همسرم را چگونه ناز و نوازش کنم؟

  دوشنبه، 23 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
همسرم را چگونه ناز و نوازش کنم؟
علیرغم آنچه ممکن است در مورد عشق رمانتیک آموخته اید، رابطه جنسی همه چیز در یک رابطه نیست. بلکه نوازش اهمیت زیادتری دارد . در این مطلب از ساعد نیوز نحوه نوازش همسر را به شما یاد میدهیم. با ما همراه باشید.

لمس شدن و مورد نوازش قرار گرفتن غذای موردنیاز جسم و مغز عاطفی ما برای احساس بخشی از این جهان بودن است. متأسفانه در برخی روابط زناشویی یکی از دو نفر ممکن است فاقد خرد عاطفی ضمنی در نوازش‌های ساده خود باشد، امری که به ایجاد رابطه‌ای اصیل و مستحکم ضربه می‌زند. در این موارد،سوی دیگر رابطه ازلحاظ عاطفی محروم می‌شود و در احساس و اعتبار رابطه شک خواهد کرد. این زمانی است که جدایی عاطفی در زندگی رخ می‌دهد.

روش های نوازش کردن همسر

چه کسی دوست ندارد زوجی را ببیند که دست به دست در خیابان راه می روند؟ دست گرفتن با شریک خود، در مکان عمومی یا خصوصی، یک حرکت آسان است که می تواند بلافاصله اندورفین های تقویت کننده روحیه را آزاد کند. والدین اغلب به دلایل محافظتی، بلکه به دلیل ارتباط فیزیکی، دست کودک خود را می گیرند. این یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن عشق بدنی به شریک زندگی است. در اینجا روش های مختلفی برای نشان دادن عشق صمیمی از طریق تماس فیزیکی وجود دارد:

لمس پوست به پوست

لمس می تواند جنسی باشد، اما می تواند غیر جنسی و همچنان صمیمی باشد. کشیدن نوک انگشتان به پشت یا گردن همسرتان می تواند بیانگر صمیمیت عشق باشد. لمس موهای همسرتان، نگه داشتن پشت گردن او، یا حتی لمس پای برهنه او می تواند راهی گویا برای گفتن به شریک زندگی شما باشد که از نظر جسمی به او علاقه دارید و یا عاشق هستید با آنها. نقاط حساس بدن زن را شناسایی کرده و از آن در نوازش استفاده کنید.

زن و مرد

نوازش پشت

وقتی دوستی با موقعیت سخت یا ناراحت کننده روبرو می شود، لمس کردن او یک واکنش معمولی است و این نوع تماس می تواند به همان اندازه در یک رابطه عاشقانه موثر باشد. مالیدن پشت شریک خود یا ماساژ دادن او می تواند به او نشان دهد که شما در کنار او هستید و دوستش دارید. همچنین می توانید دست، دست یا قسمت دیگری از بدن آنها را بمالید. فقط مطمئن شوید که در حال برقراری ارتباط با شریک خود هستید و مطمئن شوید که او با آن راحت است.

قلقلک و شوخی

ممکن است برخی از افراد دوست نداشته باشند قلقلک بدهند، اما غلغلک دادن بیان فیزیکی عشق است. مطمئن نیستید که شریک زندگی شما این کار را دوست دارد؟ تنها باید درخواست کنید. ارتباط یک جنبه لاینفک در هر رابطه موفق است، حتی اگر زبان عشق شما لمس فیزیکی باشد.

بوسیدن

ممکن است احساس کنید که بوسیدن باید منجر به رابطه جنسی شود، اما اینطور نیست. بوسیدن یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها برای نشان دادن عشق بدنی به شریک زندگی است. می توانید لب ها، گردن، گونه، پیشانی، دست آنها را ببوسید. در بسیاری از فرهنگ ها و در طول تاریخ، بوسیدن به عنوان یک عمل احترام، سلام یا محبت نشان داده شده یا شده است. بوسیدن در انواع مختلف روابط عاشقانه و غیر عاشقانه استفاده می شود و باید در اولویت قرار گیرد.

نوازش و ماساژ

آیا هنگام تماشای فیلم با شریک خود نوازش می کنید؟ وقتی روی تخت دراز کشیده اید؟ اگر نمی کنید، باید. اینکه خود را از نظر فیزیکی دور شریک زندگی خود بپیچانید، می توانید شما را از نظر جسمی و احساسی به هم نزدیک کنید. شریک زندگی شما ممکن است ترجیح دهد قاشق "بزرگ" یا "کوچک" باشد، اما سعی کنید نقش ها را عوض کنید یا با یکدیگر روبرو شوید و احساس آن را ببینید.

کنار هم نشستن

نشستن آنقدر نزدیک که بتوانید شریک زندگی خود را لمس کنید، راهی آسان برای نشان دادن این است که او را دوست دارید. شاید برای شام بیرون هستید یا شاید در یک رویداد هستید و می خواهید عشق خود را به شریک خود نشان دهید، اما از بوسیدن او یا گرفتن دست او احساس راحتی نکنید. نشستن با لگن یا پاهایتان لمس کردن راهی غیر کلامی برای برقراری ارتباط با شریک زندگی است. خوشحال بودن با شریک زندگی را تجربه کنید.

سخن پایانی

نوازش کلمه‌ای است که بر روی پوست حک‌شده است و همه ما باید آن را دریابیم، زیرا برای قلب‌های شکسته مرحمی بهتر از نوازش وجود ندارد. در این مطلب راهکارهایی برای نوازش همسر بیان شد امید است با خواندن و عمل کردن به آن ها قدمی بزرگ در جهت بهبود زندگی مشترک خود بردارید.


22 دیدگاه
  دیدگاه ها
ایران
9 ماه پیش

همیشه پدر و مادر رو در حال دعوا دیدیم :( همش میگن این کارا جلو بچه زشته،پس حتما دعوا هاتون خوبه
eeeaaa
9 ماه پیش

خوبه
بازدید کننده
10 ماه پیش

ساعد خوشگله حرفهای رمانتیک نزن میخورمت
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (391 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (66 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (51 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس