حمله تند میلیچ علیه مدیرعامل استقلال

  سه شنبه، 22 تیر 1400 ID  کد خبر 158531
حمله تند میلیچ علیه مدیرعامل استقلال
ساعد نیوز : مدافع سابق تیم استقلال با بیان اینکه شرط اول فرهاد مجیدی بازگشت او بوده است، از احمد مددی مدیرعامل باشگاه انتقاد کرد و گفت: مددی هنگام رفتن می‌خواهد استقلال را ضعیف کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، «هرویه میلیچ» که اخیراً از تیم استقلال جدا شده و قراردادش را با این تیم بعد از دو سال بازی فسخ کرده است، در تازه ترین گفتگوی خود از عملکردش در استقلال دفاع و تاکید کرد که می خواهد حداقل سه سال دیگر بازی کند در حالی که مقصد بعدی اش مشخص نیست.

میلیچ با بیان اینکه هواداران استقلال او را خیلی قبول داشتند، اعلام کرد اگر در ایران مصاحبه می کرد، حرف هایش بهمن به راه می انداخت. او حالا تاکید دارد که احمد مددی مدیرعامل استقلال می خواهد استقلال را ضعیف کند.

میلیچ در ابتدای مصاحبه خود گفت: وقتی به استقلال رفتم، قرارداد دو ساله بستم. زمستان گذشته قراردادم را فسخ کردم و قرار بود تا تابستان در کرواسی بمانم. با این حال، مربی قدیمی (فرهاد مجیدی) به تیم بازگشت.

وی افزود: شرط اول فرهاد مجیدی، بازگشت من بود. آنها مقداری از بدهی معوقه را به من پرداخت کردند اما پس از آن پولی ندادند. برای همین ایران را ترک کردم که تا اول آگوست آنجا گیر نیافتم.

مدافع سابق استقلال با بیان اینکه عملکرد خوبی از خودش در این تیم بر جای گذاشته است، تاکید کرد: می توانم بگویم خیلی خوب بازی کردم و مورد قبول هواداران قرار گرفتم. آنها مرا یکی از وفادارترین بازیکنان خارجی می دانند. چیزی که آنها بیشتر دوست داشتند این بود که در همه مسابقات مهم در لیگ قهرمانان آسیا و در دربی (مقابل پرسپولیس) من بهترین بودم. سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی دو پاس گل دادم.

میلیچ با اشاره به دریافت پیام های زیاد تشکر از هواداران استقلال، گفت: اگر بخواهم تمام پیام ها را به شما بگویم، یک ماه زمان می برد. نمی خواستم آنجا مصاحبه کنم چون حرف من بهمن به راه می انداخت! در هر بازی بین ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار به ورزشگاه می آمد. در مسابقات مهمتر، ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. متاسفانه اخیراً هواداران در ورزشگاه نبودند.

وی افزود: همه دوست داشتند من در استقلال بمانم ولی مدیر عامل (استقلال) هنگام رفتن قصد تضعیف تیم را دارد.

مدافع سابق استقلال درباره آینده اش گفت: احساس خوبی دارم. نسبت به سال های قبل، افت نکرده ام. یک مربی بدنساز اختصاصی دارم و هشت سال است با او کار می کنم. این مربی مرا آماده نگه می دارد. قصد دارم سه سال دیگر بازی کنم.

میلیچ از سطح کیفی لیگ فوتبال ایران هم تمجید کرد و یادآور شد: لیگ ایران قدرتمند است. کسانی که مسابقات ایران را تماشا نمی کنند، ایده ای از آن ندارند. دوندگی در لیگ ایران زیاد است و از نظر فیزیکی هم سخت است. باشگاه من (استقلال) و پرسپولیس همواره در جمع چهار تیم برتر هستند.

این مدافع کُروات در خصوص «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه بان پرسپولیس گفت: بوژو تاثیر بسیار خوبی از خودش بر جای گذاشت. او چهار قهرمانی متوالی در ایران به دست آورد و دو بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. متاسفانه من و او از ایران رفتیم اما هنوز یک کُروات دیگر ایران است.

میلیچ که با سایت «dalmatinskiportal» کرواسی گفتگو کرده، اظهار کرد: سرمربی تیم ملی ایران، «دراگان اسکوچیچ» است و کار بزرگی انجام داده. او اولین مربی ایران است که در هفت مسابقه نخست خود به پیروزی رسیده. او با چهار پیروزی متوالی کیفیتش را نشان داد و آماده مرحله بعدی انتخابی جام جهانی می شود.

این مدافع کروات در پاسخ به این سئوال که قصد دارد به کدام تیم برود؟ گفت: من تا پایان ماه هفتم (جولای) با استقلال قرارداد داشتم. بعضی ها فکر می کردند من تا تابستان ۲۰۲۲ قرارداد دارم. نمی خواستم آن ماه ها منتظر بمانم تا رئیس باشگاه برود چون مسابقات در اروپا شروع می شود. می خواهم زودتر به یک تیم جدید بروم. در حال حاضر نمی دانم در یک کشور آسیایی دیگر مثل عربستان، امارات و قطر بازی خواهم کرد یا به اروپا بر می گردم. علاقه دارم نزدیک خانه باشم. یک همسر و دو فرزند دارم. در این مرحله چیزی مشخص نیست. پرس و جوهایی بوده است ولی فکر می کنم از حالا همه چیز شروع می شود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (450 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (314 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (278 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (238 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (206 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (172 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (151 نظر) خلاقیت خنده دار مادر باهوش برای تشخیص کودکان دوقلویش حماسه آفرید+عکس/ من عاشق اون ذهن طلاییت شدم😂 (101 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (94 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (83 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (82 نظر) قاب‌هایی دلنشین از رهبر معظم انقلاب با لباس بلوچی+عکس/ احترام به فرهنگ مردم منطقه در مدتی که مهمان اهالی این منطقه بودند (79 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (77 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هدیه تهرانی: چطور با 10 نفر در یک سال ازدواج کنم و طلاق بگیرم، زمان شرعی «عده» را بگذرانم بعد.../ تکذیب کنم که چه بشود؟
خاطره جالب محمدرضا داوودنژاد از همراهی با شهید چمران در پاوه / فلسطینی‌ها اسم من را گذاشتند حسون، پرنده آزادی
ارتش اسرائیل: نصرالله را ترور کردیم
مومیایی هایی که از قدیمی ترین پنیر گاوی جهان نگهداری می کنند! کشف پنیر پروبیوتیک روی سر و گردن مومیایی‌های باستانی+عکس
رابطه بین هاشمی رفسنجانی و سریال اوشین؛ کشفی که کیهان انجام داد
پسرم را سربریدند! خواب دیدم جنازه خون‌آلودش را خانمی سیاه‌پوش با خود برد+عکس
عجیب اما واقعی؛ 9 مادر خارق العاده در دنیا/ از زایمان یک زن در 70 سالگی تا مردی که دختردار شد+عکس
تکذیب شهادت سردار قاآنی در حملات اسرائیل به ضاحیه بیروت
اسرائیل پس از لبنان شاید به ایران حمله کند | توصیه فرمانده‌ سابق سپاه به دولت‌های 3کشور
هفته‌ها طول می‌کشد تا اسرائیل از سرنوشت سیدحسن نصرالله مطلع شود
ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(عکس) غذای محلی کاشان بر سر میز غذای رونالدو و جورجینا
(عکس) چیدمان بخصوص و مجلل اتاق آرایش فرح پهلوی به سبک کلاسیک سلطنتی/ در روزهایی که مردم ایران خونه برای زندگی نداشتن ببین چه هزینه‌ای فقط صرف اتاق آرایش فرح شده
(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
فرصت زمانی 12 روزه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی/ اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1403 هفتۀ پایانی مهرماه
منتخب روز   
زینب نصرالله: به همه آزادگان عالم میگویم پدرم فرمانده نصرالله در سلامت کامل است و اسرائیل خودش را با دست خودش به آتش سوزان جهنم وارد کرد+عکس برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد