ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز شنبه 14 تیر ماه 1399

  شنبه، 14 تیر 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز شنبه 14 تیر ماه 1399
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 14 تیر ماه 1399

فال روزانه شنبه 14 تیر ماه 1399

تصویر

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین فروردین ماه

تمایل دارید که درباره ی آن چه می خواهید, با دیگران صحبت کنید، زیرا به نظر می رسد که اهداف تان با دیگران یکی نیست. شاید از وضعیتی که در آن گیر افتاده اید احساس خوشایندی نداشته باشید، اما بهتر است فعلاً خواسته های شخصی خود را نادیده بگیرید. معمولاً به فکر تصمیم گیری درباره ی مسایل شخصی هستید، اما فعلاً بهتر است بر خواسته های دیگران تمرکز کنید. فکر نکنید که مهلت تان اندک است، خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید زمان دارید. اگر از کسانی که دوست شان دارید حمایت کنید حتماً پاداش کارهایتان را خواهید گرفت.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز وقتی از خواب بیدار شوید تصمیم خواهید گرفت که کارهای نیمه تمام تان را به سرانجام برسانید. هنوز درگیر جزییات کار هستید و نمی توانید دست از آن بکشید. به شما توصیه می شود که نگران کارهای انجام نشده نباشید، به نظر نمی رسد که کسی به این کارها آن قدرها هم که شما فکر می کنید اهمیت دهد. این که فقط کار کنید و هیچ تفریحی در میان نباشد اصلا ایده ی خوبی نیست.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین خرداد ماه

شاید درگیر تعاملات اجتماعی بسیار باشید، اما هنوز هم می توانید در اوج شلوغی خودتان را کنار بکشید. به نظر می رسد که نمی توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و از سر و صداهای آزاردهنده ی پیرامون تان خلاص شوید. برای این که به آرامش برسید باید به درون تان توجه کنید. در فعالیت هایی شرکت کنید که آرامش دهنده ی روح است تا حال و وضع تان بهتر شود. همه یک زمانی احتیاج دارند که از دنیای واقعی فاصله بگیرند.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین تیر ماه

امروز می توانید یکی از مسیرهای مختلفی را که پیش روی شماست انتخاب کنید و ادامه دهید، اما نمی توانید بفهمید که پایان آن ها به کجا ختم خواهد شد. شاید فکر کنید که می توانید با برنامه ریزی به پیش بروید، اما میانه های روز اتفاق غیر منتظره می افتد و همه ی برنامه هایتان به هم می ریزد. نترسید و از روی ترس محافظه کارانه عمل نکنید. برعکس، امروز بهتر است شدت عمل به خرج دهید. دست به خطر بزنید، اگر کاری را امتحان کنید که کاملاً متفاوت است بعدش می بینید که چه قدر احساس خوبی خواهید داشت.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین مرداد ماه

امروز باید به جای حرف زدن عمل کنید، اما شاید از پس این کار برنیایید. ترجیح می دهید که درباره ی احساسات تان حرف بزنید. شاید شروع کردن چنین بحثی با کسی که دوست اش دارید سخت به نظر برسد. به هر حال حتی اگر با مخالفت روبرو شوید باز هم از این که حرف هایتان را زده اید حس خوبی خواهید داشت. هیچ فرصتی مثل الآن به نفع شما نیست، پس هرچه زودتر وارد بحث شوید. جرأت به خرج دهید و وسط حرف هایتان پشیمان نشوید تا این که پیام تان را منتقل کنید.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین شهریور ماه

امروز از قدرت تحلیلی بالایی برخوردار هستید، اما شاید کمی سخت باشد که بخواهید کاربردی ترین اطلاعات را از میان این همه آشفتگی ها تشخیص دهید. هنوز چیزهای مهم زیادی هستند که باید درک شان کنید. در انجام کارهایتان بهترین های تان را به نمایش بگذارید. مطمئن باشید که فردا همه ی مسایل با وضوح بیشتری نمایان خواهد شد، زیرا قرار است از شدت آشفتگی ها کاسته شود.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین مهر ماه

امروز درگیر مسایل احساسی هستید. حتی اگر خاطرات ناخوشایند به سراغ تان آمدند و شما را عصبانی کردند باز هم مقاومت نکنید. این یک فرصت مناسب است تا با احساسات درونی تان روبرو شوید. به این ترتیب می توانید بفهمید که اکنون در روابط تان به چه چیزهایی احتیاج دارید. بگذارید نوسان احساسات بدون دخالت شما اتفاق بیفتد. یادتان باشد که شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید، ولی این که چه طور نسبت به وقایع واکنش نشان دهید دست خودتان است.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین آبان ماه

امروز خیلی حساس هستید و ممکن است بدون این که متوجه شوید کنترل تان را از دست بدهید. اما این قضیه را زیاد بزرگ نکنید، زیرا این وضعیت آن قدر قدرت ندارد که نگرانی های جدی برای تان درست کند. اما به هر حال ممکن است به خاطر این که اذیت شده اید رفتاری غیرمنتظره نشان دهید. به انتخاب هایتان فکر کنید و ببینید که آیا این ماجراها ارزش عصبانی شدند را دارند یا خیر.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین آذر ماه

امروز نمی توانید ذهن و فکرتان را با کارهای گروهی هماهنگ کنید. دوست دارید که در یک فعالیت شاد شرکت کنید، اما بعدش شاید احساس کنید که ای کاش انرژی هایتان را جای دیگری سرمایه گذاری می کردید. اما این تصمیم آن قدرها هم که فکر می کنید اهمیت ندارد. هر انتخابی که انجام دهید در نهایت باز هم تردید به سراغ تان خواهد آمد، پس کاری را انجام دهید که از ته دل دوست دارید.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین دی ماه

چیزی هست که اعتماد به نفس تان را سست می کند و هرچه قدر هم که بیشتر دل به کار می دهید چیزی تغییر نمی کند. به نظر می رسد که کسی کاری کرده که باعث ناراحتی شما شده و حالا می خواهید درباره ی این مسأله با او حرف بزنید. اما بدانید که اکنون موقعیت مناسبی برای پیش کشیدن موضوعات حل نشده نیست. اکنون به شدت تمایل دارید که درباره ی آن ها حرف بزنید، پس حداقل برای این که دو طرف بهتر جواب بگیرید اجازه دهید که شدت احساسات تان فروکش کند و بعد وارد بحث شوید. اکنون زمان بندی مهم ترین نکته است که باید رعایت شود.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین بهمن ماه

به نظر می رسد که اهمیت یک کاری را اشتباه قضاوت کردید و حالا مجبورید با پیامدهای این اشتباه کنار بیایید. بدانید که به هیچ طریقی نمی توانید از این وضعیت خلاص شوید، پس فکر فرار را از سرتان بیرون کنید. همان کاری را انجام دهید که پیش از این وعده اش را داده بودید. سعی کنید شخص مسئولیت پذیری باشید. مطمئن باشید که کمی دیرتر احساس رضایت خواهید کرد و پاداش تلاش هایتان را خواهید گرفت.

فال روزانه در روز 14 تیر 99 برای متولدین اسفند ماه

امروز تصمیم دارید که با احساسات تان منطقی برخورد کنید، حتی اگر قبلاً این کار را نمی کردید. معمولاً خودتان را غرق احساسات تان می کنید و کاری به تجزیه و تحلیل آن ها ندارید. اما حالا مدام به این فکر می کنید که واقعاً در درون تان چه اتفاقی دارد می افتد. این وضعیت فقط یک تمرین ذهنی نیست، بلکه می توانید از این فرصت منفعت های زیادی ببرید. کمی واقع نگری می تواند دنیایی از خوبی ها به روی تان بگشاید

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (27 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...