمانی که بچه بودم به پاهای خاله ام و زن های دیگر فامیل نگاه می کردم و لذت می بردم. واقعا نمی توانم نگاهم را از پاها و جوراب زنانه ی خانم ها بردارم. به ساپورت و جین کمتر علاقه دارم. تابحال با هیچ دختری رابطه جنسی نداشته ام و خیلی از خودارضایی خسته شده ام. لطفا راهنمایی ام کنید.

نکته: بررسی و درمان این مسئله در نوجوانان و جوانان ، به صورت حضوری با مشاوران و پزشکان امکان پذیر است اما به گذشت زمان نیاز دارد و هرگز نباید انتظار داشت که با یکی دو جلسه مشاوره، آنهم در مدت یکی دو ماه نتیجه گرفت.

عوامل تحریک کننده در جامعه کم نیستند. اما نوجوانان و جوانانی که سعی دارند به روزهای خوب و عادی بازگردند، باید از دیدن فیلم و عکس، جوراب زنانه و حتی خواندن مطالب تحریک کننده پرهیز کنند.

واقعیتی که باید به آن اشاره کرد این است که خدا نکند انسان به چیزی حساس شود که در اینصورت خیلی گرفتار خواهد شد. بنابراین در کنار ورزش کردن منظم با دوستان، خالی کردن ذهن از افکار تحریک کننده، در محیط های زنانه با اعتماد به نفس بالا، خیلی عادی و انگار نه انگار باشید.

با رعایت این راهکارها، وضعیت شما تغییر خواهد کرد و بهبودی شما بدیهی است و حتی نیازی به روان درمانی ندارید.

بهترین راه درمان

بهترین راه برای رفع این مسئله، ازدواج است. البته این روزها ازدواج آسان نیست. بیکاری، مسکن و تجمل گرایی… هر روز فاصله جوانان را با ازدواج بیشتر می کند.
در موارد بسیاری این مسئله با ازدواج و رابطه جنسی با همسر (از راه طبیعی) حل می شود. همسرانی که در نوجوانی به جوراب زنانه، کفش و لباس زیر زنانه خیلی توجه داشته اند باید سعی کنند در زندگی زناشویی، از رفتارهای جنسی با جوراب زنانه و فوت فتیشی دست بر دارند تا به مرور این میل در آنها کم شده و از بین برود.

فیلم های پورنوگرافی

اخیرا صنعت پورنوگرافی به همه گیر شدن و اهمیت این موضوع پی برده است و شدیداً در حال فعالیت در این زمینه است. کانال های اغواکننده جوراب زنانه برای منحرفین جنسی رو به افزایش است و کمپانی های تجاری و سرمایه داران بزرگی در این زمینه فعالیت دارند. در دنیای امروز متاسفانه برای این موضوع اهمیت هنری نیز قائل شده اند و همواره در تلاش برای تنوع بخشیدن به آن هستند.

در پایان باید خاطر نشان کرد، کسانیکه به این شیوه ها ارضاء می شوند کم نیستند اما زندگی طبیعی و انسانی، صنعت پورنوگرافی نیست که انسان ها دست از کار کشیده و به دنبال لذت هرچه بیشتر از شیوه های جنسی باشند.

به گفته کارشناسان: تصاویری که این فیلم ها بر ذهن انسان می گذارد شادی و آسایش را از آنها می گیرد، سلامت روحی و جسمی آنها را مخدوش کرده و آنها را با یک رنج پنهان درونی تا پایان عمر تنها می گذارد.


8 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
6 ماه پیش

درسته
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام جوراب بدن نما در مقابل نامحرم حرام است خانما هم باید رعایت کنند.
وحید
2 سال پیش

جوراب های زنان برای رابطه جنسی یا فوت فیش است برای که ازدواج کردن برای جوراب ها زنان است که برای لذت جنسی است ولی مشکلی ندارد حالا تا جوراب خاله یا عمه میبینید لذت صد بر صد لذت می برید ولی مشکل است جنسی جوراب برای لذت دوباره و بوسیدن جوراب شیشه ای پای زن از لذت جنسی میباشد رابطه جنسی برای لذت بردن است و لذت ببرید از رابطه های جنسی مثل فوت جاب و فیتیش است❤❤❤❤❤❤❤
مهسا سادات حسینی
3 سال پیش

چرا اطلاعات نادرست میدید؟؟ کجاش اختلاله؟؟ اینکه مرد به اعضای بدن همسرش و زیورآلات اون اعم از زنجیر یا جوراب علاقه داشته باشه اختلاله از نظر شما؟؟ اتفاقا مردی که با دیدن پای زن و یا جوراب زنانه نازک تحریک نشه مشکل و اختلال و ناتوانی جنسی داره. البته باید در محدوده همسر حفظ بشه و نامحرم رو شامل نباشه.
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (688 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (199 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
شریعتمداری: ظریف جایگاه رسمی ندارد، نباید به صدا و سیما دعوت می‌شد!
از اهدای چفیه رهبری به عزاداران حسینی تا رونمایی تراکتور از بیرانوند در حواشی داغ امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
ظریف در گفتگوی ویژه خبری نحوه انتخاب وزرا در دولت چهاردهم را تشریح کرد
(فیلم) عزاداری امیر قلعه نویی، سام درخشانی و محمدحسین میثاقی در کنار وحید شمسایی در مجلس سلبریتی ها در شب تاسوعا
لباس های مزونی المیرا شریفی مقدم با مانتوی بلند تزئین شده کاردست و روسری نگین دار زیبا/ رعایت کامل حجاب در عین داشتن استایلی جذاب +عکس
بورس دانشجویان سال آخر دکتری برای تأمین نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها
جزئیات تماس تلفنی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با مسعود پزشکیان
استایل همسر راجر فدرر قهرمان مسابقات تنیس با لباسی متشکل از پَر/ فکر کنم این حجم از پَر توی دوخت لباس اوج هنرنمایی طراح باشه +عکس
کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور 1403 منتشر شد
استایل پولداری همسر علی دایی در کنار مولتی میلیاردر فوتبال ایران / مانتو جلو باز با طرح چهارخونه و کیف پر زرق و برق بانو فرخ آذر دیدن داره !
ویدیو/ خلاقیت حیرت‌انگیز در ساخت کلبۀ جنگلی با چوب درخت بامبو با طرح کلبه‌های اسکیمویی/ سقف سانروف هم گذاشته برای تماشای مهتاب
تیپ و استایل ورزشی محمدرضا گلزار راکت به دست در حضور جمعی از دوستان / به نظرتون قد آقای گلزار کوتاه نیست ؟!
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 4 ثانیه "جوجه کوچولو" را در میان "گوسفندان" پیدا کنند
مدل موی انتخابی ساده زهرا گونش در هر موقعیت و با هر استایلی/ حدس میزنید چی باشه؟ این سبک رو هر دختر اسپرتی میپسنده +عکس
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان