فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 31 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 31 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 93 دیوان حافظ : چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت

تعبیر غزل شماره 93 حافظ در فال شما :

از خداوند بخواهید که هرگز خوار و کوچک نشوید. در آینده ای نزدیک ثروت هنگفتی نصیب شما خواهد شد.

سختی های زیادی باید تحمل کنید تا به مراد دل و سر منزل مقصود برسید. اگرچه رنج و درد خواهید کشید اما امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل کنید که تحمل این سختی ها بی پاسخ نخواهد ماند.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 365 دیوان حافظ : عمریست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم

تعبیر غزل شماره 365 حافظ در فال شما :

اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند، اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

آن چه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده، مراقب باشید تا آن چه به سختی به دست آورده اید به راحتی به باد ندهید.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 55 دیوان حافظ : خم زلف تو دام کفر و دین است

تعبیر غزل شماره 55 حافظ در فال شما :

اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به سرمنزل مقصود و در آغوش گرفتن یار راه زیاد و مشکلات فراوانی وجود دارد اما با یاد و توکل به خداوند متعال و هوشیاری می توانید همه مشکلات را پشت سر گذاشته و به مراد دل تان برسید.

بدخواهان و حسودان برای شما دام گسترده اند و به دنبال ضربه زدن به شما هستند، مراقب باشید و از خداوند کمک بخواهید.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 299 دیوان حافظ : اگر شراب خوری جرعه‌ای فشان بر خاک

تعبیر غزل شماره 299 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به بهترین نتیجه ها باید به جمع روی آورده و از تک روی بپرهیزید. کارهای گروهی بهترین راه برای رسیدن به اهداف است. در این مسیر به دوستان دلسوز و وفادار نیاز خواهید داشت.

در روزگار خوشی و فراخی به دیگران کمک کنید تا آن ها نیز زمانی که نیاز داشتید به شما یاری برسانند. از غم و غصه چیزی عاید شما نخواهد شد، از لحظه های زندگی لذت ببرید.

سعی کنید با اطرافیان به خصوص خانواده مهربان تر باشید.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 25 دیوان حافظ : شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست

تعبیر غزل شماره 25 حافظ در فال شما :

زندگی شما بر پایه میزان تلاش و همتی که دارید بنا شده است. برای رسیدن به یار و مقصودتان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با تمام توان جلو بروید.

در جهت کمال و رشد روحی حرکت کنید تا به اهداف خود برسید. سیرت نیکو، رزق حلال، تقوی و دوراندیشی کلید رسیدن به آرزوها می باشد.

به هر مقام و منصبی دست پیدا کردید مراقب باشید از یاد خداوند غفلت نکنید و بندگی او را فراموش نکنید، در غیراینصورت نتیجه سال ها تلاش را یک شبه از دست خواهید داد.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 476 دیوان حافظ : نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی

تعبیر غزل شماره 476 حافظ در فال شما :

همواره امید خود را حفظ کنید که انسان با امید می تواند پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند. ایمان خود را حفظ کنید و به خداوند توکل داشته باشید تا به ساحل نجات برسید.

کمی سرگردان و آشفته شده اید، این پریشانی به خاطر دوستی با افراد جاهل و نادان است. تیزهوش و زرنگ باشید تا در معامله سودی خوبی به دست آورید.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 205 دیوان حافظ : تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود

تعبیر غزل شماره 205 حافظ در فال شما :

کسی از آینده خبر ندارد اما راز زندگی در تیزهوشی و درایت است، هر انسانی می تواند با عقل و صبر و شکیبایی به موفقیت برسد. ناامید نباشید، از تردید و دودلی دست بردارید.

به خداوند توکل کنید و از عجله کردن پرهیز کنید که برای رسیدن به مقصود باید پله پله جلو رفت. اگرچه از یکنواختی زندگی خسته شده اید اما امیدوار باشید که با تلاش و کوشش می توانید بهترین زندگی را بسازید.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 398 دیوان حافظ : ای نور چشم من سخنی هست گوش کن

تعبیر غزل شماره 398 حافظ در فال شما :

از تنبلی و بی خیالی در انجام کارها برحذر باشید و امروز و فردا نکنید. به خداوند پناه ببرید تا با ذکر و عبادت پروردگار از وسوسه شیطان و هوای نفس در امان مانده و به بیراهه کشیده نشوید.

قصد انجام کاری دارید که نیاز به اراده آهنین و همت عالی دارد. با بزرگان و افراد با تجربه مشورت کنید تا به مراد دل برسید. لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 330 دیوان حافظ : تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تعبیر غزل شماره 330 حافظ در فال شما :

قدر خانواده و دوستان باوفای خود را بدانید زیرا همیشه با دلسوزی کارهای شما را پیگیری کرده اند. برای رسیدن به مراد دل باید تحمل داشته باشید که راه پرپیچ و خمی در انتظار شماست.

موفقیت یک تنه و بدون کمک گرفتن از دیگران به دست نمی آید. برای گرفتن تصمیمات درست با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید.

فال حافظ امروز 31 اردیبهشت متولدین دی

تصویر

غزل شماره 471 دیوان حافظ : ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

تعبیر غزل شماره 471 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و به کاری که انجام می دهید شک پیدا کرده اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید.

در راه رسیدن به هدف با فرد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. بدون تلاش و پشتکار نمی توان به موفقیت رسید، همواره به یاد خدا بوده و به خودش توکل کنید تا با آرامش به کار خود ادامه دهید.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 67 دیوان حافظ : یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

تعبیر غزل شماره 67 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به معشوق تلاش می کنید اما گویا تلاش های شما کارساز نیست. امید خود را از دست ندهید که خداوند همیشه یار و یاور بندگانش است. به او توکل کنید و صبر پیشه کنید که به امید خدا به وصال یار خواهید رسید.

اگر در عشق شکست خورده اید و دچار اندوه هستید باید بدانید دنیا به آخر نرسیده، بهتر است هرچه زودتر تمام توان خود را به کار گرفته و به دنبال جبران هر آنچه گذشته باشید. با امید به خدا حتما موفق خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 31 اردیبهشت متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 383 دیوان حافظ : چندان که گفتم غم با طبیبان

تعبیر غزل شماره 383 حافظ در فال شما :

ناامیدی و یاس را از خود دور کنید. در کاری که انجام داده اید اشتباهاتی مرتکب شده اید بهتر است به آن بیشتر فکر کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید.

سختی هایی که در این راه می کشید به خاطر سهل انگاری خودتان و اطرافیان است. برای یافتن مسیر درست با افراد دانا و آگاه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (453 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (279 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (212 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (2 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (6 نظر) رهبر انقلاب با فرزندان خود چه ورزشی را انجام می‌دهند؟+ویدیو/ سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم... (3 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (3 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
جلیلی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت
پیام تبریک قالیباف به پزشکیان: مجلس از هیچ حمایتی از دولت فروگذار نخواهد کرد
پیام رهبرانقلاب: حرکت بزرگ ملت ایران درخشان و فراموش نشدنی است
کشف 400 کیلو شیشه در پایتخت
(16+) حیرت دنیا از تولد نوزاد عجیب‌الخلقه‌ای که به جای پا دُم دارد! + عکس / اگه دلشو نداری نبین!
9 عضو بی استفاده بدن انسان کدامند؟/ اعضایی که بود و نبودشان فرقی در حال ما ندارد
کمربندها را ببندید! ترامپ در حال پیشروی است!
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه: هزینه‌فرصت عدم‌الحاق به اف ای تی اف، عظیم است!
پزشکیان باید استعفا دهد!
عادل فردوسی‌پور: به زودی برمی‌گردم و گزارش می‌کنم!
پزشکیان در کنار آیت الله خامنه ای رکورد زد /کدام شهرها رئیس جمهورساز بوده اند؟ +جدول
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
استفاده از کیسه برنج؛ شگردی جدید برای سرقت گوشی
دانلود آهنگ جدید "دلبر شیرین" آرون افشار +فیلم/ جان ای جان ای جان دیوانه شدم من ...
دانلود آهنگ جدید "شوک" رهام هادیان/ از وقتی فهمیدی وابستتم صدو هشتاد درجه عوض شدی+فیلم
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن!