فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن

  شنبه، 05 خرداد 1403 ID  کد خبر 390039
فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن
ساعدنیوز: در حین تمیز کردن خانه با جاروبرقی، ممکن است محیط های آلوده را فراموش کنیم تا تمیز کنیم. با این وجود هنگام جاروبرقی کشیدن باید کدام بخش ها را تمیز کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام خانه را جارو برقی می کشید و حواستان را جمع می کنید تا همه قسمت ها جاروبرقی بخورد؟ شاید بسیاری از شما یک چک لیست برای گردگیری دارید تا مطمئن شوید که همه قسمت ها به طور کامل تمیز شده اند اما جالب است بدانید که همه خانم ها مثل یکدیگر جاروبرقی نمی کشند. بسیاری از کدبانو ها هستند که قسمت هایی را جارو برقی می کشند که شاید دیگران به آن ها توجه نکنند که در این مقاله از ساعدنیوز این قسمت ها را نام می بریم.

زیر جاکفشی

آلودگی های زیادی حاصل از کفش وارد جاکفشی می شود و در نتیجه کدبانو ها به این ناحیه توجه می کنند و حتماً زیر طبقه جا کفشی را جارو برقی می کشند تا هرگونه گرد و خاک حاصل از کفش ها از بین برود.

تشک

معمولاً افراد هنگام جارو برقی کشیدن، تشک ها را فراموش می کنند اما جارو برقی در این ناحیه آلودگی های زیادی را از بین می برد. سعی کنید دو طرف تشک را جاروبرقی بکشید.

طی و لوازم مربوط به گردگیری

این وسیله ها خودشان آلودگی های زیادی را از اطراف جمع کرده و به خود جذب کرده اند. بنابراین نباید فراموش کنید که آن ها را جاروبرقی بکشید تا آلودگی ها را پخش نکنند.

دستگاه تهویه

معمولاً دستگاه های تهویه آلودگی ها را به خودشان جذب می کنند، زیرا می خواهند هوا را تمیز تر کنند. در نتیجه باید آن ها را جاروبرقی بکشید تا گرد و خاک زیادی در آن ها تجمع پیدا نکند.

کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر

کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر به دلیل اینکه برخورد زیادی با دست دارد و یا منافذ آن قابلیت جذب گرد و غبار را دارند، به همین دلیل باید هنگام جاروبرقی به آن ها توجه شود و هرچه سریع تر تمیزشان کنید.

باکس صدای کامپیوتر یا تلویزیون

اگر از سیستم صوتی برای تلویزیون یا کامپیوتر استفاده می کنید، هنگام جاروبرقی کشیدن نباید آن ها را فراموش کنید زیرا گرد و خاک را در طولانی مدت داخل خودشان نگه می دارند؛ بنابراین باید آن ها را تمیز کنید.

چارچوب پنجره و قاب عکس

این قسمت ها معمولاً آلودگی زیادی را در خودشان نگه می دارند و سرشار از گرد و خاک هستند. پس علاوه بر این که روی آن ها دستمال می کشید، باید مقداری از گرد ها را با جارو برقی جمع کنید.

لابلای یخچال و فریزر

باید منافذ یخچال و فریزر را تمیز کنید. دقیقا مشخص است که چه قسمت هایی سیاه شده و آلودگی گرفته که جاروبرقی کشیدنِ آن ها به شدت به تمیز ماندنشان کمک می کند.

دراور و کشو های آشپزخانه

دراور و کشو های آشپزخانه گرد و غبار زیادی را داخل خودشان نگه نمی دارند. پس آن ها هم باید جاروبرقی زده شوند و همچنین بعد از آن دستمال بکشید تا تمام گرد و غبار آلودگی ها از بین بروند.

پرده

بسیاری از خانم های کدبانو هنگام جاروبرقی پرده ها را نیز فراموش نمی کنند که یک روش عالی برای تمیز کردن آنهاست و باعث می شود که شما پرده و پنجره تمیزی داشته باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (327 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (62 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (30 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (20 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (18 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (11 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز