ساعدنیوز
ساعدنیوز

فاصله کاخ گلستان تا هتل‌های تهران

  یکشنبه، 07 مرداد 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
فاصله کاخ گلستان تا هتل‌های تهران
اگر می‌خواهید به تهران سفر کنید و از بناهای تاریخی و مکان‌های مهم گردشگر این شهر دیدن کنید. به شما توصیه می‌کنیم حتماً در نزدیک‌ترین مسیر به کاخ گلستان که زیبایی‌های بسیاری را در دل خود برای تماشا پنهان کرده است هتل خود را رزرو کنید. کاخ گلستان سمت بازار تهران و خیابان 15 خرداد قرار دارد. پس شما با یک تیر دو نشان را می‌توانید به هدف بزنید.

در قدم اول به گردشگری در بازار بپردازید و سپس در ساعت‌های بازدید به سراغ کاخ گلستان زیبا بروید. باید به شما بگویم کاخ گلستان که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت‌شده از آثار دوره قاجار است و با قدمتی بیش از 440 سال جزو منحصربه‌فردترین مجموعه‌های تاریخی محسوب می‌شود. پس برای اینکه با هتل‌های تهران که در نزدیک‌ترین مسیر به این کاخ قرار دارد بیشتر آشنا شوید تا پایان همراه ما باشید.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به کاخ گلستان

اگر می‌خواهید در باغی که با درختان چنار و سرو پرشده است در طی روز قدم بزنید. بهتر است در نزدیک‌ترین هتل به کاخ گلستان اقامت داشته باشید تا این سعادت نصیب شما شود.

هتل امیرکبیر تهران

هتل امیرکبیر با کاخ گلستان تنها دو دقیقه فاصله دارد. برای اینکه به این هتل سری بزنید بهتر است به میدان امام خمینی، کوچه ناصرخسرو بعد از مدرسه دارالفنون با پلاک 220 سری بزنید. این هتل در سال 92 افتتاح‌شده و برای آخرین بار در سال 99 موردبازسازی قرارگرفته است. هتل امیرکبیر یکی از هتل‌های تهران است که در 2 طبقه با 22 باب اتاق آماده پذیرایی از شما عزیزان است. نزدیکی به میدان مشق، کاروانسرای دیر گچین، موزه ارتباطات، موزه جواهرات ملی و آتشکده بهرام هم از دیگر مزیت‌های حضور شما در این هتل محسوب می‌شود.

هتل مهر تهران

هتل مهر تقریباً هفت دقیقه تا کاخ گلستان فاصله دارد. برای دسترسی به این هتل باید به میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، کوچه سراج الملک در پشت مسجد سراج سری بزنید. هتل مهر در سه‌طبقه و با 33 باب اتاق در سال 1381 تأسیس و در سال 1391 موردبازسازی قرارگرفته است. این هتل با میدان امام خمینی و میدان هفت‌تیر هم تقریباً بین هشت‌تا ده دقیقه فاصله دارد.

هتل ارس تهران

هتل ارس تهران

اگر می‌خواهید کمتر از ده دقیقه با کاخ گلستان فاصله داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم در هتل ارس اقامت خود را تجربه کنید. هتل فوق در خیابان سعدی جنوبی، بلوک 9 شرقی در طبقه سوم واقع‌شده است. هتل فوق در یک ساختمان پنج طبقه واقع‌شده است که دوطبقه آن برای اقامت به شما با 274 باب اتاق اجاره داده می‌شود. اتاق‌ها در طبقات سوم و چهارم به‌صورت پراکنده واقع‌شده اند. دسترسی آسان به باغ‌موزه نگارستان، بوستان هنرمندان، پل طبیعت، بوستان آب‌وآتش، موزه هنر ایران، میدان منیریه، تماشاخانه سنگلج، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهر کتاب راه‌آهن، پارک رازی، پاساژ گنجینه، بوستان رازی، موزه ملی قرآن کری، میدان ولیعصر، بوستان ساعی و خانه تاریخی مستوفی‌الممالک هم از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

هتل خیام تهران

هتل خیام هم با کاخ گلستان هشت دقیقه فاصله دارد و شما برای اقامت در این هتل می‌توانید به میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، کوچه نویدی سری بزنید. هتل فوق یک هتل دوستاره است که در دوطبقه و با 36 واحد اقامتی آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این هتل در منطقه دوازده تهران که یکی از مناطق قدیمی محسوب می‌شود در سال 55 افتتاح و در سال 96 هم برای بازدهی بیشتر موردبازسازی قرارگرفته است. در کنار دسترسی آسان به کاخ گلستان می‌توانیم به نزدیک بودن آن به موزه ایران باستان، موزه پست، موزه آبگینه و اتوبوس‌های شهری که در میدان امام خمینی واقع‌شده اند هم اشاره‌ای داشته باشیم.

هتل نیکان تهران

اگر در هتل نیکان تهران اقامت خود را تجربه کنید با بازار بزرگ هم فاصله زیادی نخواهید داشت. چراکه این هتل در میدان امام خمینی، بابان سعدی جنوبی درست در مقابل اداره پست واقع‌شده است. هتل فوق با کاخ گلستان هم که هشت دقیقه فاصله دارد. هتل نیکان هتلی یک ستاره است که در دوطبقه با 40 باب اتاق آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. نزدیکی به موزه‌های ایران باستان، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، آبگینه و دروازه تهران از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

هتل سعید تهران

به‌عنوان آخرین معرفی به شما اقامت در هتل سعید را توصیه می‌کنیم که ده دقیقه با کاخ گلستان فاصله دارد. این هتل در خیابان سعدی جنوبی، جنب پارکینگ ناصرخسرو، بلوک 7 شرقی و در طبقه چهارم واقع‌شده است. هتل سعید یک هتل یک ستاره است که در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه با 24 باب اتاق آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. در سال 1393 این هتل فعالیت خود را آغاز کرده است. از دیگر مزایای حضور شما در این هتل می‌توان به نزدیک بودن شما به کاخ گلستان، موزه ملی ایران، عمارت مسعودیه و موزه عبرت اشاره داشته باشیم.

هتل‌های نزدیک کاخ

کلام آخر در مورد هتل‌های نزدیک کاخ

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای نزدیک بودن به کاخ گلستان بهتر است سمت میدان امام خمینی اقامت خود را در هتل‌های تهران تجربه کنید. بیشتر هتل‌های که در این منطقه قرار دارند عموم یک ستاره و دوستاره در نظر گرفته‌شده‌اند. واقع‌شدن کاخ گلستان در خیابان پانزده خرداد، میدان ارگ سبب خواهد شده تا شما با موزه ملی ایران، عمارت مسعودیه، موزه عبرت، موزه‌های ایران باستان، سکه و جواهرات، کاخ گلستان و آبگینه فاصله چندانی نداشته باشید. امید است مطالب ارائه‌شده برای اقامت در نزدیک‌ترین نقطه به کاخ گلستان موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (491 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (303 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (152 نظر) ارژنگ امیرفضلی در کانادا: آدم‌ها می‌گن بریم خارج عشق و حال کنیم اما وقتی میان اینجا میگن بریم همون ایران، من خودم بخوام نفسی از ته دل بکشم میرم ایران+فیلم (145 نظر) المیرا شریفی مقدم خطاب به شاهزاده امارات: زیاد حرف بزنی باید 2 تا جزیره دیگه رو هم پس بدی +عکس (142 نظر) هادی چوپان در برنامه علی ضیا: قهرمان جهان شدم صبحش رفتم سر ساختمون گچکاری؛ صاحبکارمون بنر یک در یک زده بود آقا قهرمان جهان شدی مبارکه!/ از شیراز تا تهران رو با اتوبوس می اومدم (124 نظر) رهبر معظم انقلاب: 14 ساله که بودم از پدرم اجازه می‌گرفتیم و با برادرم به ییلاق می‌رفتیم شب خسته برمی‌گشتیم و می‌خوابیدیم، پدرم ما را در خواب می‌بوسید چون دلتنگمان می‌شد+عکس (95 نظر) حرف های گنده تر از دهن مهشید حامدی زن ابی خواننده خطاب به محسن چاوشی: عرب پرست!/ مثل سگ افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد! (88 نظر) محمدرضا شریفی نیا: رهبر معظم انقلاب در زمینه ادبیات متبحّر هستند خصوصا ادبیات روس؛ خیلی جالب بود که یک روحانی چقدر مسلط بر ادبیات کشورهای دیگه هستند+ویدیو (85 نظر) محمدرضا گلزار برای اولین بار با انتشار عکس مادر جوان و باکلاسش در اینستاگرام تولدش را تبریک گفت+عکس/ مادرشوهر جوان آیسان خانوم چه چهره مهربونی داره (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می‌کنم، ده و نیم دلم میخواهد بخوابم +ویدیو/ شرح یک روز کاری پُربار از زبان رهبری (75 نظر) حضور بازیگران مشهور ایرانی در ورژن ایرانی افسانه جومونگ/ رضا عطاران در نقش موپالمو، امین حیایی در نقش یونگ بو، الناز شاکردوست در نقش سوسانو و جواد عزتی در نقش جومونگ+فیلم (70 نظر) حال و هوای کلاس درس در حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در یک روستای محروم +عکس؛ از خنده های ریز یک دانش آموز تا نگاه های خیره دانش آموز دیگر (70 نظر) زهرا خواهر رضا داوودنژاد: روز اول مهر صبح با مادرم رفتم مدرسه و بعد از ظهرش دیگه مادرم رو ندیدم، به خاطر اینکه ایشون سکته قلبی کردند و از دنیا رفتند (60 نظر) همسر بیرانوند: علیرضا از غر زدن های من می ترسد/ بعد از 4 بار خواستگاری به علیرضا جواب مثبت دادم/ کافی است چیزی از اشتباه علیرضا بگویم تا فورا عصبانی شود (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
10 دقیقه‌ای برای عصرونه کیک درست کن / طرز تهیه کیک ساده خانگی به صورت مرحله به مرحله و بسیار خوشمزه
آشپزشو؛ 10 دقیقه‌ای کتلت درست کن / آموزش گام به گام طرز تهیه کتلت سیب زمینی ساده و خانگی با طعمی بی نظیر
10 دقیقه‌ای پنکیک درست کن / آموزش طرز تهیه پنکیک خانگی
10 دقیقه‌ای فلافل درست کن / طرز تهیه فلافل ساده به روش خوزستانی با طعم بسیار عالی
آشپزشو؛ 5 دقیقه‌ای سالاد ماکارونی درست کن / طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی
در عرض 10 دقیقه مثل کافه‌ها چیز کیک درست کن / طرز تهیه گام به گام چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور با ساده ترین دستور
فال ابجد روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 5 آبان 1403
فال روزانه امروز شنبه 5 آبان ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 5 آبان ماه 1403
رهبر معظم انقلاب: موهای دخترم را شانه کردم، بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند+عکس/ روایتی از پدرانگیِ شیرین رهبری
فال انبیاء روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 5 آبان 1403 + فیلم
شوک خونین در فوتبال اروپا / قطع عضو بازیکن فوتبال در زمین بازی + فیلم
تعجب مقامات مصر از پزشکیان و تیم همراهش / اروپا چهره دیگری از شما نشان می‌دهد
منتخب روز   
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو (فیلم) کباب بازی مردم لبنان زیر بمباران وحشتناک اسرائیل / انصافاً این روحیه مردم لبنان قابل ستایشه ... عکس دیده نشده از معشوقه یهودی مظفرالدین شاه قاجار / ماشالا مَردیه برای خودش!😂 زوایای پیدا و پنهان سرطان‌های ارثی/آیا سرطان ارثی است؟ بازداشت مردی که به اسیدپاشی روی دوستش متهم است وحشتناک ترین قتل مرد جوان به دست بستگانش / صحنه‌سازی زن و شوهر جوان برای طبیعی جلوه دادن مرگ 4 محکوم پرونده مشروبات الکلی مسموم اعدام شدند مال باخته برای پیدا کردن دزد خودرواش اشتباهی مردی بیگناه را ربود! پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس قتل دختر 9 ساله به دست دوست 13 ساله‌اش / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟ فردی که در فرودگاه امام خمینی مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم!