قدرت نمایی رضا قیطاسی هرکول ایرانی در مسابقات قویترین مردان جهان در ازبکستان +فیلم/ کوه عضله همه را انگشت به دهان گذاشت

  چهارشنبه، 24 مرداد 1403
قدرت نمایی رضا قیطاسی هرکول ایرانی در مسابقات قویترین مردان جهان در ازبکستان +فیلم/ کوه عضله همه را انگشت به دهان گذاشت
ساعدنیوز: رضا قیطاسی قهرمان مردان آهنین ایران و یکی از چهره های برجسته ورزشی در سال 1402 است. او بلارقیب در حال تاختن است. در اینجا فیلمی از درخشش این ورزشکار قدرتمند ایرانی را در یک مسابقه برون مرزی در ازبسکتان می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رضا قیطاسی در خصوص مسابقات جام پهلوان محمود (پوریای ولی) ازبکستان اظهار داشت: تا به حال سه مرتبه در این رقابت‌ها شرکت کردم که یک نایب قهرمانی قبل از دوره کرونا و 2 قهرمانی در سال‌های 2022 و 2023 را بدست آوردم. این مسابقه در شهر باستانی خیوه برگزار می‌شود که برای کسب سومین قهرمانی خود به این رقابت‌ها پا می‌گذارم.

وی ادامه داد: قبل از کرونا که در جام پهلوان محمود شرکت کردم، یک ورزشکار اوکراینی قهرمان شد که البته با ناداوری توانست مرا شکست بدهد؛ امسال هم در این مسابقه شرکت خواهد کرد و قطعا رقابت سختی خواهم داشت. او حدود 3 ماه پیش قهرمان لیگ قوی‌ترین مردان اروپا شد و ورزشکار بسیار خوبی است. البته این رقابت‌ها سطح بالایی دارد و حریفان قدرتمند زیادی حاضر خواهند شد ولی من فقط برای هت‌تریک قهرمانی خواهم رفت.


قوی‌ترین مرد ایران با اشاره به مسابقات قوی‌ترین مردان جهان روسیه عنوان کرد: توانستم مقام سو را کسب کنم ولی اصلا راضی نیستم زیرا برای قهرمانی رفتم و حتی به محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان نیز قول کسب مدال طلا را داده بودم. 5 هزار دلار جایزه گرفتم که به ییگباره آب شد. واقعا این جایزه مرا خوشحال نکرد زیرا فقط در فکر اولی بودم ولی نهایتا شرمندگی پیش قراچورلوف مربیان و مردم ایران برایم ماند و حتی روی نگاه کردن در چشم‌ برخی‌ها مثل قراچورلو را نیز ندارم.

وی افزود: اگر می‌توانستم در آیتم لیفت، 2 حرکت بیشتر بزنم، قهرمانی مال من بود ولی موانعی پیش روی من قرار گرفت که اجازه این پیروزی را نداد؛ در آیتم لیفت از میله LFM استفاده کرده بودند که تکنیک خاص خودش را نیاز دارد. من در شهرستان تمرین میکنم از نظر امکانات ضعیف هستیم. این دومین باری بود که در تمام دوران ورزشی خودم، دستم به این مدل میله می‌خورد و تکنیک آن را بلد نبودم. نیمی از مسابقه قوی‌ترین مردان قدرت ورزشکار است ولی نیم دیگر آن به تکنیک فرد بستگی دارد.

قیطاسی در مورد ادامه روند تمرینی خود گفت: زمانی آیتم کنده نقطه ضعف من بود ولی با کمک و علم مربی توانستم آن را به نقطه قوت خودم تبدیل کنم. مشکلم در آیتم لیفت را نیز حل خواهم کرد ولی باید امکانات نیز فراهم شود تا بتوانم تمام توانم را به کار بگیرم. اگر از قراچورلو بخواهم، مثل همیشه پشتیبان من خواهد بود ولی از آن‌جایی که نتوانستم در روسیه به قولم عمل کنم، از او خجالت می‌کشم و نمی‌توانم با او تماس بگیرم. با این که قهرمانی را از دست دادم ولی باز هم برای بدرقه من به مسابقات ازبکستان، همراه محراب فاطمی به فرودگاه می‌آیند و این مسئله باعث شرمندگی بیشتر من خواهد شد.

وی با تاکید بر تعدد مسابقات مختلف در مدت اخیر خاطرنشان کرد: پس از ازبکستان باید 20 روز ریکاوری خوب داشته باشم و کاملا استراحت کنم. از مسابقات مردان آهنین ایران تا به امروز فرصت استراحت نداشتم و خستگی در بدنم مانده است.

قهرمانی مردان آهنین درباره مسابقات داخلی پیش‌رو بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است که در صورت امکان برج 6 امسال مسابقاتی با حضور 10 مرد برتر ایران برگزار شود که با 10 نفر برتر جهان رقابت کنند. باید بهترین نسخه خودم را در این رقابت‌ها نشان بدهم و آمادگی کامل نیاز داریم. به نظرم پیمان ماهری‌پور که بسیار قدرتمند و یکی از برترین‌های جهان است نیز در این رقابت‌ها حاضر می‌شود و چنین ورزشکارانی کارم را بسیار سخت خواهد کرد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (106 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (69 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (61 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (34 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (27 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (25 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (21 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (17 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (16 نظر) رخت عزای علی دایی برای دایی اش در اردبیل/ ورزشکاران معروفی که در مراسم ختم دایی شهریار ایران حضور داشتند (13 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (12 نظر) خلاقیت منحصربفرد اوستا گچ کار برای ساختن مجسمه برای نسرین مقانلو حماسه آفرید/چقدر طبیعی! دست و پنجه ات طلا+عکس (12 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
اقدام هوشمندانه همسر رهبر معظم انقلاب در قایم کردن اعلامیه های محرمانه در زیر فرش اتاقشان/ شجاعت تحسین‌برانگیز ایشان در یورش شبانه به منزل رهبری
اختصاصی ساعدنیوز: برآورده ساختن آرزوی مادر سرپرست خانوار توسط بیت رهبری / نا امید از همه جا به بیت رهبری پیام دادم ...
فوت و فن خانه‌داری؛ 8 راز افرادی که همیشه خانه‌ای تمیز دارند
چه کسی پشت پرده ترکیب نهایی کابینه پزشکیان است؟
پزشکیان بخواهد دعوا کند، برمی‌گردیم سر خانه اول!
در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت: او برای مردم فلسطین ابراز ناراحتی نکرده است
پزشکیان وزرایش را تغییر خواهد داد؟
با این سایت همه روش‌های کلاهبرداری تلفنی و پیامکی را بشناسید / شما برنده جایزه شدید!
ممنوع الورودی ساعد سهیلی به دُبی ؛ ماجرا از چه قرار است؟
این مجموعه سوارکاری قتلگاه اسب‌ها شده + فیلم
استعفای دکتر "فرهاد دانشجو" رئیس دانشگاه تربیت مدرس
زن جوان با هوس بازی کودک 4 ساله‌اش را به کشتن داد!
اعلام نتایج اولیۀ دکتری تخصصی داروسازی و جزئیات انتخاب رشته
ویدیو/ دانشگاه هاروارد آمریکا یا دانشگاه ملی سنگاپور؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 3 ثانیه پشمالوی عجیب غریب را پیدا کنند
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟