همه دوست دخترهای کریس رونالدو از گذشته تاکنون + تصاویر

  پنجشنبه، 29 دی 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
همه دوست دخترهای کریس رونالدو از گذشته تاکنون + تصاویر
ساعدنیوز: کریس رونالدو بازیکن ستاره فوتبال جهان از گذشته تا امروز دوست دخترهای زیاد و مختلف داشته است، در ادامه این مطلب قصد داریم که با دوست دخترهای او بیشتر آشنا شوید پس ما را همراهی کنید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، کریستیانو رونالدو بازیکن ستاره دنیا از گذشته تا امروز رابطه های زیادی را با دختران مختلف داشته است و وی عکس هایی نیز از دوست دختران خود به اشتراک گذاشته است. ستاره خوش اشتهای رئال مادرید با بانوانی چون “نیه وس آلوارز” مدل و مجری 40 ساله اسپانیایی، و حتی “نیکول مینتی” نامزد سابق برلوسکونی (مالک باشگاه میلان) نیز رابطه داشته است. در ادامه با تمام دوست دختران رونالدو آشنا خواهید شد:

مرچه رومرو

مرچه رومرو از ژانویه سال 2005 میلادی تا سپیتامبر 2006 با رونالدو در ارتباط بود و پچس از جدایی با او آسیب روحی و روانی شدیدی به وی وارد شد و تا مدتها گریه می کرد.

تصویر

گما اتکینسون

گما اتکینسون (انگلیسی: Gemma Atkinson ) زادهٔ ۱۶ نوامبر ۱۹۸۴ در بری شهرستان منچستر بزرگ در انگلستان یک هنرپیشه، مدل و مدل لباس زیر زنانه اهل بریتانیا است. او در سال 2007 با رونالدو وارد رابطه شد و بعد از مدتی کوتاه نیز این رابطه پایان یافت.

تصویر

نریدا گالاردو

نریدا گالاردو مدل مانکن اسپانیایی و نامزد سابق کریستیانو رونالدو که از ابتدای سال 2008 تا آخر تابستان همان سال با رونالدو در ارتباط بود، در مصاحبه ای با یکی از شبکه های کشور اسپانیا با نام channel Antena درمورد دورانی که با کریستیانو رونالدو بوده و در مورد پایان رابطه اش سخن میگوید: بعد از شب آخری که با رونالدو بودیم کریس مرا ترک کرد. فردای آنروز کریستیانو همراه با برادرش طبق معمول برای گردش به بیرون از خانه آمده بودند من آنها را اتفاقی در خیابان دیدم خواستم غافلگیرشان کنم. به همین منظور اس ام اس هایم را چک کردم و شماره اش را یافتم به او زنگ زدم ولی یک دختر جوان گوشی را برداشت و به من جواب داد از آنجا فهمیدم که کریستیانو رونالدو با کس دیگری رابطه دارد چون کریستیانو رونالدو گوشی اش را به هر کسی نمیدهد. گویا کریستیانو رونالدو به خواست خانواده اش از من جدا شده زیرا آنها نسبت به من حسودی میکردند. در پایان افزود: به نظر من کریستیانو رونالدو آدم ترسو و نامردی است و رفتارش حاکی از آن است که هنوز به بلوغ کامل نرسیده است.

تصویر

پاریس هیلتون

پاریس ویتنی هیلتون (به انگلیسی: Paris Hilton) (زاده ۱۷ فوریه ۱۹۸۱) یک هنرپیشه، مدل، شخصیت رسانه ای، اجتماعی، تاجر، مدل، خواننده و بازیگر آمریکایی است. او نوه کنراد هیلتون، مؤسس هتل های هیلتون است. هیلتون که در شهر نیویورک متولد شد و در آنجا و در بورلی هیلز، کالیفرنیا بزرگ شد، برای اولین بار در اواخر دهه ۱۹۹۰ توجه روزنامه ها را به خود جلب کرد، زمانی که در صحنه های آخر شب نیویورک تبدیل شد. او در ۱۹ سالگی وارد مدلینگ شد و با آژانس ترامپ مدل مدیریت ترامپ قرارداد امضا کرد.

تصویر

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان بلاگر و مدل مشهور آمریکایی یکی از جالب ترین افرادی است که گفته می شود فوق ستاره پرتغالی با آن ها در ارتباط بوده، این دو نفر سال ۲۰۱۰ و پیش از ارتباط کارداشیان و کانیه وست در مقعطی کوتاه باهم بودند.

تصویر

ایرینا شایک

ایرینا شایک 16 دی سال 1364 در یمانژلینسک شوروی سابق به دنیا آمده است . وی با فعالیت در عرصه مدلینگ به شهرت رسیده است اما حواشی زندگی شخصیش او را همواره در صدر خبر ها قرار داده است. از سال 2009 زمزمه های ارتباط ایرینا و رونالدو در برخی از رسانه ها مطرح شد. سال 2010 این زوج رابطه خود را علنی کردند تا سال 2015 با یکدیگر زندگی میکردند. ایرینا پس از جدایی از رونالدو گفت: بدون وفاداری و صداقت، انگیزه ای برای زندگی مشترک باقی نمی ماند. رونالدو در واکنش به این صحبت ایرینا گفت : ایرینا تا ابد دوست من خواهد بود و برای او آرزوی موفقیت میکنم. شایک به دلیل اختلاف با مادر و خواهر رونالدو نامزدی اش را با این فوتبالیست برجسته به هم زد.

تصویر

لوسیا ویالون

هنوز یک هفته از جدایی کریستیانو رونالدو از نامزد روسی اش نمی گذشت که خبر رسید این فوتبالیست پرتغالی با یک مجری اسپانیایی ارتباطی را آغاز کرده است! زن جدید زندگی کریستیانو رونالدو لوسیا ویالون نام داشت و البته این رابطه چندان طولانی نبود. ایموجن توماس، دزیری کوردرو، جردانا جاردل، لوآنا بلتی، سورایا چاوز، کارینا فررو و بیپاشی باسو هم از دیگر افرادی هستند که رونالدو در مقاطعی پیش از زندگی با جورجینا رودرگیز با آن ها قرار می گذاشته است.

تصویر

جورجینا رودریگز

فوق ستاره پرتغالی اکنون ۶ سال است که با جورجینا زندگی می کند و آن ها حتی در جریان پرونده کاترین مایورگا هم پشت یکدیگر ایستادند و رابطه شان دچار خدشه نشد و هم اکنون نیز صاحب فرزندانی نیز هستند.

تصویر


28 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
9 ماه پیش

آره والا جورجینا خیلی زشته. همه دوست دختر های کیریس زشته. آدم وحشت میکنه
بازدیدکننده
12 ماه پیش

در پاسخ به: اين بچه هاازكيه
اینارو میبینید پول دارن از تو دل مامانشون پول دار نبودن شما هم تلاش کنید پول دار شید حالشو ببرید
محمد علی
1 سال پیش

جانم فدای سید علی خامنه
علیرضا
1 سال پیش

🤦🏻🤦🏻🤦🏻ای خدا چقد من بدبختم آخه
مهسا
1 سال پیش

جورجینا چ زشته حتما کریستین رو جادو جمبل کرده...والا
میثم
1 سال پیش

پول که داشته باشی همینه
بازدیدکننده
1 سال پیش

خوش تیپی وپول همه چیز درست میکنه ای ولله
علی اصغرنفیس
1 سال پیش

پول داره هرکاری دوست داره میکنه
بازدیدکننده
1 سال پیش

بابا دست خوش
بازدیدکننده
1 سال پیش

دوست داری
بازدیدکننده
1 سال پیش

خوش بحالش
فرزاد
1 سال پیش

من یه دوست دخترغربت دارم ازهمه اینا قشنگ تره
علی
1 سال پیش

زن و مرد را خداوند برای آرامش هم خلق کرد، اگر با چنین رفتارهایی آرامش دیگران را به هم بزنیم، انسانیت را لگد مال کرده ایم
💜BTS💜
1 سال پیش

ماشاالله خیلی هوس باز هستی چه خبره حد عقل خوشگلش‌رو انتخاب میکردی این میمون ها چیه دیگه آدم وقتی به قیافشون نگاه میکنه وحشت میکنه
مهتا
1 سال پیش

یا خدا من نمی‌دونم جورجینا با چه امیدی با این رابطه گرفته اخه 😑😑😑😑😑😑
بازدیدکننده
1 سال پیش

دمش گرم، میتونسته، مگر ایران دوست دختر ندارن، اینم ازدواج که نمیکرده باهاشون
رضا
1 سال پیش

و این قصه ادامه دارد.....
بهروز کاظمی
1 سال پیش

سلام شب بخیر سیم جانم فدای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که امنیت ازنفس حق رهبری است
امیر
1 سال پیش

خوش به حال رونالدو ما که دریکی هم ماندیم
queen
1 سال پیش

همشون زشتن😐🤝🏻
بازدیدکننده
1 سال پیش

اين بچه هاازكيه
Aynaz
1 سال پیش

ماشالاااا چه خبره😐
علی
1 سال پیش

رونالدو مسی دوبرابر تو پول گرفت..
ایدی
1 سال پیش

بسم الله الرحمن الرحیم واقعام خوش اشتهاعه
سام
1 سال پیش

خسته نباشه
بازدیدکننده
1 سال پیش

پول داره
سیما
1 سال پیش

بیچاره جورجینیا.چه خبره.خدا کنه این آخری باشه
بازدیدکننده
1 سال پیش

هرچی تیکه بی زده دمت گرم
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (145 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (133 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (89 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (60 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (46 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (32 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز