اشتباهات رفتاری در سکس و رابطه جنسی

  دوشنبه، 19 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
اشتباهات رفتاری در سکس و رابطه جنسی
بیشتر خانم‌ها گمان می‌کنند نباید به همسرشان پیشنهاد رابطه‌ی جنسی بدهند و اگر در این کار پیشقدم شوند شخصیت خودشان را پایین آورده اند. در صورتی که آقایان تمایل دارند گاهی همسرشان شروع کننده‌‌ی رابطه‌ی جنسی باشد

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، مجموعه ای از کارها و رفتارها هستند که رابطه ی جنسی را نابهنجار می کنند و باعث توقف میل جنسی می شوند. توصیه می شود از این کارها و رفتارها در هنگام رابطه ی جنسی دوری کنید تا بتوانید روابط خود با همسرتان را بهبود ببخشید. در ادامه به بررسی هریک از رفتارهای نادرست در رابطه ی جنسی می پردازیم.

1. امر و نهی در هنگام رابطه ی جنسی

اکثر افراد از دستورات شریک جنسی شان حین سکس، احساس خوبی نمی کنند. این که مدام به همسرتان متذکر شوید که باید الان فلان کار را انجام بدهی یا نباید الان این کار را می کردی و... باعث می شود تا رابطه ی جنسی از حالت احساسی خارج شود و حالت اجبار و امر و نهی به خود بگیرد. ابراز احساسات در رابطه ی جنسی ایرادی ندارد اما با دستورات پیاپی از لذت آن نکاهید.

2. منفعل بودن

یکی از کارهایی که رابطه ی جنسی را لذت بخش می کند تحرک و فعالیت دو طرف است؛ سعی کنید در رابطه ی جنسی منفعل نباشید. نباید در حین رابطه ی جنسی از طرف مقابل انتظار داشته باشید تا همه ی کارها را انجام دهد و شما را به لذت برساند. نشان دادن واکنش به طرف مقابل باعث می شود رابطه ی جنسی از یکنواختی در بیاید و خسته کننده نباشد.

یکی از دلایل انفعال در رابطه ی جنسی می تواند بی میلی و سرد مزاجی جنسی یکی از زوجین باشد. سردمزاجی باعث می شود تا هر دوطرف لذت کافی را از رابطه ی زناشویی نبرند.

3. بازگویی نقایص جنسی

اگر مدام از خودتان بدگویی کنید و از نقاط ضعفتان صحبت کنید در ناخودآگاه همسرتان تأثیر می گذارد و باعث می شود به تدریج از برقرای رابطه ی جنسی با شما ناامید شود. اگر بر روی توانایی ها و نکات مثبت خود و همسرتان توجه کنید، باعث می شود همسرتان بیشتر تحریک شود و رابطه ی جنسی خوبی داشته باشید.

همچنین بازگو کردن نقایص همسرتان در طول رابطه ی نزدیکی، منجر به آزاردگی خاطر و سرد مزاجی می شود. مطمئنا در این شرایط رابطه ی جنسی به خوبی پیش نمی رود. بنابراین به جای اینکه روی نقاط ضعف همسرتان تمرکز کنید، به توانایی های او توجه کنید و سعی کنید با تشویق کردن، این توانایی ها را افزایش دهید؛ با این کار علاوه بر رابطه ی جنسی، روابط عاطفیتان را نیز بهبود می بخشید.

4. پیشنهاد رابطه جنسی از جانب مردان

تصوری اشتباه در این رابطه وجود دارد. بیشتر خانم ها گمان می کنند نباید به همسرشان پیشنهاد رابطه ی جنسی بدهند و اگر در این کار پیشقدم شوند شخصیت خودشان را پایین آورده اند. در صورتی که آقایان تمایل دارند گاهی همسرشان شروع کننده ی رابطه ی جنسی باشد؛ با این کار بیشتر تحریک می شوند. می توانید در این زمینه با همسرتان صحبت کنید تا بدانید آیا همسرتان تمایل دارد شما شروع کننده ی رابطه ی جنسی باشید یا خیر.

5. تاکید بر طول زمان رابطه

یکی از تصورات غلط زوجین (مخصوصا آقایان)؛ طولانی تر بودن زمان رابطه مساوی با لذت بخش تر بودن آن است. این تصور باعث می شود مردان دائم در طول رابطه نگران انزال زود هنگام خود باشند. همین موضوع آن ها را به دنبال راهی برای بالا بردن زمان رابطه می کشاند، استفاده از داروها و مواد مختلف ناشی از همین تفکر است. در حالی که به برای لذت بخش تر کردن سکس تنها کافی است مردان و زنان ویژگی های جنسی خود و همسرشان را بشناسند و بر اساس آموزه های جنسی رابطه برقرار کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (406 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس