ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 بهمن 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما

  پنجشنبه، 13 بهمن 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 بهمن 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 495 دیوان حافظ : می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی

تعبیر غزل شماره 495 حافظ در فال شما :

همای سعادت در آسمان شما به پرواز درآمده و زندگی بر وفق مراد است. گردش روزگار به کام دل شما است و اگر خوب نگاه کنید گلستانی از معرفت را در اطراف خود خواهید دید.

در این دوران که عشق شما خریدار دارد به خود بجنبید که فردا ممکن است دیر شود. اخلاق نیکو و مهربانی باعث شده دیگران به سمت شما جذب شده و طرفداران زیادی دارید.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 288 دیوان حافظ : کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش

تعبیر غزل شماره 288 حافظ در فال شما :

از لحظات زندگی نهایت استفاده را ببرید و قدر جوانی را بدانید. وقت خود را برای کارهای بیهوده به تلف نکنید. روزهای کامیابی و خوشی فرا رسیده و ایام خوبی را می گذرانید. از کبر و غرور برحذر باشید.

از خواب غفلت و بی خبری بیدار شوید تا بعدا افسوس این روزها را نخورید. حالا که خوشبختی در خانه تان را زده، شما هم همت کرده و برای رسیدن به آن چه در دل دارید تلاش کنید.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 21 دیوان حافظ : دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

تعبیر غزل شماره 21 حافظ در فال شما :

برای رهایی از درد و رنج و غلبه بر مشکلات زندگی باید ایمان خود را قوی کرده و محکم و راسخ قدم بردارید. مشکلات زیادی در اطراف تان مشاهده می کنید اما هنر آن است که بتوانید در اوج گرفتاری ها شاد باشید و روحیه خود را حفظ کنید.

افرادی از تو حمایت کرده و از بلوایی که ایجاد شده نجات پیدا خواهید کرد. به دنبال تغییرات مثبت در زندگی و فکرتان باشید.

سعی کنید از پلیدی و افکار منفی دوری کرده و خصایص اخلاقی همچون بخشندگی را در خود پرورش دهید.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین تیر

تصویر

غزل شماره 138 دیوان حافظ : یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد

تعبیر غزل شماره 138 حافظ در فال شما :

از گذشته و تجربه هایی که کسب کرده اید درس عبرت گرفته و کینه ها را فراموش کنید. گاهی احساس می کنید از رویاها و اهدافی که در سر می پروراندید دور شده اید، یا کسی که دوستش دارید نسبت به شما کم لطفی کرده و اهمیتی نمی دهد. برای رسیدن به هدف باید منتظر باشید و صبر پیشه کنید.

امید خود را از دست ندهید و غم و غصه را کنار بگذارید تا به مراد دل خود برسید. منتظر جوابی هستید که به زودی دریافت خواهید کرد.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 233 دیوان حافظ : دست از طلب ندارم تا کام من برآید

تعبیر غزل شماره 233 حافظ در فال شما :

برای دستیابی به مراد دل و رسیدن به وصال یار باید همت عالی داشته و با اراده قوی قدم در میدان بگذارید. تنبلی و سهل انگاری شما را به کامیابی نخواهد رساند. از اشتباهات و شکست هایی که تاکنون داشته اید درس عبرت گرفته و از تجربه آن ها استفاده کنید.

سخت کوشی از ویژگی های شماست به طوری که تا به هدف نرسید دست بردار نیستید. با یاد خدا و کمک به خلق خدا زندگی خوبی خواهید داشت و به شهرت می رسید، به زودی ملاقات خوب و پرثمری رخ می دهد.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 311 دیوان حافظ : عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام

تعبیر غزل شماره 311 حافظ در فال شما :

بدانید هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نشده است. برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود باید عزمی راسخ و اراده آهنین داشته باشید تا به موفقیت و کامیابی برسید.

اگر در راه عاشقی قدم برمی دارید باید خلوص نیت و صداقت داشته باشید، از شک و تردیدها رها شوید و خجالت و شرم بیش از حد را کنار بگذارید که باعث دور شدن شما از مراد دل خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 471 دیوان حافظ : ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

تعبیر غزل شماره 471 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و به کاری که انجام می دهید شک پیدا کرده اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید.

در راه رسیدن به هدف با فرد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. بدون تلاش و پشتکار نمی توان به موفقیت رسید، همواره به یاد خدا بوده و به خودش توکل کنید تا با آرامش به کار خود ادامه دهید.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 461 دیوان حافظ : کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی

تعبیر غزل شماره 461 حافظ در فال شما :

بدخواهان به شما تهمت زده اند و بر علیه شما توطئه چینی کرده اند. اما نگران نباشید که دست آن ها رو می شود و به زودی با اتفاقی غیرمنتظره همه چیز تغییر می کند.

هوشیار و زیرک باشید تا به اهداف خود برسید. به زودی با کسی ملاقات خواهید کرد که روحیه شما را عوض کرده و غم و غصه ها تمام می شود.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین آذر

تصویر

غزل شماره 381 دیوان حافظ : گر چه ما بندگان پادشهیم

تعبیر غزل شماره 381 حافظ در فال شما :

از خصلت های نیکوی شما سخت کوشی و وفای به عهد است و با دوستان بسیار صادق و صمیمی هستید. ممکن است از صداقت و خوبی شما سو استفاده شود، مراقب باشید.

به زودی آن چه از خدا خواسته اید برای تان مهیا خواهد شد، آینده روشنی در پیش دارید و سختی ها می شود. حواستان به افراد فریبکار باشد.


فال حافظ امروز 13 بهمن متولدین دی

تصویر

غزل شماره 123 دیوان حافظ : مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

تعبیر غزل شماره 123 حافظ در فال شما :

عشق به خداوند و توکل و ایمان به او کافیست تا از قعر به اوج مکنت و شوکت برسید.

زندگی بدون عشق هیچ لطفی ندارد، با خانواده و همسر خود با محبت و مهربانی رفتار کنید. اگر در شرف ازدواج هستید، ازدواج موفقی داشته و خوشبخت خواهید شد. خداوند را به پاس این همه لطف و کرامت شکرگزاری کنید.

مدتی است باعث رنجش کسی شده اید و دلش را شکسته اید، هرچه زودتر از او دلجویی کنید. مشکل به زودی حل خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 83 دیوان حافظ : گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت

تعبیر غزل شماره 83 حافظ در فال شما :

برای کار اشتباهی که انجام داده اید پشیمان هستید، اگرچه دیگر وضعیت به حالت قبل برنخواهد گشت اما باید به فکر جبران باشید. نگران نباشید شما در مورد این اتفاق مقصر نبوده اید و در نهایت همه چیز به خیر و خوشی تمام خواهد شد.

در برابر رنج ها و سختی ها صبوری پیشه کنید، کینه ها را فراموش کنید تا باطن شما جلا پیدا کرده و به مقصود دل برسید.


فـال حـافـظ امروز 13 بهمن متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 86 دیوان حافظ : ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت

تعبیر غزل شماره 86 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی به وصال یار رسیده و اوضاع تان سر و سامان خواهد گرفت. به لطف خداوند دشمنان شما از سر راهتان کنار رفته و تلاش و کوشش تان به ثمر نشسته است.

ازدواج موفقی خواهید داشت و روزگار خوشی در انتظارتان است. به مسیرتان ادامه دهید که نتیجه ای جز پیروزی و موفقیت نخواهد داشت. این جواب دعاهایی است که به درگاه حق تعالی داشته اید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (524 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (297 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (156 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (100 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (92 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (57 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (52 نظر) نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران حسن یزدانی، قهرمان کشتی ایران/ این ماشین نیست هواپیماست+ویدیو (51 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (46 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (45 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (42 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (32 نظر) کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس (30 نظر) خلاقیت و هوش بالای نصاب در وصل کردن سینک ظرفشویی حماسه ساز شد +عکس/ اُستاد، برای نکات ریز جزوه میدین یا خودمون بنویسیم؟🤣 (28 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شام عزای شبانه منوچهر هادی برای خانواده پرجمعیتش در یک رستوران شیک و لاکچری بدون حضور یکتا ناصر/ خدا بهش صبر بده دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس خونه پدری لوکس و هوش پران محسن تنابنده نقی سریال پایتخت که عین کاخ میمونه/ چه مبلمان خوشگلی مراسم عروسی ساده به دو از تجملات فرزندان رهبر معظم انقلاب بدون میوه و تنوع شام/ اشرافی گری را چه کسی در ایران باب کرد؟ آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد رونمایی از برادر قد بلند و دومتری لیلا بلوکات/ چقدر شبیه به هم هستن ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است (ویدئو) لو رفتن سوالات آزمون سمپاد در برنامهٔ تلویزیونی! (ویدئو) اعتراف باورنکردنی سلبریتی‌های محبوب در برنامهٔ اسکار/ در کنکور تقلب کردیم! بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید رونمایی از برادر خوش تیپ و قدبلند آزاده زارعی، باران آوای باران +عکس/ته چهره هاشون شبیه هم هست افشاگری شهاب حسینی از برخورد قابل تامل پدرش با او؛ بابام بهم گفت دیگه نمیخوامت و ...+ویدیو فوری: گزارش لحظه به لحظه از انفجارهای اصفهان / پاسخ اسرائیل بود؟ + فیلم لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان بغض و گریه لیلا حاتمی درباره پدرش؛ ناگفته‌های جدید خانم بازیگر درباره علی حاتمی+ویدیو غوغای صدای بهشتی و اجرای عاشقانه بی‌نظیر امیرحسین مدرس با آهنگ شجریان/ غلام نرگس مست تو تاجدارانند😍+ویدیو مراسم سالگرد ازدواج ساده و خلوت شاهرخ استخری و خانومش در حیاط باصفا و دلباز خونشون/ عجب کیک شیک و منحصر به فردی+عکس نگاهی به خانه لوکس و باکلاس ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها با چیدمان شیک و منحصر به فرد+عکس کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای گرفتن اولین عکس نوزادی از فرزندش حماسه آفرید/ کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت عکس خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال نون خ/ از سلمان تا... صحبت های عاشقانه محسن کیایی با روح پاک مادرش در برنامه صداتو اشک همه داوران رو درآورد!+فیلم حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد درخت میوه حیاط خانه حامد سلطانی با حال و هوای بهاری/ چه عکس خوشگلی انداخته👌😍 ایده های خلاقانه چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز+عکس شام مفصل و سفره غذای رنگی خواهر ساره بیات برای خانواده پر جمعیت رضا قوچان نژاد/ چه ضیافتی برای خانواده شوهر به پا کرده فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس
تیتر امروز   
دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس مراسم عروسی ساده به دو از تجملات فرزندان رهبر معظم انقلاب بدون میوه و تنوع شام/ اشرافی گری را چه کسی در ایران باب کرد؟ آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید فوری: گزارش لحظه به لحظه از انفجارهای اصفهان / پاسخ اسرائیل بود؟ + فیلم لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم