فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 17 تیر 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  شنبه، 17 تیر 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 17 تیر 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 131 دیوان حافظ : بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

تعبیر غزل شماره 131 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مقصود نیاز به از خود گذشتن و فداکاری است. برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود و سود هنگفتی به دست خواهید آورد. از دغل بازی و فریب مردم دوری کنید و در تجارت تقوی پیشه کنید تا روزی پربرکتی داشته باشید.

دیگران را تحقیر نکنید و با احترام رفتار کنید، در بندگی خداوند کوشا باشید تا در مقام و عزت باقی بمانید. زیارت خانه خدا در پیش است.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 476 دیوان حافظ : نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی

تعبیر غزل شماره 476 حافظ در فال شما :

همواره امید خود را حفظ کنید که انسان با امید می تواند پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند. ایمان خود را حفظ کنید و به خداوند توکل داشته باشید تا به ساحل نجات برسید.

کمی سرگردان و آشفته شده اید، این پریشانی به خاطر دوستی با افراد جاهل و نادان است. تیزهوش و زرنگ باشید تا در معامله سودی خوبی به دست آورید.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 318 دیوان حافظ : مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم

تعبیر غزل شماره 318 حافظ در فال شما :

به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت.

هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 48 دیوان حافظ : صوفی از پرتو می راز نهانی دانست

تعبیر غزل شماره 48 حافظ در فال شما :

خواستنی ها را فقط از خدا بخواهید و دست به دامان بندگان او نشوید که تنها خدای متعال قادر مطلق است.

به زودی به مراد دلتان خواهید رسید اما در این راه مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید و تنها به او توکل کنید، برای رسیدن به پیروزی از دو کلید اصلی عقل و ایمان بهره بگیرید.

ترس و تردید را کنار گذاشته و با اراده فولادین و عزمی راسخ برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 6 دیوان حافظ : به ملازمان سلطان که رساند این دعا را

تعبیر غزل شماره 6 حافظ در فال شما :

همیشه به یاد خدا باشید و شکرگزاری او را به جا بیاورید. با توکل و استعانت از خداوند متعال می توانید از همه مشکلات زندگی به سلامت عبور کرده و پیروز شوید.

بد دلی را کنار بگذارید و از دوست و رفیق ریاکار دوری کنید. عشقی را در سر می پرورانید اما فکر رقیب آرامش شما را بر هم زده و به پشت سر گذاشتن او فکر می کنید.

از نماز صبح غافل نشوید و از نیت های بد و شیطانی برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 246 دیوان حافظ : عید است و آخر گل و یاران در انتظار

تعبیر غزل شماره 246 حافظ در فال شما :

به اطرافیان امیدی ندارید و مایوس و اندوهگین هستید. به نظر می رسد اراده و همت عالی که داشتید اثر نکرده است. افراد بدخواه و رقیبان حسود گره در کار شما انداخته اند و همین زندگی را برای شما تیره و تار کرده است.

نگران نباشید و غم و غصه به دل راه ندهید، خداوند جواب بددلی های حسودان را خواهد داد، گناهان شما را خواهد بخشید و شما را به مراد دل می رساند. به خداوند توکل داشته باشید و همه چیز را به او بسپرید.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 138 دیوان حافظ : یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد

تعبیر غزل شماره 138 حافظ در فال شما :

از گذشته و تجربه هایی که کسب کرده اید درس عبرت گرفته و کینه ها را فراموش کنید. گاهی احساس می کنید از رویاها و اهدافی که در سر می پروراندید دور شده اید، یا کسی که دوستش دارید نسبت به شما کم لطفی کرده و اهمیتی نمی دهد. برای رسیدن به هدف باید منتظر باشید و صبر پیشه کنید.

امید خود را از دست ندهید و غم و غصه را کنار بگذارید تا به مراد دل خود برسید. منتظر جوابی هستید که به زودی دریافت خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 337 دیوان حافظ : چرا نه در پی عزم دیار خود باشم

تعبیر غزل شماره 337 حافظ در فال شما :

چرخ گردون بالا و پایین بسیار دارد. نه در روزهای بد نا امید باش و نه در روزهای خوش مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 359 دیوان حافظ : خرم آن روز کز این منزل ویران بروم

تعبیر غزل شماره 359 حافظ در فال شما :

برای بستن دهان مردم هیچ کاری نمی توان کرد. اگر مصمم هستید به آرزوها و اهدافی که برای خود تعیین کرده اید دست پیدا کنید از شماتت ها و حرف های منفی اطرافیان دلگیر و آزرده خاطر نشوید.

از همان ابتدا می دانستید برای رسیدن به هدف خود با سختی ها و موانع دشواری روبرو خواهید شد، پس ناامید نشده و به تلاش ادامه دهید. از مشکلات نترسید و با دقت و دوراندیشی تصمیم بگیرید تا به مراد دل برسید.

فال حافظ امروز 17 تیر متولدین دی

تصویر

غزل شماره 407 دیوان حافظ : مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

تعبیر غزل شماره 407 حافظ در فال شما :

در راه رسیدن به مقصود ممکن است شکست هایی خورده باشید و به آن چه در دل دارید نرسید اما امید خود را از دست ندهید. هر چیزی که امروز بکارید فردا درو خواهید کرد.

از کبر و خودخواهی برحذر باشید، عقل و منطق خود را به کار بگیرید و از اشتباهات و شکست های گذشته استفاده کنید تا به مراد دل دست یابید. روزهای خوشی هم مثل ایام غم می گذرد.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 268 دیوان حافظ : گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس

تعبیر غزل شماره 268 حافظ در فال شما :

آرزوهای دست نیافتنی و محال که فقط عمر شما را هدر می دهد و باعث می شود از انجام کارهای دیگر غافل شوید را کنار گذاشته و وقت خود را صرف اهداف واقعی و والا کنید. عده ای از دوستان دورو و فریبکار قصد سواستفاده از شما را دارند، از شر آن ها به خدا پناه ببرید.

به آن چه در زندگی دارید قانع باشید و به خداوند توکل کنید، حرص و طمع را کنار گذاشته و واقعیت های زندگی را ببینید. قدر نعمت هایی که پروردگار به شما ارزانی داشته بدانید.

فـال حـافـظ امروز 17 تیر متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 75 دیوان حافظ : خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست

تعبیر غزل شماره 75 حافظ در فال شما :

شکست در برهه ای از زمان به معنای تمام شدن زندگی نیست! ناامیدی را کنار گذاشته و با عزمی راسخ بار دیگر شروع کنید.

همواره شکرگزاری خداوند را به جای آورید که هیچ مشکل و شکستی بی حکمت نیست و هر رخداد به ظاهر خوب یا بد به صلاح شما می باشد.

به زودی خبری خوش دریافت می کنید که از شنیدنش خوشحال خواهید شد.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (616 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (559 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...