دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

هدایای ویژه برای خوزستانی‌ها به‌مناسبت روزهای خرمشهر و دزفول 

چهارشنبه، 03 خرداد 1402
کد خبر: 341482
ساعدنیوز: همراه اول به پاس حماسه‌آفرینی مردم شهرهای خرمشهر و دزفول در دوران جنگ تحمیلی، هدایای ویژه اپراتوری و کدهای تخفیف ویژه خرید از محصولات دیجیتال، به خوزستانی‌ها ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اعتماد، همراه اول به پاس حماسه‌آفرینی مردم شهرهای خرمشهر و دزفول در دوران جنگ تحمیلی، هدایای ویژه اپراتوری و کدهای تخفیف ویژه خرید از محصولات دیجیتال، به خوزستانی‌ها ارائه داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با سالروز «فتح خرمشهر» و «روز مقاومت و پایداری دزفول» هدایای ویژه ای را برای مشترکان استان خوزستان در نظر گرفته است.

«سوم خرداد» سالروز آزادسازی خرمشهر به روز مقاومت، ایثار و پیروزی و همچنین «چهارم خرداد» به واسطه مقاومت مردم دزفول در برابر موج عظیم حملات موشکی رژیم بعثی عراق در دوران دفاع مقدس به روز مقاومت و پایداری دزفول نامگذاری شده است.

همراه اول به همین مناسبت ضمن ارائه مکالمه رایگان یک روزه درون شبکه برای تمامی مردم این استان با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 4 ستاره 2 مربع»، «یک هفته تخفیف بی سابقه در خریداری و فعالسازی بسته های اینترنت و مکالمه مدار فیروزه ای» برای خوزستانی ها را نیز تدارک دیده است.

تمامی مشترکان همراه اولی استان خوزستان می توانند با شماره گیری کد دستوری «ستاره 121 مربع» اقدام به خریداری این بسته های مدار فیروزه ای با تخفیف بی سابقه کنند.

همراه اول به پاس حماسه آفرینی مردم غیور خوزستان، کد تخفیف 2 میلیون ریالی رزرو کلبه و ویلا از طریق «جاجیگا» در نظر گرفته است.

همچنین به همین مناسبت اعتبار هدیه 1.5 میلیون ریالی خرید «نت باکس» که دستگاهی هوشمند برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است، نیز برای این مشترکان خوزستانی در نظر گرفته شده و در نهایت، همراه اول 1 میلیون ریال اعتبار هدیه نیز برای خرید بیمه گوشی از طریق «آی بیمه» در نظر گرفته است.

مهلت استفاده از این کدهای تخفیف تا دوشنبه 8 خرداد است.

  برچسب ها: خرمشهر دزفول

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 17 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکرم بانو بیرانوند و لیلا حسینی همسران فوتبالیست های معروف در یک سالن زیبایی/ تیپ های اسپرت دخترانه و به روز خانم ها +عکس
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) نگاهی به استایل های ایرانی پسند و شیک احسان علیخانی، مجری و برنامه ساز "جوکر 2"/ استایل های مامان پسند احسان علیخانی👌
سنگ تمام مژده لواسانیه برای رئیس جمهور ایران با انتشار عکس دیده نشده از مسعود پزشکیان و دختر جوانش/ نیم ست پاپیونی دخترشون چه شیکه
نگاهی به خونه زندگی ساده و بدون زرق و برق پسر بزرگ مسعود پزشکیان+عکس/ خانه ای سراسر فرش ماشینی و در حد شهروند عادی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تلاش جالب و البته ناموفق نجم الدین شریعتی، مجری برنامه حسینیه معلی برای ساز زدن با شاخ گوزن+ویدیو
(عکس) خرید های گران قیمت و لوکس جورجینا از یک برند خاص / چه شیک هم کادو پیچ کردن برا بانو جورجینا
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه