فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 4 خرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  پنجشنبه، 04 خرداد 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 4 خرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 446 دیوان حافظ : صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری

تعبیر غزل شماره 446 حافظ در فال شما :

در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل تان سرشار از اسرار زیبا می باشد. حرفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند، از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد پرهیز کنید.

در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می توانند در راه رسیدن به اهداف تان شما را یاری دهند. راه خوبی را انتخاب کرده اید، برای پیدا شدن گمشده بیشتر جستجو کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 217 دیوان حافظ : مسلمانان مرا وقتی دلی بود

تعبیر غزل شماره 217 حافظ در فال شما :

مدتی است از اطرافیان خود دلگیر هستید و گمان می کنید همه شما را رها کرده و تک و تنها در دریای مشکلات غرق شده اید. فراموش نکنید که مشکلات و سختی های زندگی همگی مصلحت خداوند هست و در مسیر امتحان الهی قرار گرفته اید.

به زودی لطف خداوند شامل حال شما می شود و تیزهوشی و درایت شما تاثیر خودش را خواهد گذاشت. تردید و دودلی را کنار بگذارید و با خانواده خود خوش رفتاری کنید، هوای پدر و مادر را داشته باشید و دست از لجبازی بردارید. به زودی قرض ها ادا می شود، زمان خوبی برای مسافرت نیست.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 418 دیوان حافظ : گر تیغ بارد در کوی آن ماه

تعبیر غزل شماره 418 حافظ در فال شما :

در برابر مشکلات و سختی ها باید بردبار بوده و امید خود را حفظ کنید تا بتوانید از آن ها به سلامت عبور کنید. شاید راه پرپیچ و خم و سخت به نظر برسد اما به پروردگار توکل داشته باشید.

برای رسیدن به مراد دل و در آغوش گرفتن آن چه طلب کرده اید باید مصائب و دشواری های فراوانی را تحمل کنید و همواره با همت عالی و امید دوچندان جلو بروید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 142 دیوان حافظ : دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد

تعبیر غزل شماره 142 حافظ در فال شما :

به زودی درها برای شما باز می شود و به مقصود خود می رسید اما این ممکن است باعث غرور شما گردد، از کبر و غرور دوری کرده و ایمان خود را حفظ کنید. بخشش خوب است اما بی دلیل و بی اندازه جایز نیست.

دشمنان سعی می کنند باعث آزار شما شوند اما از طعنه آنان غم به دل راه نداده و به کاری که انجام می دهید ایمان داشته و ثابت قدم باشید.

بیشتر به خانواده بپردازید و سعی کنید در غم و ناراحتی آن ها سهیم شده و باری از دوش عزیزان خود بردارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و قرض ادا می شود.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 343 دیوان حافظ : چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

تعبیر غزل شماره 343 حافظ در فال شما :

از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آن ها نمی کنید.

معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 14 دیوان حافظ : گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

تعبیر غزل شماره 14 حافظ در فال شما :

خدا را همیشه در نظر داشته و شکرگزار او باشید. گاهی احساس تنهایی می کنید اما بدانید خداوند در همه حال همراه و حامی شما خواهد بود.

آن چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بخواهید. به زودی از سرگردانی نجات پیدا می کنید. دوستان دلسوز کمکتان می کنند و با مشورت با آن ها می توانید به مقصود خود برسید.

صبر داشته باشید، به زودی به مقامی نائل می شوید که همه انگشت به دهان خواهند ماند!

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 14 دیوان حافظ : گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

تعبیر غزل شماره 14 حافظ در فال شما :

خدا را همیشه در نظر داشته و شکرگزار او باشید. گاهی احساس تنهایی می کنید اما بدانید خداوند در همه حال همراه و حامی شما خواهد بود.

آن چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بخواهید. به زودی از سرگردانی نجات پیدا می کنید. دوستان دلسوز کمکتان می کنند و با مشورت با آن ها می توانید به مقصود خود برسید.

صبر داشته باشید، به زودی به مقامی نائل می شوید که همه انگشت به دهان خواهند ماند!

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 362 دیوان حافظ : دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره 362 حافظ در فال شما :

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 229 دیوان حافظ : بخت از دهان دوست نشانم نمی‌دهد

تعبیر غزل شماره 229 حافظ در فال شما :

ناامیدی و یاس قلب شما را فرا گرفته ، بهتر است تا می توانید امیدوار بوده و بدون ذره ای تردید و با اراده قوی و گام های استوار به سمت هدف بروید و با تلاش و تصمیمات درست بهترین نتایج را به دست آورد.

هیچ چیز با راحت طلبی و تنبلی به دست نمی آید، اگر با وجود صبوری و تحمل و دعاهایی که کرده اید اثری از مراد دل نمی بینید نگران نشوید، بالاخره پاداش تحمل سختی ها را می گیرید و روزهای خوش فرا خواهد رسید.

فال حافظ امروز 4 خرداد متولدین دی

تصویر

غزل شماره 137 دیوان حافظ : دل از من برد و روی از من نهان کرد

تعبیر غزل شماره 137 حافظ در فال شما :

مدتی است غمگین و اندوهگین هستید. اما در حقیقت پلی برای دیگران شده اید تا به موفقیت دست پیدا کنند. برای جبران ضرر تلاش کنید تا جلوی آسیب بیشتر گرفته شود و شکست گذشته جبران شود.

برای رسیدن به مقصود بسیار بی صبر شده اید، نگران نباشید در آینده نزدیک به مراد دل خود خواهید رسید. قدر خود را بدانید. نیتی در سر دارید که برای عملی کردن آن باید دقت و سرعت عمل داشته و مشورت با افراد باتجربه را فراموش نکنید. به خداوند توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 455 دیوان حافظ : عمر بگذشت به بی‌حاصلی و بوالهوسی

تعبیر غزل شماره 455 حافظ در فال شما :

عمر خود را به بطالت می گذرانید و وقت های پرارزش جوانی را در پی چیزهای بی ارزش هستید. اگر قصد رسیدن به مدارج بالا دارید با بزرگان مشورت کرده و از تجربه آن ها بهره مند شوید.

کمی ظاهربین هستید و همین باعث شده با دیدن ظاهر زندگی دیگران خود را بی ارزش و کم بشمارید. خودباوری خود را تقویت کنید. به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهید کرد و شهرت شما همه جا می پیچد.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 198 دیوان حافظ : گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند

تعبیر غزل شماره 198 حافظ در فال شما :

شما فردی دقیق و با اراده قوی هستید و توانایی های زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به آن چه اراده می کنید برسید. مدتی است تردید و دودلی باعث سرگردانی شما شده، با توکل به خداوند کارهای خود را به انجام برسانید.

سعی کنید باعث خوشحالی دیگران شده و با یاد خدا غم و غصه را از دل خود نیز بیرون کنید. اسرار خود را به هر کسی نگویید بلکه سفره دل خود را تنها برای افرادی که مورد اعتماد شما هستند باز کنید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (453 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (279 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (212 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (2 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (6 نظر) رهبر انقلاب با فرزندان خود چه ورزشی را انجام می‌دهند؟+ویدیو/ سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم... (3 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (3 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
جلیلی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت
پیام تبریک قالیباف به پزشکیان: مجلس از هیچ حمایتی از دولت فروگذار نخواهد کرد
پیام رهبرانقلاب: حرکت بزرگ ملت ایران درخشان و فراموش نشدنی است
کشف 400 کیلو شیشه در پایتخت
(16+) حیرت دنیا از تولد نوزاد عجیب‌الخلقه‌ای که به جای پا دُم دارد! + عکس / اگه دلشو نداری نبین!
9 عضو بی استفاده بدن انسان کدامند؟/ اعضایی که بود و نبودشان فرقی در حال ما ندارد
کمربندها را ببندید! ترامپ در حال پیشروی است!
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه: هزینه‌فرصت عدم‌الحاق به اف ای تی اف، عظیم است!
پزشکیان باید استعفا دهد!
عادل فردوسی‌پور: به زودی برمی‌گردم و گزارش می‌کنم!
پزشکیان در کنار آیت الله خامنه ای رکورد زد /کدام شهرها رئیس جمهورساز بوده اند؟ +جدول
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
استفاده از کیسه برنج؛ شگردی جدید برای سرقت گوشی
دانلود آهنگ جدید "دلبر شیرین" آرون افشار +فیلم/ جان ای جان ای جان دیوانه شدم من ...
دانلود آهنگ جدید "شوک" رهام هادیان/ از وقتی فهمیدی وابستتم صدو هشتاد درجه عوض شدی+فیلم
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن!