فیلر چیست و تزریق آن چقدر هزینه دارد ؟

  شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ID  کد خبر 206276
فیلر چیست و تزریق آن چقدر هزینه دارد ؟
ساعد نیوز : فیلر چیست و تزریق آن چقدر هزینه دارد ؟ ما انسان ها به صورت ذاتی زیبایی پسند هستیم و این میل به زیباتر شدن برای خود فرد نیز اهمیت ویژه ای دارد. همه ما دوست داریم صورتی زیبا و جوان داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف تلاش های گوناگونی انجام می دهیم.

ما انسان ها به صورت ذاتی زیبایی پسند هستیم و این میل به زیباتر شدن برای خود فرد نیز اهمیت ویژه ای دارد. همه ما دوست داریم صورتی زیبا و جوان داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف تلاش های گوناگونی انجام می دهیم. این روزها با پیشرفت تکنولوژی در حوزه علم پزشکی و زیبایی روش های متفاوتی برای جوان سازی و حفظ زیبایی پوست کشف شده است. یکی از این روش ها تزریق فیلرهای پرکننده و جوان کننده صورت است. اگر شما هم مایلید در این رابطه اطلاعات بیشتری به دست آورید و از هزینه تزریق فیلر نیز اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید.

تزریق فیلر و اثرات آن

استفاده از ژل هیالورونیک اسید به عنوان ژل پرکننده چین و چروک و عاملی برای تحریک سلول های پوستی به عنوان جوان کننده طی سال های اخیر بسیار رایج بوده است. این روش با تحقیقات گسترده ای که در این سال ها توسط دانشمندان انجام می شود روزانه به صورت چشمگیری با پیشرفت همراه شده و نتیجه آن روشی است که این روزها پزشکان از آن استفاده می کنند.

روند پیر شدن و بروز چین و چروک در هر فرد با توجه به شرایط محیطی و عادت های فردی با افراد دیگر متفاوت است به همین دلیل تزریق ژل و محل آن دست پزشکان را برای زیبا جویان باز گذاشته که با توجه به نوع چرک و محل بروز آن ها از این پرکننده ها استفاده کنند. البته شرایط و مواردی در هزینه تزریق فیلر بینی تأثیرگذار است که در ادامه به آن موارد نیز اشاره خواهیم کرد.

قبل استفاده از ژل های پرکننده روش دیگری برای کاهش سرعت روند پیری در پوست استفاده می شد و آن تزریق سم بوتولینوم یا بوتاکس برای کاهش تحرک بخشی از پوست که در معرض چروک شدن قرار دارد. با این حال ژل های پرکننده به صورت متفاوتی عمل می کنند. عملکرد ژل های تزریقی به صورتی است که بافت چروک شده و فرورفته را پر می کند و اثری روی اعصاب آن ناحیه نخواهد گذاشت. از رایج ترین بخش هایی از صورت که با استفاده از ژل های پرکننده زیبایی خود را باز می یابند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پر کردن خط لبخند،
  • رفع حالت پنجه کلاغی در کنار چشم ها،
  • رفع چرک زیر چشم،
  • حجیم کردن لب ها به هدف زیبایی بیشتر،
  • حجیم کردن گونه ها،
  • رفع چروک های خط اخم،
  • رفع چروک های پیشانی،
  • تزریق در چانه به هدف پر تر نشان دادن،
  • تزریق به زیر چشم برای کاهش گودی آن منطقه،
  • تزریق به ناحیه خط فک برای زاویه سازی صورت،

طی نظرسنجی هایی که در سازمان غذا و دارو ایالت متحده آمریکا صورت گرفته تمامی کسانی که از ژل های تزریقی استفاده کرده اند از نتایج خود راضی هستند.

تصویر

فیلر ها و ژل های تزریقی چه مدلی دارد؟

همانطور که گفته شد فیلر های پوستی موادی ژل مانند هستند که به زیر پوست تزریق می شوند. این مواد ژل مانند برای ایجاد ظاهری صاف یا پر تر در پوست استفاده می شوند. بهترین برندهای ژل از موادی تولید می شوند که بدن توانایی تجزیه و جذب آن ها را دارد، به همین دلیل ضرری به بدن نخواهد رسید. مهمترین ژل هایی که توسط پزشکان در کلینیک های زیبایی تزریق می شود به شرح زیر است. به خاطر داشته باشید که تمامی این ژل ها مجوز های لازم برای تزریق به بدن انسان را دارند. این ژل ها را با نام های زیر می شناسند:

  • اسید هیالورونیک، قندی که به طور طبیعی در بدن یافت می شود : در اصل اسید هیالورونیک به عنوان جزئی از بافت همبند پوست شناخته می شوند که رایجترین فیلر برای پر کردن چین و چروک ها است.
  • کلسیم هیدروکسیل آپاتیت : یک ماده معدنی و جزء اصلی استخوان است که برای کانتور کردن و زاویه سازی استفاده می شود. البته از این ژل برای پر کردن چین و چروک های عمیقتر صورت نیز استفاده خواهد شد.
  • تزریق چربی بدن : این مورد یکی از بهترین ژل ها برای پر کردن صورت به شمار می رود. چربی موردنیاز از بخش های پایینی شکم یا لگن با مکش گرفته می شود و در مناطق موردنیاز تزریق خواهد شد.
  • پلی ال-لاکتیک اسید (PLLA) : یک ماده زیست تخریب پذیر و مصنوعی که ماندگاری بیشتری به نسبت دیگر ژل ها دارد.

البته نوع خاصی از ژل های تزریقی نیز وجود دارد که جذب نمی شوند. این ماده ها بر پایه دانه های پلی متیل ساخته شده که محلول در کلاژن گاوی است. همانطور که مشاهده کردید فیلر ها مدل های مختلفی دارند به همین دلیل هزینه تزریق ژل از مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

کدام فیلر برای شما مناسب است ؟

فارغ از هزینه تزریق ژل مهمترین نکته ای که قبل از تزریق این فیلر ها باید به آن توجه کنید انتخاب نوع مناسب ژل برای پوست شما است. پیشنهاد ما به شما این است که انتخاب نوع ژل را به پزشک متخصص خود بسپارید، اما اگر پزشک دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است، نتیجه و ماندگاری ژل را اولویت قرار دهید. در وهله اول باید به اصالت ژل تزریقی توجه کنید. این ژل ها ارتباط مستقیمی با سلامت و زیبایی پوست شما دارند به همین دلیل باید در زمان انتخاب نوع ژل به اصالت و اعتبار کمپانی تولیدکننده دقت کنید.

دیگر نکته مهمی که در زمان انتخاب ژل باید به آن توجه کنید تاریخ مصرف و نحوه نگهداری ژل ها است. برخی از ژل ها باید قبل از مصرف حتماً در محیط خنک یا یخچال نگهداری شوند، در غیر این صورت ژل فاسد شده و آسیب جبران ناپذیری به پوست وارد می کند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که به پزشک خود اطمینان کنید و در صورتی که در مورد ژلی خاص به شما پیشنهادی داد به گفته او گوش کنید.

گول هزینه تزریق ژل ارزان را نخورید. هزینه تولید و وارد شدن ژل های پرکننده صورت در بازه ای مشخص قرار دارد. در صورتی که هزینه اعلام شده به صورت قابل توجهی به نسبت کلینیک های معتبر پایین تر باشد، بهتر است به سلامت و کارایی ژل های تزریقی شک کنید.

تصویر

مزایای استفاده از ژل های تزریقی

همه ما برای انتخاب روشی که به صورت مستقیم با سلامت و زیبایی پوست مرتبط است، حساست خاصی به خرج می دهیم. یکی از مواردی که اغلب برای انجام مراقبت های پوستی مدنظر قرار می دهیم مزیت های روش های مراقبتی است. به همین دلیل در ادامه شما را با مزیت های تزریق ژل های پرکننده آشنا می کنیم. این مزیت ها به شرح زیر است.

  • نتایج به سرعت نمایان می شود : یکی از بزرگترین و چشم گیرترین مزایای استفاده و تزریق ژل های پوستی نمایان شدن نتایج سریع و قابل توجه است. زمانی که فرد تحت درمان ژل های پوستی قرار می گیرند به سرعت نتایج مطلوبی را مشاهده می کنند. علاوه بر آن برعکس دیگر روش های تهاجمی مراقبت از پوست برای بهبود نیازمند زمان طولانی نیست و به سرعت در حد یک روز دوره نقاهت آن به اتمام می رسد. علاوه بر آن زمان انجام بسته به تعداد مناطقی که می خواهید تزریق انجام دهید از بین 10 تا 30 دقیقه تمامی نیاز شما رفع می شود. علاوه بر تمامی این ها شما بعد از تزریق به سرعت می توانید به محل کار خود بازگردید.
  • اثرات طولانی مدت : از دیگر مزایایی که پرداخت هزینه تزریق ژل را ارزشمند می کند اثرات طولانی مدت آن است. در اکثر موارد بعد از تزریق اگر به صورت اصولی از صورت خود مراقبت کنید تا یک سال پوستی جوانتر و زیباتر خواهید داشت. از آنجایی که هیالورونیک اسید بخشی از بافت پوستی است ماندگاری آن قابل توجه است و فرد احساس طبیعی در زیر پوست دارد.
  • این ژل ها برای پوست مفید هستند : اکثر ژل ها با استفاده از یک جز طبیعی پوست تولید می شود. به همین دلیل علاوه بر پر کردن چین و چروک ها پوست را برای تولید سلول های جدید تحریک می کنند. به همین دلیل باگذشت زمان به تغییرات ظریفی که در پوست به وجود می آید پی خواهید برد. علاوه بر آن این ژل ها پوست را برای کلاژن سازی نیز تحریک می کنند.

هزینه تزریق ژل در کلینیک خانه سفید

همانطور که گفته شد ژل های متفاوتی به هدف پر کردن و رفع چین و چروک های پوستی در کلینیک های زیبایی مورداستفاده قرار می گیرد. هزینه تزریق ژل در کلینیک خانه سفید به موارد متفاوتی بستگی دارد. یکی از مهمترین موارد برند ژل مورداستفاده توسط پزشک است. دومین عاملی که در قیمت تزریق ژل تأثیرگذار است میزان ژل مورداستفاده برای صورت زیبا جویان خواهد بود. هرچه میزان ژل استفاده شده بیشتر باشد، هزینه تزریق ژل نیز بیشتر خواهد بود.

کلینیک خانه سفید با پزشکان متبحر و متخصص یکی از بهترین شرایط مراقبتی از پوست را برای شما فراهم می کند. اگر شما هم از نتایج تزریق ژل در کلینیک های دیگر راضی نیستید، کافی است یک بار از خدمات این کلینیک بهره مند شوید. مشاورین ما به بهترین شکل شما را برای انتخاب بهترین روش مراقبت از پوست راهنمایی می کنند. کافی است همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید. شاید سؤالات زیر ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده باشد. به همین دلیل بخشی از مهمترین سؤالات به همراه پاسخ آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

  • ۰۲۱-۵۴۵۰۳ (خط ویژه)
  • ۰۲۱-۸۸۸۷۰۴۸۰ (خط مستقیم)
تصویر

آیا تزریق ژل عوارض دارد؟

از آنجایی که این ژل ها در پوست ایجاد کشسانی می کنند و فضای خالی زیر آن را پر خواهد کرد ممکن است در چند ساعت اولیه تزریق با عوارض اندکی مثل ورم و کبودی مواجه شوید. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست این عوارض باگذشت یک الی دو روز از بین می رود.

آیا تزریق ژل درد دارد؟

سوزن سرنگ هایی که با استفاده از آن ژل های پرکننده زیر پوست تزریق می شوند بسیار نازک هستند. در عین حال اغلب قبل از تزریق در محل آن روی پوست از سرکننده های موضعی استفاده می شود به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی برای درد وجود ندارد.

آیا ژل دائمی برای تزریق وجود دارد؟

بله ژل هایی با عنوان دائمی با ماندگاری بلند مدت وجود دارد، اما با توجه به ماهیت غیر طبیعی آنها تزریق اینگونه ژل توصیه نمی شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم
دیگران می‌خوانند   
آخرین دیدار مردمی سید ابراهیم رئیسی در نمازخانه این شهرستان بود+ویدیو فال انبیاء روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 روایت جالب محمدجواد ظریف از تماس تلفنی شهید ابراهیم رئیسی با ایشان بعد از اتمام دوره وزیری‌شان+ویدیو آخرین فاتحه خوانی سید ابراهیم رئیسی بر مزار سردار سلیمانی+عکس ترفند طلایی برای پاک کردن لکه شیر از روی فرش/ برای از بین بردن بوی بد شیر چه کنیم؟ تعریف و تمجید حسین امیرعبداللهیان از محمد جواد ظریف+ویدیو/ ایشون به ما یاد داد که میشه بدون میز هم یک سیاستمدار موفق شد! خاطرات جالب همکلاسی و همخوابگاهی استاندار جوان و دهه شصتی آذربایجان شرقی قبل از شهادت/ همیشه کت و شلوار میپوشید...+عکس آل هاشم و حضورش در ورزشگاه برای تماشای فوتبال/ سید همیشه خندان در کنار جوانان +فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم قالیباف: دلتنگی خود را از جای خالی دوست و برادر پرتلاشم، سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی ابراز می‌کنم تکرار عبارت کلیشه‌ای «کار خودشان است» از زبان رسانه‌های معاند + فیلم شهید رئیسی: اگر مشکلات مردم با اهانت به من حل می‌شود، اشکالی ندارد + فیلم نورپردازی سه بعدی در میدان آزادی از چهره شهدای خدمت+ ویدئو نوشته مهدی ترابی به مناسب شهادت رئیسی + عکس/... شاید خسته از طعنه‌ها و زخم زبان‌ها و نامردی‌ها مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! ماجرای آخرین تماس تلفنی با آیت الله آل هاشم از زبان غلامحسین اسماعیلی/ 3 الی 4 بار تماس گرفتم و تا 4 ساعت در حیات بودند ...+ویدیو روایت هدیه انجیر حاج قاسم به امیر عبداللهیان در بحبوحه جنگ سوریه+ویدئو عکس‌هایی تماشایی از کشور «مصر» در 150 سال قبل شرح حادثه سقوط بالگرد از زبان نزدیک ترین فرد داخل هلی کوپتر از لحظه مفقود شدن تا فرود اضطراری+فیلم فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید حال آشفته و پریشان وزیر کار در استقبال از رئیس جمهور شهیدش+عکس حضور مقامات ارشد طالبان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور آماده‌سازی صحن امام هادی علیه السلام جهت استقبال از شهدا+ویدئو مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت آخرین عکس دونفره و دلنشین سیدابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب/ زین پس تا چشم کار میکند جای تو خالیست دلسوزی رئیس جمهورِ شهید برای سربازان ایرانی: به خدا من راضی نیستم جوانانِ سرباز در گرما و سرما بایستند+ویدئو خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه ادای احترام مردم روسیه به شهدای سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و گلباران کردن سفارت/ یک دنیا به این سوگ نشسته است+ فیلم مهریه همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی چقدر است؟ اشک‌های «محمد طاها»برای شهید جمهور؛ می‌خواستم آقای رییسی را از نزدیک ببینم +ویدئو چگونه جوش های دوران بلوغ را از بین ببریم؟ سنگ‌تمام آذربایجانی‌ها‌ در تشییع «عزیز ایران»/ یک بالگرد و پایان سفری تاریخی+فیلم رونمایی از جدیدترین انواع تاج گل نمایشگاه بین المللی{همراه با عکس} زمانی که بغض عجیب مجری تجمع تهران ترکید +ویدئو سوگواری متفاوت یک زن در مراسم تشییع آیت الله رئیسی: در دفاع از شما فحش خوردیم نوش جانمان+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم
ترفند طلایی برای پاک کردن لکه شیر از روی فرش/ برای از بین بردن بوی بد شیر چه کنیم؟
مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند!
فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم
میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه
خاطرات جالب همکلاسی و همخوابگاهی استاندار جوان و دهه شصتی آذربایجان شرقی قبل از شهادت/ همیشه کت و شلوار میپوشید...+عکس
استاندار آذربایجان شرقی که به شهادت رسید، داماد کیست؟ /او یک دهه شصتی و دانش آموخته دانشگاه امام صادق بود
واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس
چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد...