فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 17 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  یکشنبه، 17 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 17 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 179 دیوان حافظ : رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

تعبیر غزل شماره 179 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که ایام خوشی و کامیابی فرا رسیده و همه غم و اندوه تان به فراموشی سپرده خواهد شد. از این روزهای خوب استفاده کنید، از آن ها لذت برده و فرصت ها را غنیمت بشمرید.

شکرگزار خداوند باشید که مشکلات و اندوه را به راحتی و شادی تبدیل کرده اما بدانید این شادی ها نیز مانند غم ماندگار نبوده و فانی می شوند.

احوال مسافرتان خوب است و در آینده نزدیک خبرهای خوبی از او دریافت خواهید کرد. مقدمات ازدواج فراهم می شود.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 118 دیوان حافظ : آن کس که به دست جام دارد

تعبیر غزل شماره 118 حافظ در فال شما :

خداوند همراه بندگان پاک و خالصش است. برای رسیدن به موفقیت های مالی و معنوی به درگاه خداوند بروید و هر آنچه می خواهید از او طلب کنید که ناامید نخواهید شد.

مدتی است از معشوق خبری ندارید، در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید. از رقیبانی که سر راه تان هستند غافل نشوید و غرور و ریاکاری را کنار بگذارید.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 368 دیوان حافظ : فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

تعبیر غزل شماره 368 حافظ در فال شما :

روزهای سخت و پرچالش از بدیهیات هر زندگی می باشد، همانطور که روزهای خوش ماندگار نیست روزهای ناخوشی و رنج نیز برای همیشه باقی نخواهد ماند.

با تلاش و کوشش می توانید از این ایام سخت به سلامت عبور کرده و به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنید. به راه خود ادامه دهید که درهای بسته باز خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 102 دیوان حافظ : دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد

تعبیر غزل شماره 102 حافظ در فال شما :

حسرت گذشته را می خورید و یاداوری خاطرات شیرین گذشته شما را شاد می کند. زمانی که از هفت دولت آزاد بوده و ایام خوشی را می گذراندید.

نیاز به کسی دارید که سنگ صبورتان شده و همراه و مونس شما باشد. مدتی است نسبت به توانایی های خود شک کرده و احساس ضعف و ناتوانی می کنید، بهتر است افکار منفی را کنار گذاشته و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

به اندرز افراد باتجربه گوش دهید که در مشکلات و سختی ها بسیار کارگشا خواهد بود. قدر پدر و مادرتان را بدانید و در رضایت آن ها بکوشید. تا پایان عمر با نام نیک زندگی خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 98 دیوان حافظ : اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

تعبیر غزل شماره 98 حافظ در فال شما :

همت عالی و تلاش کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل است. اگر با تمام وجود در راه رسیدن به مقصود تلاش کنید به زودی به هدف خود رسیده و در کارتان موفق خواهید شد. روزهای خوش در راه است و غم و درد فراموش خواهد شد.

در کنار کار و موفقیت، از اطرافیان و خانواده غافل نشوید. آنچه برای خودتان دوست ندارید برای دیگران هم نخواهید.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 120 دیوان حافظ : بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد

تعبیر غزل شماره 120 حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری را دارید، بهتر است با دیگران مشورت کرده تا بعدا پشیمان نشوید. ظاهربینی کار دست شما داده و مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

وقت را هدر ندهید و با عزم راسخ و استفاده از تجربه دیگران جلو بروید. برای رسیدن به مراد دل با تحمل رنج و سختی را داشته و با دقت و تلاش و سرعت عمل اقدام کنید.

فعلا برای ازدواج زود است.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 381 دیوان حافظ : گر چه ما بندگان پادشهیم

تعبیر غزل شماره 381 حافظ در فال شما :

از خصلت های نیکوی شما سخت کوشی و وفای به عهد است و با دوستان بسیار صادق و صمیمی هستید. ممکن است از صداقت و خوبی شما سو استفاده شود، مراقب باشید.

به زودی آن چه از خدا خواسته اید برای تان مهیا خواهد شد، آینده روشنی در پیش دارید و سختی ها می شود. حواستان به افراد فریبکار باشد.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 93 دیوان حافظ : چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت

تعبیر غزل شماره 93 حافظ در فال شما :

از خداوند بخواهید که هرگز خوار و کوچک نشوید. در آینده ای نزدیک ثروت هنگفتی نصیب شما خواهد شد.

سختی های زیادی باید تحمل کنید تا به مراد دل و سر منزل مقصود برسید. اگرچه رنج و درد خواهید کشید اما امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل کنید که تحمل این سختی ها بی پاسخ نخواهد ماند.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 380 دیوان حافظ : بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

تعبیر غزل شماره 380 حافظ در فال شما :

بسیار پریشان و سردرگم هستید و نمی دانید برای آینده چه راهی را در پیش گرفته و چه اهدافی برای خود تعیین کنید. منتظر نباشید که دیگران به جای شما فکر کنند و تصمیم بگیرند!

با خودتان خلوت کنید و درباره اهدافی که دارید خوب فکر کنید و مواردی که لازم است تغییر دهید و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید، سپس با اراده قوی و همت عالی برای رسیدن به آن ها تلاش کنید.

فال حافظ امروز 17 اردیبهشت متولدین دی

تصویر

غزل شماره 141 دیوان حافظ : دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

تعبیر غزل شماره 141 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن ناامید نشوید، زیرا وقتی با وجود تلاش و توکل به خداوند، در کاری موفق نمی شوید حتما خیر و صلاحی در آن بوده که شما از آن آگاه نیستید. صبوری پیشه کنید.

به تازگی دوست شما در حق شما کم لطفی کرده اما بدانید او در مورد این مسئله مقصر نبوده، فردی سعی می کند بین شما جدایی بیندازد، مراقب باشید تا ضربه های او کارساز نباشد.

از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل کنید تا تحمل سختی و شکست راحت تر شود. از تجربه فرد با تجربه و آگاه استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 203 دیوان حافظ : بود آیا که در میکده‌ها بگشایند

تعبیر غزل شماره 203 حافظ در فال شما :

مدتی هست از زندگی ات راضی نیستید و احساس سرگردانی می کنید و گمان می کنید اطرافیان با ترحم و دلسوزی با شما رفتار می کنند. زندگی بدون هدف باعث خستگی شما شده است.

خودتان را دست کم نگیرید و به استعدادهای خود ایمان داشته باشید. اگر در راه علم و دانش قدم بردارید به شهرت خواهید رسید. ناامیدی را از خود دور کنید و شک و تردید را کنار بگذارید. خداوند یار و یاور شماست.

فـال حـافـظ امروز 17 اردیبهشت متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 378 دیوان حافظ : ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

تعبیر غزل شماره 378 حافظ در فال شما :

اغلب بدون فکر و اندیشه کافی دست به کارهایی می زنید که به صلاح شما نیست و سرانجام خوشی ندارد. مراقب باشید و از افکار بچه گانه دوری کنید.

قبل از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای مادیات دنیا خودتان را آزار ندهید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (456 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (310 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (213 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (10 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند