فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 3 مرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  سه شنبه، 03 مرداد 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 3 مرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 247 دیوان حافظ : صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار

تعبیر غزل شماره 247 حافظ در فال شما :

منتظر خبری هستید، به زودی این خبر مسرت بخش را دریافت می کنید که باعث خوشحالی شما می شود، شکر خداوند را به جای آورید و به درگاهش عبادت کنید.

با اراده آهنین می توانید از سختی ها عبور کرده و ثروت فراوانی به دست خواهید آورد. در دوران شکوه و ثروت به افراد تنگدست کمک کنید تا غم و اندوه از دل خارج شود. صبوری به خرج دهید و تردید و دودلی را کنار بگذارید.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 182 دیوان حافظ : حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

تعبیر غزل شماره 182 حافظ در فال شما :

روزهای زندگی در حال گذر است و شما آن را به بیهودگی می گذرانید، از فرصت هایی که پیش روی شماست به بهترین شکل استفاده کرده و قدر لحظه های عمر را بدانید.

از عیبجویی دیگران برحذر باشید که سرانجام خوبی ندارد. نیتی در دل دارید که نیاز به تدبر و اندیشه و مشورت با بزرگان دارد، با تلاش و صبر می توانید به هدف خود برسید.

اگر باعث دلخوری اطرافیان شده اید از آن ها دلجویی کنید. خبر خوشی دریافت خواهید کرد و ملاقات مهمی در پیش دارید.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 14 دیوان حافظ : گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

تعبیر غزل شماره 14 حافظ در فال شما :

خدا را همیشه در نظر داشته و شکرگزار او باشید. گاهی احساس تنهایی می کنید اما بدانید خداوند در همه حال همراه و حامی شما خواهد بود.

آن چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بخواهید. به زودی از سرگردانی نجات پیدا می کنید. دوستان دلسوز کمکتان می کنند و با مشورت با آن ها می توانید به مقصود خود برسید.

صبر داشته باشید، به زودی به مقامی نائل می شوید که همه انگشت به دهان خواهند ماند!

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 361 دیوان حافظ : آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم

تعبیر غزل شماره 361 حافظ در فال شما :

انسان فداکاری هستید و در زندگی در حق بسیاری از خودگذشتگی نشان داده اید، با این که خوبی ها را با بدی جواب داده اند اما شما به راهی که در پیش گرفته اید اعتقاد دارید.

خصلت های نیکویی دارید که باعث شده میان مردم محبوب و زبانزد شوید. انسان با ایمانی هستید که با وجود دستیابی به ثروت فراوان همچنان شکرگزار پروردگار بوده و او را فراموش نمی کنید.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 199 دیوان حافظ : واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

تعبیر غزل شماره 199 حافظ در فال شما :

گاهی به حرف هایی که می زنید عمل نمی کنید و فقط حرف های شعارگونه برای دیگران زده و آن ها را پند می دهید در صورتی که خودتان به آن باور ندارید. دروغ و دورویی را کنار بگذارید که سرانجام آن رسوایی و بی آبرویی خواهد بود.

در کارها صداقت و راستی به خرج دهید که باعث موفقیت و پیشرفت شما می شود. ممکن است هوی و هوس دنیا شما را به راه خطا بکشاند، از حیله و نیرنگ دشمنان که سعی می کنند شما را وسوسه کنند حذر کرده و از آن ها دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 44 دیوان حافظ : کنون که بر کف گل جام باده صاف است

تعبیر غزل شماره 44 حافظ در فال شما :

در آینده نزدیک پله های ترقی را به سرعت طی خواهید کرد و آنقدر پیشرفت می کنید که شهره عام و خاص خواهید شد.

در کسب علم و دانش تلاش کنید. مراقب افراد حسود و چاپلوس که اطراف شما را احاطه کرده اند باشید. در غیراینصورت مشکلات زیادی برایتان ایجاد کرده و به سختی متضرر می شوید.

از یاد خداوند غافل نشوید و با نماز اول وقت و دعا، از او طلب یاری کنید که به احوال همه آگاه است.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 96 دیوان حافظ : درد ما را نیست درمان الغیاث

تعبیر غزل شماره 96 حافظ در فال شما :

گویی فریادها و آه و ناله ها راه به جایی نمی برد و برای دردهای شما درمانی وجود ندارد. ناامید شده اید و غم و اندوه سراسر وجودتان را فراگرفته است. درست است که به نظر می رسد آرزوهای شما بر بادرفته، اما در گذر این روزها تجربه هایی به دست آورده اید که در آینده بسیار به کارتان خواهد آمد.

احساسات منفی را کنار بگذارید، به جای گریه و زاری برای حل مشکل اندیشیده و سعی کنید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

واقعیت های زندگی را با چشم باز ببینید و از اتفاقاتی که تاکنون افتاده درس بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 272 دیوان حافظ : بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

تعبیر غزل شماره 272 حافظ در فال شما :

با دوستان و اطرافیان صداقت داشته باشید و به آن ها محبت بورزید. کمک دوستان جانی و با وفا در دوران سختی و رنج بسیار گره گشا خواهد بود. هیچ آرزو و هدفی با تلاش و زحمت به دست نمی آید. باید رنج سختی ها را تحمل کنید تا به وصال یار دست یابید.

به خداوند توکل کنید، نگرانی و اضطراب گره از کار شما بازنخواهد کرد. فکر رقیبان ذهن شما را مشغول کرده اما مطمئن باشید چیزی که خداوند برای شما در نظر گرفته به هیچکس دیگری نخواهد رسید. انشالله بیمار به زودی شفا پیدا خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 343 دیوان حافظ : چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

تعبیر غزل شماره 343 حافظ در فال شما :

از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آن ها نمی کنید.

معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.

فال حافظ امروز 3 مرداد متولدین دی

تصویر

غزل شماره 471 دیوان حافظ : ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

تعبیر غزل شماره 471 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و به کاری که انجام می دهید شک پیدا کرده اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید.

در راه رسیدن به هدف با فرد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. بدون تلاش و پشتکار نمی توان به موفقیت رسید، همواره به یاد خدا بوده و به خودش توکل کنید تا با آرامش به کار خود ادامه دهید.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 325 دیوان حافظ : گر دست دهد خاک کف پای نگارم

تعبیر غزل شماره 325 حافظ در فال شما :

در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.

دست به خیر داشته باشید تا بعد از مرگ نیز نام نیک شما به جا بماند. از یاد خدا غافل نشوید و او را عبادت کنید که آرامش دل نزد اوست.

فـال حـافـظ امروز 3 مرداد متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 161 دیوان حافظ : کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد

تعبیر غزل شماره 161 حافظ در فال شما :

اندوهگین نباشید، با غم و غصه نمی توانید تصمیم درست بگیرید. از روزهای ناخوشی گله مند نباشید که گذرا هستند و در مقابل آن ها باید صبوری پیشه کنید. با شکیبایی دشمنان ستیزه جو به دوستان جانی تبدیل می شوند.

حسودان پیوسته به دنبال راهی برای ناامید کردن شما هستند، به حرف های آن ها توجه نکنید، از خداوند یاری بطلبید و با شرایط بد بسازید تا روزگار خوشی و کامیابی فرا برسد.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (541 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (517 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (126 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (24 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (13 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...