دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

هشدار رئیس جمهور به الهام علی اف: مردم آذربایجان در هر دو سوی ارس به اسلام و ولایت عشق دارند/دشمن نمیتواند این عشق را خدشه دار کند 

جمعه، 19 خرداد 1402
کد خبر: 343405
ساعد نیوز: رئیس جمهور در هشداری به الهام علی اف از عشق تمام نشدنی مردم آذربایجان به ولایت سخن گفتند. در ادامه خواهید خواند...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، رئیس جمهور در چاراویماق :این منطقه دارای استعدادهای فراوان است. جزو مناطق نادری است که زیر زمین و روی زمین غنی است‌ مردم و جوانان باید این زمینه را فرصت بدانند هم کشاورزی و هم صنعت فعال شود. چرا این امر میسر نشده و چرا باید اهالی بروند جای دیگر؟ آیا رفع مشکلات امکانپذیر است؟ ما معتقدیم که همه مشکلات راه حل دارد. این راه حل به دست مردم است. اقتصاد معدن و اقتصاد صنعت باید به گونه ای باشد که مردم در منطقه باقی بمانند. اقتصاد روستا و اقتصاد کشاورزی باید به صرفه شود تا مردم برای کسب درآمد بیشتر به حاشیه شهرها سفر نکنند. اول باید یک کمیته و تیمی باید دو ماه فعال شوند و آقای استاندار و فرماندار و معتمدین شهر باید برای استفاده بهتر ذخایر همفکری کنند. اینجا محروم نیست بلکه ذخایر دارد. بحث سر این است که ذخایر درست استفاده نشده است. باید زمینه برای مورد توجه قرار گرفتن ذخایر و معادن اینجا فعال شود. اشتغال باید در بهشت معادن ریشه کن شود. اینجا امکانات و ظرفیت دارد‌. این ظرفیت باید فعال شود‌. مساله دیگری که باید در منطقه حل شود مسکن است. اینجا زمین وجود دارد باید به جای آپارتمان خانه ساخته شود. مسأله آب نیز باید حل شود. مشکلمان نبود آب نیست بلکه مدیریت آب است. اینکار بسیار مهمی است‌. با پیگری مسولان منطقه باید حل شود. بار دیگر که میایم منطقه مسأله آب حتما باید حل شده باشد‌.

1000 تراکتور برای چاراویماق اختصاص خواهد یافت و تسهیلات در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. دولت کار را دنبال می کند تا مشکلات حل شود. معنای این حضور این است که مردم با ولایت و حکومت ارتباط قوی دارد. ما باید خدمت کنیم.

اجازه ندهید روابط ناسالم مردم را ناراضی کنند. افتخار ما خادمی و نوکری مردم است. باید کار مدیران مثل شب عملیات باشد. در مصوبات دور دوم تمام مشکلات حل خواهد شد.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست