ساعدنیوز
ساعدنیوز

همه چیز درباره سریال جذاب و تماشایی گیلدخت +تیزر سریال

  یکشنبه، 18 دی 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
همه چیز درباره سریال جذاب و تماشایی گیلدخت +تیزر سریال
سریال گیلدخت یک سریال جذاب و تماشایی است که از شبکه یک سیما پخش میشود.برای آشنایی بیشتر با این سریال جذاب با ساعدنیوز همراه باشید.

سریال جذاب و دیدنی گیلدخت

«گیل دخت» عنوان سریال تاریخی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است.سریال گیلدخت از ۱۹ آبان ماه در شبکه یک سیما پنجشنبه و جمعه های هر هفته از شبکه یک سیما و آی فیلم پخش می شود. با شرح داستان سریال گیلدخت و معرفی عوامل و بازیگران این مجموعه همراه ما باشید.

سریال گیلدخت

خلاصه داستان سریال گیلدخت

سریال گیل دخت روایتگر اتفاقاتی است که در دروه ی مظفرالدین شاه قاجار رخ می دهد داستان از آن جا آغاز می شود که شخصی نامه ای مهرو موم شده را قرار است به دست آصف میرزا برادر زاده ی مظفرالدین شاه برساند اما بین راه در دام گرفتار شده و کسی که دام را پهن کرده نامه را از او می گیرد.

حالا نامه در دست تقی خان افتاده و آصف میرزا تصمیم می گیرد تا به هر قیمتی شده نامه را از تقی خان بگیرد پس با طرح نقشه ای به همراه صفی الدوله مشاور خاندانشان و عمه اش طاووس الملوک وارد عمارت تقی خان به قصد خواستگاری از دخترش گلنار می شوند.

از طرف دیگر گلنار شیفته و دلداده اسماعیل میرشکار شده، اما وقتی تقی خان از عشق این دو مطلع می شود دستور می دهد تا میر شکار را دستگیر و زندانی کنند.

اسماعیل از نقشه ی پنهانی آصف میرزا و صفی الدوله باخبر می شود، پس خودش به عمارت می رود تا تقی خان را در جریان توطئه آنان قرار دهد ولی تقی خان که حرف های اسماعیل را باور نمی کند دستور می دهد تا میر شکار را به زندان بیاندازند.

با باز کردن درب ورودی توسط مهربان بانو ندیمه ی احترام سادات به روی سربازان آصف میرزا شاهد به آتش کشیدن عمارت، جنگ و درگیری بین طرفداران تقی خان و همراهان آصف میرزا خواهیم بود.

اسماعیل در محبس زندانی است، آصف میرزا برای گرفتن انتقام به سراغ دوست قدیمیش میر شکار می رود اما در همین حین گلنار سر می رسد و اسماعیل را از دست آصف میرزا نجات می دهد.

اسماعیل برای مقابله با سربازان آصف میرزا اسلحه به دست گرفته به یاری وفاداران تقی خان می رود اما بر اثر اثابت گلوله زخمی می شود.

عاقبت این جنگ با پیروزی آصف میرزا و سربازانش خاتمه پیدا می کند، تقی خان محبوس می شود، همسرش احترام السادات نیز در خانه زیر نظر طاووس الملوک محبوس است، گلنار از عمارت فرار می کند، آصف میرزا در پی یافتن گلنار است و کسی از میر شکار و سرنوشتش هیچ خبری در دست ندارد.

سریال گیلدخت چند قسمت است؟

بنا بر اعلام سایت شبکه یک سیما، سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» از پخش می شود و تا اواخر بهار سال ١۴٠٢ روی آنتن خواهد بود.سریال «گیل دخت» که قرار بود از هفته پیش به روی آنتن برود، با تأخیر از این هفته پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال گیلدخت

سریال گیلدخت از 19 آبان 1401 هر هفته روزهای «پنج شنبه» و «جمعه» ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن روز بعد 02:10 بامداد 09:00 صبح و 15:10 بعد از ظهر می باشد، ضمنا این مجموعه از شبکه آی فیلم نیز پخش می شود

  • ساعت پخش سریال گیلدخت: ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه
  • روز پخش سریال گیلدخت: روزهای پنجشنبه و جمعه
  • زمان پخش تکرار سریال گیلدخت: روزهای جمعه و شنبه در ساعات 8:30 و 15

بازیگران اصلی سریال گیلدخت

از جمله بازیگرانی که در سریال «گیل دخت» ایفای نقش می کنند، می توان به سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا،مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی اشاره کرد.در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال پرداخته ایم.

سریال گیلدخت

میترا رفیع در نقش گلنار

میترا رفیع متولد دوازدهم آذرماه سال 1373 در تهران است.میترا رفیع بازیگر در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد.

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها تجربه کرده است. میترا رفیع، علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.میترا رفیع سال 1396 با فیلم کلمبوس به صورت حرفه ای بازیگری در سینما را آغاز کرد و بعد از آن در فیلم کوتاه LADY و سینمایی من می ترسم و مجدلیه مقدس حضور موفقی داشت.

میترا رفیع با بازی در سریال از سرنوشت در سال 1398 در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. او در سریال آخرین پناه نیز حضور موفقی داشته و به تازگی در سریال بی همگان نیز در کنار بازیگران مشهوری چون مهدی سلطانی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن پور و… به ایفای نقش پرداخته است.

ثریا قاسمی در نقش خانم گل

ثریا قاسمی سال ۱۳۱۹ در رشت متولد شد. وی دختر ، حمیده خیرآبادی است. اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفه ای، خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد. در همان سال ها، به دوبله هم پرداخت و در سریال پرهوادار «بالاتر از خطر» صحبت کرد. در نمایش هایی مثل «آنتیگون» و «از پشت شیشه ها»، (رکن الدین خسروی) و «آندورا» (حمید سمندریان) روی صحنه رفت. گذشته از فیلم کوتاه «تلفن» با ایفای یکی از نقش های اصلی، آرامش در حضور دیگران عرصه جدی سینما را آزموده، و آنقدر قدرتمند ظاهر شد که پس از گذشت این همه سال، با اولین فیلم بلندش به یاد آورده می شود. همچنین ثریا قاسمی ، در سال های ابتدای فعالیتش در یکی از اولین سریال های تلویزیونی ایرانی، با نام «پیوند» (نصرت کریمی) بازی کرد. با این همه او پس از، حضور در فیلم ناصر تقوایی ـ که چهار سال پس از ساخت،امکان نمایش عمومی پیدا کرد ـ ترجیح داد فعالیت اصلی اش را در رادیو و تئاتر متمرکز کند.

محمود پاک نیت در نقش تقی خان

محمود پاک نیت متولد ۱۰ دی سال ۱۳۳۱ از کازرون استان فارس بازیگر سینما و تلویزیون و همسر مهوش صبر کن بازیگر است. پاک نیت در نقش حسام بیگ سریال روزی روزگاری درخشید و پس از آن در فیلم و سریال های بسیاری در نقش های متفاوت ایفای نقش کرده است.

محمود پاک نیت، بازیگری است که هر نقشی چه مثبت و چه منفی را به بهترین و باورپذیرترین حالت بازی می کند. از نقش حسام بیگ راهزن گرفته تا نقش یعقوب پیامبر! او را سال هاست در تلویزیون می بینیم و در کنار همسر بازیگرش مهوش صبر کن به عنوان یک زوج هنری وفادار از او یاد می کنیم.

معرفی عوامل سریال گیلدخت

  • مدیر تولید: سعید کنگاوری نظری،
  • مدیرتصویربرداری: پیمان عباسی زاده
  • مدیرصدابرداری: علی عدالت دوست،
  • طراح گریم: کامران خلج
  • طراح صحنه: عباس حاج درویش
  • طراح لباس: سمیرا شجاعی
  • مدیربرنامه ریزی: علی جودی/ حمید همتی
  • دستیار اول کارگردان:امیر سلیم خانی/سونیا قریشی
  • منشی صحنه: مهین شهبازی
  • مدیر تدارکات: علی حصاری

تیزر سریال دیدنی گیلدخت

دوستان و همراهان عزیز ساعدنیوز،ما در قسمت معرفی فیلم و سریال قصد داریم شما را با فیلم های جذاب ایرانی و غیر ایرانی آشنا کنیم.برای پیگیری بیشتر این فیلم ها با ساعدنیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (1167 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (322 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (302 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (123 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (66 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (60 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (58 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (52 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (45 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (41 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (33 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (29 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
قند سابیدن آذین، خواهر آزاده نامداری بر سر خواهر عروسش در مراسم عقدش+عکس/ چقد دوتاشون شبیه همن! سورپرایز جالب و خنده دار یک مرد ایرانی برای نجم الدین شریعتی با چاشنی رضا گلزار/ با لباس زنانه از آقای مجری خواستگاری کرد!+ویدیو ابراز عشق گاه و بیگاه امیر جعفری نسبت به همسرش/ ریما رامین فر از ملاکهای قبل از ازدواجش می گوید و آرزوهایی که برآورده شد عکس بسیار زیبایی از عروس و نوه فاطمه گودرزی، لیلای سریال "فاصله ها"، در آینه عمل جراحی رهبر معظم انقلاب که با هوشیاری کامل ایشان انجام شد/ تنت به ناز طبیبان نیاز مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد دانلود آهنگ جدید و عاشقانه «خط پایان» علی زندوکیلی+فیلم/ من عاشقانه ترین شعر زمان توام جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی 2024 برای کلینیک ها (ویدئو) چند سکانس خنده دار فیلم "سال گربه" با هنرنمایی بهرام افشاری و سارا بهرامی / عجب شور و هیجانی به پا کردن! روایت محمود احمدی نژاد از دست به دست دادن پسران مهندس و داماد پزشکش در ساخت خانه 175 متری در شمال تهران +ویدیو رونمایی از صندلی ماساژ فوق لاکچری و هوش پران علی دایی در دفتر کارش+ویدیو/ ذوق و خنده های شهریار ایران از خرید جدیدش غوغای اجرای احساسی پسر خوش صدای ایرانی با آهنگ مرتضی پاشایی در کنسرت محسن ابراهیم زاده/ یکی هست تو قلبم...+ویدیو (ویدئو) پاسخ منطقی و جالب استاد قرائتی به دختر شل‌ حجاب/ سوسماس... جزئیات تازه از جنایت در برج 20 طبقه کوهک/ قتل مرد ثروتمند با 37 ضربه چاقو بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش، همایِ پایتخت در سریال جنگل آسفالت+ویدیو حمایت جانانه مریم امیرجلالی از مازیار لرستانی بعد حواشی ازدواج با رابعه اسکویی/ به عنوان یک خواهر...+عکس استوری عاشقانه ایمان صفا برای ششمین سالگرد آشنایی با نبات خانوم/ قند روزهای تلخ آقای بازیگر گیه؟+عکس مشهورترین و تاثیرگذارترین زنان حرمسرای ناصرالدین شاه در یک قاب + عکس آقای مدیر پرسپولیس! لایک نبود، دو انگشت بعد از لایک بود! کامنت جالب و خنده دار سردار آزمون در پست آخر مهدی قائدی/ واکنش بامزه مهاجم تیم ملی به طلاق ستاره بوشهری چه بود؟+عکس (تصاویر) جشن تولد پرشور و حال 2 سالگی دختر رونالدو/ از مزایای خانواده پرجمعیت فقط همین! واکنش ظریف به «آتش بازی» رژیم صهیونیستی در اصفهان جزئیات حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود بدشانسی بزرگ بازیکن تیم ملی در ازدواج/ همسر ستاره ملی‌پوش، اموالش را بالا کشید+عکس رونمایی از تیپ و استایل جدید محمد بن سلمان در دفتر کارش بدون عبا و عقال +عکس/ حرکت آرام به سمت حذف لباس رسمی در راه هست؟ حواشی داغ امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403/ تذکر رئیسی درباره رفتارهای نامناسب با پدیده بی‌حجابی به دنبال محبوب ترین رشته‌ها برای تحصیل در ترکیه هستید؟ این مطلب را از دست ندهید! واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل (ویدئو) سوال مثبت 18 حامد آهنگی از امیر مهدی ژوله/ امکاناتش رو نداشتم که از جلوی مدرسه دخترانه رد شَم نگاهی به گوشه خاص خانه شیک داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه ها با چیدمان منحصر به فرد و هنری+عکس (عکس) بهروز سریال "پایتخت"، پسر کوچک فهیمه، در کنار برادر واقعی اش/ داداششم عین خودش تپل و بانمکه! توصیف ویژه و قابل تامل نشریه آمریکایی از رهبر معظم انقلاب+عکس/ اذعان به توانایی بالای رهبری همایون شجریان به عادل فردوسی پور درباره رابطه عاشقانه اش با سحر دولتشاهی می گوید/ عادل میگه چقدر به هم می آئید اولین دیدار خواهر برادری فرزندان خوشگل و ناز سید حسین حسینی، کاپیتان استقلال/ چه قاب با احساس و فوق العاده قشنگی😍💙 + عکس ماجرای عشق دیوانه وار نعمیه نظام دوست به احمدرضا عابدزاده/ می گه دلم رو شکوند💔 عکساشو پاره کردم +فیلم نخستین تصاویر از آرامگاه مجلل همسر محمدرضا زنوزی در تبریز تزئین میز عصرانه شیک و ایرانی پسند در آمریکا به سبک پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی +عکس/ چقد خوش سلیقه هست👌 یادی کنیم از این حرف های طلایی علی انصاریان تو برنامه دورهمی مهران مدیری/ داداش داری حرف دل 80 میلیون ایرانی رو می زنی روحت شاد رفتار تحسین برانگیز بازیکنان دوستداشتنی پرسپولیس با کودکان همراه با آهنگ فوق العاده زیبای محسن چاوشی + ویدئو
تیتر امروز   
کشتن صاحب مزونِ لباس 50 ساله به دست دختر 11 ساله در حمایت از مادرش در این شهر! عمل جراحی رهبر معظم انقلاب که با هوشیاری کامل ایشان انجام شد/ تنت به ناز طبیبان نیاز مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد دانلود آهنگ جدید و عاشقانه «خط پایان» علی زندوکیلی+فیلم/ من عاشقانه ترین شعر زمان توام جزئیات تازه از جنایت در برج 20 طبقه کوهک/ قتل مرد ثروتمند با 37 ضربه چاقو آقای مدیر پرسپولیس! لایک نبود، دو انگشت بعد از لایک بود! واکنش ظریف به «آتش بازی» رژیم صهیونیستی در اصفهان جزئیات حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود بدشانسی بزرگ بازیکن تیم ملی در ازدواج/ همسر ستاره ملی‌پوش، اموالش را بالا کشید+عکس حواشی داغ امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403/ تذکر رئیسی درباره رفتارهای نامناسب با پدیده بی‌حجابی واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403