مرگ ریحانه پارسا در استانبول! / خودکشی یا قتل؟

  دوشنبه، 03 آبان 1400 ID  کد خبر 174176
مرگ ریحانه پارسا در استانبول! / خودکشی یا قتل؟
ساعد نیوز: از صبح امروز اخباری مبنی بر قتل ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از صبح امروز، اخباری مبنی بر قتل ریحانه پارسا در ترکیه، در فضای مجازی دست به دست می شود.

همزمان، برخی منابع غیررسمی نیز از احتمال خودکشی یا اوردوز او خبر داده اند اما هنوز هیچ منبع رسمی و موثقی این اخبار را تأیید یا رد نکرده است.

گفته می شود ریحانه پارسا در آخرین استوری اینستاگرامی خود فهرستی از کارهایی که پیش از مرگ باید انجام دهد را منتشر کرده و همین استوری باعث تقویت گمانه زنی ها شده است.

برخی کاربران نیز در فضای مجازی مدعی شده اند که پارسا شب گذشته لایو اینستاگرامی خود را نیمه تمام گذاشته و دیگر تا امروز که شایعه قتل او منتشر شده، خبری از او نشده است.

با این حال، نه دوستان ریحانه پارسا و نه حتی رسانه های ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ او منتشر نکرده اند.در این میان، برخی نیز با بیان اینکه ریحانه پارسا استاتوس جدیدی در واتساپ بارگذاری کرده است، شایعه فوت او را زیر سوال برده اند.

ریحانه پارسا متولد ١ اسفند ۱۳۷۷ است و نخستین فعالیت حرفه ای خود را با نقش آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد.

او پس از ایفای نقش در فیلم سینمایی «گشت ارشاد 3» از ایران رفت و پس از آن به انتشار تصاویر و ویدئوهای جنجالی در فضای مجازی پرداخت.


36 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: بنظر شایعه میاد😒
خدا نکنه چیزیش بشه. من که دوسش دارم
ریحانه عطایی
3 سال پیش

دوستون دارم
بازدیدکننده
3 سال پیش

انشاالله
ناشناس
3 سال پیش

در پاسخ به: عآم/:
خدا نکنه زندست چند ساعت بعد استوری گذاشت یه عکسی از طبیعتی همچین چیزی بود زیرشم نوشته بود زندگی زیباست
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: چه دل پری دارین😂
دقیقا 🤣
بازدیدکننده
3 سال پیش

عآم/:
محدثه
3 سال پیش

دروغ
محدثه
3 سال پیش

نمرده‌بابا‌شایعه‌هست‌‌‌‌‌‌‌‌‌😒😒😒😒
سلام
3 سال پیش

انشالله که دروغ باشه
یکتا
3 سال پیش

ان شاءالله که نمرده باشه و در باقی عمرش فرصت توبه و بازگشت رو داشته باشه و عاقبتش به خیر بشه بچه
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

چه دل پری دارین😂
Zfgbb
3 سال پیش

الکیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

ما چیکار داریم هرکی زندگی خودش رو میکنه به نظر من واقعا کار بدیه که تو زندگی کسی دخالتی کنیم شاید اون یه خانواده آزاد داره که این چیزا براشون مهم نیست و خیلی پیگیر سنت نیستن نمیگم کار درستی کرده ولی ربط داره به تفکر و جو خانواده و فکری خود طرف وقتی آزادانه بدون هیچ خط قرمز و خط قرمز های کمی بزرگ شی برات عادیه من هیچ اعتقادی به حجاب ندارم با تیشرت جلوی همه میچرخم ولی این که دلیل نمیشه من آدم بدی باشم خانوم پارسا هم شاید از خیلی از ماها پیش خدا عزیز تر باشه ما چیزی رو بیبینیم که جلو چشه نه واقعی
محمد
3 سال پیش

خدا کنه من که خیلی خیلی شوکه شد م😥😥
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: ب شما چی میرسه🤔
داریم خودمونو تخلییه می کنیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

او او او یس
بازدیدکننده
3 سال پیش

انشالله برگرد
نورا محقق🍂Fan
3 سال پیش

یه ماجرای دروغین مثل سرطان رحم...:(
مهدیس
3 سال پیش

خداکنه من که خیلی شوکه شدم😥😥
بازدیدکننده
3 سال پیش

😔🖤
بازدیدکننده
3 سال پیش

دورغ نیست
پاری
3 سال پیش

بنظرم ما که نمیدونیم چرا این کارارو تو پیجش و اینا میکنه شاید کلی مشکلات داره / امیدوارم شایعه باشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

برای دیده شدنه
بازدیدکننده
3 سال پیش

واواواواواواوای‌خدارحمتش‌کنه
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدا کنه دروع باشه وبرگرده ادم بشه بچه بود بد سرپرست گول خورد طفلک دلم براش میسوزه
آرینا
3 سال پیش

ایشالا هرچه دیر تر این اتفاق بیفتد😭😭
بازدیدکننده
3 سال پیش

برا بالا رفتن فالووراشه
آتنا
3 سال پیش

دقیقا👌
پروانه
3 سال پیش

ب شما چی میرسه🤔
ناشناس
3 سال پیش

🤣🤣🤣🤣🤣😐
ماه بانو
3 سال پیش

قضاوت کردن دیگران واقعا کار سختی است که ما همیشه این کار سخت را به راحتی انجام میدهیم بهتر است برای همه انسان های روی زمین دعای عاقبت به خیری کنیم تا قضاوت بیجا
عسل
3 سال پیش

بنظر شایعه میاد😒
ناشناس
3 سال پیش

واااا😐😐😐
نوشین
3 سال پیش

کاری بود که نکرده باشه بیچاره خانواده اش
علی
3 سال پیش

امیدوارم که ریحانه پارسا (لعنت الله علیه)تا روز قیامت در آتش جهنم بسوزد و خدا هر لحظه بر عذابش بیفزاید. ان شاالله
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (622 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (562 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...