ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 1399

  دوشنبه، 04 اسفند 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 1399
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 4 اسفند ماه 1399

فال روزانه دوشنبه 4 اسفند ماه 1399

تصویر

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین فروردین ماه

وقت خودتان را با سر و کله زدن با افرادی که به هیچ عنوان حاضر به تغییر دادن نظرات خود و پذیرش حرف های شما نیستند هدر ندهید. امروز از آن روزهایی است که شما اصرار دارید دیگران کارها را به روشی که شما می گویید و انتظار دارید انجام دهند. اگر فکر می کنید روشی درست است خودتان از آن استفاده کنید، اما دیگران را نخواهید توانست وادار به پذیرش گفته های خود کنید. ایده ای به سرتان زده است که فکر می کنید الان زمان مناسبی برای اجرای آن نیست و دائم سعی در کنار گذاشتن و فکر نکردن به آن دارید. اگر می بینید نمی توانید این فکر را از سر خود بیرون کنید چه اشکالی دارد اگر یک برنامه ریزی دقیق و صحیح برای اجرای آن انجام دهید؟

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین اردیبهشت ماه

در دنیای اطراف شما شخصی وجود دارد که با تمام وجود می خواهد به شما نزدیکتر شود. اگر به این شخص مجالی برای نزدیک شدن به خود ندهید امروز ممکن است بین او و شما تنش هایی پیش بیایند که به سادگی قابل حل شدن نخواهند بود. در شرایط کیهانی فعلی احساسات شما به شدت در نوسان هستند و به همین دلیل هم کنترل آنها برایتان به شدت دشوار خواهد بود. نظرات و حرف هایتان برای شما بسیار مهم هستند و دفاع از موضع فعلیتان برایتان به اندازه ی موضوع مرگ و زندگی اهمیت پیدا کرده است. شما در حال حاضر برداشت چندان دقیقی از آنچه اهمیت دارد و آنچه مهم نیست ندارید و نظراتتان ممکن است خیلی سریع تغییر پیدا کنند.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین خرداد ماه

بودن در کنار دوستان و عزیزانتان در هنگام خوشی و خوشحالی کار چندان سختی نیست و آنچه اهمیت دارد این است که در روزگار سختی و مشکلات نیز در کنار آنها باشید. پس هر چند این کار مشکل به نظر می رسد، سعی کنید در هر شرایطی حمایت خود را از آنها نشان دهید. امروز از آن روزهایی است که وفاداری شما نسبت به دوستان و نزدیکانتان به ورطه ی امتحان گذاشته خواهد شد. امروز شما از داشتن یک مکالمه ی نزدیک و صمیمانه با شخصی که دوست دارید هراس دارید، آن هم فقط به این دلیل که نگران آن هستید که نتیجه طبق خواسته ی شما نباشد. کمی جسارت به خرج دهید، اکنون سکوت جایز نیست.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین تیر ماه

امروز پی بردن به آنچه در ذهن و قلب شما می گذرد برای دیگران کار دشواری نخواهد بود و یک نگاه به چهره تان برای آنهایی که شما را می شناسند کافی است تا به همه چیز پی ببرند. گمان نکنید که در چنین روزی با تلاش کردن می توانید چیزی را از کسی مخفی کنید. به نفعتان است که حتی اگر فکر می کنید گفته هایتان برای طرف مقابلتان خوشایند نخواهند بود، خیلی صادقانه در مورد احساسات و افکار خود صحبت کنید. در محل کارتان احساس می کنید کارهایی که انجام می دهید و زحماتی که می کشید اصلا دیده نمی شوند، اما کاملا در اشتباه هستید. حتی اگر کسی به طور مستقیم چیزی به شما نگوید هم قطعا متوجه تلاشتان هستند.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما احساس می کنید که دنیا باید طبق میل و خواسته ی شما بچرخد و نسبت به عقاید و نظرات خود تعصب بسیاری از خود نشان می دهید، با این حال لازم است این نکته را به شما یادآوری کنیم که در این دنیا افراد دیگری هم زندگی می کنند که نمی توانید آنها و نظراتشان را نادیده بگیرید و به زور حرف خودتان را به کرسی بنشانید. در واقع امروز در بیان کردن افکارتان مشکل خاصی نخواهید داشت، اما پای بیان احساساتتان که به میان بیاید اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. امروز در محل کارتان احساس می کنید یکی از همکارانتان شما را به صورتی غیر عادی و به نحوی که اصلا به او ارتباطی پیدا نمی کند زیر نظر گرفته است، بهترین کار این است که با بی تفاوتی رفتار کنید.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین شهریور ماه

شما بی آن که خودتان متوجه باشید سعی دارید دیگران و رفتارهایشان را تحت کنترل خود در بیاورید. در نتیجه ی این فشاری که به بقیه وارد می کنید این احتمال وجود دارد که با واکنش های تند احساسی دیگران متوجه شوید و برخوردهایی با شما شود که چندان برایتان خوشایند نیست. شما مسئول کارها و اشتباهات دیگران نیستید، پس تا زمانی که خودشان از شما تقاضای کمک نکرده اند در کارهایشان دخالت نکنید. شما خودتان به اندازه ی کافی کار و گرفتاری های مختلف دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، دیگر چرا با به دوش کشیدن مسئولیت کارها و رفتارهای دیگران اوضاع را برای خودتان از این که هست سخت تر کنید؟

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین مهر ماه

امروز باید با احتیاط بیشتری با شرایط غیر منتظره مواجه شوید. خبر خوب این است که انعطاف پذیری در نگرشتان در رویارویی با مشکلات و پیچیدگی هایی که سر راهتان قرار دارند به شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. در حالی که دیگران اگر نقشه ها و برنامه هایشان به خوبی پیش نروند ناراحت و عصبی می شوند، شما خواهید توانست به راحتی با هر مشکلی مواجه شوید و حتی اگر کارها طبق برنامه هایتان پیش نروند هم هر گرفتاری و دشواری را برای خود به یک موقعیت و فرصت مثبت تبدیل کنید. اگر کسی با نظر شما مخالفت کرد با جدیت تمام پای حرفتان بمانید و آن را عملی کرده و تسلیم حرف دیگران نشوید.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین آبان ماه

امروز از پیله ای که به دور خود تنیده اید خارج شوید و اینقدر از دیگران فاصله نگیرید. تا زمانی که گزینه های مختلفی که پیش رویتان قرار دارند را به طور کامل مورد بررسی قرار ندهید نخواهید توانست راه درست را پیدا کنید. خوشبختانه امروز شما از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید و همین باعث می شود احترام و اعتماد دیگران را به راحتی به دست بیاورید. شما هم بهتر است مواظب باشید کاری نکنید که دیگران احساس کنند در جدال با آنها هستید و از وسوسه درگیر شدن با دیگران امتناع کنید. اگر بدون نشان دادن واکنش و با یک لبخند همراه با آرامش از کنار این موضوع رد شوید مسئله خودبخود حل خواهد شد.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین آذر ماه

شما نمی توانید درک کنید که چرا در چنین روز عادی و حتی خوبی، دیگران تا این حد همه چیز را برای خود و اطرافیانشان سخت کرده اند. اگر می خواهید دیگران به شما اعتماد داشته باشند باید سطح خودتان را با آنها یکی کنید و به نیازهایشان توجه کافی داشته باشید. اگر می بینید نمی توانند مثل شما در برابر همه چیز لبخند بزنند آنها را به حال خودشان گذاشته و اجازه بدهید راحت باشند. در مسیر رسیدن به خواسته هایتان صبر کردن برای رسیدن زمان مناسب شرط لازم برای رسیدن به موفقیت است. این جمله را به خاطر داشته باشید که صبر تلخ است ولی میوه آن شیرین است. امروز خلاقیت شما در اوج است،از آن برای نشان دادن عشقتان به طرف مقابلتان استفاده کنید.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین دی ماه

امروز احساسات شما برایتان اهمیتی بیش از هر زمان دیگری پیدا کرده اند و فکر می کنید در هر شرایطی باید به آنها توجه کافی داشته باشید. شاید دیگران بخواهند با حرف هایشان شما را از توجه به احساس خود منصرف کنند، اما با توجه به گفته هایشان خواهید دید که آنها اهمیت چندانی به واقعیت ها نمی دهند و در واقع فقط می خواهند نظر خود را به شما تحمیل کنند. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید. در مورد نگرانی هایتان با عشقتان حرف بزنید و با تکیه به او به آرامش برسید.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین بهمن ماه

اجازه ندهید نظرتان بی اهمیت و بی فکرانه ی یک نفر دیگر تمام روز شما را خراب کند. امروز بقیه در همه چیز، از پول گرفته تا احساسات و حتی میزان وقتی که به دیگران اختصاص می دهند خساست به خرج می دهند. امروز بهتر است در نصیحت کردن به دیگران احتیاط بیشتری به خرج دهید چون وقتی با آنها در مورد اشتباهات و کاستی هایشان صحبت کنید اصلا از شما استقبال نخواهند کرد و حتی شما را مورد سرزنش قرار خواهند داد و به توصیه هایتان هیچ اهمیتی نخواهند داد. امروز به نفعتان است که خودتان را از سر راه دیگران کنار کشیده و بگذارید همان کاری را انجام دهند که خودشان صلاح می دانند.

فال روزانه در روز 4 اسفند 99 برای متولدین اسفند ماه

شما این اواخر کمی احساس احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید. وقتی می دانید که بدنتان به استراحت نیاز دارد به خودتان فشار نیاورید و خود را مجبور به انجام کارهای اضافه نکنید. شما امروز در طول روز به اندازه ی کافی کار برای انجام دادن داشته اید و به نفعتان است که در پایان روز به خانه بروید و استراحت کنید. شاید پیشنهادهای وسوسه انگیزی به شما بشوند و دلتان بخواهد با خانواده و دوستانتان در خوش گذرانی هایشان همراه شوید. با این حال بهتر است بی خیال این وسوسه ها شده و در خانه بمانید و کمی به خودتان استراحت دهید. به پیام هایی که بدنتان به شما می دهد بیشتر توجه کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (285 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (155 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (108 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (89 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (65 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (58 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (49 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟ سوتی های عاشقانه سلمان نون خ تمامی ندارد +ویدیو/ بیچاره میخواست ثواب کنه کباب شد😂 مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست...
تیتر امروز   
(فیلم) سکانس تاریخی سریال لیسانسه ها/ مگه بهتر از حبیبم داریم خواستگار!/میگه آینه آینه!🤣 (فیلم) سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید! پارسا پیروزفر به خواستگاری زیباترین دختر ترک هم جواب رد داد!/آقای بازیگر انقد باوقاره هانده آرچل هم عاشقش شده فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟ بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده