همه چیز درباره انیمیشن جذاب و دیدنی پسر دلفینی

  چهارشنبه، 14 دی 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
همه چیز درباره انیمیشن جذاب و دیدنی پسر دلفینی
انیمیشن پسر دلفینی یک انیمیشن دیدنی و فوق العاده است که توسط محمد خیراندیش کارگردانی شده است و در ادامه با معرفی بیشتر انیمیشن پسر دلفینی با ما همراه باشید.

معرفی انیمیشن جذاب پسر دلفینی

انیمیشن پسر دلفینی یک اثر کاملا بومی سازی شده ی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش است که پس از اکران در روسیه، شهریور ۱۴۰۱ روی پرده سینما ایران آمد. این روزها انیمیشن پسر دلفینی اخبار جالبی را به خود اختصاص داده و جانی تازه بر پیکره ضعیف و کم جان انیمیشن سازی ایران بخشیده است. در ادامه به معرفی بیشتر انیمیشن پسر دلفینی خواهیم پرداخت.

انیمیشن پسر دلفینی

خلاصه داستان انیمیشن جذاب پسر دلفینی

پسر دلفینی، داستان مادر و پسری است که به واسطه اتفاقاتی به اجبار تصمیم می گیرند که از شهر خودشان مهاجرت کنند. پدر او سازنده یک ماده شیمیایی ارزشمند بود که استفاده نادرست از آن ممکن بود محیط زیست را به خطر بیندازد. بعد از فوت پدرش وقتی پسردلفینی یک نوزاد چندماهه بود مادرش برای دور کردن این ماده شیمیایی از دست افراد شرور تصمیم می گیرد آن را از شهر دور کند. در نتیجه طی یک پرواز هوایی تصمیمات جدیدی برای زندگی خود می گیرند اما افراد شرور برای مقابله با او هواپیما را مورد اصابت قرار می دهند و هواپیما به دریا سقوط می کند بعد از سقوط هواپیما آن پسر نوزاد توسط دلفین مهربانی به اسم سفید در دریا سیاه که محل مخوف و ترسناکی برای آبزیان بود پیدا می شود او با کمک مادرش از پسر دلفینی مراقبت می کنند و هرگز به او نمی گویند که او از آبزیان نیست بعد از بزرگ شدن پسر دلفینی او به تفاوت های خود با سایر آبزیان پی می برد و متوجه پنهان کاری سفید و مادرش می شود. او می فهمد که نه تنها سفید برادرش نیست بلکه مادر او نیز مادر پسر دلفینی نیست. در نتیجه تصمیم می گیرد به دنبال مادرش در دریای سیاه که اولین محل رویتش بوده برود. تنها سر نخش گردنبندی بود که در دریای سیاه پیدا شد اما حضور هشت پا در دریا ی سیاه و آلودگی که برای آبزیان ایجاد کرد جان آن ها را به خطر انداخت. اتفاقات متعدد پیر دلفینی را به جزیره ای در جنوب ایران رساند. او بعد از آشنایی با ناخدا مروارید از او قول گرفت بعد از آوردن چند مروارید از قعر دریا مادرش را به او نشان دهد و ...

کارگردان و صداپیشگان انیمیشن جذاب پسر دلفینی

محمد خیراندیش کارگردان اثر متولد سال 1353، ساکن تهران و دارای مدرک کارشناسی سخت افزار است. آقای خیراندیش از سال 1382 تاکنون در زمینه های: طراحی شخصیت، انیماتوری، نویسندگی و کارگردانی فعالیت می کند. او به گفته خود کمی دیر وارد حوزه انیمیشن شد. او ابتدا از انیماتوری کار خود را شروع کرد و سپس به طراحی شخصیت ها رسید. وی هم اکنون هم به شغل تدریس مشغول است و هم در حوزه خلق اثر و کارگردانی فعالیت می کند.

در این کارتون تینا هاشمی به جای پسر دلفینی صحبت کرده، حامد عزیزی نقش سفید را دوبله کرده و ثریا قاسمی نیز صداپیشه شخصیت بی بی زار است.

سایر عوامل انیمیشن جذاب پسر دلفینی

  • کارگردان هنری: محسن شکرطلب
  • تهیه کننده: محمدامین همدانی
  • نویسنده: محمد خیراندیش و یانا کوزمینا
  • موسیقی: بهزاد عبدی
  • جلوه های بصری: رضا مسلمی

امتیاز انیمیشن جذاب پسر دلفینی

این انیمیشن جذاب پس از اکران در روسیه نمره 6.4 را از سایت IMDb دریافت کرد. مجموعا 184 کاربر به این پویانمایی رای دادند که دقیق نبودن این امتیاز را نشان می دهد.

فروش فوق العاده انیمیشن جذاب پسر دلفینی

«پسر دلفینی» یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ است. این انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه کنندگی محمدامین همدانی روی پرده رفته است. تمام مراحل ساخت این انیمیشن بر عهده استودیوی ایرانی اسکای فریم است. بر اساس ادعای محمد همدانی این انیمیشن قبل از نمایش در ایران در کشور روسیه اکران عمومی شده و توانسته ۱۰۰ میلیون روبل معادل ۱٬۷ میلیون دلار فروش داشته باشد و دومین رتبه فروش در روسیه را به دست آورد. این فیلم سینمایی در زمانی ۹۰ دقیقه، دوم شهریور روی پرده سینمای کشورمان رفت و توانسته تا به امروز فروشی معادل ۱۱٬۰۲۹٬۳۳۹٬۵۰۰ داشته باشد، البته شرایطی که بر جامعه حاکم شده، روی سینماها تأثیر منفی خود را داشته است، اما «پسر دلفینی» همچنان به فروش نسبتاً موفق خود ادامه می دهد.

تیزر انیمیشن جذاب پسر دلفینی

همراهان عزیز ساعدنیوز امیدواریم معرفی این انیمیشن جذاب و دیدنی برایتان مفید و لذت بخش بوده باشد. لطفا نظرات خود را درباره انیمیشن پسر دلفینی با ساعدنیوز و دیگر همراهان آن به اشتراک بگذارید.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (196 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (190 نظر) رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (189 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: من چون برای خانه‌ام فرش خریده بودم تا مدت‌ها خجالت می‌کشیدم آقا و برادرزاده‌هایم را دعوت کنم چون خانه رهبری گلیم و موکت است (117 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (103 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (98 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (95 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (73 نظر) تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی! (70 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (68 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (67 نظر) حضور بازیگران و فوتبالیست های معروف در مراسم عروسی شیدا خلیق و همسرش+عکس/ از علی بیرانوند و سعید مهری تا نوید محمدزاده و سروش رفیعی (61 نظر) نگاهی به میز عزای شیک و بدون تجملات زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران/ دیزاین زیبا با گَل، شمع، قرآن و حلوا+عکس (54 نظر) حیات وحش ؛ مستند حیات وحش حیوانات / نبرد موش ، هزارپا و خرچنگ با عقرب سیاه (54 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خدمت سربازی باید برای زنان اجباری شود
خبر بد برای عاشقان کوکاکولا؛ بطری‌های پلاستیکی نوشابه را تا باز کردید سر بکشید
مرگ دردناک بازیگر محبوب 41 ساله بر اثر غرق‌شدگی+ عکس
فال روزانه امروز پنجشنبه 8 شهریور ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 8 شهریور 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403
همکاری مشترک رهبر معظم انقلاب و داریوش ارجمند، بازیگر سریال ستایش برای سرپا نگه داشتن خانه ابدی فردوسی
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 8 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403+فیلم
بیوگرافی و زندگی خصوصی جعفر غفارنژاد رقیب بابلسری هادی چوپان و همسر و فرزندش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 8 شهریور 1403
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم
کیک دو تخم مرغی بدون فر و همزن؛ ساده، سریع، پف دار
بُز منحصر به فرد پاکستانی که به خاطر رقصیدنش پرورش داده می‌شود
فرماندار شهرستان شوشتر، برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد
منتخب روز   
قرائت فاتحه رهبر انقلاب و مسئولان کشور بر مزار پدرانشان؛ از مرحوم هاشمی رفسنجانی و شهید رئیسی تا حسن روحانی و خاتمی+عکس رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب نسبت به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو/ حایل کردن دستشان برای برخورد نکردن محافظشان با بانوی کرمانشاهی چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس