فرمول جدید رنگ موی عسلی بدون دکلره

  چهارشنبه، 02 شهریور 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
فرمول جدید رنگ موی عسلی بدون دکلره
در این مطلب قصد داریم به شما ترکیب رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره جدید 2022 را آموزش دهیم . در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این روزها به دلیل تنوع زیادی که در رنگ مو وجود دارد، شاید انتخاب کردن یک رنگ مو زیبا و خاص کمی سخت و وقت گیر باشد. اگرچه رنگ موهای بسیار زیادی در کاتالوگ های رنگ مو وجود دارد اما رنگ مو عسلی جز رنگ موهایی هست که توجهات رو به خودش جلب میکند و اکثر خانمها تمایل دارند این رنگ مو جذاب و زنانه رو امتحان کنند. رنگ موی عسلی، همونطور که از نام آن پیداست، رنگ و رویی شبیه به عسل رو بر روی موها به وجود می آورد و دارای طیف رنگی طلایی، زیتونی، قهوه ای و بژ است. این رنگ مو جذاب و زنانه معمولا بر روی موهای دکلره شده انجام میگیرد تا رنگ اصلی ان به خوبی روی موها به وجود آید و جذابیت ویژه ای را برای موها به وجود بیاورد. اما اگر به هر دلیلی تمایلی به دکلره کردن موها ندارید، میتونید از رنگ موی عسلی بدون دکلره هم استفاده کنید و از زیبایی و ظرافتی که این رنگ مو برای موها به وجود میاره لذت ببرید. ما در این بخش هم ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی بدون دکلره و هم ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی با دکلره رو اماده کردیم و همچنین نمونه های بسیار زیبا و متنوعی از رنگ مو عسلی، رنگ مو زیتونی، رنگ مو عسلی زیتونی، رنگ مو عسلی شکلاتی، رنگ مو عسلی دودی، رنگ مو عسلی تیره، رنگ مو عسلی روشن و رنگ مو بلوند عسلی را اماده کردیم که می توانید از این رنگ موهای جذاب ایده بگیرید و از آرایشگر خود بخواهید که این رنگ مو رو بر روی موهاتون ایجاد کند.

ترکیب رنگ مو عسلی بدون دکلره

رنگ مو عسلی، در دسته بندی رنگ موهای روشن قرار دارد و برای اینکه این رنگ مو جذاب، به زیباترین شکل ممکن روی موها ایجاد بشود، لازم است موها رو دکلره کنید و رنگ پایه موها رو به 7 یا 8 برسانید. اگرچه دکلره کردن موها ممکنه باعث آسیب رساندن به مو بشود و ریشه مو رو ضعیف کند اما خوشبختانه روشهای جدید و مدرنی مثل استفاده از اولاپلکس برای جلوگیری از ایجاد آسیب به موها به وجود آمده که میتوانید با استفاده از این روشها موهایتان را بدون آسیب دیدن دکلره کنید و به رنگ پایه مورد نظر برسانید. اما اگر به هر دلیلی تمایلی به دکلره کردن موها ندارید، میتوانید از رنگ مو عسلی زیتونی بدون دکلره استفاده کنید. اما باید این موضوع رو بدانید که رنگ مو عسلی موجود در کاتالوگ رنگ مو، رنگی هست که بر روی موهای دکلره شده به وجود می آید و نباید انتظار داشته باشید که این رنگ مو رو بدون دکلره بر روی موهای طبیعی خود ایجاد کنید. در واقع باز شدن رنگ روی موها به ضخامت موها، رنگدانه های مو و رنگ پذیری مو بستگی دارد. هرچه موهای شما ضخیم و تیره باشد ممکن است بعد از رنگ کردن فقط 2 تا 3 درجه تغییر رنگ رو مشاهده کنید. برای ایجاد رنگ مو عسلی زیتونی بدون دکلره بهترین کار این هست که ابتدا تمام قسمتهای مو رو با استفاده از واریاسیون 000 یا رنگ مو سه صفر پوشش بدید و اجازه بدهید این واریاسیون 30 دقیقه روی موها بماند تا رنگ پایه موها رو کمی روشن کند. سپس رنگ مو عسلی که معمولا در کاتالوگ رنگ مو با شماره 12 (12.0، 12.81، 12.89، 12.7، 12.16) مشخص شدند رو با اکسیدان 9 درصد با توجه به حجم و بلندی موهای خود، ترکیب کرده و از پشت سر به صورت لایه به لایه روی موها قرار بدید تا تمام سطح موها پوشش داده بشه و بعد از گذشت مدت زمان درج شده روی بسته بندی و رنگ گرفتن موها، رنگ مو رو بشوییدو از داشتن یک رنگ مو عسلی زیتونی زیبا و شیک لذت ببرید.

رنگ زیتونی مو

ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی با دکلره

رنگ مو بلوند عسلی، یکی از رنگ موهای فوق العاده جذابی هست که تقریبا برای تمام رنگ پوستها مناسبه اما خانمهایی که دارای رنگ پوست گرم، سبزه و زیتونی هستند، این رنگ مو برای آنها مناسبتره و جذابت ویژه ای رو برایشان به وجود می آورد. برای اینکه رنگ مو عسلی زیتونی به زیباترین شکل ممکن روی موها ایجاد بشود لازم است ابتدا با رعایت تمام اصول و روشهای مربوط به دکلره کردن مو، موها رو دکلره کنید و رنگ پایه موها رو به 7 یا 8 برسانید. برای داشتن یک رنگ مو بلوند عسلی فوق العاده زیبا و جذاب لازمه رنگ مو بلوند طبیعی و رنگ مو بلوند طلایی رو به نسبت 50/50 رو با اکسیدان شماره 1 مخلوط کرده و بر روی موها قرار بدهید.

فرمول های رنگ موی عسلی بدون دکلره

  • رنگ موی عسلی گرم: رنگ موی عسلی تیره می تواند هم برای پوست های روشن و هم پوست های گندمی انتخاب مناسبی باشد. اما از آنجایی که میزان گرمی این رنگ زیاد است، پیشنهاد ما این است که برای پوست های سبزه از آن استفاده نکنید. بعلاوه، اگر موهای شما سفید شده است، این رنگ می تواند به سادگی موهای سفید شما را پوشش دهد. برای بدست آمدن رنگ موی عسلی تیره بدون دکلره باید موهای رنگ نشده یا موهای قهوه ای یا طلایی با پایه ۵ تا ۷ داشته باشید. فرمول این رنگ زیبا به شرح زیر است:

بهترین روش رنگ کردن پایین مو

  1. رنگ موی عسلی پایه ۵: ۳/۴ تیوپ
  2. رنگ موی نسکافه ای پایه ۶: ۱/۴ تیوپ
  3. خاکستری پایه ۷: ۱/۸ تیوپ
  4. واریاسیون نقره ای و بنفش: ۲ سانتی متر
  5. اکسیدان شماره ۱
  • عسلی متوسط: عسلی متوسط هم برای خانم های با پوست روشن و هم برای پوست های سبزه بسیار زیبا خواهد بود. رنگ موی عسلی متوسط را می توان بر روی موهای رنگ نشده یا موهای قهوه ای یا طلایی پایه ۵ تا ۷ بدون دکلره بدست آورد. برای بدست آوردن این رنگ زیبا به مواد زیر نیاز دارید:
  1. رنگ موی مسی پایه ۷: نصف تیوپ
  2. رنگ موی طلایی پایه ۸: نصف تیوپ
  3. رنگ مو دودی پایه ۷: ۱/۸ تیوپ
  4. واریاسیون آبی و بنفش: ۲ سانت
  5. اکسیدان شماره ۲
  • نسکافه ای عسلی: خانم هایی که گرمی رنگ عسلی را دوست ندارند، می توانند ترکیب آن را با رنگ نسکافه ای امتحان کنند. ترکیب رنگ گرم عسلی با رنگ سرد شیر نسکافه ای یک رنگ خنثی ایجاد می کند که می تواند ظاهر بسیار شیک و جذابی را در شما ایجاد کند. رنگ موی عسلی نسکافه ای به موهای رنگ نشده یا موهای قهوه ای پایه ۶ تا ۷ نیاز دارد. فرمولاسیون این نوع رنگ مو بدون دکلره عبارتست از:

  1. رنگ مو طلایی پایه ۸: به میزان ۱/۴ تیوپ
  2. رنگ موی نسکافه ای پایه ۸ :به میزان ۱/۴ تیوپ
  3. رنگ مسی پایه ۷: به میزان ۱/۴ تیوپ
  4. رنگ موی دودی پایه ۸: به میزان ۱/۴ تیوپ
  5. واریاسیون بنفش و نقره ای و دودی و آبی: هرکدام دو سانت
  6. اکسیدان شماره ۲
  • رنگ مو عسلی شکلاتی: رنگ عسلی شکلاتی نیز یک رنگ گرم بسیار زیباست که برای پوست های روشن تا گندمی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. برای بدست آمدن رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره نیاز دارید تا رنگ موهای خود را به پایه ۶ برسانید یا آن را بر روی موهای رنگ نشده امتحان کنید. فرمول این رنگ موی دخترانه زیبا به شرح زیر است:

  1. رنگ عسلی پایه ۸: ۱/۲ تیوپ
  2. شکلاتی پایه ۷: ۱/۴ تیوپ
  3. رنگ دودی پایه ۷: ۱/۴ تیوپ
  4. واریاسیون بنفش: ۲ سانت
  5. اکسیدان ۹ درصد
  • رنگ موی مسی عسلی: در ترکیب رنگ موی مسی عسلی، میزان رنگ مسی بیشتر از رنگ عسلی است. این رنگ تناژ گرم دارد و می تواند به سبک های مختلفی مانند هایلایت، آمبره، و … روی مو بکار برود. برای داشتن این رنگ موی زیبا و درخشان بدون دکلره می توانید از ترکیب زیر استفاده کنید:

  1. رنگ پایه: قهوه ای پایه ۶
  2. رنگ مو طلایی شماره ۶: ۲۰ میلی لیتر
  3. مسی روشن: ۶۰ میلی لیتر
  4. رنگ مو عسلی روشن: ۵۰ میلی لیتر
  5. رنگ مو شکلاتی روشن ۲۰ میلی لیتر
  6. واریاسیون طلایی: ۳ سانت
  7. اکسیدان ۲ درصد

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (608 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (60 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان