ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 18 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما

  جمعه، 18 آذر 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 18 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 433 دیوان حافظ : ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی

تعبیر غزل شماره 433 حافظ در فال شما :

از غم و اندوه دوری کنید و نگرانی به دل راه ندهید که به زودی ایام کامیابی و خوشی فرا رسیده و به آرزوی دل دست پیدا می کنید. این موفقیت نتیجه مدت ها رنج کشیدن و تحمل سختی ها است.

از فرصت هایی که در این دوران پیش می آید استفاده کنید و قدر روزهای زندگی را بدانید. خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و به حق توکل کنید.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 106 دیوان حافظ : تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

تعبیر غزل شماره 106 حافظ در فال شما :

سلامتی از بزرگ ترین نعمت های خداوند است که تا وقتی از آن محروم نشده ایم قدرش را نمی دانیم. خدا را به خاطر نعمت های فراوان و سلامتی شکرگزار باشید.

ظاهر جدی و خشنی دارید اما برخلاف ظاهر عبوس، باطن لطیف و مهربانید ارید که از عشق و محبت لبریز است. خدا را شکر که از چشم زخم حسودان در امان بوده و رقیبی برای شما نیست.

کاری که فکر می کنید درست است انجام دهید و از طعنه دشمنان رنجیده خاطر نشوید. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 65 دیوان حافظ : خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست

تعبیر غزل شماره 65 حافظ در فال شما :

گله کردن از سرنوشت و روزگار تاثیری به حال شما نخواهد داشت. به زودی حوادثی برای شما اتفاق می افتد تا ایمان و اراده تان مورد آزمایش قرار گیرد.

بیهوده خودتان را به خاطر سختی ها و مسائل ریز و درشت نگران و اندوهگین نکنید. هیچ چیز بی حکمت نیست و برگی از درخت بدون اجازه خداوند نمی افتد.

از روزهای خوش نهایت استفاده را ببرید و شاد باشید که دنیا محل گذر است و همه چیزهای دنیوی فانی خواهد بود.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین تیر

تصویر

غزل شماره 464 دیوان حافظ : بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

تعبیر غزل شماره 464 حافظ در فال شما :

به زودی به هدف خود دست پیدا می کنید، نگرانی به دل راه ندهید و به تلاش خود ادامه دهید تا به مقصود برسید. اقبال خوبی دارید. از فرصت ها کمال استفاده را بکنید.

برای برآورده شدن حاجت خود، لازم است با تلاش و کوشش و توکل بر ایزد منان جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 116 دیوان حافظ : کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد

تعبیر غزل شماره 116 حافظ در فال شما :

ظاهربینی را کنار گذاشته و به راحتی به هرکسی اعتماد نکنید. حرف های زیبا و ادب و کمالات ظاهری فردی ممکن است باعث فریب شما شود، اما شما از باطن او خبر ندارید.

با افراد دلسوز که به فکر شما هستند مشورت کنید و از نصایح آن ها استفاده کنید. سفر خوب است و تجربه های زیادی به شما خواهد داد.

به پدر و مادر خود احترام بگذارید و نذر را ادا کنید. به خداوند توکل کنید که با یاری او کارها بر وفق مراد انجام خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 202 دیوان حافظ : بود آیا که در میکده ها بگشایند

تعبیر غزل شماره 202 حافظ در فال شما :

اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید و غم و اندوه زیادی دارید اما ناامیدی از درگاه خداوند نتیجه خوبی برای شما ندارد، مطمئن باشید با امید به پروردگار و صبوری، به زودی سختی های می گذرند و آسانی برای شما فرا خواهد رسید.

برای رسیدن به آرامش بهتر است به سوی خداوند بروید و به درگاهش دعا و نیایش کنید تا باعث جلای قلب و آرامش دل شما شود. مشکلات با دقت، سرعت و توکل حل خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 58 دیوان حافظ : سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

تعبیر غزل شماره 58 حافظ در فال شما :

توسل به ائمه اطهار از کلیدهای رسیدن به موفقیت و هدایت در مسیر زندگی است. اگر ناآرام هستید و به دنبال راهی برای تسکین دردهای درون، دل به یاد آن ها بسپارید.

با یاد خداوند و امامان معصوم به مقصود خود می رسید و بخت و اقبال نیک به شما روی می آورد. از وسوسه های شیطان در امان می مانید و غم هجران زایل می شود.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 300 دیوان حافظ : هزار دشمنم ار می کنند قصد هلاک

تعبیر غزل شماره 300 حافظ در فال شما :

برای لذت بردن از زندگی و رسیدن به آرامش، به خداوند متعال ایمان داشته باشید و به حق توکل کنید. زندگی پر از سختی و مشکلات است، هنگام مواجهه با حوادث بردبار باشید و از پروردگار و دوستان صادق یاری بگیرید.

روحیه قوی دارید و همین خصلت باعث شده دیگران شیفته شما شوند. نگران نباشید به زودی غم و ناراحتی ها برطرف می شود. نذر خود را ادا کنید.

از گوشه و کنایه زدن به اطرافیان برحذر باشید و برای رسیدن به مقصود دانش خود را به کار بگیرید.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین آذر

تصویر

غزل شماره 54 دیوان حافظ : ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است

تعبیر غزل شماره 54 حافظ در فال شما :

به زودی رخدادهای خوب اتفاق می افتد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. به شکرانه این سعادت، مشکلات و سختی های گذشته را فراموش کرده و خود را با خوشی های روزگار همراه سازید.

زیباتر سخن بگویید و با عالم و آدم آشتی کنید. تصمیم جدیدی گرفته اید، اگر این کار را دوست دارید، انجام دهید زیرا سود خوبی برای شما خواهد داشت و از انجام آن پشیمان نخواهید شد.


فال حافظ امروز 18 آذر متولدین دی

تصویر

غزل شماره 112 دیوان حافظ : آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد

تعبیر غزل شماره 112 حافظ در فال شما :

در راه رسیدن به مقصود و مراد دل ناامید و مایوس نباشید، فاصله زیادی تا پیروزی ندارید و با کمی تلاش بیشتر به وصال یار خواهید رسید.

وقتی به ثروت رسیدید قناعت پیشه کنید تا خداوند مال و ثروت را چندبرابر کند. برای برآورده شدن حاجات، از پایمال کردن حق دیگران بپرهیزید. به خاطر جمال زیبا و جوانی مغرور نباشید که هیچیک ماندگار نخواهد بود.

با توکل بر خدا و امید به پیش بروید و شک و دودلی را کنار بگذارید.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 30 دیوان حافظ : زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

تعبیر غزل شماره 30 حافظ در فال شما :

ناامیدی را کنار بگذارید و برای رسیدن به مقصود تلاش کنید. مشکلات زیادی سر راه تان وجود دارد اما خداوند برای هر مشکل راه چاره ای قرار داده، پس از ناامیدی و نگرانی دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

عشقی که بر اساس هوا و هوس های شیطانی باشد سرانجامی نخواهد داشت. گول ظاهر افراد به ظاهر دوست را خورده اید اما به خداوند اعتماد داشته باشید زیرا در نهایت راه ها برای شما باز شده و به سر منزل مقصود خواهید رسید.


فـال حـافـظ امروز 18 آذر متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 212 دیوان حافظ : یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود

تعبیر غزل شماره 212 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی نتیجه تلاش های خود را خواهید دید، اگرچه در گذشته اشتباهاتی انجام داده اید اما از آن جا که به فکر جبران آن ها بودید و برای دفع ضرر تلاش بسیار نموده اید، به زودی دوران غم و اندوه تمام می شود.

در راه خداوند انفاق کنید و نگران و مشوش نباشید تا در راه رسیدن به مقصود ثابت قدم و پایدار بمانید. مسافرتان گره از کارش باز می شود. به والدین خود بیشتر توجه کنید و نذر خود را ادا سازید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پری 💐
1 سال پیش

درسته ممنون از فالتون 🙏
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (69 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (61 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (31 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (25 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ مناطق محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم بعد از طلاق که توجه همه رو به خودش جلب کرد+عکس/ فقط نگاه های فرزاد حسنی (تصاویر) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق ماجرای عاشقانه پسر میوه فروش صداتو و بغض شدید کیایی و امیرمهدی ژوله/ صدای بهشتی پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ تنهاترین عاشق+ویدیو خلاقیت خنده دار اوستای صافکار در تعمیر ماشین مشتری حماسه ساز شد+عکس/استاد ببخشید دفتر صد برگ برای نوشتن جزوه کافیه😂
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 ماجرای آرزوی رهبر معظم در داشتن کفش بند دار که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...