فال و طالع بینی روزانه/ امروز چهارشنبه 11 تیر ماه 1399

  چهارشنبه، 11 تیر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز چهارشنبه 11 تیر ماه 1399
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 11 تیر ماه 1399

فال روزانه چهارشنبه 11 تیر ماه 1399

تصویر

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است دچار اضطراب و تشویش شوید، به ویژه اگر نتوانید به تمام وعده هایی که داده اید عمل کنید. به خاطر چیزهایی که انجام دادن شان از جمله وظایف خودتان است دیگران را سرزنش نکنید. اکنون این قابلیت را دارید که مشکل تان را با یک رویکرد منطقی حل کنید. می توانید آن چه را باعث نگرانی شما شده با کسانی که به نوعی در این قضیه دخیل اند در میان بگذارید. یادتان باشد که مدام به دنبال اشتباهاتی که مرتکب شده اید نباشید. اکنون لازم است که بر کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و به جای این که دعوا راه بیندازید با دیگران همکاری کنید.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز تصمیم بگیرید که آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید ممکن است در نتیجه ی آن دچار احساس عدم امنیت شوید. از این می ترسید که وقتی دیگران حرف های تان را بشنوند چه واکنشی نشان خواهند داد. اگر فقط بخشی از احساسات تان را فاش کنید ممکن است شرایط طوری شود که ناخواسته یکی از صمیمی ترین دوستان تان یا کسی که عاشق اش هستید با شما احساس غریبی کند. اگر همه چیز را که در دل تان می گذرد نگویید حتماً خواهند فهمید. بهتر است هرچه در دل دارید بگویید و سعی کنید با عواقب آن هم کنار بیایید. صداقت بهترین سیاست است.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین خرداد ماه

شاید تصمیم بگیرید که آرزوهای تان را نزد کسی فاش نکنید، اما اگر احساسات تان را سرکوب کنید, چیزی درست نمی شود. پس اگر مشکلی وجود دارد بهتر است با آن روبرو شوید تا بعد گریبان تان را نگیرد. اگر برنامه هایی که در حال حاضر دارید برای پیشرفت کارتان مناسب و کافی نیستند می توانید آن ها را اصلاح کنید. اکنون بهترین فرصت است که دست به تغییرات مثبت بزنید و آینده ی خود را همان طور که دوست دارید شکل دهید.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین تیر ماه

شاید امروز یک فرصت هیجان انگیز به شما دست دهد و بتوانید یک لحظه آینده ی تان را به چشم ببینید. اما برای این که به مسیرتان ادامه دهید باید اهداف و هوس های زودگذر را کنار بگذارید. شاید بهتر باشد که مسیرتان را تغییر دهید، اما این به معنی شکست نیست، فقط این که مسیر کنونی شما هرچه قدر هم که مستقیم به نظر برسد بهترین راه ممکن برای رسیدن به اهداف تان نیست. نتیجه گیری هایی را که قبلاً کرده بودید فراموش کنید. به شما توصیه می شود که با توجه به اطلاعاتی که امروز به دست آورده اید یک برنامه ی جدید ترتیب دهید. بدانید که سکان سرنوشت در دستان شماست.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین مرداد ماه

شاید کارتان دقیقاً همان طور که برنامه ریزی کرده بودید پیش نرود. تا زمانی که سعی نکنید همه چیز پیرامون تان را کنترل کنید و تحت فرمان داشته باشید کارها خوب پیش خواهند رفت. هرچه بیشتر در برابر تغییرات کنونی مقاومت نشان دهید, سازگار شدن با اتفاقات برای تان دشوارتر خواهد شد. بهتر است که چند روزی اهداف کوتاه مدت تان را کنار بگذارید و به آینده فکر کنید، البته یادتان نرود که نسبت به شرایط حاضر واکنش صحیحی را در پیش بگیرید. نیازی نیست که چیزی از ارزش های تان را فدای رسیدن به اهداف تان کنید، همین که دچار شک و تردید نشوید کافی است.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد که بهترین هایتان را به کار گرفته اید و بسیار با اعتماد به نفس حرکت می کنید، اما شاید همکاران تان هنوز انتظار بیشتری از شما داشته باشند. اکنون بسیار نگران هستید و می خواهید که اهداف کاری تان درست پیش بروند. از این که به محدودیت هایتان اذعان داشته باشید نترسید. صداقت شما می تواند دیگران را تحت تأثیر قرار دهد و ترغیب شان کند که شما را در رسیدن به اهداف تان همراهی کنند. اگر نقاط ضعف تان آشکار شدند نترسید، چون پیامد بدی ندارند، فقط موجب احترام دوطرفه می شوند.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین مهر ماه

نقشی که امروز در محل کارتان به عهده دارید بسیار تعیین کننده است، اما شاید کمرنگ به نظر برسد، البته دیگران هم به قدرت شما اذعان دارند. شاید مجبور شوید برای این که نظرات تان را بشنوند دست به مبارزه بزنید، اما به شما توصیه می شود که زیرکی به خرج دهید. شاید مدیریت زیرپوستی شما باعث شود که موفقیت تان به تأخیر بیفتد. اما یادتان باشد تا زمانی که شما هم در تغییرات نقش دارید دیگر اهمیتی ندارد که در چه پست و مقامی هستید. اکنون باید قدرت را با دیگران تقسیم کنید تا به موفقیت برسید.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین آبان ماه

روابط تان آن قدرها که به نظر می رسد پیچیده نیستند، حتی اگر شدت احساسات تان باعث شود که دیگران نتوانند به راحتی با شما کنار بیایند باز هم آن قدرها پیچیده نیستند. دل تان می خواهد که روی شیوه ی معاشرت کردن تان کار کنید. دوست دارید که به خاطر نیت های خوبی که دارید و تلاش مضاعفی که می کنید مورد توجه قرار بگیرید. متأسفانه ممکن است به یاد خاطرات ناخوشایند بیفتید و نتوانید بازخوردهای مثبتی را که دریافت می کنید بشنوید. نگذارید که این احساسات قدیمی مانع راه تان شوند و نتوانید از تحسین دیگران لذت ببرید. کمی احساسات تان را کنترل کنید تا به یک تعادل درونی برسید.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین آذر ماه

شاید امروز نتوانید به راحتی واقعیت را از دروغ تشخیص دهید، زیرا ممکن است کسی چیزی بگوید اما منظور دیگری داشته باشد. اما شاید تمایل داشته باشید که حتی به خاطر راحتی هم که شده با این جریانات همگام شوید. اهدافی که اکنون در سر دارید ممکن است ریشه در واقعیت نداشته باشند، اما می توانند ترغیب تان کنند تا از محدودیت های گذشته خلاص شوید. شاید اولش به نظر برسد که وظایف کنونی تان دستیابی شما را به موفقیت با تأخیر روبرو کرده اند. حواس تان باشد که فعلاً دست به تغییرات بزرگ نزنید، همین که به وظایف تان درست عمل کنید برای اکنون کافی است.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین دی ماه

امروز ممکن است به مانع بربخورید، شاید اهداف کاری شما موجب بروز بحران های کوچکی شوند که مجبورتان کنند دست به انتخاب بزنید. خوشبختانه به وسیله ی قوانین دیگران محدود نشده اید، پس می توانید راه حل تان را حتی جاهایی پیدا کنید که قبلاً دیگران امتحان کرده اما شکست خورده اند. پذیرفتن مسئولیت های جدید می تواند بین شما و موفقیت تان مانع ایجاد کند. برای این که بتوانید به بهترین راهکار ممکن دست پیدا کنید باید بتوانید خودتان را از عواقب کارهایتان دور نگه دارید.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است آشکارا با کسی در محل کارتان مخالفت کنید. شاید فکر کنید که این مخالفت و حتی دعوا برای پیشرفت کار لازم است. اما یادتان باشد که جنگ و دعوا شما را به حقیقت نزدیک نمی کند و فقط موجب افزایش دشمنی می شود. تا زمانی که به خاطر چیزهای کوچک عصبانی نشوید می توانید کارآمد عمل کنید. به جای این که دچار شدت احساسات شوید بهتر است با نظرات مختلف کنار بیایید و برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید.

فال روزانه در روز 11 تیر 99 برای متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است در رویاهایتان غرق شوید. اکنون می توانید خیلی کارآمدتر از آن چه دیگران فکرش را می کنند عمل کنید. حواس تان باشد که با فکر کردن به این که دیگران چه طور قضاوت تان می کنند از مسیر اصلی منحرف نشوید. همه به زودی متوجه سودمندی افکارتان خواهند شد، زیرا قرار است که تا چند روز آینده افکارتان شکل بهتری به خود بگیرند. در این فاصله اجازه دهید که رویاپردازی هایتان شما را به مقصد هدایت کنند.


  دیدگاه ها
ماریا
4 سال پیش

به نظر من فال ها حقیقت ندارند خب من که اینطوری فکر می کنم ولی مطلبی که گذاشتید خوب بود
سروش قربانی
4 سال پیش

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت می گوییم
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (443 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (271 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (244 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (203 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (173 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (149 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (147 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (83 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (80 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (80 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (72 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شوهر؛ مظنون اصلی زن جوان : دخترم هراسان به من زنگ زد و گفت مادرش کشته شده است...
(عکس) تولد همسر جوان و باکلاس احمدرضا عابدزاده، عقاب آسیا، در کنار دختر و دامادشان/ چه رستوران شیکی!👌
استایل کژوال و خوشرنگ سردار آزمون در جشن تولد 1 سالگی دخترش، نوا/ وااای چه بادکنک آرایی شیک و درجه یکی👌
(عکس) سند رد صلاحیت استاد شهید مرتضی مطهری برای تدریس در دانشگاه تهران توسط ساواک
عکس معروف رضا شاه با لباس نظامی،کلا مستبد بودنش همه جا مشخصه/نگاهی به خانه ای که محمدرضا شاه در آن به دنیا آمده + ویدئو+ عکس
حقایق گفته نشده از زینب پاشا شیرزن تبریزی دوران قاجار +عکس/ درس بزرگ او برای محتکران غلات
(تصاویر) جذاب‌ترین بازیگران ایرانی و خارجی در نوجوانی چه شکلی بودن؟/ از هدیه تهرانی و پارسا پیروزفر ایرانی تا آنجلینا جولی و جانی دپ هالیوودی
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
اولین تیزر طوفانی فصل 3 جوکر 2 با اجرای احسان علیخانی و آقایان/ ببین کیا هستن از هیتلر و حمید لولایی تا امین زندگانی و شاهرخ استخری😂
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
(ویدئو) لحظات جالب ریختن شاخ های گوزن ها را ببینید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در 6 رشتۀ دانشگاه شهید بهشتی ویژۀ استعدادهای درخشان
عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان از دید رئیس دانشگاه امیرکبیر
یادی کنیم از چیدمان ایرانی‌پسند و شیک میز غذای مرحوم زهره حمیدی بعد از بهبود حالش و در آخرین دورهمی با دوستانش
ویدیو/ از «گاندی» تا «پطروس کبیر» اطلاعات مدرسۀ مهران غفوریان/ فقط خنده‌های جواد رضویان به جریان دهقان فداکار
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس