گارانتی خودروی MVM X22 شامل چه مواردی می شود؟

  دوشنبه، 18 اسفند 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
گارانتی  خودروی MVM X22 شامل چه مواردی می شود؟
انجام کامل سرویس های دوره‌ای mvm x22 از سوی مالکان جهت عدم ابطال گارانتی و هم‌چنین افزایش طول عمر خودرو، امری کاملا ضروری خواهد بود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، گارانتی خودرو یکی از مهم­ترین مسائلی­ست که حین خرید یک اتومبیل نسبت به آن پرسش­هایی برای هر فردی مطرح می­شود! اینکه آیا خودرویی که خریداری کرده­ایم دارای گارانتی شرکتی می­باشد؟ سرویس­های دوره­ای آن چگونه است؟ اگر یه دوره سرویس اتومبیل را فراموش کرده باشیم چه اتفاقی می­افتد؟ در چه مواردی نمی­توانیم از شرایط گارانتی استفاده نماییم و بسیاری سوالات دیگر.

بهتر است در ابتدا تعریف مختصری از واژه­ی گارانتی داشته باشیم؛ گارانتی در اصل یک سری تعهدات شرکت­ ها نسبت به محصول خریداری شده توسط مشتریان بوده و این شرکت­ها وظیفه دارند تا نسبت به رفع ایرادات موجود بر محصول، تأمین قطعات، تعمیر و تعویض آن و بسیاری موارد دیگر به مشتریان خود خدماتی را ارائه دهند.

تمامی خریداران اتومبیل­ های شرکت مدیران خودرو حین خرید محصولات این شرکت تهعداتی را به صورت کتبی در قالب گارانتی مدیران خودرو آن هم به صورت فیمابین امضا کرده و نسبت به آن نیز وظایفی را بر عهده می­گیرند تا در زمان لازم آن را به انجام برسانند. در این دفترچه یا همان تعهد کتبی مشخصات محصول، خصوصیات و کیفیت و بسیاری اطلاعات دیگر درج شده و در زمان­های تعیین شده این شرکت بایستی نسبت به سرویس­های دوره­ای و یا خرابی محصول خدمات لازم را به مشتری بدهد.

آشنایی با قوانین گارانتی MVM X22

1. مدت زمان گارانتی خودروی ام وی ام ایکس ۲۲، معادل سه سال از زمان تحویل یا ۶۰۰۰۰ کیلومتر از سوی شرکت مدیران خودرو در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب، مشتریان حداکثر تا ۳ سال یا معادل کارکرد ۶۰۰۰۰ کیلومتر، (هرکدام زودتر به اتمام برسد)، فرصت استفاده از گارانتی مدیران خودرو برای ام وی ام ایکس ۲۲ را خواهند داشت.

2. گارانتی ام وی ام ایکس22 شامل هفت دوره سرویس نگه داری می شود که شش دوره به صورت منظم طی هر ده هزار کیلومتر انجام خواهد شد؛ اما سرویس اولیه این خودرو در کیلومتر ۱۰۰۰ یا ۳ ماه پس از تاریخ شروع گارانتی صورت خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است که مشتریان در صورت تاخیر در انجام سرویس اولیه، باید حداکثر تا کیلومتر ۵ هزار یا بازه زمانی ۱۰ ماهه بعد از آن، جهت انجام سرویس اولیه به نمایندگی مراجعه کنند؛ در غیر این صورت، گارانتی خودرو در کیلومتر ۶۰۰۱ باطل خواهد شد.

3. انجام سرویس اولیه به جز مواد مصرفی نظیر روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر هوا و…. رایگان خواهد بود؛ هم چنین در طول مدت گارانتی، تنها هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات یدکی برعهده شرکت است و مخارج مرتبط با سایر موارد نظیر انواع سیالات، فیلتر و…. در سرویس های دوره ای mvm x22 توسط مالک پرداخت خواهد شد. مضاف بر آن، بخش هایی نظیر لاستیک و باتری تا یک سال یا ۴۰ هزار کیلومتر، لنت ترمز دو ماه یا سه هزار کیلومتر و صفحه کلاچ تا شش ماه یا پنج هزار کیلومتر تحت پوشش گارانتی مدیران خودرو خواهند بود . هم چنین شمع ها تا دو ماه یا سه هزار کیلومتر و دیسک کلاچ به علاوه تسمه های ام وی ام ایکس۲۲ تا ۱۲ ماه یا ۴ هزار کیلومتر از سوی شرکت مدیران خودرو تحت فرایند گارانتی قرار گرفته اند.

سرویس های دوره ای MVM X22 شامل چه مواردی می شود؟

همان طور که پیش تر اشاره شد، سرویس های دوره ای طی بازه گارانتی ام وی ام ایکس22 در ۷ مرحله صورت خواهد پذیرفت که درمجموع تمامی این مرحله ها، ۳۲ نوع عملیات مختلف از سوی عوامل فنی شرکت روی این کراس اوور چینی به انجام خواهد رسید. ۳۲ عملیات مذکور، شامل موارد زیر خواهد بود:

بازدید عملکرد سیستم روشنایی، بازدید عملکرد سیستم برف پاک کن و شیشه شوی، بررسی عملکرد تهویه مطبوع شامل بخاری و کولر، بازدید کمربندهای ایمنی، تعویض فیلتر هوا، بازدید نشتی کلیه سیالات، بازدید عملکرد سیستم خنک کننده موتور، تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، تعویض روغن گیربکس، تعویض فیلتر بنزین، تعویض فیلتر هوای کابین، بازدید سیستم سوخت رسانی، بازدید عملکرد شمع های موتور، بازدید تسمه ها، بازدید کلیه سیستم های الکتریکی خودرو با استفاده از دستگاه دیاگ، بازدید سیستم اگزوز، بازدید عملکرد سیستم کلاچ، بازدید عملکرد سیستم ترمز، بازدید عملکرد سیستم ترمز دستی، بازدید گردگیرهای پلوس، بازدید گردگیرهای میل فرمان و مکانیزم چهارشاخ فرمان، بررسی عملکرد سیستم فرمان هیدرولیک، بازدید زوایای چرخ، بازدید تایرها، بازدید چهارچرخ و لنت های ترمز، بازدید بوش های لاستیکی و بازوهای تعادل و اکسل ها، روغن کاری لولای درها، آچارکشی جلوبندی و زیربندی خودرو، بازدید لایه حفاظتی زیر خودرو و عایق ها، تست جاده، بازدید عملکرد سیستم تعلیق و بازدید عملکرد سیستم شارژ باتری.

بسته به هر مرحله سرویس دوره ای، چند مورد از موارد ذکرشده فوق از دسته اقدامات قابل انجام حذف خواهند شد. در ادامه، مواردی را که در هر دوره انجام نمی شود، به اطلاع شما خواهیم رساند:

  • سرویس اولیه شامل موارد زیر نمی شود:

تعویض فیلتر هوا و روغن گیربکس و فیلتر بنزین و فیلتر هوای کابین، بازدید سیستم سوخت رسانی، بازدید عملکرد شمع های موتور، بازدید لایه حفاظتی زیر خودرو و عایق ها

  • سرویس ده هزار کیلومتر شامل موارد ذیل نمی شود:

تعویض روغن گیربکس، تعویض فیلتر هوای کابین، بازدید لایه حفاظتی.

  • سرویس ۲۰ هزار کیلومتر موارد زیر را در بر نخواهد گرفت:

تعویض روغن گیربکس، بازدید سیستم سوخت رسانی و بازدید لایه حفاظتی.

  • سرویس ۳۰ هزار کیلومتر شامل موارد ذیل نمی شود:

تعویض فیلتر هوای کابین

  • سرویس ۴۰ هزار کیلومتر شامل موارد زیر نمی شود:

بازدید لایه حفاظتی و عایق ها، تعویض روغن گیربکس، بازدید سیستم سوخت رسانی

سرویس ۵۰ هزار کیلومتر مواردی هم چون تعویض روغن گیربکس، تعویض فیلتر هوای کابین، بازدید سیستم سوخت رسانی و بازدید لایه حفاظتی را در بر نمی گیرد

  • سرویس ۶۰ هزار کیلومتر، شامل کلیه موارد 32 گانه خواهد بود.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (648 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (90 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (53 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان