فریاد ترامپ بر سر دامادش: تو من را کشتی!

  شنبه، 13 دی 1399 ID  کد خبر 126297
فریاد ترامپ بر سر دامادش: تو من را کشتی!
ساعد نیوز: روزنامه نیویورک تایمز گفتگوی بین معاون‌های ارشد ترامپ در کاخ سفید را نقل کرد و نوشت، رئیس جمهوری آمریکا انگشت اتهامش را به سوی دامادش نشانه گرفته و گفته که اگر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ برای کارزار انتخاباتی ترامپ خوب نبوده، همه‌اش تقصیر کوشنر است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز گفتگوی بین معاون های ارشد ترامپ در کاخ سفید را نقل کرد و نوشت، رئیس جمهوری آمریکا انگشت اتهامش را به سوی دامادش نشانه گرفته و گفته که اگر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ برای کارزار انتخاباتی ترامپ خوب نبوده، همه اش تقصیر کوشنر است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان یک نشست در اوت ۲۰۲۰ در دفتر کار کاخ سفید درباره پاندمی کرونا بر سر جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشدش که طرفدار زدن ماسک بود، فریاد زد و گفت: تو من را کشتی! همه اش این است! ما همه این موارد لعنتی را داشته ایم. می خواهم کاری را که مکزیک انجام داد، انجام دهم. آنها تا زمانیکه شما به اتاق اورژانس نرسید و حالتان بهم نخورد، از شما آزمایش نمی گیرند.

این نشست گزارش شده مربوط به تاریخ ۱۹ اوت سال ۲۰۲۰ است و ترامپ پس از آن خشمگین شده که تونی فابریزیو، مشاور کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ او گزارش کرد استفاده از ماسک صورت حتی در میان حامیان ترامپ قابل قبول و پذیرفته شده است.

نظرات فابریزیو از سوی کوشنر مورد حمایت قرار گرفت که خودش استفاده از ماسک را یک "روش مستقیم" و "راه چاره" می دانست که می تواند راهی برای حضور مجدد در رستوران ها، مراسم و سایر مکان های عمومی باشد.

مارک میدوز، رئیس دفتر کارمندان کاخ سفید اما مخالف این مساله بود و می گفت، اساس این مساله به آشوب می انجامد. اظهارات وی به نظر قانع کننده می آمد و همین مساله باعث شد تا ترامپ اعلام کند که دستوری برای استفاده از ماسک صادر نمی کند.

در جریان آماده شدن برای مناظره، ترامپ به دامادش گفته بود: من دارم می بازم و این خطای توست چون خیلی آزمایش کرونا می دهی!

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، ترامپ حتی متقاعد شده بود که مقام های ارشد بهداشتی دولت، پزشکان و دانشمندان "توطئه چینی" می کنند تا مانع پیروزی او شوند چون متوجه شد چند روز طول می کشد تا دولت بتواند تصویب اضطراری استفاده از پلاسمای بهبود یافتگان از کرونا را به عنوان درمان صادر کند.

ترامپ با فریاد گفته بود: این کار دموکرات هاست! آنها علیه من هستند! آنها می خواهند منتظر بمانند!

ترامپ در استفاده از ماسک بی میل بود و فقط وقتی این کار را انجام داد که در اکتبر ۲۰۲۰ به کووید-۱۹ مبتلا شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (251 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (187 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (61 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (51 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (12 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (11 نظر) نگاهی به آیفون و در ورودی شیک و اعیانی خانه لوکس و دلباز علی دایی/ سلیقه زیبای مونا بانو در چیدمان خونه حرف نداره+عکس (10 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس (9 نظر) بهنوش بختیاری : علی دایی ستونه نباشه تهران کجه، برج میلاد خلال دندونشه...+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز