فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 28 فروردین 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  دوشنبه، 28 فروردین 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 28 فروردین 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 115 دیوان حافظ : درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره 115 حافظ در فال شما :

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 69 دیوان حافظ : کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست

تعبیر غزل شماره 69 حافظ در فال شما :

این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر خسته می شوید و کمتر نتیجه می گیرید. هرچه شما در وصال یار سماجت به خرج می دهید او بیشتر از قبل از شما دور می شود. غصه نخورید، شاید سرنوشت اینگونه برای شما مقدر شده، گاهی جز صبر و امیدواری نمی توان کاری کرد.

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 456 دیوان حافظ : نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

تعبیر غزل شماره 456 حافظ در فال شما :

به زودی بخت و اقبال خوبی نصیب تان خواهد شد، سعی کنید از فرصت های عالی که پیش می آید به نحو احسن بهره ببرید. به هدف های خود خوب فکر کرده و با بزرگان و افراد مورد اعتماد مشورت کنید.

بی فکری و سهل انگاری باعث دور شدن از مقصود خواهد شد. اگر با درایت و اندیشه کافی دست به عمل بزنید انشالله موفقیت با شما خواهد بود. دست از گله و شکایت برداشته و دوستان خود را خوب بشناسید.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 299 دیوان حافظ : اگر شراب خوری جرعه‌ای فشان بر خاک

تعبیر غزل شماره 299 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به بهترین نتیجه ها باید به جمع روی آورده و از تک روی بپرهیزید. کارهای گروهی بهترین راه برای رسیدن به اهداف است. در این مسیر به دوستان دلسوز و وفادار نیاز خواهید داشت.

در روزگار خوشی و فراخی به دیگران کمک کنید تا آن ها نیز زمانی که نیاز داشتید به شما یاری برسانند. از غم و غصه چیزی عاید شما نخواهد شد، از لحظه های زندگی لذت ببرید.

سعی کنید با اطرافیان به خصوص خانواده مهربان تر باشید.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 54 دیوان حافظ : ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است

تعبیر غزل شماره 54 حافظ در فال شما :

به زودی رخدادهای خوب اتفاق می افتد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. به شکرانه این سعادت، مشکلات و سختی های گذشته را فراموش کرده و خود را با خوشی های روزگار همراه سازید.

زیباتر سخن بگویید و با عالم و آدم آشتی کنید. تصمیم جدیدی گرفته اید، اگر این کار را دوست دارید، انجام دهید زیرا سود خوبی برای شما خواهد داشت و از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 77 دیوان حافظ : بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت

تعبیر غزل شماره 77 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن می ترسید و این ترس باعث رنج و اندوه شما شده است. بدانید هیچ کامیابی و موفقیتی در این جهان بدون تحمل سختی ها و صبر کردن میسر نمی شود، پس ترس ها را کنار گذاشته و با عزم راسخ برای رسیدن به مراد دل تلاش کنید.

لذت دستیابی به اهداف در گروی تحمل درد و رنج های مسیر است. برای رسیدن به سر منزل مقصود ممکن است مال و آبروی تان در خطر باشد، مراقب باشید.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 300 دیوان حافظ : هزار دشمنم ار می‌کنند قصد هلاک

تعبیر غزل شماره 300 حافظ در فال شما :

برای لذت بردن از زندگی و رسیدن به آرامش، به خداوند متعال ایمان داشته باشید و به حق توکل کنید. زندگی پر از سختی و مشکلات است، هنگام مواجهه با حوادث بردبار باشید و از پروردگار و دوستان صادق یاری بگیرید.

روحیه قوی دارید و همین خصلت باعث شده دیگران شیفته شما شوند. نگران نباشید به زودی غم و ناراحتی ها برطرف می شود. نذر خود را ادا کنید.

از گوشه و کنایه زدن به اطرافیان برحذر باشید و برای رسیدن به مقصود دانش خود را به کار بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 91 دیوان حافظ : ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

تعبیر غزل شماره 91 حافظ در فال شما :

واقعا عاشق شماست و همیشه در ذهنش باقی خواهید ماند، شما هم به فکر او هستید اما خودتان را نزد او خوار و کوچک نکنید. بهتر است مجنون عشق خودش را بروز نداده و سختی های راه را تحمل کند تا شما هم در عشق و عاشقی به مقام او برسید.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 144 دیوان حافظ : به سر جام جم آن گه نظر توانی کرد

تعبیر غزل شماره 144 حافظ در فال شما :

با هوشیاری و دقت به زودی به مقصود خود خواهید رسید. اما ممکن است نیاز به مشورت با افراد آگاه پیدا کرده و تمام تلاش و سرعت عمل خود را به کار بگیرید تا به آن دست پیدا کنید.

حوصله به خرج دهید. گمشده تان به زودی پیدا می شود، برای مسافرت زمان خوبی است. روزهای جوانی را غنیمت شمرده و از آن لذت ببرید. اگر در معامله دچار خسران شده اید از به هم زدن آن نگران نباشید زیرا به سود شماست.

فال حافظ امروز 28 فروردین متولدین دی

تصویر

غزل شماره 401 دیوان حافظ : چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

تعبیر غزل شماره 401 حافظ در فال شما :

اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده اید. از یاس و ناامیدی برحذر باشید.

با عزم راسخ و اراده محک دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی هستند و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 43 دیوان حافظ : صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است

تعبیر غزل شماره 43 حافظ در فال شما :

مژه باد بر شما که روزهای سخت و تاریک به پایان رسیده و به زودی خبر خوبی که مدتها منتظرش بودید را خواهید شنید.

کار و بارتان رونق می گیرد و در مسیر پیشرفت به پیش می روید. در این دوران باید بیشتر از قبل مراقب روح و دل تان باشید. از دل بستن به خوشی های دنیوی و مادیات برحذر باشید که قلب پاکتان را تیره و تار خواهد کرد.

شادی و خوشی های خود را با دیگران شریک شوید و از غرور و خودبینی دوری کنید تا روزهای خوب پایدار مانده و صفای باطن خود را حفظ کنید.

فـال حـافـظ امروز 28 فروردین متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 471 دیوان حافظ : ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

تعبیر غزل شماره 471 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و به کاری که انجام می دهید شک پیدا کرده اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید.

در راه رسیدن به هدف با فرد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. بدون تلاش و پشتکار نمی توان به موفقیت رسید، همواره به یاد خدا بوده و به خودش توکل کنید تا با آرامش به کار خود ادامه دهید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (467 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (348 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (72 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (13 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (12 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (8 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند