ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 18 خرداد ماه 1400

  سه شنبه، 18 خرداد 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 18 خرداد ماه 1400
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 18 خرداد ماه 1400

فال روزانه سه شنبه 18 خرداد ماه 1400

تصویر

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که به ندای قلب تان گوش کنید، اما نمی دانید این مسیری که می روید به کجا ختم خواهد شد. به نظر می رسد که دوست ندارید از آزادی هایی که دارید چشم پوشی کنید، اما بدانید که این بهای چندان سنگینی برای رسیدن به شخص مورد نظرتان نیست. به خاطر داشته باشید که باید انتخاب های تان را محدودتر کنید تا بتوانید آن چیزی را به دست آورید که در طولانی مدت به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه

ارضای عاطفی فقط این نیست که با شخص مورد علاقه ی تان باشید، بلکه می توانید با زندگی هدفمند هم به رضایت قلبی برسید. اکنون که عقل و احساس تان در یک راستا حرکت می کنند می توانید راحت تر از پیش به خشنودی برسید. به نظر می رسد که می دانید برای رسیدن به ثروت باید چه راهی را در پیش بگیرید یا این که چگونه عشق تان را ابرز کنید. پس وقتی همه چیز به نفع شما پیش می رود اجازه ندهید که شک و تردید مانع راه تان شود. به چیزهای بزرگ فکر کنید و وقتی فرصت مناسب پیش آمد به واقعیت تبدیل شان کنید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین خرداد ماه

شاید بهتر باشد اوقاتی را به آسودگی غرق در افکارتان شوید و در احساسات تان کنکاش کنید، اما انگار می ترسید که مبادا چیز ناخوشایندی در این جست و جو نصیب تان شود. هر چیزی را که حواس تان را پرت می کند کنار بگذارید تا بتوانید به زوایای پنهان ذهن تان دسترسی پیدا کنید. با این که هنوز افکار منفی مانع راه تان شده اند، به شما توصیه می شود که صبوری و مداومت نشان دهید. مطمئن باشید که سفر به اعماق وجودتان در نهایت گنج ارزشمندی را نصیب تان خواهد کرد.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین تیر ماه

امروز تصمیم دارید به کسی که دچار ترس های درونی شده کمک کنید، زیرا چندی پیش خودتان با نیروهای پلید درون تان مبارزه کردید و سربلند شدید. البته همه چیز این فرآیند را نمی دانید، فقط می توانید بدون این که تحت تأثیر قرار بگیرید همه چیز را از بیرون نظاره کنید. مطمئن باشید که این حمایتی که اکنون نشان می دهید بی جواب نخواهد ماند.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که به دنبال حقیقت می گردید، پس بدانید که امروز قرار است چیزهای مهمی کشف کنید که می توانند روزتان را از این رو به آن رو کنند. اما شاید به راحتی نتوانید از میان این همه هیاهویی که اطراف تان را گرفته حقایق را ببینید. بهتر است کمی در احساسات تان دقیق شوید و از آن ها درس بگیرید. بدانید مسیری که در آن حرکت می کنید راه آسانی نیست، اما می تواند دیدگاه تان را نسبت به زندگی عوض کند و فرصت های جدیدی را پیش روی تان قرار دهد. پس به مسیرتان ادامه دهید و از قید محدودیت ها خلاص شوید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین شهریور ماه

اکنون قدرت شما از جانب احساسات تان تأمین می شود، پس بد نیست از سرعت تان بکاهید و آهسته تر حرکت کنید. اگر تمام وظایف تان را انجام داده اید می توانید حواس تان را به سایر موضوعات بدهید. امروز این توانایی را دارید که آن چه را از چشم ها پنهان است ببینید. سعی کنید مثبت فکر کنید و راهکاری عملی در پیش بگیرید تا بر هر مانعی فایق شوید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین مهر ماه

امروز در یک ماجرای به شدت پیچیده ی احساسی گیر افتاده اید که ماجراهای گذشته را دوباره زنده خواهد کرد. البته چیزی در این ماجراها نیست که شما را تهدید کند، فقط این که شما را به یاد خاطرات گذشته می اندازد، آن زمانی که نمی توانستید احساسات تان را کنترل کنید. بهتر است به عقب نگاه نکنید، زیرا ممکن است ترس های تان مانع تصمیم گیری درست شوند. فقط به همین الآن فکر کنید و بدانید که هر تصمیمی که بگیرید می توانید اجرایی اش کنید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین آبان ماه

امروز این قابلیت را دارید که در خودتان تحول عظیمی به وجود آورید، درست مثل ققنوس که از خاکستر متولد می شود. دیگران ممکن است از این دگرگونی ناگهانی متعجب شوند یا حتی بترسند، اما خودتان می دانید که مقاومت شما در برابر تغییراتی که در درون تان اتفاق می افتد کارساز نیست. سعی کنید خودتان را با شرایط هم گام کنید و ضعف نشان ندهید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است درباره ی یک موضوعی با دیگران اختلاف نظر داشته باشید، اما بدانید که چنین بحث و جدل هایی هیچ سودی به دنبال ندارند. سعی کنید عقایدتان را به دقت توضیح دهید و آن ها را از سایر حقایق متمایز کنید. به شما توصیه می شود سر موضوعاتی که هیچ وقت برنده ای ندارند بیهوده بحث نکنید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین دی ماه

به نظر می رسد که به هیچ وجه حاضر نیستید از قدرتی که اکنون دارید کنار بکشید. می توانید در مبارزه ی قدرت سرسختی نشان دهید، اما می دانید که هر گونه شدت عملی می تواند خسارت های زیادی را به شما وارد کند. پس بهتر است بیهوده مبارزه نکنید، در عوض خلاقیت تان را به کار ببندید. وقتی دیگران رفتارتان را ببینند حمایت تان خواهند کرد و شما می توانید از این فرصت به نفع خودتان استفاده کنید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین بهمن ماه

اگر تصمیم دارید که حقایقی را نزد خود نگه دارید، باید بدانید که این پنهان کاری بار سنگینی بر دوش تان خواهد گذاشت. البته این جازه را ندارید که همه چیز را به دیگران بگویید، هنوز چیزهایی هستند که نگفتن شان بهتر است. اگر می خواهید چیزی را فاش کنید فقط به انگیزه ای که دارید فکر کنید و بعد در زمان مناسب آن را با دیگران در میان بگذارید. اگر نیت خوبی داشته باشید می توانید از این فرصت برای تقویت روابط تان بهره بگیرید. نکته ی آخر این که شنونده ی خود را نیز به دقت انتخاب کنید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1400 برای متولدین اسفند ماه

تناقض عقل و احساس تان تصمیم گیری را برای تان مشکل کرده است. به نظر می رسد که راه تان را گم کرده اید و به دنبال آبادی پرسه می زنید. شاید تصمیم درست بگیرید، اما عمل کردن به آن هنوز برای تان مشکل است. آن چه عقل تان به شما میگوید دمی بعد با خواسته های قلبی تان محو خواهد شد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
یاسمن
3 سال پیش

عالی خوبه
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (445 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (126 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (94 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (28 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(عکس) اوستون اورونوف، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها در حال بچه داری / مهاجم گلزن پرسپولیس چه خونه ای برای خانومش درست کرده ... (عکس) میز شام عاشقانه اوستون اورونوف برای همسرش با گل های رز قرمز / چقدر عشقولانه نگاه خانومش می‌کنه 🥰 (عکس) تصویر دیده نشده از عروسی جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال در یک تالار شیک و جذاب / فقط کلی پول این گل آرایی ها شده ... (عکس) تبریک تولد اینستاگرامی گلزن امشب استقلال برای رونالدو / ماشاریپوف نشون داد واقعا هم بازی رونالدو بوده .... فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر ماجرای خنده دار بچه دار شدن پدر حاج آقا قرائتی بعد از یک اتفاق عجیب/ بعد از 45 سال بلاخره...+فیلم مبلمان خاص و بوهم خونه عروس شیرازی محمود پاک نیت به سبک نچرالیسم/ ای جانم چه دختر خوشگلی 😍+عکس خاطره خنده دار حامد آهنگی از اولین تجربه جریمه شدنش در خیابان یک طرفه/ فقط مدل خندیدنش که خداست😂+ویدئو نگاه عاشقانه شهاب حسینی به هانده ارچل، بازیگر خوش چهره سریال مست عشق/ عاشقانه های هانده ارچل و شهاب حسینی ارزش صد بار دیدن رو داره شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس مراسم تشییع محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا سحر دولتشاهی و امیر آقایی... معرفی 6 قلعه‌ عظیم و شکوهمند تاریخی برای بازدید در تور هند پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن نگاهی به کارت دعوت به مراسم عقد در دوره قاجار +عکس/ با اینکه پولدار بوده ولی خبری از شام و ریخت و پاش نیست! خوانندگی خنده دار احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت با صدای زنانه/ آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی تو که منو رسوا کردی😂 خلاقیت خنده دار چوپان برای حفظ گوسفندش از سرما حماسه آفرید+ویدئو /مغز تو رو باید طلا گرفت😂 هدیه ارزشمند امام خمینی(ره) به مادر عادل فردوسی پور سر عقدشان+ویدئو بی ربط ترین و خصوصی ترین سوالی که یک دانشجو از آیت الله هاشمی رفسنجانی پرسید+ ویدیو/ این سوال باید توی گینس ثبت میشد بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال و حضور چند ساعتی در محل کار سابقش+ویدیو (عکس) نگاهی به امضای زیبا عادل فردوسی پور مجری پُرحاشیه/ چه هنرمندانه و زیبا، امضاش شبیه خودشه پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بود+ویدئو میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس کیک تولد و جشن لاکچری پوریا پورسرخ+عکس/این کیکه یا پادشاه کاخ سلطنتی... مراسم آشتی کنان بهاره رهنما و بهنوش بختیاری با حضور جمع زیادی از مردم+ویدیو/ دعوا بر سر چه بود؟ شیرین و سلمان نون خ بچه دار می شوند/ چه اسمی هم رو بچه شون گذاشتن!! سلیمان +فیلم تغییر چهره هوش پران فاطمه گودرزی با گریم مردانه و ریش+عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز کم سن و سالِ علاقمند به ازدواج در پاسخ به سوال درسی حماسه آفرید+عکس/ فقط جواب معلمش منو کُشته😂 هنرنمایی خلاقانه دکتر دندانپزشک در طراحی دندان مشتری هایش به شکل نقوش چینی/ دکترای افتخاری هنر حق توئه +عکس نگاهی به خونه زندگی لاکچری و اعیانی سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی+ عکس/ خونه نه انگار کاخه اینجا😍 حدیث میرامینی همبازی مرد عنکبوتی شد/ شاهکاری جدید از اُسکار مهران مدیری +فیلم شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!+ ویدئو جشن تولد ساده و بدون تجملات پسر پرویز پرستویی در خانه زیبایش و با دکوری های نوستالژی‌اش با رونمایی از نوه بانمک آقای بازیگر+عکس / مبارک باشه
تیتر امروز   
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد اعتراف جالب طناز طباطبایی/ عاشق این فوتبالیست بودم! خودداری مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2)
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ...