فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن

  شنبه، 05 خرداد 1403 ID  کد خبر 390039
فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن
ساعدنیوز: در حین تمیز کردن خانه با جاروبرقی، ممکن است محیط های آلوده را فراموش کنیم تا تمیز کنیم. با این وجود هنگام جاروبرقی کشیدن باید کدام بخش ها را تمیز کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام خانه را جارو برقی می کشید و حواستان را جمع می کنید تا همه قسمت ها جاروبرقی بخورد؟ شاید بسیاری از شما یک چک لیست برای گردگیری دارید تا مطمئن شوید که همه قسمت ها به طور کامل تمیز شده اند اما جالب است بدانید که همه خانم ها مثل یکدیگر جاروبرقی نمی کشند. بسیاری از کدبانو ها هستند که قسمت هایی را جارو برقی می کشند که شاید دیگران به آن ها توجه نکنند که در این مقاله از ساعدنیوز این قسمت ها را نام می بریم.

زیر جاکفشی

آلودگی های زیادی حاصل از کفش وارد جاکفشی می شود و در نتیجه کدبانو ها به این ناحیه توجه می کنند و حتماً زیر طبقه جا کفشی را جارو برقی می کشند تا هرگونه گرد و خاک حاصل از کفش ها از بین برود.

تشک

معمولاً افراد هنگام جارو برقی کشیدن، تشک ها را فراموش می کنند اما جارو برقی در این ناحیه آلودگی های زیادی را از بین می برد. سعی کنید دو طرف تشک را جاروبرقی بکشید.

طی و لوازم مربوط به گردگیری

این وسیله ها خودشان آلودگی های زیادی را از اطراف جمع کرده و به خود جذب کرده اند. بنابراین نباید فراموش کنید که آن ها را جاروبرقی بکشید تا آلودگی ها را پخش نکنند.

دستگاه تهویه

معمولاً دستگاه های تهویه آلودگی ها را به خودشان جذب می کنند، زیرا می خواهند هوا را تمیز تر کنند. در نتیجه باید آن ها را جاروبرقی بکشید تا گرد و خاک زیادی در آن ها تجمع پیدا نکند.

کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر

کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر به دلیل اینکه برخورد زیادی با دست دارد و یا منافذ آن قابلیت جذب گرد و غبار را دارند، به همین دلیل باید هنگام جاروبرقی به آن ها توجه شود و هرچه سریع تر تمیزشان کنید.

باکس صدای کامپیوتر یا تلویزیون

اگر از سیستم صوتی برای تلویزیون یا کامپیوتر استفاده می کنید، هنگام جاروبرقی کشیدن نباید آن ها را فراموش کنید زیرا گرد و خاک را در طولانی مدت داخل خودشان نگه می دارند؛ بنابراین باید آن ها را تمیز کنید.

چارچوب پنجره و قاب عکس

این قسمت ها معمولاً آلودگی زیادی را در خودشان نگه می دارند و سرشار از گرد و خاک هستند. پس علاوه بر این که روی آن ها دستمال می کشید، باید مقداری از گرد ها را با جارو برقی جمع کنید.

لابلای یخچال و فریزر

باید منافذ یخچال و فریزر را تمیز کنید. دقیقا مشخص است که چه قسمت هایی سیاه شده و آلودگی گرفته که جاروبرقی کشیدنِ آن ها به شدت به تمیز ماندنشان کمک می کند.

دراور و کشو های آشپزخانه

دراور و کشو های آشپزخانه گرد و غبار زیادی را داخل خودشان نگه نمی دارند. پس آن ها هم باید جاروبرقی زده شوند و همچنین بعد از آن دستمال بکشید تا تمام گرد و غبار آلودگی ها از بین بروند.

پرده

بسیاری از خانم های کدبانو هنگام جاروبرقی پرده ها را نیز فراموش نمی کنند که یک روش عالی برای تمیز کردن آنهاست و باعث می شود که شما پرده و پنجره تمیزی داشته باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (114 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (70 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (21 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (14 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (12 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر)
تیتر امروز   
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403
خداداد افشاریان همه را لو داد/ دستگیری شهاب زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین!
چک کردن موبایل همسر کار درستی است؟