همه چیز درباره سریال ترکی سیب ممنوعه با هنرنمایی ادا اجه

  پنجشنبه، 15 دی 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
همه چیز درباره سریال ترکی سیب ممنوعه با هنرنمایی ادا اجه
در این بخش از ساعدنیوز قصد داریم شما را با سریال جذاب و پربیننده سیب ممنوعه آشنا کنیم با ساعدنیوز همراه باشید.

سریال ترکی و جذاب سیب ممنوعه

سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma به زبان ترکی) مجموعه ای درام و عاشقانه است. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا می باشد. این مجموعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان شروع پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ است.

  • نام ترکی: سریال Yasak Elma
  • کارگردان: مورات اوزترک، نسلیهان یشیلیورت، اجه اردک کوچ اوغلو (کارگردان فصل ۵)
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش از: شبکه Foxtv
  • تعداد فصل ها: ۵ فصل، ۱۴۶ قسمت
  • مدت زمان هر قسمت: ۱۳۰ دقیقه
  • تاریخ انتشار: فصل اول در ۲۰۱۸

بازیگران سریال سیب ممنوعه

خلاصه سریال جذاب سیب ممنوعه

زینب و ییلدیز دو خواهر هستند، که بسیار به یکدیگر علاقه دارند. اما رویاهای آن ها بسیار متفاوت است. ییلدیز و زینب در یک خانه اجاره ای زندگی می کنند. وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند.

زینب دختری سر به راه و عاقل است. اما ییلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار است. زندگی ییلدیز زمانی که با اندر آرگون، ملکه جامعه ثروتمند آشنا می شود، تغییر می کند.

اندر تصمیم گرفت از Yıldız برای خلاص شدن از شر همسرش، هالیت آرگون استفاده کند. با پیشنهاد حقوق سه برابر، از ییلدیز می خواهد که در خانه آن ها کار کند. ییلدیز از شنیدن این مقدار حقوق، پر در می آورد.

او به عنوان خدمتکار در خانه اندر مشغول رسیدگی به مهمان ها است. بعد از رفتن مهمان ها، اندر با او صحبت می کند و از ییلدیز می خواهد که به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می شود. اندر می خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را بگیرد و از او جدا شود. اندر سومین زن هالیت است.

اندر و ییلدیز هر چه قدر هم که تمایل نداشته باشند، بالاخره راه شان به هم ختم می شود. هرکدام آن ها در مسیری که قدم گذاشتند بدل هایی باید می دادند؛ که بسیار هم دادند.این سریال تاکنون 6 فصل دارد ودر فصل ششم این سریال ، در صحنه اول دوئان (مورات آیگن) به دلیل اقدام به قتل در زندان است. وقتی دوئان در زندان به سر می برد، ییلدیز رئیس شرکت می شود و دخترش جیلان را هم به دنیا می آورد. بکیر آکسوی هم در نقش انگین وارد سریال می شود. انگین برادر هاندان (شبنم دونمز) است و به اندر (شوال سام) نزدیک خواهد شد.

از طرفی دوئان از زندان آزاد شده و می خواهد دخترش را ببیند و دنبال انتقام است که عاشق وکیل هیلال می شود. کومرو هم که به خاطر ناپدید شدن اکین و از طرفی زندانی شدن پدرش به او شک زیادی وارد شده است، آلتای وارد زندگی اش می شود.

معرفی بازیگران اصلی سریال سیب ممنوعه

پخش سریال سیب ممنوعه از سال 2018 آغاز شد و سریال سیب ممنوعه تاکنون در 6 فصل ساخته شده است و بازیگران زیادی در این سریال هنرنمایی کرده اند اما ما به معرفی بازیگران اصلی سریال میپردازیم با ما همراه باشید.

ادا اجه در نقش ییلدیز

ادا اجه متولد 20 ژوئن 1990 در ترکیه، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی می باشد که فعالیت حرفه ای خود را از قاب تلویزیون شروع کرد و حالا در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه بازیگر موفق و مدل جذاب و خوش چهره اهل کشور ترکیه است که این روزها در سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) در نقش ییلدیز غوغا کرده است؛ سریالی که داستان زیبا و احساسی دارد و مخاطبان زیادی را پای تلویزیون می کشاند.از زمانی که پخش این سریال از شبکه های ترک و فارس زبان شروع شده است روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند و بازیگرانش چه در کشور ترکیه و چه در ایران سوژه جست و جوهای متعدد در گوگل شده اند.

ادا اجه چشمانی سبز رنگ دارد و موهایش بلوند است. او با ۱۶۷ سـانتی متر قد و ۵۳ کیلوگرم وزن در زمره بازیگران و مدل های خوش هیکل و جذاب ترکیه به شمار می رود. اجه که در این سریال با نام ییلدیز یا ایلدیز ایفای نقش می کند یکی از این بازیگران محبوب و دوست داشتنی این سریال است که خیلی زود در حرفه هنرپیشگی به شهرت رسیده است.

  • نام کاراکتر: Yıldız Yılmaz
  • نام بازیگر: Eda Ece

ادا اجه

شوال سام در نقش اندر

شوال سام متولد 11 نوامبر 1973 در ترکیه، فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد، از 20 سالگی بازیگری را شروع کرد و از 33 سالگی وارد عرصه خوانندگی شدتجربه دو ازدواج ناموفق را دارد و در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند او در این سریال با نقش اندر آرگون حضور دارد. شوال سام با 164 سانتی متر قد و 60 کیلوگرم وزن حضور جدی در عرصه تبلیغات دارد. او در کنار بازیگری و خوانندگی به عنوان فتو مدل روی مجلات و بیلوردها حضور دارد.

  • نام کاراکتر: Ender Çelebi
  • نام بازیگر: Şevval Sam

شوال سام

مورات آیگن در نقش دوعان

بازیگر نقش دوعان ییلدیریم که از قسمت 111 به سریال اضافه شد، در فصل ششم نقش پررنگ تری را ایفا می کند. مورات آیگن زاده ۲۹ اکتبر ۱۹۷۱ بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

از جمله فیلم ها و سریال هایی که او در ان ها نقش آفرینی کرده است می توان به سریال سیب ممنوعه و دکتر معجزه گر اشاره کرد. در سریال جزر و مد نیز پارتنر شبنم دونمز (بازیکر کاراکتر هاندان کیلیچ سریال سیب ممنوعه) بود.

  • نام کاراکتر: Doğan Yıldırım
  • نام بازیگر: Murat Aygen

زمان پخش فصل ششم سیب ممنوعه

فیلمبرداری آخرین فصل سریال «سیب ممنوعه» از سه شنبه ۱۵ شهریور آغاز می شود. فصل جدید با یک پرش زمانی ۲ ساله شروع خواهد شد. این سریال هر دوشنبه شب، از شبکه Fox Tv ترکیه منتشر می شود. در بهار و تابستان به دلیل تفاوت یک ساعت و نیم با ساعت ترکیه، ساعت 21:30 زمان نمایش سریال های ترکی است. و در پاییز و زمستان به دلیل نیم ساعت تفاوت، ساعت 20:30 به وقت ایران، سریال های ترکی را می توانید تماشا کنید. تا کنون طبق اخباری که از عوامل سریال منتشر شده است، فصل ششم آخرین فصل این سریال بلند خواهد بود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (196 نظر) رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (185 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (179 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (102 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (98 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (95 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (72 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (71 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (68 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (67 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (64 نظر) حضور بازیگران و فوتبالیست های معروف در مراسم عروسی شیدا خلیق و همسرش+عکس/ از علی بیرانوند و سعید مهری تا نوید محمدزاده و سروش رفیعی (59 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: من چون برای خانه‌ام فرش خریده بودم تا مدت‌ها خجالت می‌کشیدم آقا و برادرزاده‌هایم را دعوت کنم چون خانه رهبری گلیم و موکت است (57 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (55 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (51 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خدمت سربازی باید برای زنان اجباری شود
خبر بد برای عاشقان کوکاکولا؛ بطری‌های پلاستیکی نوشابه را تا باز کردید سر بکشید
مرگ دردناک بازیگر محبوب 41 ساله بر اثر غرق‌شدگی+ عکس
فال روزانه امروز پنجشنبه 8 شهریور ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 8 شهریور 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403
همکاری مشترک رهبر معظم انقلاب و داریوش ارجمند، بازیگر سریال ستایش برای سرپا نگه داشتن خانه ابدی فردوسی
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 8 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403+فیلم
بیوگرافی و زندگی خصوصی جعفر غفارنژاد رقیب بابلسری هادی چوپان و همسر و فرزندش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم
کیک دو تخم مرغی بدون فر و همزن؛ ساده، سریع، پف دار
فرماندار شهرستان شوشتر، برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد
حمزه سلیمانی بخشدار جدید شعیبیه شد
انفجار اسپری در خودرویی در تبریز حادثه ساز شد!
منتخب روز   
قرائت فاتحه رهبر انقلاب و مسئولان کشور بر مزار پدرانشان؛ از مرحوم هاشمی رفسنجانی و شهید رئیسی تا حسن روحانی و خاتمی+عکس رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب نسبت به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو/ حایل کردن دستشان برای برخورد نکردن محافظشان با بانوی کرمانشاهی چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس