امکانات و مزایای خودروی پژو 2008

  چهارشنبه، 29 مرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
امکانات و مزایای خودروی پژو 2008
پژو 2008 با برخورداری از مصرف سوخت بهینه، پیشرانه قدرتمند و امکانات رفاهی متنوع می‌تواند به نسبت خودرویی در این رنج قیمتی، یک تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز را برای شما خلق کند. اگر شما هم علاقمند به خرید یک کراس‌اوور اسپرت جمع‌وجور با امکانات مناسب هستید خودرو پژو 2008 را به شما توصیه می‌کنیم .

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز، پژو 2008 یک کراس اوور کوچک شهری است که از بدو ورود خود به بازار جهانی، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب نمود. پژو 2008 اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2013 در معرض دید عموم قرار گرفت و در همان سال نیز به عنوان جایگزینی برای پژو 207 SW به بازار اروپا عرضه شد. از سال 2013 تا 2016 تولید پژو 2008 بدون تغییر خاصی ادامه داشت تا این که در سال 2016 شرکت پژو تصمیم گرفت نمونه فیس لیفت این خودرو را با طراحی مدرن تر، امکانات بیشتر و استاندارد آلایندگی بالاتر به بازار عرضه کند. پژو 2008 در سال 2013 جایزه بهترین خودرو سال اروپا (Auto Europa 2014) را از آن خود کرد؛ همچنین این خودرو توانست از کشورهای ایرلند، لهستان و ایتالیا نیز جوایز بین المللی فراوانی دریافت کند که از جمله آن ها می توان به کسب عنوان بهترین کراس اوور سال 2013 کشور لهستان (Golden Steering Wheel) اشاره کرد. در سال 1396 شرکت ایران خودرو با همکاری پژو فرانسه توانست مونتاژ نسخه فیس لیفت پژو 2008 را با پیشرانه توربوشارژ آغاز کند.

تصویر
طراحی ظاهری پژو 2008

ویژگی های طراحی ظاهری پژو 2008

اولین ویژگی مورد بحث در سوال چرا پژو 2008 بخریم مربوط به طراحی ظاهری این خودرو است. پژو 2008 در طراحی ظاهری سبک جدید و خاصی را ارائه داده که به راحتی می توان گفت یک محصول زیبا و جذاب را روانه بازار کرده است. ظاهر اسپرت و جوان پسند این مدل خودرو در همان نگاه اول حس هیجان و لذت سرعت را به بیننده القا می کند. بدنه عضلانی با خطوط قوس دار این خودرو، یک مدل اسپرت و جذاب را نشان می دهد.

چراغ های جلو با طراحی جدید در ترکیب با جلوپنجره کرومی این شیر فرانسوی، یک چهره نسبتا خشن را برای پژو 2008 ایجاد کرده است. از دیگر نقاط مثبت به کار رفته در طراحی پژو 2008 سقف برجسته خودرو از قسمت میانی به عقب است که علاوه بر زیباتر جلوه دادن خودرو باعث بهبود ضریب آیرودینامیک نیز شده است.

نمای داخلی پژو 2008

طراحی کابین پژو 2008 کاملا هوشمند و متفکرانه انجام شده است؛ به گونه ای که وقتی پشت فرمان این خودرو می نشینید، طراحی فوق العاده زیبا و تکنولوژی جدید پژو 2008 با نام i-cockpit توجه شما را جلب خواهد کرد. آی کاک پیت پژو 2008 از یک صفحه نمایشگر هدآپ دیسپلی در بالای فرمان و صفحه کیلومتر تشکیل شده است.

شرکت پژو با اندازه کوچک این نمایشگر و پایین آوردن ارتفاع آن، راحتی راننده را فراهم کرده است. آی کاک پیت با یک نمایشگر لمسی 7 اینچی دیگر تکمیل شده است. زاویه دید این صفحه نمایش به سمت راننده است تا بتواند به راحتی سیستم های خودرو را کنترل کند. نورپردازی آبی رنگ کیلومتر خودرو، روکش باکیفیت صندلی ها، فضای مناسب و طراحی مدرن دریچه هوا از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این بچه شیر فرانسوی است. کیفیت مونتاژ و متریال مورد استفاده در پژو 2008، طراحی به روز و لوکس، چالاکی و شتاب فوق العاده و کیفیت بالای فنی خودرو از برتری های دیگر این خودرو است.

ویژگی سادگی و مدرن بودن در طراحی داشبورد پژو 2008 کاملاً نمایان است. دو دریچه ورودی هوا در کناره ها و دو دریچه کنار هم در زیر صفحه نمایش، وظیفه خنک و گرم کردن مناسب کابین را انجام می دهند. سایر دکمه های سیستم صوتی و تهویه مطبوع خودرو نیز در کنار صفحه نمایش قرار دارند.

تصویر
طراحی داخلی پژو 2008

ویژگی های فنی خودرو پژو 2008

چرا پژو 2008 بخریم را با نگاهی بر ویژگی های پیشرانه این خودرو پیش می بریم.

پژو 2008 از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می برد که توان تولید 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را دارد. این نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ های جلویی خودرو منتقل می شوند. پژو 2008 با ابعادی معادل 4159 میلی متر طول، 1739 میلی متر عرض و 1556 میلی متر ارتفاع یک کراس اوور کامپکت محسوب می شود. این خودرو وزنی برابر با 1280 کیلوگرم دارد که در هر 100 کیلومتر مسافت، به صورت ترکیبی 6.7 لیتر بنزین مصرف می کند.

موتور توربوشارژ پژو 2008 که با کدTHP165 شناخته می شود در ترکیب با گیربکس پیشرفته EAT6 اتوماتیک، چالاکی بسیار بالایی را در اختیار رانندگان قرار دهد. پژو 2008 برای اینکه بتواند از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد به زمانی در حدود 8.2 ثانیه نیاز دارد.

از دیگر مزایای خودرو پژو 2008 مصرف سوخت کم آن است؛ بر طبق اعلام ایکاپ، مصرف سوخت پژو 2008 در جاده های برون شهری به ازای هر 100 کیلومتر معادل 4.9 لیتر بنزین، در مسافت های شهری در هر 100 کیلومتر 9.8 لیتر و به صورت ترکیبی معادل 6.7 لیتر بنزین مصرف می کند. از این رو می توان پژو 2008 را با دارا بودن موتوری قدرتمند، کابین راحت و جادار، مصرف سوخت زیر 5 لیتر در جاده و امکانات و آپشن های عالی یک خودرو فوق العاده برای سفردر نظر گرفت.

آپشن ها و امکانات خودرو پژو 2008

از مهم ترین آپشن ها و امکانات خودرو پژو 2008 می توان به صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم فرمان برقی، سنسور کمک پارک عقب، دوربین دید عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، سیستم GPS ، سیستم تهویه مطبوع خودکار 2 منطقه ای با قابلیت خنک کنندگی، سیستم صوتی متصل به USB و Bluetooth به همراه 6 بلندگو، چراغ LED روز، چراغ های اتومات جلو، برف پاک کن اتومات، مه شکن های جلو و عقب، اسپیدرلیمیتر، شیشه های جلو و عقب برقی لمسی به همراه قفل ایمنی برقی کودک، آینه های جانبی تاشو و برقی، صندلی های راحت با روکش های پارچه ای، دیلایت، تریم قوس چرخ، محدودکننده سرعت، سنسورهای هشداردهنده پیرامونی، سنسور کاهش باد لاستیک ها، رینگ آلومینیومی 16 اینچی و… اشاره کرد.

ایمنی خودرو پژو 2008

همان طور که می دانید تمام خودروهای تولید شده فرانسوی، ایمنی را در رأس کار خود قرار می دهند و می توان محصولات تولیدی آن ها را جز ایمن ترین خودروها قرار داد که البته پژو 2008 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع اتحادیه اروپا به دلیل قوانین سخت و کاملی که برای شرکت های خودروسازی اروپایی تعیین می کند، اهمیت ایمنی خودرو برای کسب رتبه بهتر و همچنین کسب اطمینان مشتریان در اولویت کمپانی های خودروسازی قرار می گیرد.

از جمله امکانات ایمنی خودرو پژو 2008 می توان به مواردی همچون 6 عدد کیسه هوای ایمنی استاندارد (جلو و جانبی و پرده ای) برای سرنشینان جلو و عقب، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم کمکی ترمز اضطراری (ESP)، سیستم کنترل الکتریکی پایداری خودرو (EBA)، سیستم کمکی سربالایی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، چراغ های مه شکن جلو و عقب، سیستم هشدار پارامتریک و پیرامونی و کنترل کشش ASR اشاره کرد. عملکرد پژو 2008 در تست های ایمنی صورت گرفته بسیار عالی بوده و توانسته از یوروانکپ 5 ستاره کامل ایمنی را دریافت کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (148 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (32 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان