تیپ لاکچری و متفاوت کاظم نوربخش سلبریتی تازه کشف شده نون خ 3

  یکشنبه، 15 فروردین 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
تیپ لاکچری و متفاوت کاظم نوربخش سلبریتی تازه کشف شده نون خ 3
کاظم نوربخش با ایفای نقش مؤثر و شاد سلمان در نون خ 3 به یک سلبریتی تمام عیار تبدیل شده است. این بازیگر اهل بیجار که در سریال نوروزی سعید آقاخانی در شبکه یک سیما مثل بمب صدا کرده است، امروز در صدر مدعوین برنامه های تلویزیون قرار دارد. از خندوانه گرفته تا برنامه های اجتماعی. در اینجا تیپ متفاوت کاظم نوربخش را می بینید.
تصویر

16 دیدگاه
  دیدگاه ها
pejman
3 سال پیش

عالی باحال مرسی
حسن
3 سال پیش

عالی بازی کرد اقای نوربخش فقط اون خندهاش 😂😂😂
زهرا
3 سال پیش

من در سریال نون خ فقط نقش آقای نوربخش رو خیلی دوست داشتم
زهرا مرادی
3 سال پیش

عالی
یه ادم
3 سال پیش

چرا توی فیلم اردیبهشتی هستی😑😑😑😑😑
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی بودید دمتون گرم مخصوصا شماامیدوارم مثل بعضی ازسلبریتیها شخصیت واقعیتونو ازدست ندین
عیار
3 سال پیش

عالی بود....
بازدیدکننده
3 سال پیش

دمت گرررررم که انقد باحالی
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی انشالله تمام عوامل نون خ همیشه سالم و سلامت باشند.😗😗😗
گوگولی
3 سال پیش

آقای نوربخش براتون آرزوی موفقیت دارم ما منتظر ادامه نون خ هستیم.😍😘😍😘😍😘
مرضیه
3 سال پیش

سلام آقای نوربخش براتون ارزوی موفقیت می کنم کاتون عالییییییی 😍
IRAN🇮🇷🟢🔴⚪
3 سال پیش

واقعا بازیش عالی بود
ناشاس
3 سال پیش

آقای نوربخش انشاءالله همیشه تنتون سالم باشه نقشتون عالیییی بود فقط دور شیرین رو خط بکشین شیرین رو فریبرز میگره شما هم آقای روناک رو بگرین😂😂😂
RZ💚❤️♡
3 سال پیش

آقای کاظم نوربخش براتون آرزوی سلامتی دارم 😍 شما بازی کردنتون عالییییییییییییه
پربحث های هفته   
شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (121 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (68 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (60 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (39 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (32 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (28 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (25 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (24 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (22 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (20 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (19 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (19 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (19 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (18 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (18 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز