ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه 1399

  یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه 1399
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 28 اردیبهشت ماه 1399

فال روزانه یکشنبه 28 اردیبهشت ماه 1399

تصویر

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین فروردین ماه

در تمام طول روز با تردیدهایی روبرو خواهید بود. شما نمی دانید که باید حقیقت را مخفی کنید یا برعکس، آن را با صدای بند فریاد بزنید. هر آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان آورده و تحت هیچ شرایطی دروغ نگویید. شرایط کیهانی موجود به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید ایده هایتان را به صورتی که دیگران را ناراحت و شگفت زده نکند به زبان بیاورید و شاید حتی بتوانید آنها را با خود هم داستان کنید. این اواخر به طور خیلی جدی و سنگین شروع به ورزش کرده اید؟ پس امروز خودتان را برای گرفتگی عضلات و یک بدن درد اساسی آماده کنید. تا می توانید به خودتان استراحت بدهید و هر چقدر که دلتان می خواهد در جایتان لم داده و هیچ کاری هم انجام ندهید.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که غرق در عالم خیال و رویا شوند و از واقعیت فاصله بگیرند،به همین خاطر هم دیگران نمی توانند شما را به مسیری غیر از واقعیت و منطق بکشانند. اگر در حال حاضر در یک رابطه ی عاطفی هستید امروز فرصت بسیار خوبی برای سر و سامان دادن به این رابطه خواهد بود. امروز تمام روز احساس می کنید که یک مهمان ناخوانده به دیدنتان خواهد آمد و تا پیش از غروب آفتاب خواهید دید که حستان به شما دروغ نمی گفته است. فقط به احتمال زیاد تعداد مهمان ها بیشتر از یک نفر خواهد بود. برخی از دوستانتان خبرهای خوبی می خواهند به شما بدهند که دوست دارند هر چه زودتر با شما در میان بگذارند.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین خرداد ماه

طی چند روز گذشته با چالش های زیادی از موانع بیرونی مانند اتفاقاتی که تأخیرهایی در برنامه هایتان به وجود آورده اند گرفته تا محدودیت های درونی مانند ترس و احتیاط بیش از حد برای شما چالش های دشواری را به وجود آورده اند. پیش از این که بتوانید کوچک ترین پیشرفتی داشته باشید باید برخی مسائل را حل کنید. وقتی پای تعیین اهداف بلند مدت به میان بیاید شما قهرمان برنامه ریزی و اجرای نقشه هایتان با ارده و اطمینان و در نهایت رسیدن به این اهداف هستید. خوشبختانه انرژی کیهانی نیز امروز به کمک شما آمده است تا رسیدن به این اهدافتان را برای شما راحت تر کند.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین تیر ماه

امروز برای شما روز هیجان انگیزی خواهد بود. حالتان حسابی خوب است و هیچ مشکلی در به کار گرفتن انرژی خود در انجام فعالیت هایتان ندارید، اما اگر با کمی مخالفت و انرژی منفی از جانب اطرافیانتان مواجه شدید تعجب نکنید. ایده های شما آنقدر خلاقانه هستند که هر کسی نمی تواند به راحتی با آنها کنار بیاید. سعی کنید با آرامش و خونسردی آنها را به همراهی با خود قانع کنید. امروز از این که وقت کافی برای پذیرفتن دعوت هایی که از شما می شوند را دارید استفاده کنید و از روز تعطیلتان لذت ببرید. اما متاسفانه شما انرژی و فرصت کافی برای این که به همه این مهمانی ها برسید را نخواهید داشت و باید چند تایی از این دعوت ها را رد کنید.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین مرداد ماه

امروز مواظب باشید از کوره در نروید و خونسردی خود را حفظ کنید. شما با محدودیت های مادی و حرفه ای مواجه بوده اید که باعث به هم ریختن اعصابتان شده اند. تلاش برای رسیدن به یک موقعیت بدون نقص در حال حاضر غیر منطقی است و نقشه های بلندپروازانه راه به جایی نخواهند برد. کمی احتیاط در پیش بگیرید و دست از اقدام های بیش از حد جسورانه بردارید. امروز مسائل مادی در برابر مسائل معنوی برای شما از اهمیت بسیار کمتری برخوردار هستند. دلتان می خواهد خودتان را از این دنیایی که انگار در آن چیزی جز پول و مادیات برای دیگران ارزشمند نیست دور کنید و به یک جایی در دل طبیعت پناه برده و برای چند ساعت هم که شده از این فضا فاصله بگیرید.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین شهریور ماه

امروز انگار زمان متوقف شده است و همه چیز در سکون کامل فرو رفته است. از این توقف بهره جسته و به اهداف و انگیزه های خود خوب فکر کنید. شما دارید بیش از اندازه به مشکلات و سرنوشت یک نفر دیگر می پردازید. شاید بهتر باشد همان قدر که برای دیگران وقت صرف می کنید برای خودتان و مشکلاتتان هم وقت بگذارید. اگر امروز مجبور هستید زمانی از روز تعطیلتان را صرف کارتان کنید سعی کنید صبح زود بیدار شده و این کارها را به انجام برسانید تا بتوانید بقیه روز را به خودتان و عزیزانتان اختصاص دهید. امروز کسی که دوستش دارید به نظر شما فوق العاده ترین، کامل ترین و دوست داشتنی ترین آدم دنیا خواهد بود.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین مهر ماه

امروز اوضاع در خانه و یا جمع دوستانتان کمی قمر در عقرب شده است و همین باعث می شود که احساس بیقراری کنید و بخواهید یک چیزی که خودتان هم دقیقا نمی دانید چیست را تغییر بدهید، با این حال میل چندانی هم به حرکت در این جهت احساس نمی کنید. نارضایتی و شکایتی که همراه با عمل نباشد به هیچ دردی نمی خورد، پس یا دست به کار شوید یا دست از نق زدن بردارید. امروز روز خوبی برای انجام کارهای جدید، سخت و پیچیده نیست. بهتر است کارهایی را انجام دهید که به تمرکز و توجه چندانی نیاز ندارند. به عنوان مثال نظافت خانه و انباری تان، یا نظم دادن به کابینت های آشپزخانه می تواند ایده خیلی خوبی باشد.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین آبان ماه

شما خودتان را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده اید که برخی ویژگی های ظاهری و شخصیتی خود را دوست ندارید و باعث ناراحتی شما می شوند. امروز این فرصت را برای شما فراهم خواهد کرد تا این ویژگی های ناخوشایند را در خود تغییر داده و یا آنها را پذیرفته و نظرتان را در موردشان تغییر دهید. اگر نگرانی های خود در این مورد را با یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده تان در میان بگذارید آنها کمک زیادی به شما خواهند نمود. آیا شما یک هنرمند، نویسنده و یا موزیسین هستید؟ اگر اینطور باشد کار شما امروز جنبه جدیدی به خود خواهد گرفت و تغییرات محسوسی را در نتیجه کارتان مشاهده خواهید کرد.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین آذر ماه

گاهی دیگران شما را برای این که در روابطتان سیاست لازم را ندارید مورد سرزنش قرار می دهند، اما امروز شرایط کیهانی موجود باعث شده اند که در روابط خود حساسیت بیشتری نشان دهید. شما احساس می کنید که ناگهان توانایی بیشتری در درک کردن دیگران و گوش کردن به حرف های آنها پیدا کرده اید و همین باعث می شود که آنها هم نظرشان را در مورد شما تغییر داده و فکر کنند که برای آنها ارزش بیشتری قائل می شوید و خودخواه نیستید. شما این اواخر به فکر کم کردن وزنتان و به دست آوردن تناسب اندام بوده اید و کارهایی هم از جمله گرفتن رژیم و ورزش کردن را هم به برنامه تان اضافه کرده اید، اما بهتر است کمی احتیاط کنید و ناگهان تا این حد به خودتان فشار وارد نکنید.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین دی ماه

شما می توانید خیلی راحت کاری کنید که موقعیت های بحرانی و نگران کننده خیلی ساده تر از آنچه که هستند به نظر برسند. امروز شاهد بحران های زیادی خواهید بود و این شما هستید که باید به دیگران آرامش بدهد و موقعیت را بدون آن که نگران شود و یا در مورد آن مبالغه کند مورد بررسی قرار دهد. این توانایی فوق العاده ی شما در کنار آرامش بی نظیری که دارید ترکیب بسیار خوبی خواهد بود و شما را قادر می سازد تا به هر مشکلی غلبه کنید. بعداز ظهر امروز اگر برنامه خاصی ندارد برای این که حوصله تان سر نرود می توانید یک کیک و یا شام خوشمزه به تنهایی و یا به کمک همسرتان درست کرده و دوستانتان را به منزلتان دعوت کنید.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین بهمن ماه

ایده ها و نظرات خود را بدون ترس از آن که مورد قضاوت یا تمسخر قرار بگیرید بیان کنید. ترس از مسخره شدن بزرگترین نقطه ضعف شماست و همین گفتن حرف ها و نظراتتان را برای شما به چالشی دشوار تبدیل کرده و باعث می شود به استفاده از نظرات دیگران پناه ببرید. کمی شجاعت به خرج داده و خودتان را از این زنجیرهایی که به دست و پای خود بسته اید نجات دهید. امروز مقداری پول به صورت کاملا غیر منتظره به دست شما خواهد رسید. به احتمال زیاد مبلغ آن خیلی زیاد نیست، اما بهر حال برای شما خوشایند خواهد بود. ممکن است این پول را مدت ها پیش به کسی قرض داده باشید و امروز در حالی که دیگر از پس گرفتن آن نا امید شده اید به شما بازگردانده شود.

فال روزانه در روز 28 اردیبهشت 99 برای متولدین اسفند ماه

قدرت تخیل شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد، اما در بیان ایده ها و افکارتان با مشکل مواجه هستید و نمی توانید به راحتی آنچه در ذهنتان می گذرد را در قالب کلمات بیان کنید. خودتان را زیاد درگیر جمله بندی و این که چطور حرفتان را بزنید که طرف مقابل تان خوشش بیاید نکنید. همین که شروع به حرف زدن بکنید کلمات خودشان کنار هم ردیف خواهند شد. امروز هنرهای خلاقانه و ابداعی شما را به طور ویژه ای به خود جذب خواهند کرد و به همین دلیل هم باید تا می توانید از گالری های هنری فاصله بگیرید، زیرا در غیر این صورت چنان هزینه ای روی دست خودتان خواهید گذاشت که فردا که عقلتان سر جایش بیاید دچار حسرت و پشیمانی خواهید شد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

وای من اهل این چیزا نیستم ولی دیروز واقعا اتفاق افتاد امیدوارم امروز هم اتفاق بیفتد
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (135 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (65 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (47 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (38 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (33 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به کیک تولد 68 سالگی زهره حمیدی بازیگر مبتلا به سرطان/ با آرزوی سلامتی+ عکس ذوق و استرس نعیمه نظام دوست از پیشگویی ازدواجش+ویدیو/ گوله نمک که میگن ایشونه، خوشبخت بشه ایشالا😍 سلفی دو نفره پراحساس سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان با مادرش+عکس لحظه وداع فوتبالیست ها با پیکر علی انصاریان، از حضور علی دایی تا پروین و دخترش/ روحش شاد و یادش گرامی+ عکس پای سیب درست کردن ماهرانه رضا داوودنژاد در خانه دلنشین و باسلیقه اش+ویدیو/ چه آشپزخونه مرتب و دلبازی👌 عرض تسلیت چهره های سرشناس ورزشی و حضورشان برای قوت قلب امیرخان قلعه نویی در مراسم ختم خواهرش/از علی دایی تا علیرضا دبیر+ عکس سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار عروس مراکشی ها شد! رونمایی زیرکانه بازیگر سریال جیران از حلقه ازدواجش +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! (ویدئو) روسی حرف زدن تحسین برانگیز نعیمه نظام دوست/ اما تاریخ این لحظات ذوق زدگی نعیمه رو فراموش نمیکنه 🤣 (تصاویر) چیدمان اتاق میهمان خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ بابا! دمشون گرم! امکاناتشون از بهترین هتل ها هم بیشتره (ویدئو) عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که به عمرتون دیدید! / هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (عکس) کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان خلاقیت منحصربفرد سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در ثبت عکس هنری با الهام از بال فرشته/هنر نزد ایرانیان است و بس... عکس یادگاریِ نوستالژی و دلنشین رهبر معظم انقلاب در کنار اولین فرزندشان آقا مصطفی/ فرزند رهبری اینجا 4 ساله بودند شوخ طبعی یک راننده هموطن در طعنه زدن به بی پولی مورد تشویق و تحسین همه قرار گرفت/ بهترین انشای یک خطی برای موضوع علم بهتراست یا ثروت (ویدئو) شیطنت های حامد آهنگی و پسرش در جشن تولد 10 سالگی آراد جدیدترین عکس بهرام رادان با استایل متفاوت و عاشقانه منحصربفرد مینا مختاری به مناسبت تولد همسرش (عکس) صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا (ویدئو) خاطرات و دلخوری سلمان سریال "نون خ" از شهرتش / همسرم دیگه حاضر نیست با من بیرون بره خلاقیت یک راننده خوش فکر سنندجی در محافظت از ماشینش باعث وحشت و متواری شدن سارق خودرو شد🤣/ قابل توجه ماشینهایی که دزدگیر ندارند تصویری از ملاقات حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان تصویری دیده نشده از قالی بافی نیکا فرقانی یکی از دوقلوهای سریال پایتخت/ از بچگی هنر تو خونش بوده +عکس همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد (ویدیو) سماع بسیار زیبای پارسا پیروزفر و ابراهیم چلیک کول، بازیگر ترک فیلم "مست عشق" خلاقیت منحصربفرد فروشنده هندوانه برای راحت کردن کار خریداران در خوردن این میوه خوشمزه تابستانی در خیابان+عکس/ تمیز و باسلیقه👌 عکس لو رفته از پشت صحنه سریال پایتخت/ دو قلوها و عمو ارسطو!! +عکس وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! هادی چوپان و عضله نمایی از پاهایش روی صندلی/ همه رگ هاش زده بیرون ماشالله+ فیلم پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد جشن تولد 25 سالگی آلین، پسر خوش تیپ حسن جوهرچی با حضور دو پت خانگیش + عکس/ چقد جای باباش خالیه تصویری بسیار قدیمی از 15 سالگی حسن روحانی سیاستمدار ایرانی/ چهره شون اصلا قابل شناسایی نیست رونمایی از همسر واقعی و جوان کاظم نوربخش، سلمانِ سریال نون خ +عکس محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم
تیتر امروز   
مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده