دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

حمله گرگ وحشی به سه نفر در همدان 

شنبه، 15 بهمن 1401
کد خبر: 240874
ساعدنیوز: شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان گفت: هم اینک حال هر سه نفر مجروح ناشی از حمله گرگ مساعد است و یکی از مجروحان هم ترخیص شد. جعفر شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه مصدوم شامل ۲ مرد و یک زن از ناحیه دست و پا دچار جراحات ناشی از گاز گرفتگی حیوان وحشی شده بودند. وی افزود: اقدامات بهداشتی و درمانی به خصوص تزریق واکسن با هماهنگی مرکز بهداشت برای آنها صورت گرفت همچنین با انتقال به اتاق عمل، زخم های بدن توسط پزشک کشیک مداوا، ترمیم و پانسمان شد. مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان افزود: این افراد هم اینک زیر نظر پزشک هستند و احتمال می رود امروز از بیمارستان ترخیص شوند.

شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد. وی بیان کرد: مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان با مرکز بهداشت برای واکسیناسیون مصدومان ناشی از گازگرفتگی حیوانات هماهنگ است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان اظهار داشت: هر چند میزان جراحت وارده ناشی از حمله گرگ به این افراد جدی نبود اما در صورت کوچک ترین صدمه بدنی باید مصدومان به مراکز بهداشتی مراجعه و واکسن مورد نیاز را دریافت کنند چرا که احتمال انتقال ویروس هاری زیاد است.

شاهرخی افزود: مرحله نخست واکسن در بیمارستان توسط تیم معاونت بهداشتی به این افراد تزریق شد و مراحل بعدی در زمان های پیش بینی شده تزریق می شود.

روز گذشته (جمعه) حمله یک قلاده گرگ وحشی سه شهروند همدانی را مجروح و راهی بیمارستان کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل اکسپت مقاله
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟