انتخاب سرویس طلا عروس به چه عواملی بستگی دارد؟

  دوشنبه، 23 تیر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب سرویس طلا عروس به  چه عواملی بستگی دارد؟
نکات مهم جواهرات عروسی که باید بخاطر بسپارید این است که وقتی حرف از لباس روز عروسی شما به میان می آید ، لباس شما باید از هر نگاهی خاص و زیبا و چشم نواز باشد.  سبک جواهرات شما ، از جمله گردنبند ، گوشواره های و دستبند شما باید تکمیل کننده سبک لباس شما باشد تا چشم نواز و جذاب باشد

امروزه، انتخاب سرویس طلا عروس، به دلیل تنوع و گوناگونی آن، بسیار دشوار شده است. علاوه بر جنس طلا که به دو صورت زرد و سفید است، طراحی های گوناگون و متنوعی وجود دارد تا پاسخگوی سلیقه همه افراد باشد. با این حال، در سال های اخیر، انتخاب بیشتر مشتریان به ویژه برای سرویس طلا عروس، طلای سفید بوده است. لازم به یادآوری است که عنصر طلا به رنگ زرد است اما با یک سری فعل و انفعالات، می توان آن را به رنگ سفید درآورد. بنابراین، این باور عمومی که ارزش طلای سفید کم تر از طلای زرد است، بی پایه و اساس است.خرید سرویس طلا یکی از مهمترین بخش های خرید عروسی است. برای اینکه بدانید موقع خرید سرویس عروس باید به چه نکاتی دقت کنید، اینجا را بخوانید.برگزاری مجلس عروسی و جزییات آن از دیرباز یکی از دغدغه های افراد در تمامی فرهنگ های دنیا بوده است. البته بسته به مشکل پسندی عروس و داماد و اطرافیان این روند می تواند به یک پروسه لذت بخش و فراموش نشدنی و یا برعکس، به یک فاجعه استرس زا و پر از اعصاب خردی تبدیل شود.آماده کردن عروس و متعلقات او در شب عروسی یکی از مهم ترین و البته وقت گیرترین قسمت های آماده شدن برای جشن عروسی است که تقریبا همه افراد اطراف عروس و داماد را درگیر خود می کند.

خرید لباس عروسی، انتخاب مدل سرویس طلا، خرید حلقه، انتخاب آرایشگاه، انتخاب آتلیه عکس و … از جمله مهم ترین و ضروری ترین قسمت های برگزاری یک جشن عروسی خوب و باشکوه محسوب می شوند که از این میان، خرید سرویس عروس به دلیل پرهزینه تر بودن نسبت به سایر قسمت ها، وقت و توجه بیشتری نیاز دارد.از آنجا که هدیه دادن طلا و جواهر به عروس از گذشته تا به امروز، یکی از سنت های اصیل و مهم هند بوده، استفاده از سرویس طلا و جواهر برای عروس نیز بیش از هر شهر یا کشور دیگری، مورد توجه عروس های هندی بوده است.هنی ها معتقدند که عروس باید با انواع طلا و جواهر تزیین شود تا همانند خورشید بدرخشد. همچنین؛ داشتن طلا و جواهرات بیشتر نوعی کسب اعتبار نزد خانواده همسر یک عروس هندی محسوب می شود.

بر عکس هندی ها، عروس های اروپایی و آمریکایی به ندرت از زیورآلات سنگین و پر زرق و برق استفاده می کنند زیرا اکثر طراحان مد عروسی معتقدند که خود عروس باید محور مجلس عروسی باشد نه زرق و برق جواهرات و لباس عروس.

البته بررسی های جدید نشان می دهد که اخیرا توجه عروس های اروپایی و امریکایی نیز تا حدودی به سمت زیورآلات بزرگ و سنگین جلب شده اما با این حال؛ تنها یک تکه طلا را برای آراستن عروس کافی می دانند.در ایران اما خرید سرویس طلای عروسی که یکی از رسوم و آداب مهم عروسی ایرانی هاست، در واقع نوعی هدیه داماد به عروس محسوب می شود و از آنجا که خرید طلا در ایران نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود، خرید یک سرویس طلای خوب و سنگین، هم برای عروس و هم برای داماد اهمیت دارد.

ابتدا لباس عروس مناسب با بدنتان را انتخاب کنید

نکات مهم جواهرات عروسی که باید بخاطر بسپارید این است که وقتی حرف از لباس روز عروسی شما به میان می آید ، لباس شما باید از هر نگاهی خاص و زیبا و چشم نواز باشد. سبک جواهرات شما ، از جمله گردنبند ، گوشواره های و دستبند شما باید تکمیل کننده سبک لباس شما باشد تا چشم نواز و جذاب باشدبنابراین توصیه می شود قبل از انتخاب وسایل جواهرات برای برجسته کردن آن ، در مورد لباس عروسی خود تصمیم بگیرید

در انتخاب رنگ ها دقت کنید

داشتن سلیقه ی خوب در انتخاب جواهرات عروسی و مطابقت با رنگ های مورد استفاده در جواهرات و شما شروع بسیار مهم است. فلزات سفید روشن مانند طلای سفید و پلاتین با لباس عروسی سفید انتخاب خوبی بنظر می آید. در حالی که فلزات با رنگ های گرمتر مانند طلای زرد و زرگلد ، لباس های طلایی را به زیبایی تکمیل می کنند. در مورد گردنبند خود در نظر بگیرید

یقه لباس خود را در نظر بگیرید

در نظر گرفتن سبک گردنبند متناسب با فرم یقه نه تنها شخصیت را به لباس عروسی شما اضافه می کند بلکه چهره شما را بسیار زیبا تر می کند، یا حتی یک ویژگی منحصر به فرد را برجسته می کند. هنگام انتخاب جواهرات عروسی برای افزودن زرق و برق به زیبای خود

دستورالعمل زیر را در نظر بگیرید:

یک گردنبند زیبای بلند و باریک یا یک گردنبند چوکر کوتاه می تواند بهترین انتخلاب ها برای روز عروسی شما باشد.

تعادل را بین لباس و جواهرات رعایت کنید

برای پیدا کردن ظاهری زیبا و پیشرفته ، بهتر است استایلی به روز را برای خود در نظر بگیرید. اگر گردنبند پر زرق و برقی دارید ، گوشواره های گل میخ کوچک بپوشید. یا اگر لباس شما زیبایی های درخشان زیادی دارد ، جواهرات الماس را از دست ندهید.با انتخاب جواهرات مناسب تمرکز را برای تکمیل ظاهر کلی خود قرار دهید.

چه نوع گردنبندی برای هر یقه لباس مناسب است؟

برای لباس های دکلته و یقه های قلبی شکل، گردنبندهای بزرگ و پر زرق و برق ظاهری فوق العاده ایجاد می کنند. لباس هایی با یقه های کشیده یا تزئینات زیاد در نزدیکی گردن (یقه هالتر، هفتی بلند) باید با گردنبندهای ساده تر تزئین شوند، مانند یک آویز ظریف یا یک گردنبند مروارید کلاسیک یا الماس و جواهرات با کیفیت.

برای لباسهایی که بر روی آن تزئینات زیادی وجود دارد (پر، ملیله دوزی، پولک دوزی) چه جواهراتی باید استفاده کرد؟

جواهراتتان را با لباس عروسی خود هماهنگ کنید. اگر لباس شما دارای کریستال های مصنوعی زیادی است، می توانید از جواهرات کریستالی شکل استفاده کنید.

آیا باید بین یک گردنبند پرکار و یک گوشواره پرکار یکی را انتخاب کنید یا می توانید هر دو را با هم استفاده کنید؟

این بستگی زیادی به لباس شما دارد. اگر لباس شما تزئینات زیادی دارد، به یکی از آن دو اکتفا کنید. یک جفت گوشواره انتخاب کنید یا یک گردنبند که مکمل لباس شما باشد. اگر لباستان تزئینات کمتری دارد، می توانید روز عروسی هر دو گردنبند و گوشواره را استفاده کنید.

چطور جواهرات مورد نظرمان را انتخاب کنید و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنیم؟

یک جفت گوشواره الماس می تواند هزینه زیادی به شما تحمیل کند. در عوض، به دنبال جواهرات با کیفیت سفارشی باشید که ظاهری مشابه دارند و با نگاه کردن به آنها حس می کنید الماس واقعی استفاده شده است. برای صرفه جویی بیشتر، می توان اقدام به کرایه کردن جواهرات گران قیمت کرد.

چه نوع جواهراتی می توانند بهترین ظاهر را در عکس های عروسی ایجاد کند؟

جواهرات پر ابهت همیشه در عکس ها به بهترین شکل دیده می شوند. تکه های کوچک مثل یک جفت گوشواره میخی، ممکن است به راحتی در زیر موها یا تور شما پنهان شود. اما چه شما بخواهید جواهرات پرکار و پرزرق و برق استفاده کنید یا جواهرات ظریف، مهم این است که با عکاس خود درباره هر چه بهتر دیده شدن آنها صحبت کنید و بخواهید طوری به شما ژست بدهد که اکسسوری هایتان نمایان باشد.

آیا جواهرات عروسی فقط باید نقره ای یا طلایی باشند یا می توان از فلزات رنگی دیگر نیز استفاده کرد؟

شما می توانید به هر رنگی که دوست دارید جواهرات خود را انتخاب کنید. اما اگر بخواهید جواهراتتان هرگز از مد افتاده نباشد بهتر است به رنگ های کلاسیک یعنی طلایی و نقره ای بچسبید. رنگ های دیگر ممکن است چند سال بعد وقتی دیگر مد روز نیستند، در عکس عروسی شما قدیمی بنظر برسند.

آیا می توانید علاوه بر حلقه عروسی خود یک حلقه دیگر هم بپوشید؟

بله، حتماً. یک انگشتر فوق العاده دیگر می تواند بر زیبایی دست شما بیفزاید اما توجه کنید که آن را در دست راست بپوشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (28 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان