فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 14 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما

  دوشنبه، 14 آذر 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 14 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 383 دیوان حافظ : چندان که گفتم غم با طبیبان

تعبیر غزل شماره 383 حافظ در فال شما :

ناامیدی و یاس را از خود دور کنید. در کاری که انجام داده اید اشتباهاتی مرتکب شده اید بهتر است به آن بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید.

سختی هایی که در این راه می کشید به خاطر سهل انگاری خودتان و اطرافیان است. برای یافتن مسیر درست با افراد دانا و آگاه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 453 دیوان حافظ : ای که دایم به خویش مغروری

تعبیر غزل شماره 453 حافظ در فال شما :

اگر در امور زندگی و برخورد با اطرافیان دچار ریا و دورویی هستید بهتر است بدانید در این راه به جایی نخواهید رسید. صداقت از بهترین چیزهایی است که یک انسان می تواند داشته باشد.

نقاط ضعف خود را بشناسید و بعد از رفع آن ها در جهت رسیدن به خواسته ها و اهداف خود جلو بروید. از غرور و خودپسندی دوری کنید و همه جوانب مسئله را بسنجید تا دچار اشتباه نشوید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 118 دیوان حافظ : آن کس که به دست جام دارد

تعبیر غزل شماره 118 حافظ در فال شما :

خداوند همراه بندگان پاک و خالصش است. برای رسیدن به موفقیت های مالی و معنوی به درگاه خداوند بروید و هر آنچه می خواهید از او طلب کنید که ناامید نخواهید شد.

مدتی است از معشوق خبری ندارید، در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید. از رقیبانی که سر راه تان هستند غافل نشوید و غرور و ریاکاری را کنار بگذارید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین تیر

تصویر

غزل شماره 308 دیوان حافظ : ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

تعبیر غزل شماره 308 حافظ در فال شما :

معشوق دور است و بین شما فاصله هاست، برای وصال یار و رسیدن به مراد دل باید صبر و شکیبایی به خرج دهید و زود ناامید نشوید.

عشقی در سر دارید، برای رسیدن به او باید از یاس حذر کرده و تمام تلاش خود را در این راه بکنید. صداقت داشته باشید و با صبوری و توکل به خدا قدم بردارید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 404 دیوان حافظ : می فکن بر صف رندان نظری بهتر از این

تعبیر غزل شماره 404 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید بیشتر تلاش کنید و با اراده و انرژی جلو بروید تا کام دل برآورده شود. برای موفقیت با افراد با تجربه و دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا دچار اشتباه نشوید.

قبل از هر اقدامی جوانب آن را دقیق بررسی کرده و با درایت و دوراندیشی تصمیم بگیرید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 323 دیوان حافظ : ز دست کوته خود زیر بارم

تعبیر غزل شماره 323 حافظ در فال شما :

اعتماد به نفس خود را از دست داده و بسیاری از اوقات خود را دست کم و بی ارزش فرض می کنید. ضعف و ناتوانی شما را از اهداف دور می کند، سعی کنید اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابید.

در زندگی کاری به کسی ندارید و سرتان به کار خودتان است و این از خصلت های خوب شما می باشد. روی کمک دوستان باوفا حساب کنید که در مواقع نیاز به یاری شما خواهند شتافت.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 314 دیوان حافظ : دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم

تعبیر غزل شماره 314 حافظ در فال شما :

انسانی هستید که به عهد و پیمان خود وفادار هستید و هیچ وقت زیر قول خود نمی زنید. هرگز از معشوق دست نمی کشید و به پای او نشسته اید.

حسودان بددل ناامید شده اند و از رقیبان پیشی خواهید گرفت. انشالله به زودی بیمار شفا پیدا می کند، غم و غصه تمام می شود و به نیت قلبی خود خواهید رسید. نگران نباشید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 379 دیوان حافظ : سرم خوش است و به بانگ بلند می گویم

تعبیر غزل شماره 379 حافظ در فال شما :

از دودلی و تردید دوری کنید، قبل از شروع کار جدید به عواقب آن خوب بیندیشید و با تدبیر تصمیم بگیرید. از افراد دورو و فریبکار برحذر باشید و صداقت را اصل اساسی هر کاری قرار دهید.

مدتی است برای انجام کاری امروز و فردا می کنید. تنبلی را کنار بگذارید و همه تلاش خود را به کار گیرید تا سرنوشت خود را با دست های خود بسازید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین آذر

تصویر

غزل شماره 145 دیوان حافظ : چه مستیست ندانم که رو به ما آورد

تعبیر غزل شماره 145 حافظ در فال شما :

نگران نباشید و غم و اندوه را از خود دور کنید که آخر و عاقبت کارها خوب خواهد بود. صبور باشید و از عجله کردن دست بردارید تا مشکلات حل شوند. به زودی خبر مسرت بخشی خواهید شنید به طوری که بیماری تان شفا پیدا می کند.

نذرتان را ادا کنید، عهد و پیمان خود را فراموش نکنید. به زودی در کار و بار و تحصیل شاهد موفقیت های بزرگی خواهید بود. در دوران خوشی از یاد خداوند غافل نشوید.


فال حافظ امروز 14 آذر متولدین دی

تصویر

غزل شماره 329 دیوان حافظ : جوزا سحر نهاد حمایل برابرم

تعبیر غزل شماره 329 حافظ در فال شما :

روزگار به کام شما می چرخد و بخت و اقبال در خانه تان را زده است. نگرانی به دل راه ندهید که روزهای خوش زندگی فرا رسیده و ادامه خواهد داشت.

در این ایام شادی خداوند را فراموش نکنید و به خاطر نعمت های فراوانی که به شما بخشیده شکرگزار باشید. به عهد خود وفادار بمانید و حق دوستی را ادا کنید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 448 دیوان حافظ : ای که در کوی خرابات مقامی داری

تعبیر غزل شماره 448 حافظ در فال شما :

شخصیت خاص و خوبی دارید که باعث شده میان اطرافیان و آشنایان بسیار محبوب و دوست داشتنی بوده و همه انتظار ورود شما را بکشند. بخت و اقبال به شما روی آورده و روزهای خوبی را می گذرانید.

به خاطر این ایام شادی از خداوند شاکر باشید که غم و اندوه جای خود را به خوشی و مهر داده است. شهرت شما فراگیر خواهد شد، به یاد خدا باشید و نماز شب را فراموش نکنید تا به بیراهه کشیده نشوید.


فـال حـافـظ امروز 14 آذر متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 180 دیوان حافظ : ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

تعبیر غزل شماره 180 حافظ در فال شما :

شوخی و بذله گویی در همه شرایط خوب نیست، مخصوصا اگر به تمسخر دیگران و رنجش آن ها منجر شود. از مسخره کردن دیگران برحذر باشید و با کنایه با آن ها صحبت نکنید.

زندگی بالا و پایین دارد، گاهی در اوج مقام و قدرت هستید، گاهی دیگر در قعر چاه، به آشفتگی های مردم نخندید که ممکن است روزی در جایگاه آن ها قرار بگیرید. این خصلت های ناپسند را ترک کنید تا در دل اطرافیان جا باز کنید.

برای رسیدن به مراد دل باید عزم خود را جزم کرده و به خودتان متکی باشید. از فکرهای منفی و بیهوده دوری کنید که باعث غم و اندوه خواهد شد.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (440 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (240 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (192 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (176 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (160 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (114 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (92 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (80 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (80 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) تولد همسر جوان و باکلاس احمدرضا عابدزاده، عقاب آسیا، در کنار دختر و دامادشان/ چه رستوران شیکی!👌
استایل کژوال و خوشرنگ سردار آزمون در جشن تولد 1 سالگی دخترش، نوا/ وااای چه بادکنک آرایی شیک و درجه یکی👌
(عکس) سند رد صلاحیت استاد شهید مرتضی مطهری برای تدریس در دانشگاه تهران توسط ساواک
عکس معروف رضا شاه با لباس نظامی،کلا مستبد بودنش همه جا مشخصه/نگاهی به خانه ای که محمدرضا شاه در آن به دنیا آمده + ویدئو+ عکس
حقایق گفته نشده از زینب پاشا شیرزن تبریزی دوران قاجار +عکس/ درس بزرگ او برای محتکران غلات
(تصاویر) جذاب‌ترین بازیگران ایرانی و خارجی در نوجوانی چه شکلی بودن؟/ از هدیه تهرانی و پارسا پیروزفر ایرانی تا آنجلینا جولی و جانی دپ هالیوودی
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
اولین تیزر طوفانی فصل 3 جوکر 2 با اجرای احسان علیخانی و آقایان/ ببین کیا هستن از هیتلر و حمید لولایی تا امین زندگانی و شاهرخ استخری😂
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
(ویدئو) لحظات جالب ریختن شاخ های گوزن ها را ببینید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در 6 رشتۀ دانشگاه شهید بهشتی ویژۀ استعدادهای درخشان
عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان از دید رئیس دانشگاه امیرکبیر
یادی کنیم از چیدمان ایرانی‌پسند و شیک میز غذای مرحوم زهره حمیدی بعد از بهبود حالش و در آخرین دورهمی با دوستانش
ویدیو/ از «گاندی» تا «پطروس کبیر» اطلاعات مدرسۀ مهران غفوریان/ فقط خنده‌های جواد رضویان به جریان دهقان فداکار
تسلیت پزشکیان به خانواده های داغدار کارگران معدن طبس در بدو ورود به تهران
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW