ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 5 بهمن ماه

  سه شنبه، 05 بهمن 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 5 بهمن ماه
ساعد نیوز: فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد

فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین فروردین

تصویر

حروف ابجد فال شما : ج آ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.


فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین اردیبهشت

تصویر

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.


فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین خرداد

تصویر

حروف ابجد فال شما : د آ د

قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.


فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین تیر

تصویر

حروف ابجد فال شما : ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.


فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین مرداد

تصویر

حروف ابجد فال شما : ب ج ج

از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت میکنی و مورد حمایت او قرار میگیری.


فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین شهریور

تصویر

حروف ابجد فال شما : ج ب د

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.


فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین مهر

تصویر
حروف ابجد فال شما : آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود. یکی از کسانی که به او نیکی میکنی به تو بدی میکند اما از کار خود پشیمان میشود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به زودی باز میگردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به زودی آزاد میشود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها میافتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما میرسد پس خداوند را شکر گذار باش .

فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین آبان

تصویر

حروف ابجد فال شما : آ د ب

طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی میرسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روز به روز کارت بهتر میشود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع شده و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین آذر

تصویر
حروف ابجد فال شما : د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین دی

تصویر
حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین بهمن

تصویر
حروف ابجد فال شما : ب آ آ

طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

فـال ابجد امروز 5 بهمن متولدین اسفند

تصویر

حروف ابجد فال شما : ب آ ج

حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) خلاقیت خنده دار راننده پراید در به چالش کشیدن دیگر راننده ها حماسه آفرید/ هیتلر هم مغز اینو نداشت+ عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل تَشت به قایق حماسه آفرید +ویدئو/رفتی جزایر هاوایی سوغاتی ما فراموش نشه🤣 (19 نظر) انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس (15 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) دانلود آهنگ جدید «حقیقت» مصطفی راغب +فیلم/ عزیزم عاشقی دل پاکی میخواد... گذشتن از خطر بی باکی میخواد... (2 نظر) یه قرار عاشقونه زیر بارون نجف +ویدئو/ اگه بی ادبی نباشه آقا سالی 10 تا نجف ازت میخوام... (1 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر خوش صدا با آهنگ شاد +ویدئو/تو از چرخش یک رقص تو خلوت شبانه... (1 نظر) (ویدئو) غوغای خوانندگی شاطر صداتو بعد از مسابقه در جمع دوستانش/چه صدای فوق العاده ای داره چه لذتی بردن دوستاش (1 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تصویری تلخ از خانه ابدی مادر الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ خانم بازیگر در 17 سالگی بی مادر شد! خلوت شاعرانه بابک حمیدیان، کمیسر رجب اوف سریال خاتون در یک کافه تاریک و دنج+عکس تصویری از عروسی ناصر حجازی در صفحه روزنامه آن زمان+ تبریک روزنامه پاسخ زیبای مادر مهران غفوریان به درخواست پسرش+ویدئو حجاب متفاوت دختر امام جمعه خورموج بوشهر سوژه عکاسان شد تتوی معنادار و قابل تامل دست سردار آزمون، ستاره تیم ملی+عکس/ معنی شو فهمیدین؟ فال انبیاء روزانه چهارشنبه 26 فروردین ماه 1403 (ویدئو) قاچاقچی عقرب و عنکبوت در فرودگاه استانبول گیر افتاد اولین کودکی که قطره فلج اطفال را از دست رهبر معظم انقلاب دریافت کرد+عکس هنرنمایی بانوی خوش ذوق در تزیین میوه برای مهمانانش/ باعث افتخار و سربلندی خونواده ای +عکس گریم جالب پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی با چادر زنانه+ویدئو حضور محمود احمدی نژاد در پشت صحنه سریال مختارنامه و دلگرمی به عوامل سازنده+ویدئو چالش کباب‌پزی خنده دار و باحال بیرانوند درکنار ستاره های پرسپولیسی/ مسابقه آشپزیه یا خوانندگی؟+ویدیو سفر به یک جشن ایرانی در دهه 30؛ کشف جالب یک کارت عروسی قدیمی و غیرمعمولی با 67 سال قدمت+عکس ابتکار دیدنی بهرنگ علوی در عکاسی با گلدانی از شلوار لی و چکمه+عکس/ ماشالله هنرمند ترفندهای جلوگیری از پاشیدن روغن روی گاز کَل‌کَل خنده دار بچه مهمونی با کمدین معروف ایرانی/ بالاخره یکی تونست روی بچه رو کم کنه+ویدیو دلنوشته احساسی مینا مختاری برای روز جهانی مادر +عکس / مادرانی که خالص ترین عشق ها را دارند سفر جذاب و فراموش نشدنی همای پایتخت به تخت جمشید شیراز/ عکس زیبای خانم بازیگر درکنار همسر و پسرش ذوق و شوق جواد نکونام از پدرشدنش برای اولین بار و دیدار با پسر تازه به دنیا آمده اش+عکس فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1403 قاتل خاموش را با این راهکارها مهار کنید! فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403+فیلم حضور شوال سام در بیمارستان برای چشم روشنی گفتن به ادا اجه/ ییلدیز دختردار شد+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ادا اجه و همسر بسکتبالیست خوشتیپش/ ییلدیز سیب ممنوعه بالاخره مادر شد+عکس چطور درصد حساب کنیم؟ + آشنایی با مفهوم درصد فال روزانه امروز دوسه شنبه 26 اردیبهشت ماه 1403 روش نگهداری شیر مادر در یخچال و فریزر کف سابی پا در منزل با 4 روش عالی و اثرگذار (بیخودی پول به آرایشگاه نده!) فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1403 ویدیویی از حرکات تکنیکی و نمایشی یک روحانی با آهنگ فوتبالیست ها توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! فال ابجد روزانه چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس هدیه متفاوت رهبر انقلاب برای تحسین یک بانوی نویسنده تبریزی در نمایشگاه کتاب امسال/ یادگاری که انگشتر نبود+ویدیو عزاداری تک نفره رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام +عکس ابتکار و ترفند هوشمندانه جوان صافکار ایرانی در تعمیر تورفتگی ماشین با شیشه نوشابه خالی+ ویدئو/ وقتی سلولهای خاکستری مغزت زیادی فعالن چند سکانس طنز از سوتی های مراسم ختم در ایران/ به مرحوم میگه دفعه آخرت باشه😂/انصافا سرنا امینی عالیه تفریحات لاکچری رامین رضاییان و محمدرضا گلزار در پنت هاوس لاکچریشان/ همیشه به خوشی +عکس عایشه گل کنار مادر بسیار ساده و خاکی اش+عکس