فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 13 مرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  جمعه، 13 مرداد 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 13 مرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 115 دیوان حافظ : درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره 115 حافظ در فال شما :

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

هنوز مقدمات ازدواج جور نیست،

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 234 دیوان حافظ : چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید

تعبیر غزل شماره 234 حافظ در فال شما :

درست است که تحمل سختی ها برای شما دشوار است و تاکنون صبوری بسیار کرده اید، اما مطمئن باشید به زودی پاداش صبر و شکیبایی خود را خواهید دید و به آرزوهای خود می رسید. به خداوند توکل کنید.

برای رسیدن به مقصود باز هم حوصله به خرج دهید و از دوستان باوفا و دلسوز خود کمک بخواهید. برای رهایی از فقر و تنگدستی لازم است تلاش خود را بیشتر کرده و نتیجه را به پروردگار بسپرید.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 379 دیوان حافظ : سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

تعبیر غزل شماره 379 حافظ در فال شما :

از دودلی و تردید دوری کنید، قبل از شروع کار جدید به عواقب آن خوب بیندیشید و با تدبیر تصمیم بگیرید. از افراد دورو و فریبکار برحذر باشید و صداقت را اصل اساسی هر کاری قرار دهید.

مدتی است برای انجام کاری امروز و فردا می کنید. تنبلی را کنار بگذارید و همه تلاش خود را به کار گیرید تا سرنوشت خود را با دست های خود بسازید.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 380 دیوان حافظ : بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

تعبیر غزل شماره 380 حافظ در فال شما :

بسیار پریشان و سردرگم هستید و نمی دانید برای آینده چه راهی را در پیش گرفته و چه اهدافی برای خود تعیین کنید. منتظر نباشید که دیگران به جای شما فکر کنند و تصمیم بگیرند!

با خودتان خلوت کنید و درباره اهدافی که دارید خوب فکر کنید و مواردی که لازم است تغییر دهید و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید، سپس با اراده قوی و همت عالی برای رسیدن به آن ها تلاش کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 263 دیوان حافظ : بیا و کشتی ما در شط شراب انداز

تعبیر غزل شماره 263 حافظ در فال شما :

مدتی است یاس و ناامیدی در دل شما لانه کرده است. افکار منفی را از ذهن خود خارج کرده و به آن چه تاکنون به دست آورده اید قناعت داشته باشید. آرزوهای محال را رها کرده و از لحظات زندگی نهایت استفاده را بکنید تا بعدا افسوس نخورید.

اگرچه در گذشته اشتباهاتی کرده و راه اشتباهی رفته اید و فکر آن شما را اذیت می کند اما اندوهگین نباشید که خداوند به شما یاری خواهد داد. با اراده قوی اقدام کنید و تلاش خود را به کار بگیرید تا تحولی عمیق و در جهت مثبت در زندگی ایجاد کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 266 دیوان حافظ : دلم رمیده لولی‌وشیست شورانگیز

تعبیر غزل شماره 266 حافظ در فال شما :

زندگی بدون عشق پشیزی ارزش ندارد و بی معنی خواهد شد. برای اطمینان از صداقت دوستان، آن ها را امتحان کنید. از ظاهر بینی پرهیز کرده و از کسانی که مدعی دوستی و رفاقت هستند برحذر باشید.

قناعت پیشه کنید و از طمع و حرص زدن برای مال دنیا دوری کنید. غرور و کبر عاقب خوبی ندارد. رقیبان زیادی بر سر راه دارید که راه حیله و نیرنگ بازی در پیش گرفه اند، اما با خلوص نیت و دعای خیر پدر و مادر انشالله پیروزی با شماست.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 62 دیوان حافظ : مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تعبیر غزل شماره 62 حافظ در فال شما :

به زودی از جانب عزیزی که منتظر پیامش هستید، پیغامی دریافت می کنید که آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در رفاقت بسیار قابل اعتماد و فداکار هستید و دیگران می توانند به شما تکیه کنند.

سر عهد و پیمان خود هستید و به قول معروف سرتان برود قولتان نمی رود. این خصلت تاثیر مثبتی در موفقیت های آینده خواهد داشت. در مقابل انتظار دارید دیگران هم با شما همانقدر خوش قول و قابل اعتماد باشند.

برای رسیدن به مقصود تلاش کنید تا به وصال یار برسید. گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 414 دیوان حافظ : گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو

تعبیر غزل شماره 414 حافظ در فال شما :

نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید شاکی هستید، عده ای توانایی و قدرت را از شما سلب کرده اند، سکوت را بشکنید و از حق خود دفاع کنید.

فرد خیال پردازی هستید. مسائل عادی و پیش پا افتاده شما را ارضا نمی کند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 149 دیوان حافظ : دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی‌گیرد

تعبیر غزل شماره 149 حافظ در فال شما :

دروغ و فریبکاری شما را از مقصود دور کرده و عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. سعی کنید با صداقت عمل کنید و فردی قابل اعتماد برای اطرافیان باشید. گاهی خودخواهی می کنید و فقط به آنچه خودتان دوست دارید فکر می کنید، به نظر دیگران هم احترام بگذارید تا به مقصود دست پیدا کنید.

برای موفقیت با افراد دانا و دوستان دلسوز مشورت کنید و از رنجاندن دوستان برحذر باشید تا در آینده بتوانید روی کمک آن ها حساب کنید. با توکل بر خدا ، علاقه و پشتکار هر نیت درستی برآورده خواهد شد.

فال حافظ امروز 13 مرداد متولدین دی

تصویر

غزل شماره 43 دیوان حافظ : صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است

تعبیر غزل شماره 43 حافظ در فال شما :

مژه باد بر شما که روزهای سخت و تاریک به پایان رسیده و به زودی خبر خوبی که مدتها منتظرش بودید را خواهید شنید.

کار و بارتان رونق می گیرد و در مسیر پیشرفت به پیش می روید. در این دوران باید بیشتر از قبل مراقب روح و دل تان باشید. از دل بستن به خوشی های دنیوی و مادیات برحذر باشید که قلب پاکتان را تیره و تار خواهد کرد.

شادی و خوشی های خود را با دیگران شریک شوید و از غرور و خودبینی دوری کنید تا روزهای خوب پایدار مانده و صفای باطن خود را حفظ کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 456 دیوان حافظ : نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

تعبیر غزل شماره 456 حافظ در فال شما :

به زودی بخت و اقبال خوبی نصیب تان خواهد شد، سعی کنید از فرصت های عالی که پیش می آید به نحو احسن بهره ببرید. به هدف های خود خوب فکر کرده و با بزرگان و افراد مورد اعتماد مشورت کنید.

بی فکری و سهل انگاری باعث دور شدن از مقصود خواهد شد. اگر با درایت و اندیشه کافی دست به عمل بزنید انشالله موفقیت با شما خواهد بود. دست از گله و شکایت برداشته و دوستان خود را خوب بشناسید

فـال حـافـظ امروز 13 مرداد متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 23 دیوان حافظ : خیال روی تو در هر طریق همره ماست

تعبیر غزل شماره 23 حافظ در فال شما :

همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.

ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / حاج قاسم شما برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنید ... رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم