راز لباس‌های ایوانکا؛ چرا دختر ترامپ فقط سفید می‌پوشد؟

  سه شنبه، 07 مرداد 1399 ID  کد خبر 93159
راز لباس‌های ایوانکا؛ چرا دختر ترامپ فقط سفید می‌پوشد؟
ساعد نیوز:  اگر ماسک بهداشتی آشکارترین نماد زیستن در زمانه کروناست، لباس‌های سفید ایوانکا ترامپ در دو ماه اخیر نشان می‌دهد او دست‌کم بهتر از پدرش اهمیت تصویر را درک می‌کند و آن را نشانه پاک و قابل اعتماد بودن می‌داند.

برای نمونه نگاه کنید به لباسی که او برای حضور در یک دیدار تبلیغاتی برنامه ریزی شده از سوی کاخ سفید پوشید؛ برنامه ای با هدف ترغیب بیکاران یا کسانی که از کار خود رضایت ندارند برای یافتن یک راهکار تازه. وقتی هم که این پویش با واکنش های منفی گسترده مواجه شد، او سراغ یک دست لباس سراسر سفید برند امیلیا ویکستید رفت که با یک کیف دستی شنل هماهنگ شده بود و البته یک ماسک سفید هم زد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از همشهری، در عکس هایی هم که از ایوانکا در دو سفر داخلی با هواپیمای رئیس جمهوری آمریکا منتشر شد، او همچنان لباس سفید به تن داشت. نکته جالب در این میان، پیام هایی است که ایوانکا با هر لباس به مخاطبان خود و مردم آمریکا می رساند. وقتی هنگام غذا دادن به محرومان لباس آزاد می پوشد، این یعنی «من با شما هستم» و وقتی برای تبلیغ مواد غذایی گویا لباس تنگ و چسبان دارد، یعنی «من با شما نیستم و آنقدر قدرت دارم که می توانم از داخل کاخ سفید کار تبلیغاتی انجام بدهم.»

اگر کمی به عقب برگردیم، می توانیم درباره آن برنامه عکس انداختن رئیس جمهوری آمریکا با کتاب مقدس را هم مرور کنیم. ایوانکا ترامپ آن روز یک کیف سفید بزرگ همراه خود داشت و آرام و مطمئن از راهی می گذشت که پیش تر نیرو های امنیتی آن را پاکسازی کرده بودند. آیا او در آن کیف کتاب مقدس را به پدرش رساند تا جلوی دوربین ها سردست بگیرد یا اصلا کیف سفید را از قبل همراه خودش داشت و همه چیز کاملا اتفاقی بود؟

تصویر
این همان کیف سفید بزرگ است که گفته می شود ایوانکا کتاب مقدس را در آن به پدرش رساند

آیا ایوانکا می دانست کت قرمزرنگ که نانسی پلوسی در دیدار دو سال پیش در کاخ سفید به تن داشت از برند مکس مارا بود؟ آن کت پس از آن دیدار چنان محبوب شد که مدیران مکس مارا تصمیم گرفتند پس از حدود ۱۰ فصل کت را دوباره روانه بازار کنند. شاید هم ایوانکا می خواست با دست گرفتن کیف سفید مکس مارا صرفا توجه همه را از گلوله های پلاستیکی پرت کند راه او و پدرش را به سوی کلیسای نزدیک کاخ سفید هموار کرده بودند؟

اساسا استفاده از لباس های سفید در دوران ریاست جمهوری ترامپ در هر دو جناح دموکرات و جمهوریخواه افزایش یافته است. همه مردم لباس سفید هیلاری کیلنتن را به یاد دارند که زمانی قرار بود رئیس جمهوری آمریکا شود و نانسی پلوسی هم در یکی از انبوه جلسه های موعظه اش برای ترامپ لباس سفید به تن داشت. رنگ سفید معمولا یک نشانه آشکار و قوی دیپلماتیک هم در خود دارد؛ به ویژه اگر شما زن باشید.

در سخنرانی وضعیت آمریکا در سال ۲۰۱۹ نمایندگان زن کنگره برای نشان دادن همبستگی خود و مخالفت با سیاست ها و رفتار های ترامپ لباس سفید پوشیده بودند. در شرایط شیوع کرونا، اما برای لباس سفید می توان یک کارکرد و معنای دیگر هم تراشید. ایوانکا ترامپ سفید می پوشد برای اینکه بگوید «من پاکم». در زمانه ای که همه بر اشتباه بودن سیاست های ترامپ در مهار کرونا اذعان دارند، ایوانکا با استفاده هوشمندانه از یک قدرت نرم راه خود را از دولت و پدرش جدا کرده است.

تصویر

در زمانه ای که تصویر بلندتر از واژه سخن می گوید، ایوانکا ترامپ برای نشان دادن خود کمتر از سیاست هایش سخن به زبان می آورد و بیشتر از ابزار های سیاستمدارانه بهره می برد. از این رو، برخی او را ایوانکای میهن پرست، ایوانکای جسور و ایوانکای نمادین می شناسند. این یعنی ایوانکا دست کم بهتر از پدرش راه بهره بردن از نماد ها را می داند.


28 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

باهاتون موافقم 👍👍👍
بازدیدکننده
4 سال پیش

احساس میکنم الان به دانشم خیلی اضافه شد
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگه دنبال کننده مدولباسش هستیدرفتارباخانواده وتغذیه اش روهم دنبال کنید..لطفا
بازدیدکننده
4 سال پیش

لایک👍👍👍
نسیم
4 سال پیش

مرغ همسایه غاز ،اگر ایرانی بود میگفتین بینی عملی مژه کاشته کلی آرایش کرده
ناشناس ایرانی
4 سال پیش

اتظار دارید با کلی ریش و با عبای سفید باشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

قصد ازدواج داره من هستم. به خخخخخخخخخخخخدا
مهناز
4 سال پیش

موافقم ,,،😄😄😄😄
بازدیدکننده
4 سال پیش

السجود لا یسود
سامان
4 سال پیش

برگزاری محرم همه چیز رو حل میکنه حتما
سs
4 سال پیش

چقدر دختره خشمله🤩🤗
بازدیدکننده
4 سال پیش

این یه دختر فوفولعاده زیباست با استایلی زیبا و از همه چیز اوکی هست شما به خودتون رجوع کن ببین چه کمبودهایی داری میفهمی جریان چیه
شیرزی سخی زاده
4 سال پیش

حال فهمیدم
شیرزی سخی زاده
4 سال پیش

دیدگه خاصی ندارم
بازدیدکننده
4 سال پیش

خب خوشگله دیگه
بازدیدکننده
4 سال پیش

چون حسود هستی چشم دیدن همچین خانم خوشتیپ و با شخصیت و هنرمند نداری .. معلوم هس ادم اشغالی هستی
پروانه آراسته
4 سال پیش

خب فکر فرزندان همیشه که مثل پدرومادرنیست. دخترترامپ هم یک انسانه ودنبال افکارانسانیه
STRANGER
4 سال پیش

خدا شفات بده🤫یه پولیم به ما بده!😒
ایلین
4 سال پیش

عاشقتم ایوانکا جون
بازدیدکننده
4 سال پیش

خداروشکر حالاکه فهمیدم دختر ترامپ چرا سفید میپوشه همه ی مشکلاتم حل شد
راحله
4 سال پیش

همه رنگی هم میپوشه، اما از قیافش از اندامش حالم بهم میخوره، نمیدونم چرا اینقدر از این بشر من بدم میاد، البته دلیلش شاید این باشه که خیلی خودنما و مغروره و احساس خوشگلی هم میکنه شدید
راحله
4 سال پیش

اسمش ایوانا هست چرا ایولنکا تجمه میکنید
حمید
4 سال پیش

خب به ماچه...... مگر ما وکیل ووصی این بچه سوسولائیم.....
Mohi
4 سال پیش

بلا یکی همینو بگه
قافی
4 سال پیش

ایناااااااا که گفتتتتتتتی یعنییییییی چه
ساره
4 سال پیش

به ما چه اینکه این خانم چ رنگی پوشیده چ کمکی به فقر مملکت کرد؟؟؟؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

عاشقشم،،،کاش بعد از ترامپ اولین رییس جمهور زن امریکا در سال۲۰۲۴ بشه
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (371 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (30 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس