حرف هایی که دخترها دوست دارند بشنوند !

  شنبه، 02 اسفند 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
حرف هایی که دخترها دوست دارند بشنوند !
وقتی که با دختر مورد علاقه تان مشکلی پیدا می کنید یا بحثی بین شما پیش می آید که باعث می شود بین شما ناراحتی ایجاد شود هیچگاه مغرور نشوید. غرور می تواند به آفت هر رابطه ایی تبدیل شود و باعث از هم پاشیده شدن آن رابطه شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، جذب کلامی زن ها یک تکنیک است. تکنیکی که هدفش سو استفاده از آنها نیست بلکه در جهت ایجاد رابطه ای مستحکم تر و عاشقانه تر قدم بر می دارد.

همیشه در استفاده از جملات جذب کننده دختر ها یادتان باشد:

بیشتر از هر چیزی، زنان می خواهند که با آن ها معاشقه (گفتگوی کلامی با ظرافت) کنید

گاهی از آن ها تعریف و تمجید کنید و از آن نوع مردانی باشید که احترام می گذراند و خانم ها می توانند به آن ها تکیه کنند.

چیزی که زنان می خواهند بشنوند، نباید احساس ناخوشایند، اذیت کننده یا تنش داشته باشد

بلکه باید کلماتی باشند که طیف وسیعی از احساسات مطلوب را از آن احساس کنند.

بهترین راه برای این که زنان بتوانند احساسات مطلوبی را تجربه کنند از طریق تعارفات زیرکانه و شوخ طبعی است. این تکنیک اگر با جملاتی که زنان را دیوانه میکند همراه باشد بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اگرچه کلماتی که شما به زنان می گویید مهم است، اما یک زن بیشتر به این توجه دارد که شخصیت کلی و رفتار شما باعث چه احساسی در آنها می شود.

در ادامه این مقاله به بررسی حرف هایی که دخترا دوست دارند می پردازیم و مهمترین حرف ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از آن ها استفاده کنید.

چگونه باید از این کلمات استفاده کنیم؟

خانم ها علاقه ی بسیار زیادی به شنیدن حرف های عاشقانه، بازگو کردن خوبی هایشان، تعریف از چیزهایی که برای آن زحمت میکشن و … دارند و شما می تواند با گفتن این حرف ها، آن ها را بسیار خوشحال کنید و همچنین علاقه آن ها به شما بیشتر خواهد شد. شما باید از هر کلمه در مواقعی استفاد کنید که برای آن لحظه مناسب است و گفتن حرف هایی که دخترا دوست دارند در لحظات و تایم های بی جا ممکن است تاثیری نداشته باشد پس حتما قبل از به زبان آوردن آن ها مطمن شوید که زمان مناسبی برای گفتن آن حرف است.

خوب فکر کنم دیگه نیاز به توضیحات نداشته باشیم و بهتر است به اصل مطلب یعنی بررسی حرف هایی که دخترا دوست دارند بپردازیم. بنابراین در ادامه این مطلب لیستی از حرف هایی که دخترا دوست دارند را برای شما تهیه کرده ایم:

  • دوست دارم:

دوست دارم یکی از ساده ترین و در عین حال جزو بهترین حرف هایی که دخترا دوست دارند می باشد. این حرف با وجود سادگی خود، می تواند معجزه کند و از آن دسته از کلماتی است که زمان و مکان خاصی برای استفاده ندارد و می توانید هر موقع که می خواهید علاقه و عشقی که به دختر مورد علاقه یا همسرتان دارید را به او یادآوری کنید.

با این یادآوری عشق و علاقه مندی او به شما بیشتر می شود و باعث مستحکم تر شدن رابطه شما می شود. با هر بار تکرار این حرف به او اطمینان بیشتری می دهید که دوستش دارید. به همین دلیل بود که این حرف را در صدر لیست حرف هایی که دخترا دوست دارند قرار دادم.

  • عذرخواهی کردن:

اول از همه پیشنهاد می کنم که هیچوقت کاری نکنید که باعث شود نیاز به عذرخواهی داشته باشید اما خب هیچ رابطه ایی هم نمی تواند بدون مشکل باشد و بعضی مواقع همچین مشکلاتی در هر رابطه ایی پیش می آیند.

وقتی که با دختر مورد علاقه تان مشکلی پیدا می کنید یا بحثی بین شما پیش می آید که باعث می شود بین شما ناراحتی ایجاد شود هیچگاه مغرور نشوید. غرور می تواند به آفت هر رابطه ایی تبدیل شود و باعث از هم پاشیده شدن آن رابطه شود.

وقتی خانم ها با شما به مشکل می خورند و آن مشکل باعث ایجاد ناراحتی بین طرفین می شود برای آن ها مهم نیست که بیشتر تقصیر چه کسی بوده است و همیشه دوست دارند که مردشان بیاید و با یک عذرخواهی کوچک، همه چیز را بر طرف کند.

پس بعد از اینکه با همسر خود به مشکل خوردید به جای اینکه شروع به پیدا کردن بهانه و گفتن حرف هایی همچون تقصیر من نبوده و من چرا باید عذرخواهی کنم بروید و با گفتن یه عذرخواهی کوچک مشکل را برطرف کنید. به همین دلیل است که عذرخواهی کردن یکی از موثر ترین حرف هایی است که دخترا دوست دارند.

  • از نحوه پوشش او تعریف کنید!

لباس و پوشش خانم ها برای آن ها بسیار مهم می باشد و همیشه دوست دارند وقت زیادی را صرف پوشش خود کنند تا پوشش آن ها خوب به نظر برسد و همیشه دوست دارند پوشش آن ها برای همسرشان نیز جذاب باشد.

به همین دلایل است که خانم ها در هنگام خریدن لباس دقت زیادی به خرج می دهند. وقتی می بینید که دختر مورد علاقه تان وقت زیادی را صرف پوشش خود کرده است این اتفاق را به هیچ وجه نادیده نگیرید و حتما به زبان بیاورید که پوشش او را دوست دارید زیرا اگر او ببیند که شما به پوششش علاقه ایی نشان نمی دهید ممکن است دلسرد شود.

حتی اگر پوشش خانمتان آنچنان مورد علاقه شما نبود باز هم از پوشش او تعریف کنید و به جای غر زدن می توانید برای او لباسی که دوست دارید بپوشد را بخرید. حرف هایی همچون ” چقدر این لباس بهت میاد، چه سلیقه ی خوبی در خرید لباس داری، با این لباس خیلی خوشگل شدی و … ” جزء آن دسته از حرف هایی که دخترا دوست دارند هستند و نباید آن ها را فراموش کنید.

  • همیشه به ظاهر او توجه کنید !

وقتی که همسر شما صورت خود را اصلاح می کند، آرایش می کند و کارهایی از این قبیل را انجام می دهد دوست دارد بدون اینکه خودش به شما بگوید تغییرات را احساس کنید و به او بگویید.

به همین دلیل است که باید همیشه به ظاهر او توجه زیادی داشته باشید و بعد از اینکه تغییرات را دیدید شروع به تعریف کردن و گفتن حرف هایی که دخترا دوست دارند بکنید. حرف هایی مثل ” چه خوشگل شدی، این مدل ابرو خیلی بهت میاد و … ” می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر روی دختر مورد علاقه تان بگذارند.

  • او را به صحبت کردن دعوت کنید!

اگر متوجه شدید که همسر شما مدتی است کم حرف شده، رفتارش عوض شده و یا مشکوک هستید که چیزی ممکن است او را ناراحت کرده باشد حتما او را به صحبت کردن دعوت کنید و دلیل احوال او را جویا شوید.

شما می توانید تنها با گفتن حرفی همچون بیا صحبت کنیم به همسر خود اطمینان دهید که نگران او هستید و دوست ندارید که همسر خود را ناراحت ببینید. اما کاربرد این حرف تنها به مواقع ناراحتی محدود نمی شود و در مواقعی که به نظرتان درست می رسد می توانید بی دلیل او را به حرف زدن دعوت کنید و در مورد چیز هایی که دوست دارد و … حرف بزنید.

  • تعریف کردن از همسرتان را هیچوقت فراموش نکنید!

تا به اینجا موفق شدیم تعدادی از حرفایی که دخترا دوست دارند را بررسی کنیم و حال به حرف های مهم دیگری که می توانند حس بسیار خوبی به طرف مقابل بدهند رسیده ایم. این حرف ها هم می توانند در هر زمان و مکانی مورد استفاده قرار بگیرند و تاثیر مثبت خود را بگذارند. بنابراین می توان گفت که حرف هایی همچون ( تو چقدر زیبایی، تو فوق العاده ایی، تو خیلی خاصی و … ) جز مهمترین حرفایی که دخترا دوست دارند بشنوند می باشند.

استفاده از همچین کلماتی در مواقعی همچون مهمانی یا مکان های شلوغ که پر از خانم های دیگر است می تواند تاثیری فوق العاده داشته باشد.

  • از چیزهایی که برای آن ها زحمت می کشد حتما تعریف کنید!

هیجوقت فراموش نکنید که به چیزهایی که دختر مورد علاقه تان برای آن زحمت می کشد دقت کنید و آن را تحسین کنید. مثلا ممکن است او مقداری اضافه وزن داشته باشد و سخت در حال تلاش باشد که اضافه وزن خود را از بین ببرد. در این مواقع شما می توانید با گفتن حرف هایی همچون ” وزن کم کردی ” حس بسیار خوبی به او منتقل کنید.

  • اهمیت او در زندگی خودتان را یادآوری کنید!

چه خوب است به همسرتان یادآوری کنید که چقدر در زندگی شما اهمیت دارد. شما می توانید با گفتن حرف هایی همچون تو زندگی منو کامل کردی اهمیت او در زندگی خودتان را یادآوری کنید و این می تواند میزان تعهد و علاقه در رابطه تان را افزایش بدهد.

  • از کلمات دیگری هم استفاده کنید!

حرف هایی که دخترا دوست دارند تعداد زیادی دارند و نمی توان همه آن ها را در یک مقاله استفاده کرد. بنابراین ما مهمترین آن ها را به شما گفتیم و شما می توانید حرف هایی که به نظرتان دختر ها دوست دارند را به آنها بگویید و هیجوقت استفاده از کلمات را فراموش نکنید.

با این کلمات کوتاه و ساده ممکن است زندگی برای شما فوق العاده لذت بخش تر شود و باعث شود که رابطه ی بسیار خوبی داشته باشید. به همین دلیل است که روانشاسان همیشه استفاده از کلمات را پیشنهاد می کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (656 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان