همه چیز درباره سریال جذاب و تماشایی گیلدخت +تیزر سریال

  یکشنبه، 18 دی 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
همه چیز درباره سریال جذاب و تماشایی گیلدخت +تیزر سریال
سریال گیلدخت یک سریال جذاب و تماشایی است که از شبکه یک سیما پخش میشود.برای آشنایی بیشتر با این سریال جذاب با ساعدنیوز همراه باشید.

سریال جذاب و دیدنی گیلدخت

«گیل دخت» عنوان سریال تاریخی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است.سریال گیلدخت از ۱۹ آبان ماه در شبکه یک سیما پنجشنبه و جمعه های هر هفته از شبکه یک سیما و آی فیلم پخش می شود. با شرح داستان سریال گیلدخت و معرفی عوامل و بازیگران این مجموعه همراه ما باشید.

سریال گیلدخت

خلاصه داستان سریال گیلدخت

سریال گیل دخت روایتگر اتفاقاتی است که در دروه ی مظفرالدین شاه قاجار رخ می دهد داستان از آن جا آغاز می شود که شخصی نامه ای مهرو موم شده را قرار است به دست آصف میرزا برادر زاده ی مظفرالدین شاه برساند اما بین راه در دام گرفتار شده و کسی که دام را پهن کرده نامه را از او می گیرد.

حالا نامه در دست تقی خان افتاده و آصف میرزا تصمیم می گیرد تا به هر قیمتی شده نامه را از تقی خان بگیرد پس با طرح نقشه ای به همراه صفی الدوله مشاور خاندانشان و عمه اش طاووس الملوک وارد عمارت تقی خان به قصد خواستگاری از دخترش گلنار می شوند.

از طرف دیگر گلنار شیفته و دلداده اسماعیل میرشکار شده، اما وقتی تقی خان از عشق این دو مطلع می شود دستور می دهد تا میر شکار را دستگیر و زندانی کنند.

اسماعیل از نقشه ی پنهانی آصف میرزا و صفی الدوله باخبر می شود، پس خودش به عمارت می رود تا تقی خان را در جریان توطئه آنان قرار دهد ولی تقی خان که حرف های اسماعیل را باور نمی کند دستور می دهد تا میر شکار را به زندان بیاندازند.

با باز کردن درب ورودی توسط مهربان بانو ندیمه ی احترام سادات به روی سربازان آصف میرزا شاهد به آتش کشیدن عمارت، جنگ و درگیری بین طرفداران تقی خان و همراهان آصف میرزا خواهیم بود.

اسماعیل در محبس زندانی است، آصف میرزا برای گرفتن انتقام به سراغ دوست قدیمیش میر شکار می رود اما در همین حین گلنار سر می رسد و اسماعیل را از دست آصف میرزا نجات می دهد.

اسماعیل برای مقابله با سربازان آصف میرزا اسلحه به دست گرفته به یاری وفاداران تقی خان می رود اما بر اثر اثابت گلوله زخمی می شود.

عاقبت این جنگ با پیروزی آصف میرزا و سربازانش خاتمه پیدا می کند، تقی خان محبوس می شود، همسرش احترام السادات نیز در خانه زیر نظر طاووس الملوک محبوس است، گلنار از عمارت فرار می کند، آصف میرزا در پی یافتن گلنار است و کسی از میر شکار و سرنوشتش هیچ خبری در دست ندارد.

سریال گیلدخت چند قسمت است؟

بنا بر اعلام سایت شبکه یک سیما، سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» از پخش می شود و تا اواخر بهار سال ١۴٠٢ روی آنتن خواهد بود.سریال «گیل دخت» که قرار بود از هفته پیش به روی آنتن برود، با تأخیر از این هفته پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال گیلدخت

سریال گیلدخت از 19 آبان 1401 هر هفته روزهای «پنج شنبه» و «جمعه» ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن روز بعد 02:10 بامداد 09:00 صبح و 15:10 بعد از ظهر می باشد، ضمنا این مجموعه از شبکه آی فیلم نیز پخش می شود

  • ساعت پخش سریال گیلدخت: ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه
  • روز پخش سریال گیلدخت: روزهای پنجشنبه و جمعه
  • زمان پخش تکرار سریال گیلدخت: روزهای جمعه و شنبه در ساعات 8:30 و 15

بازیگران اصلی سریال گیلدخت

از جمله بازیگرانی که در سریال «گیل دخت» ایفای نقش می کنند، می توان به سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا،مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی اشاره کرد.در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال پرداخته ایم.

سریال گیلدخت

میترا رفیع در نقش گلنار

میترا رفیع متولد دوازدهم آذرماه سال 1373 در تهران است.میترا رفیع بازیگر در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد.

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها تجربه کرده است. میترا رفیع، علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.میترا رفیع سال 1396 با فیلم کلمبوس به صورت حرفه ای بازیگری در سینما را آغاز کرد و بعد از آن در فیلم کوتاه LADY و سینمایی من می ترسم و مجدلیه مقدس حضور موفقی داشت.

میترا رفیع با بازی در سریال از سرنوشت در سال 1398 در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. او در سریال آخرین پناه نیز حضور موفقی داشته و به تازگی در سریال بی همگان نیز در کنار بازیگران مشهوری چون مهدی سلطانی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن پور و… به ایفای نقش پرداخته است.

ثریا قاسمی در نقش خانم گل

ثریا قاسمی سال ۱۳۱۹ در رشت متولد شد. وی دختر ، حمیده خیرآبادی است. اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفه ای، خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد. در همان سال ها، به دوبله هم پرداخت و در سریال پرهوادار «بالاتر از خطر» صحبت کرد. در نمایش هایی مثل «آنتیگون» و «از پشت شیشه ها»، (رکن الدین خسروی) و «آندورا» (حمید سمندریان) روی صحنه رفت. گذشته از فیلم کوتاه «تلفن» با ایفای یکی از نقش های اصلی، آرامش در حضور دیگران عرصه جدی سینما را آزموده، و آنقدر قدرتمند ظاهر شد که پس از گذشت این همه سال، با اولین فیلم بلندش به یاد آورده می شود. همچنین ثریا قاسمی ، در سال های ابتدای فعالیتش در یکی از اولین سریال های تلویزیونی ایرانی، با نام «پیوند» (نصرت کریمی) بازی کرد. با این همه او پس از، حضور در فیلم ناصر تقوایی ـ که چهار سال پس از ساخت،امکان نمایش عمومی پیدا کرد ـ ترجیح داد فعالیت اصلی اش را در رادیو و تئاتر متمرکز کند.

محمود پاک نیت در نقش تقی خان

محمود پاک نیت متولد ۱۰ دی سال ۱۳۳۱ از کازرون استان فارس بازیگر سینما و تلویزیون و همسر مهوش صبر کن بازیگر است. پاک نیت در نقش حسام بیگ سریال روزی روزگاری درخشید و پس از آن در فیلم و سریال های بسیاری در نقش های متفاوت ایفای نقش کرده است.

محمود پاک نیت، بازیگری است که هر نقشی چه مثبت و چه منفی را به بهترین و باورپذیرترین حالت بازی می کند. از نقش حسام بیگ راهزن گرفته تا نقش یعقوب پیامبر! او را سال هاست در تلویزیون می بینیم و در کنار همسر بازیگرش مهوش صبر کن به عنوان یک زوج هنری وفادار از او یاد می کنیم.

معرفی عوامل سریال گیلدخت

  • مدیر تولید: سعید کنگاوری نظری،
  • مدیرتصویربرداری: پیمان عباسی زاده
  • مدیرصدابرداری: علی عدالت دوست،
  • طراح گریم: کامران خلج
  • طراح صحنه: عباس حاج درویش
  • طراح لباس: سمیرا شجاعی
  • مدیربرنامه ریزی: علی جودی/ حمید همتی
  • دستیار اول کارگردان:امیر سلیم خانی/سونیا قریشی
  • منشی صحنه: مهین شهبازی
  • مدیر تدارکات: علی حصاری

تیزر سریال دیدنی گیلدخت

دوستان و همراهان عزیز ساعدنیوز،ما در قسمت معرفی فیلم و سریال قصد داریم شما را با فیلم های جذاب ایرانی و غیر ایرانی آشنا کنیم.برای پیگیری بیشتر این فیلم ها با ساعدنیوز همراه باشید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (196 نظر) رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (185 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (170 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (102 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (98 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (95 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (68 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (68 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (67 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (65 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (64 نظر) حضور بازیگران و فوتبالیست های معروف در مراسم عروسی شیدا خلیق و همسرش+عکس/ از علی بیرانوند و سعید مهری تا نوید محمدزاده و سروش رفیعی (59 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (54 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (51 نظر) خلاقیت خنده دار راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پراید حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (48 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 8 شهریور ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 8 شهریور 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403
همکاری مشترک رهبر معظم انقلاب و داریوش ارجمند، بازیگر سریال ستایش برای سرپا نگه داشتن خانه ابدی فردوسی
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 8 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403+فیلم
بیوگرافی و زندگی شخصی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان و همسر و فرزندش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم
کیک دو تخم مرغی بدون فر و همزن؛ ساده، سریع، پف دار
فرماندار شهرستان شوشتر، برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد
حمزه سلیمانی بخشدار جدید شعیبیه شد
انفجار اسپری در خودرویی در تبریز حادثه ساز شد!
به بهانه تشبیه شهید رئیسی به امیر کبیر توسط رهبر معظم انقلاب؛ مروری بر نکات مشترک حکمرانی شهید رئیسی با امیرکبیر در یک نگاه +عکس
کوه های مریخی (دیولر بازاری ) سیوان، جاذبه طبیعی ناشناخته مرند
برخورد مرگبار روآ با نیسان وانت در محور تبریز ارومیه با 3 فوتی و 4 مصدوم
منتخب روز   
رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه