ساعدنیوز
ساعدنیوز

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟

  شنبه، 23 مهر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟
ساعد نیوز: ماموریت احسان کرمی در شبکه من و تو فراتر از اجرا و برنامه سازی در این شبکه است و او برای ماموریت مهمتری در لیست حقوق‌بگیران کیوان عباسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، شبکه «من و تو» چهره های موثر خودش را طی دو سال اخیر از دست داده است و شمار فراوانی از فعالان این شبکه جذب شبکه اینترنشنال شده اند.

«کیوان عباسی» که در ادوار مختلف اقدام به بازآفرینی ساختار شبکه اش کرده است، در یک سال گذشته به دنبال جذب بسیاری از چهره های داخل کشور بود. عباسی تلاش می کند سلبریتی های داخلی چندکاره که قابلیت های مختلفی دارند را جذب شبکه اش کند و در این فرآیند او به دنبال جذب چهره هایی است که که توانایی اجرا، بازیگری، خوانندگی داشته باشند.

احسان کرمی

پس از اتفاقات اخیر و اینکه سلبریتی ها متوجه شدند قراردادهای تلویزیون «من و تو» در دور جدید فعالیت هایش بیش از ۵۰ هزار یورو است، بسیاری تقاضای خود را برای مجریان و مدیران شبکه من و تو ارسال کردند، غافل از اینکه عباسی شکارچی خوبی است و برای انتخاب هر چهره یک برنامه ریزی بلند مدت را ترتیب داده است.

استفاده ظاهری از سلبریتی های در مقام برنامه ساز و مجری هدف اصلی کیوان عباسی گرداننده شبکه پول محور من و تو نیست. او اخیرا «احسان کرمی» بازیگر، خواننده و مجری سابق سیما را جذب این شبکه کرده است.

افشای ماموریت در شبکه من و تو

در بخشی از اظهارات کرمی در برنامه «Omid A.M» این شبکه می توان دریافت که ماموریتی که مدیر شبکه به او واگذار کرده بیش از اجرا و برنامه سازی است. این مجری سابق رادیو در این برنامه با صراحت می گوید به دنبال تحریک عمومی سلبریتی هایی است که موضع خاموش یا رویکردی خاکستری نسبت به اغتشاشات اخیر اتخاذ کرده اند.

احسان کرمی

او روز سه شنبه شب در ساعت ۱۱:۳۳ شب در برنامه مذکور به صراحت گفت به دنبال جمع آوری امضایی بوده که در آن محورهای زیر گنجانده شده است:

۱-حمایت از پوشش اختیاری

۲- متوقف شدن او آنچه توهین به جامعه هنری و ورزشی است.

با تمام تلاش های این مجری سابق سیما به دلیل قطع سراسر اینترنت بیانیه مذکور به ۱۰ امضاء نرسید.

او با حضور در شبکه من و تو صراحتا با تمجید از مهران مدیری، هدیه تهرانی، گلشیفته فراهانی، کتایون ریاحی به صورت غیرعلنی از چهره هایی تمجید می کند که موتور متحرک تحریک رخدادهای اخیر بوده اند.

در ادامه برنامه او از داریوش ارجمند، مهران رجبی و رامبد جوان و پرویز پرستویی به صراحت انتقاد می کند.مجری سابق خنداننه شوء در این برنامه با انتقاد از جوان گفت : رامبد اشتباهاتی بسیار سنگین را مرتکب شده است.

این شیوه تحریک احسان کرمی در روزهای آتی به صورت مدون در فضای مجازی بروز و ظهور گسترده تری خواهد داشت. با تریبون گرفتن این مجری، مدیر شبکه قصد دارد طی برنامه ریزی خاصی بر شمار حامیان سلبریتی ها از هرج ومرج های کنونی در داخل کشور بیفزاید.

کرمی در آینده شبکه من و تو تبدیل به مهره ای خواهد شد که با شناختی که از فضای داخل ایران دارد، قطعا واکنش سلبریتی ها را به رخدادهای اخیر تشدید خواهد کرد.

احسان کرمی

آیا احسان کرمی مجری مهمی در صدا و سیما بود؟

بی تردید مجری سابق برنامه طلوع شبکه ۴ مجری مهمی در صدا و سیما نبود. برنامه «نقره» ، طلوع، زنده رود، خوشاشیراز، امضاء و رادیو هفت برنامه های بسیار مهمی نبودند و کرمی آنقدر مهره باهوشی نبود که بودن یا نبودنش به عنوان مجری عیار یک برنامه را ارتقاء دهد.

یک رده از مجریان معمولی در صدا و سیما فعال هستند که به واسطه تنوع ساختاری برنامه هایشان هیچگاه در حرفه اصلی خود دیده نمی شود. چون فاقد ویژگی تخصصی در حرفه خود هستند. قبل از اتفاقات اخیر و در سال ۱۴۰۰ اگر عملکرد مجری سابق «نقره» در یک بررسی مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم او میان موقعیت هایی همچون مجری گری ، بازیگر تئاتر بودن، حضور در نقش های چندم سریال های شبکه نمایش خانگی معلق بود.

در سریال های شبکه نمایش خانگی نقش های مکملی که به او واگذار می شد، عمدتا التماسی و ویترینی بودند. نقش هایی که در طول روایت تاثیری نداشتند و برای حجیم کردن عرض روایت یا برای شلوغ شدن صحنه نوشته می شدند. نگاهی به سریال هم گناه یا شبکه مخفی زنان نشان می دهد مجری مذکور بازیگر آنچنان خاصی نبود که سرنوشت یک مجموعه نمایشی را تغییر دهد.

احسان کرمی

این خواننده- مجری سابق سیما در بازیگری تئاتر روند متوسطی را پشت سر گذاشت، در حوزه خوانندگی یک کنسرت و حتی یک آلبوم موفق تولید نکرد و در بازیگری در آثار نمایشی چهره تاثیر گذاری نبود.

احسان کرمی

اگر همین قطعه آخری که این مجری سابق سیما همراه با میثاق خواننده زن را به صورت فنی و هنری بررسی کنیم درخواهیم یافت او حتی با وجود آزادی های فراوان نمی تواند خواننده موثری باشد.

او در یکی از گفت وگوهای معروفش می گوید قبل از به شهرت رسیدن ۴۱ شغل را تجربه کرده و می گوید: آن چه که می خواستم را پیدا نمی کردم، من چون رشته ام تشریفات و هتل داری بود مدتی این رشته را تدریس کردم. ظرفشویی در هتل کردم، مغازه داشتم، مشاور املاک، راهنمای تور، مدیر رستوران، آشپز و … همه را تجربه کردم و زمانی که به رادیو آمدم آرام آرام این کارها را کنار گذاشتم.

مدیر شبکه من و تو هم در شرایط کنونی برای جلب توجه این مجری را به شبکه اش را فراخوانده و حتی او را برای افزایش شهرت به شبکه های انگلیسی زبانی همچون بی بی سی جهانی معرفی می کند.پس از مدتی که کرمی کارکردهای هیجانی حضورش در این شبکه استمراری شود و متوسط بودنش بروز پیدا کند کنار گذاشته خواهد شد، تقریبا به وضعیتی که سیدمحمدحسینی مجری سابق بدان دچار شد را می توان در آینده این مجری به وضوح پیش بینی کرد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

221 دیدگاه
  دیدگاه ها
احمد
1 سال پیش

خائن ها به آرامش نمی‌رسند...
لعیا
1 سال پیش

خائن
سجاد
1 سال پیش

همون بهتر که ایران از این جور آدما پاک سازی بشه چه خوب شد که این آدم و امثال اینا نقاب از چهره برداشتن تا مردم پاک ایران بهتر بشناسنشون همه ی ما به کوری چشم دشمن پشت سر رهبرمون ایرانی قوی خواهیم ساخت
ضحی
1 سال پیش

به بهای یک شبکه بهایی
علی
1 سال پیش

وطن فروش خائن لیاقت ایران رونداشت
امیر
1 سال پیش

سلام بر همه ایرانی ها حاج قاسم اون مرد بزرگ اون مرد که همه چیش گذشت تا ایرانی جماعت سر خم نکنه جلوی داعشی و حرومی یه جمله داره: به خدا قسم هر کسی سمت این نظام تیر انداخت آواره شد
بازدیدکننده
1 سال پیش

واقعا
حمید
1 سال پیش

وطن فروش
بازدیدکننده
1 سال پیش

🤣🤣🤣🤣
ماریا
1 سال پیش

همیشه برام جای سواله.....؟که کشورهای به اصطلاح اونورآبی ومرزی چطوربه آدمهایی اعتمادمی کنندکه یک عمروبعضیابالای دودهه درخاک وطنشون نون ونمک خوردن ولی یک شبه ویک روزه به همه چی پشت کردن ونمکدون شکستن؟؟؟؟؟؟؟؟آخه اونی که حرمت صاحبخونه رونگه نمیداره ،چجوری حرمت مهمون نگه داره؟مگراینکه این کشورهادرانتهای قصه ی زیبای جذب افراد،پایان غم انگیز طردشدن وسرزیراب کردنشون باشه...وسوالی دردناک که اخه بنی بشری که از دامان این خاک رشدکردی وبه نون ونوایی رسیدی،تونون محبوبیتت رومیخوردی نه نون اجنبی گرایی ات
پریسا
1 سال پیش

بنده هم از چنین اتفاقی ناراحتم ولی باورم اینه نباید هیچ وقت آدمها رو قصاوت کرد، چون زندگی ما رو اینقدر میچرخونه و ما رو دقیفا روی همون نقطه یا مشابهش قرار میده، برای همه طلب خیر کنیم تا بازتابش رو توی زندگیمون ببینیم
علی
1 سال پیش

شک نکنید هرکه لگد به این انقلاب زد بدبخت شد
بازدیدکننده
1 سال پیش

همون بهتر ک ایران پاک سازی بشه از این وطن فروشای بی‌غیرت هر چ زود تر رو کنند و گورشونا گم کنن هر کی هم میخواد بی حجاب بگرده و خودشا ب نمایش بزاره الکی نمیره و بزارن گردن اونایی ک جونشون برای ناموس و وطن میدن. برن گم شن .همون تو اجنبی ها بگردن .نجابت ایران و ایرانی را خراب نکنند.
مهدی
1 سال پیش

غیبت کردن وقضاوت نادرست از مسلمان به دوراست
علی
1 سال پیش

همچین میگن مجری خندوانه هر کس ندونه فکر می‌کنه این خندوانه رو ابداع کرده . چند تا برنامه رو به دلیل شرکت مجری در مسابقه خود برنامه دادند این کرمی اجراء کرد . بعد این آقا اصلا پر کار هم نبوده و همچین چهره مطرحی هم نیست .
علیرضا
1 سال پیش

شبکه بهایی .
بازدیدکننده
1 سال پیش

خدایا دستت درد نکنه خیلی خوب داری همه را غربال می کنی! خالص را از ناخالص! الحمدلله رب العالمین! وطنم با پاکان سرزمینم می مانی تا ابد! به کوری چشم تمام بدخواهان داخلی و خارجی! تو را دوست دارم! سلام بر رهبرم! و سلام بر منجی آخر زمانم! خدایا دست تمام بدخواهان را از سرزمینم ومردم ایران کوتاه وقوع کن!
اکبر
1 سال پیش

این خاک مقدس است جای آدمهای خا ئین در اینجا نیست چون این خاک هزاران شهید تقدیم این انقلاب کرده سال به سال چهر های مزدوران‌خائین آشکار میشود بایستی الک شود تا نا خا لصی نما یان شود
فاطی
1 سال پیش

خیییییییییلی
فاطی
1 سال پیش

چقد ازت بدم میاد جات همونجاس
م
1 سال پیش

من نمیدونم ایناازدنیاچی میخواندبشینین زندگیتونوبکنید
بازدیدکننده
1 سال پیش

جسارتا چرا همه کامنت ها مثبت
سید محمدجمالی
1 سال پیش

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷درود بر شهیدان یه مشت بیسواد غربتی شدن هنرمند
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام اونوقت که ایران هم بود کسی نبود . ما مردم هستیم که اینا رو گنده میکنیم.
فرج
1 سال پیش

وطن فروش گورشوگم کرد
هانی
1 سال پیش

خوب شدرفتی اه چندش
بازدیدکننده
1 سال پیش

۸سال جنگ کردیم که زیر بار حرف زور و دخالت بیگانگان نریم بعد اینا تو اوج خوشی و امنیت پناه بردن به بهایی و غرب خدا لعنتشون کنه جانم فدای رهبر جانم فدای ایران زنده باد نیروهای امنیتی و نظامی و مرزداران غیور کشورهمیشه سربلندم ایران
بازدیدکننده
1 سال پیش

کجا طرفدار داست
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش خائن بهتر ک گورشو گم کرد و رفت
لیلا
1 سال پیش

عجب مارمولکایی تو آستین پرورش دادیم،چه کسانی رو که میشناختیم،چی ازآب درآمدند،درحیرتم،من هنوزیاران خالص بایدبمانند والسلام
داریوش
1 سال پیش

لبیک یا خامنه ای . به کوری چشم دشمنان اسلام و قطعا کور شود هر آنکس که نتواند موفقیت روز افزون این انقلاب رو ببیند. جانم فدای اون رهبری که جز دقدقه اتحاد امت اسلامی و یکپارچگی امت اسلام هدف دیگری ندارد.
بازدیدکننده
1 سال پیش

معروف نبود واسه پول وطن فروشی میکنند
ایرانی
1 سال پیش

من موندم اینا که نون این نظام خوردن تریبون گرفتن دیگه چرا .اینا رو انقدر گنده نکنید بابا هیچی نیستند اگرچه مشکلات زیادی داریم اما مملکت خوبی داریم این امنیت هیچ کجای دنیا پیدا نمیکنیم باخودمون روراست باشیم اجازه ندیم یه عده بدرد نخور موج سواری کنند خاین وطن فروش انقدر بزرگ نکید مال این حرفا نیستند این بی شرفا .
بازدیدکننده
1 سال پیش

معتقدم که این نیز بگذرد و روسیاهی ازآن ذغال یعنی)روباه و شیطان است.
بازدیدکننده
1 سال پیش

خوبه که رفته ایران موندن لیاقت میخواد
علی
1 سال پیش

اصلامهم نبودآدمی که جلودوربین کمی دیده شدمدیون رسانه کشورن.ولی میان تهی
علی
1 سال پیش

همیشه وازاول ازاجراش بدم میومدمتوهم
F
1 سال پیش

عاقبت بخیر نشد واسه همین میگن بهترین دعا عاقبت بخیریه
بازدیدکننده
1 سال پیش

وقتی خودش میگه ظرف شوری میورده لیاقتش همون پادویی شبکه منوتوهس.نفرین برخیانت کارانی همچون این ادم خودفروخته
بازدیدکننده
1 سال پیش

اصلا این کجای تلویزیون کار میکردما که هیچ وقت نمیدیدیمش بودن ونبودنش فرقی نداره وطن فروش
بازدیدکننده
1 سال پیش

ببخشید.نشناختمتون‌‌انی شتین
عبدالسلام کریم زاده
1 سال پیش

این کثافت وطنفروش ارزش ندارد که درموردش حرف بزنیم وانژی مصرف کنیم .انشاالله وقتی توسط اطلاعات مثل دیگر تبهکاران وطنفروش به ایران عودت شد درموردش مفصل گفتگومی کنیم
معمولی.
1 سال پیش

نظرات خیلی یه دسته قشنگ معلومه سانسور شده .
بازدیدکننده
1 سال پیش

همون بهتر که رفت
ابراهیم
1 سال پیش

یه کم مبلغ جریمه زیاد نیس داداش اگه کارت ملی شو سوراخ کنید بهتره ها
مهناز
1 سال پیش

خاک توسر وطن فروشتون..اب ونونداین مملکت روخوردین وهارشدین‌به‌جون‌همین‌کشور.شماهیچ‌بویی‌ازمردانگی‌و‌مرام‌نبریدن‌.شمابی‌ریشه‌ترین‌مردمین.
عسکری ذکریای
1 سال پیش

مجری درجه سه ایران بی بوته بودن خودرا نشان داد درود بر وطنم
شیده
1 سال پیش

چه راحت قضاوت می کنید دوستان تا الان که ایران بود مشهور و نامی بود حالا که رفته نااشنا و غیر مهم عجبااااااااا
بازدیدکننده
1 سال پیش

ایران لیاقت میخواد که اون نداشت بهتر که رفت.
ناشناس
1 سال پیش

اخه طرف چیشو بگیرن. ازچی این ادم میشه طرفداری کرد خوب شد گورش گم کرد بقیه امثال کرمی هم بهتر چهره واقعی شون زود نشون بدن تکلیفشون مشخص کنن
اسد
1 سال پیش

چقدر آدم باید بدبخت باشه که در کنار دشمنان کشورش قرار بگیره وبر علیه کشورش فعالیت کنه خلایق آنچه لایق لیاقت تو همین است
بازدیدکننده
1 سال پیش

ای گل گفتی عجب نظری.دوبار جریمه بدن عمرا بیحجاب بگردن.😁😁
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش
بازدیدکننده
1 سال پیش

ننگ ونفرت بر لاشخور وطن فروش
ناشناس
1 سال پیش

خداشکر که رفت کاش بقیه دو رو ها و دوتابعیتیکننی خائن هم هرچه زود تر چهره خودشون نشون بدن. وگورشون گم کنن
اسمارتیز
1 سال پیش

مردک ترسوی نون به نرخ روز خور.حتما انتظار داره مردم بگن احسان دمت گرم که رفتی .....امااااا ما میگیم شرت کم مغز فندقی
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام مگر احسان کرمی بهایی است
بازدید کننده
1 سال پیش

این آدمهای لاشخور کثیف، نه هویتی دارند و نه از اصولی پیروی می کنند، بلکه یک مزدورند که هر جا پول بیشتری دهند، به همان جهت می خزند
ناشناس
1 سال پیش

خیلی ازش متنفرم ....اوووف همون بهتر که رفت
بازدیدکننده
1 سال پیش

جای زباله، زباله دونیه..... خلایق هرچه لایق.... وطن فروش خائن
صفرپور
1 سال پیش

از قیافش وطن فروشی می باره . بهتر که رفت ما آنقدر جوانهای تحصیلکرده و با استعداد داریم که حًضورشان در سازمانهای مختلف مفید واقع شود.
بازدیدکننده
1 سال پیش

احسنت
نازی
1 سال پیش

حالا خوبه همچین مطرح و مشهور نبود
بازدیدکننده
1 سال پیش

رزیل روباه مکاری بود که رفت همنشین کفتارها شد
الی
1 سال پیش

تحلیل جالب و بحقی بود بنظرم کرمی یه عروسک بیشتر نیست و بعد از چندوقت تاریخ مصرفش میگذره و انداخته میشه یه گوشه امثال احسان کرمی عقده دیده شدن دارن و میخوان کمبودهای کاری و اجتماعیشون رو اینجوری جبران کنن ولی متأسفانه نمیدونن که بد به جاده خاکی زدن
بازدیدکننده
1 سال پیش

خلایق هرچه لایق
احمدموسوی
1 سال پیش

دقیقا این اغتشاش مثل الک بود تمام ناخالصی ها نشون داد . یکیش مهران مدیری پولپرست که از صدقه سری همین صداوسیما میلیاردر شد اما روزیکه احساس کرد اغتشاشات نزدیک خونه ش رسیده از ترس اومد اون پست رو گذاشت .علارقم اینکه اینروزا خیلی به نیروهای امنیتی بی محبتی میشه . من دستبوس تک تک این دلاوران هستم که جلو بهم ریختن مملکت میگیرند . شاید روزی بعضی همین اغتشاشگرها بفهمند نیروهای امنیتی چقدر بزرگوارن
فاطمه
1 سال پیش

واقعانم براشون متاسفم وطن فروشن
بازدیدکننده
1 سال پیش

احسنت عالی بود
بازدیدکننده
1 سال پیش

ادم فروشه وطن فروش .
پابنده
1 سال پیش

باسلام این مسایل باعث میشود که سره از ناسره تشخیص داده شود غم نخورید بنفع اسلام ناب ( محمدی) است.
امید
1 سال پیش

سلام به همه بهتر که رفت این ادما هر چی نباشند بهتره کسی که که اینطور بخواد توهین به ایران بکنه نباشه بهتره
زهرا
1 سال پیش

همون بهتر که رفتی هنوز یادمون نرفته سر ماجرای متروپل چقدر فیگورِ مردمی گرفتی و خودتو مثلا عزادار جلوه دادی ؛ گفتی من در غم مردم شریکم و.... اما سر از عروسی ساسی مانکن درآوردی همتون فیلمین یه حرف راست از دهنتون در نمیاد...همون بهتر که رفتی خائنِ وطن فروش...این سرزمین مقدسه جای آشغالایی مث تو اینجا نیست
میثاق
1 سال پیش

وطن فروش بی دین .انشاءالله شاهد روزهایی باشیم که دیگه نه تصویری و نه سخنی ازت نباشه .کاش میفهمیدی که مهره ی دست شیاطین شده ای .چند وقت دیگه مهره ی سوخته ای و پرتت میکنن بیرون .کسانی که به وطن تا آخرین قطره ی خون خدمت کنند برای همیشه جاودان میمانند مثل حاج قاسم .شما از الان بدون که مهره سوخته خواهی بود
باران
1 سال پیش

به مرور زمان دست همشون رو میشه.وطن فروشان رسوا
بازدیدکننده
1 سال پیش

در پاسخ به: لایک طلایی
عالی گفتی
خانم
1 سال پیش

هرکسی چشم بینا داره ،عقل داره ،من طرفدار هیچ اقلیتی نیستم ،ورهبرم رو دوست دارم ،این آقا هم آزادانه راه خودش رو انتخاب کرد ،توهین نکنیم بهتره ،خودش سرش به سنگ میخوره مطمئن باشید
بازدیدکننده
1 سال پیش

چرا اینقدر بد حرف می زنید انتخاب خودش رو کرد رفت من هر فرزند این خاک که بره ناراحت میشم شما که موندید فحشش ندید ایران رو قوی تر و ابادتر کنید که پشیمون بشه از رفتن وظیفه ماها که موندیم سخت تر و مهمتر شده به این فکر کنید و باور کنید اونم دلش میخواد کنار مردمش تو خاک ایرانش باعزت زندگی کنه مادر همه ما ایرانه چه اینور چه اونور باشیم
رویا
1 سال پیش

چند وقت دیگه میاد گریه می‌کنه میگه گول خوردم
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش خیلی خوب شد که رفتی
فقط خدا
1 سال پیش

خداروشکر که کشور ما از آدمهای آلوده داره پاک میشه خدایا شکرت خداهمه را به راه راست هدایت کنه
ینفر
1 سال پیش

وای که چقده تونازوگوگولی هستی...
بازدیدکننده
1 سال پیش

بره بر نگرده.سودش چی بود مگه.
بازدیدکننده
1 سال پیش

خدا خیرت بده حرف حساب
قاصم الجبارین
1 سال پیش

برای جلوگیری از کشف حجاب. بهترین روش. جریمه. نقدی و کسر از موجودی. بانکی. هر فرد و خانواده اش به مقدار. قابل توجهی. از. حساب بانی. میباشد. اگر. برای هر تخلف. کشف حجاب. مباغ. صد میلیون تومان در نظر بگیرند و این. مبلغ. در صورت. نبود موجودی در حساب. شخص متخلف. از موجودی. پدر و مادر و برادر و شوهر. هم زمان. کسر گردد. بسیار جواب. خواهد داد چراکه. همان خانواده خود شخص متخلف را وادار به حفظ رعایت حجاب میکنند البته قبل اجرای این طرح. باید آنرا. از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنند
ایرانی
1 سال پیش

در پاسخ به: واقعا
وطن یعنی مادر.خیانت به مادرگناهی نابخشودنی
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش
رزا
1 سال پیش

دنیا اینقدر ارزش نداره که انسان خودشو به بیگانه بفروشه
بازدیدکننده
1 سال پیش

خداوند شمارو وامثال شما رو حفظ کنه
بازدیدکننده
1 سال پیش

خداییش خوب شد که رفت،بی‌ادب و مغرور و خود خواه بود
بازدیدکننده
1 سال پیش

شبکه چیپ تر از من و تو نبود بره؟
بازدیدکننده
1 سال پیش

🥲🥲
سارا
1 سال پیش

وطن فروش
بازدیدکننده
1 سال پیش

اصلا مهم نیس که رفتی چیزی که فراوونه مجریه .یکی می یاد بهتر از تو
کاظمی فر
1 سال پیش

خدا لعنتشون کنه که بلاد کفر رفته آبروی ایرانی میبرن
بازدیدکننده
1 سال پیش

خائن وطن فروش...
حسین
1 سال پیش

هر چی بنفع شماست حتما منتشر میکنین
بازدیدکننده
1 سال پیش

اینقدر کوچیک بود که نمیشناختیمش وحالا اینقدر حقیر که نمی خواهیمش
ناشناس
1 سال پیش

زباله روبایدانداخت توزباله دونی دیگه.خلایق هرچه لایق.رفت دنبال لیاقتش.خداروشکرایرانمون داره پاکتروپاکیزه ترمیشه.
ناشناس
1 سال پیش

بالاخره یه روزی پشیمون میشی که دیگه خیلی دیره،وطن فروش
بازدیدکننده
1 سال پیش

کسی وطن فروش باشه بهتره ک از ایران بره اصلا همچیین کسایی اهمییت ندارن
ناشناس
1 سال پیش

وطن فروش خاک تو سرت وطنت را به چه بهایی فروختی
بازدیدکننده
1 سال پیش

اینا همه آشغال این مملکت هستن بذار برن کثافتا
ناشناس
1 سال پیش

خاک تو سرت وطن فروش شما مدیون خون شهدا هستید بریو دیگر بر نگردی
بازدیدکننده
1 سال پیش

جناب کرمی هر کسی دور ماند از اصل خویش روزگاری باز جوید وصل خویش پیوند دیرینه نامبارک با بهائیت ننگت باد خدا را شاکریم که شرایطی فراهم شد تا پرده نفاق امثال ایشون هویدا گشت
بازدیدکننده
1 سال پیش

حالا که رفته شد ظرفشور تا وقتی که اینجا بود علامه دهر بود
بازدیدکننده
1 سال پیش

احساس میکنم کامنت هایی که به نفعشون نیست پاک میشه😁
ناشناس
1 سال پیش

شماروبه خدااینجورآدماروگنده نکنید.احسان کرمی کیه.من که نمیشناسمش
بانو
1 سال پیش

بهتر ک رفت بی خاصیت فتنه گر
بازدیدکننده
1 سال پیش

درود.....فقط راه شهدا و راه شهید سردار سلیمانی و پشت سر رهبر عزیزمون که دلسوز ایران و ایرانی هستش و غیر از این راه به بی راهه میرویم و وطن عزیزمون را هم از دست میدهیم.
بازدیدکننده
1 سال پیش

یعنی این آقا یه طرفدارم نداش یا نظر طرفداراش رو قابل ندونستید
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش حیا کن
به
1 سال پیش

فقط به عنوان یک ایرانی برای اینامتاسفم آدم حالش بهم میخوره
بازدیدکننده
1 سال پیش

رفت که رفت به ما چه مملکت توش چه خبره ما بشینیم چه بحث بیخودی بکنیم واقعا که
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش،خدا ازت نگذره
بازدیدکننده
1 سال پیش

کرمی اصلا هنری نداشت وکاری بلد نبود اما شما چرا گرمی را بزرگ می کنید بزارید این بی هنر را شبکه من و تو بکار بگیرد. بزارید کارش را بکند خودتون نکشید
بازدیدکننده
1 سال پیش

دقیقا
بازدیدکننده
1 سال پیش

افرین بر شما
بازدیدکننده
1 سال پیش

کاملا درسته
ناشناس
1 سال پیش

بدبخت کسانی که آخرت رو به بهای ناچیز دنیا فروختن بدبخت از کجا می دونی تا کی زنده ای.
مهرزاد
1 سال پیش

مکن تکیه بر ملک دنیا و پشت،،، که بسیار چون تو پرورد و بکشت ..
زهره ایمانی
1 سال پیش

جانا سخن از زبان ما می گویی
بازدیدکننده
1 سال پیش

واقعا
بازدیدکننده
1 سال پیش

خاک بر سرش
عادل
1 سال پیش

چقدر زود قضاوت میکنیم حتی از روی ظاهر چقدر راحت فحش میدیم سیره محمد نبی (ص) اینه
محمد
1 سال پیش

پیغمبر اکرم فرموده در آخر الزمان از فتنه ها بدتان نیاید چون منافقین را نابود می‌کند....احسان لیاقتش شبکه بهایی هاست نه اسلام.....
بازدیدکننده
1 سال پیش

دقیقا👌👌خدا لعنتشون کنه ک واسه بول جوونای مملکتو انداختن به جون هم برو ک خوب رفتی کنار اون اشغالای من و تو
محمد جعفر رشوند
1 سال پیش

وطن فروش
بازدیدکننده
1 سال پیش

چه آشغالهای خوبی ، خودشون با پای خودشون گورشون و گم کردن وکشور رو از وجود کثیفشون پاک کردن، مرگ بر هرچی منافق وطن فروشه....
ارش‌ایرانی
1 سال پیش

خلایق‌هرجه‌لایق
یکی ازدمردم ایران
1 سال پیش

آدمی که بعد متروپل رفت عروسی ساسی مانکن قر داد انتطار نداشته باشید دغدعه ی مردم رو داشته باشه دنبال منفعت خودشه
بازدیدکننده
1 سال پیش

اینجا ایرانه وخاکش مقدسه خون هزاران،هزارجوان مومن و باغیرت فدای این خاک شده اینجا جای افراد احمق نیست . خدمت به خاک مادری لیاقت میخواد .
الناز
1 سال پیش

خوب شد که در جریان این اغتشاشات یک سری دیگه از آدمهای دو رو و منافق و وطن فروش که به درد این کشور نمی‌خوردند چهره واقعی شون رو شد.
شری
1 سال پیش

چرا فقط دیدگاه مخالفان درج میدین
محمد
1 سال پیش

دقیقا وطن فروش بود
اکرم
1 سال پیش

کسی یا کسانی که وطنشو نو بفروشن به شیطان خدا هم اون نا رو فراموش میکنه
بازدیدکننده
1 سال پیش

بهتر که رفت
علی‌رشیدی
1 سال پیش

خاک‌برسرکسی‌که‌به‌مملکت‌خود‌خیانت‌کند‌هرکی‌میخوادباشه
بازدیدکننده
1 سال پیش

کاملادرسته
بازدیدکننده
1 سال پیش

لایک طلایی
زمانی
1 سال پیش

ازفتنه هانترسید چون باعث میشودزباله هاخودشون رونشان بدهند
بازدیدکننده
1 سال پیش

اره واقعااین طورکسانی زودترگورشون گم کنن بهتره
بازدیدکننده
1 سال پیش

واقعا
خداداد
1 سال پیش

آدم اگه بریک مسعله که می‌داند مصمم باشد بخدا دنیا اگه جمع بشه نمیتونه اورا منصرف کنه اونم ایرانی بخدا تنها کشوری هستیم که ازدنیا پیشرفته تریم دنیا دنیایجهل ونادانیه بخدا اگه واقعا مسلمانی ن وایرانی هستین نباید ازراه سردارسلیمانی ذره ای فاصله بگیرین دست تو دست رهبرعزیزمون بزارین پشت سراو حرکت کنیم نه یک قدم جلو نه یک قدم عقب
سحر
1 سال پیش

خلایق هر چه لایق. لیاقت احسان کرمی همون شبکه من و تو
بازدیدکننده
1 سال پیش

بارفتنشون ،چهره ی واقعی خودشون رو دارن نشون میدن
رحمان
1 سال پیش

برو برو دلم جای دیگه هست دیگه نمی خوام ببینمت .. رفتی . واقعا مطمئین باشم گم شدی ...‌ خوب شکر ...
محمد
1 سال پیش

خوب شد که رفت وطن فروش خیانت کار اصلا به چه درد میخورد
بازدیدکننده
1 سال پیش

خاک برسر وطن فروشت به کوری چشم دشمنها،ایران اسلامی پابرجاست ان شالله
هو
1 سال پیش

مرگ به نیرنگ تو
بازدیدکننده
1 سال پیش

تو مملکت خودت چ کم داشتی که اون خاعن ها بهت بیشتر دادن ک وطن خودتو فروختی هیچ جای دنیا خانه و وطنت نمیشه شماها فقط به فکر جیب خودتون هستین دلتون برا هیچکس نسوخته خوشحال تر هم شدین ک چنین اتفاقی افتاد تا وطن فروشی کنید
بازدیدکننده
1 سال پیش

نگران نباشین تا چند وقت دیگه خود بی بی سی میندازتش دو سطل اشغال چون جایی تو ایران نداره
بازدیدکننده
1 سال پیش

همون بهتر که رفتی، وطن فروش بی هویت...
دلشکسته
1 سال پیش

چی بگم، جزاینکه متاسفم ، انشاءالله هممون عاقبت بخیر بشیم
حقیقت
1 سال پیش

این ها فقط انگل بودند همین خداراشکر که ازایران پاک جداشد .
داود
1 سال پیش

منافق زود شناخته میشود،این یک موهبت الهی است
حسن خطیبی نسب
1 سال پیش

حرومت باد هرچه بردی خائن بی وطن
بازدیدکننده
1 سال پیش

خاین های وطن فروش،صدقه سری همین ملت مظلوم به نون ونوا رسیدید،دست از سر مردم بیچاره بردارید،ما نمی‌خوایم تحت لوای هیچ کس جز پرچم ایران همیشه سربلند باشیم
بازدیدکننده
1 سال پیش

خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند انشالله
بازدیدکننده
1 سال پیش

کرمی حالت از خودت بهم نمیخوره که مهره شدی!!!!!
بازدیدکننده
1 سال پیش

مجری بود.برای شبکه های بیگانه کار میکرد الان مزد گرفته داخل شبکه کارش درست شده
رضا
1 سال پیش

این بازیگرا پولدار فاسد هستن
رضا
1 سال پیش

من از اول هم از این وطن فروش توی خندوانه بدم میومد صدا سیما اینها رو گنده کرد
بازدیدکننده
1 سال پیش

واقعا گل گفتی . آفرین
بازدیدکننده
1 سال پیش

احسنت عالی بود متن تون کامل
بازدیدکننده
1 سال پیش

رفتی میره . چ بهتر حتما هم جاش زیادی بود تو ایران چون هیچ نداشت بود و نبودش ..
محسن
1 سال پیش

تاریخ مصرفش که تمام بشه به زباله دان تاریخ گره میخوره . وطن فروش : چقدر جوانهای مردم رو تحریک کردن برای گرفتن تابعیت و چندر غاز پول .
مهدی
1 سال پیش

بی ادب .
بازدیدکننده
1 سال پیش

من اعتراف میکنم نمیشناختمش😐🤞🏻😂، ولی درکل خاک برسر وطن فروشش.!
لیلا
1 سال پیش

بدبخت وطن فروش ... خیلی دور نیست روزی که مثل بقیه هم مسلک هات شبیه آشغال پرتت کنن بیرون
مینا
1 سال پیش

وطن فروش خائن
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش
بلوط
1 سال پیش

بهتر که رفت
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروش خائن
بهروز
1 سال پیش

درمجری گری وبازیگری اصلا وزنه ای نبود بیشتر تیپ یه بچه سوسول وپولدار اجرا می کرد زیاد بزرگش نکنید تاریخ مصرفش هم زود تمام میشه
یاد خدا
1 سال پیش

به خاطر پول وطن خودش و فروخت خاک تو سرش
آرامیس
1 سال پیش

خودش رو به ه قیمتی فروخته.خائن وطن فروش
میهن
1 سال پیش

اینان مگسانند گرد شیرینی
عیسی میرزایی
1 سال پیش

از قیافش معلوم بود آدم بدرد نخور
بازدیدکننده
1 سال پیش

موافقم.
بازدیدکننده
1 سال پیش

دمت گرم. بجا بود
امیر
1 سال پیش

تیتر خبر عالی است.
زهرا
1 سال پیش

خاک بر سر وطن فروشت... پول این دولت و ملت رو خوردی حالا رفتی اونجا فتنه سازی کنی تا مردم کشورت رو به جون هم بندازی ؟؟؟
جلیل
1 سال پیش

خاک به سرت که در خدمت شبکه بهائیان شدی،،،احسان کرمی خداااااا رو شکرت که این کثافت ها از شبکه های ما در حال پاک سازی هستند
خیلی دور خیلی نزدیک
1 سال پیش

واقعا نچسب و بدرد نخور بود...خداروشکر که رفت
النا
1 سال پیش

این اغتشاش هرچیش بد بود لاقل چهره واقعی آدمای مزخرف نشون داد
بازدیدکننده
1 سال پیش

خخخخ
زهرا
1 سال پیش

خدالعنت کنه دشمنان دین اسلام نظام رو...بهرحال توفتته ها دوست دشمن مشخص میشه وخداروشکر که دشمنان مااحمق هستن
بازدیدکننده
1 سال پیش

وطن فروشه خائن بهتر که گورتو گم کردی برو به کثافت کاری جمع منوتو اضافه شو
حسین
1 سال پیش

هرڪسی لیاقت موندن تواین خاڪ رو نداره باهمه مشڪلاتی ڪه هست و ڪسی منڪرش نیست امااینجاوطن ماست و ما دوسش داریم
حسینی
1 سال پیش

وای بر جوانان و نوجونهای که با حرفهایی امثال این آدم میاد تو خیابان و جونشون و به خطر میندازن که این آدم به هدفش که پناهندگی هست برسه هوشیار باشیم به جرف یه مشت وطن فروش گوش ندید اونا فقط و فقط به دنبال هدفهای خودشون هستن و شما ها براشون اندازه یه سر سوزن اهمیت ندارین
بازدیدکننده
1 سال پیش

منظورش خاک برسرش موش پست
بازدیدکننده
1 سال پیش

گور خودشو بادست خودش کند احمق خیانتکار
بازدیدکننده
1 سال پیش

خاک بر سرت وطن فروش کسافت آشغال گم شو وطن فروش خائن مرگ برتو چند فروختید مرگتان باد
بازدیدکننده
1 سال پیش

کرمی مبارک باشه خدمت کار بها یت شدنت مرگ بر تو
ناشناس
1 سال پیش

حیف خاک که بگم بر سرت
بازدیدکننده
1 سال پیش

اشغال و کثافت
بازدیدکننده
1 سال پیش

کرمی و برزو ارجمند با شرکت ور عروسی ساسی مانکن موضع خودشونو اعلام کروه بودن وطن فروش وپس فطرت
علی
1 سال پیش

متوجه هستید خودتان بیهوده این چنین افراد را گنده میکنید.اخه این اب باشه کجارومیبره اتیش باشه کجارامیسوزونه؟؟؟
حمید
1 سال پیش

مرگ بر احسان کرمی و هرچه وطن فروشه لعنت خدا براین بهاییان نجس
محمد
1 سال پیش

کچل وطن فروش
حسین
1 سال پیش

خائن، ایران فروش
احمد
1 سال پیش

از اول هم معلوم بود چه عاقبت شومی در انتظارش هست.
بازدیدکننده
1 سال پیش

احسنت
غلامعلی
1 سال پیش

بروگم شو وطن فروش تحفه
ناشناس
1 سال پیش

براش واقعا متاسفم
سوده
1 سال پیش

مزخرف نچسب
زحل
1 سال پیش

ومکروا ومکرالله ولله خیرالماکرین.عاقبت به شر شد .هرکسی با آل علی درافتاد ورافتاد
محمد
1 سال پیش

همیشه لقمه حلال گوارا هست ، اما از طریق وطن فروشی نان خوردن زهر مار است
بازدیدکننده
1 سال پیش

خاک برسر کچلت وطن فروش خدا مرگت دهد آمین
فرنیا
1 سال پیش

خلایق هرچ لایق آدم ب درد بخوری هم نبود آن شاءالله با همینا محشور شود
مهسا
1 سال پیش

چقدر شخصیتهایی که وطن را میفروشند حالا در هر لباس و نقش و... باشند چندشن. زندگی سخصیش به خودش مربوطه ولی اینکه از شرایط کشور برای رفتن و دیده شدن سو استفاده کنه واقعا درجه پست بودن این مجری نشان میده. کسی که وطن بفروشه به راحتی ناموس هم می فروشه. مواظب باس کرمی
نرگس
1 سال پیش

امیدوارم چه مردم عادی چه سلبریتی ها موضع درست و خداپسندانه در قبال اتفاقات اخیر بگیرن چون خدا حتی نیات ماهم رو هم حسابرسی خواهد کرد چه برسه به سخنانی که باعث فتنه و فساد میشه و حق خون شهیدان امنیت یتیمی فرزندانشون و دلشکستگی همسرانشون و آسیب جان و اموال مردم به گردن شون خواهد بود
علی
1 سال پیش

این آدمها رو خود ما بزرگ کردیم حالا هم مثل تفاله میندازیم بیرون همون بهتر که رفت
محمدعلی
1 سال پیش

مولا امیرالمومنین علی (ع)می فرماید بدبخت کسی هست که بخاطر دنیای دیگران آخرت خودش را بفروشد.قابل توجه احسان کرمی
علی حیدری
1 سال پیش

اشغال جایش سطل زباله است و این نگرانی ندارد.
ایرانی
1 سال پیش

واقعا هاک بر سر وطن فروش احسان کرمی لعنت بهش
مادر ایرانی
1 سال پیش

چقدر ادم مزخرفی بوده و هست
پربحث های هفته   
سوژه شدن موجودی حساب هوش پران مشتری مغازه موبایل فروشی+عکس/ تا حالا این همه عدد رو کنار هم ندیده بودم که امروز دیدم🙄 (682 نظر) میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (411 نظر) مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (391 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (254 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (244 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (202 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (201 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (177 نظر) حضور علی دایی در رستوران شیک فریبا نادری به صرف افطار+عکس/ ذوق و خوشحالی خانم بازیگر از حضور شهریار ایران در رستورانش (163 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (159 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (145 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (139 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (130 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک برند خارجی در اختراع کیف برای نون بربری/ مشکل حمل و نقل بربری هم حل شد خدارو شکر😂+عکس (130 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (128 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دانشجویان خارجی در بدو ورود به دانشگاه‌های ایران باید زبان فارسی یاد بگیرند 4 بازیگر فوت شده‌یِ سریال خانه به دوش پس از پایان فیلمبرداری+عکس/ روحشون شاد و یادشون گرامی هنرنمایی و انتقاد ایرج نوذری از تغییر لحن برخی افراد در آنتن زنده+ویدئو/ فقط خنده های المیرا شریفی مقدم😂 حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم عقد مهدی هاشمی فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی+عکس/ خجالتی بودن داماد در تصویر مشهوده پیشنهادات وسوسه برانگیز مریم رجوی و مسعود رجوی به اسرا چه بود؟ (عکس) پاسخ خنده دار دانش آموز به سوال ادبیات در ورقه امتحانی/ کاش کتابو یه ورق میزدی!! عیدی دادن ناصرالدین شاه سوژه شد /هیچ وقت آن‌قدر شاهزاده ندیده بودیم! خلاقیت خنده دار یک بانوی اهل فن ایرانی در استفاده کاربردی از دریل حماسه آفرید/ هم کدبانو هم فنی +عکس خلاقیت منحصربفرد در طراحی راه پله با الهام از میوه ها/ چشم نمیشه ازشون برداشت + عکس تصویری از پسر شهاب حسینی بازیگر قباد در سریال شهرزاد که از خودش بزرگتر است/به شهاب حسینی نمیخوره پسری به این بزرگی داشته باشه (ویدئو) تجربهٔ شیرین مرگ در کودکی و دیدن رنگ‌هایی از جنس نور/ استاد محمود فرشچیان در برنامهٔ زندگی پس از زندگی روایت می‌کند بیوگرافی و زندگینامۀ دکتر آذر اندامی باکتری‌شناس و کاشف واکسن شبه وبای التور در ایران نگاهی به چیدمان شیک هفت سین کریم باقری اسطوره فوتبال/ چه خونه زندگی داره+عکس خوانندگی بی‌نظیر شرکت کننده خوش صدای صداتو با آهنگ اصیل ایرانی/ چقدر فوق العاده سنتور میرنه+ویدیو جشن تولد ساده و خلوت بهرام افشاری بهتاش سریال پایتخت درکنار نوید محمدزاده و رفیق فابش+عکس (فیلم) خلاقیت جالب و جنجالی راننده اسنپ در محیط داخلی خودرو که غوغا کرده!/راننده خوش ذوق! (عکس) عاشقانه شاهرخ استخری و همسرش در ایام عید/ این دو زوج جنجالی هرروز جوان‌تر از دیروز می‌شوند! (عکس) پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران ناصرالدین شاه با این عکس‌های زیبا نوروز را جشن گرفت! سفره های مجلل افطاری و سحری شاه خوش اشتهای قاجار برای درباریان و همسرانش/ چلو کباب و آبگوشت و ...+عکس نوشته قشنگ و تحسین برانگیز روی شیشه یک مغازه‌ بستنی فروشی جلب توجه کرد!!/بزرگ منشی و خوب بودن به دارایی انسان نیست به قلب مهربان و بخشندگی اوست! افطاری ساده و خوشمزه ستاره سادات قطبی مجری پرانرژی در ماه رمضان+عکس خلاقیت خنده دار و حماسه ساز یک متورسوار ایرانی برای حمل بار/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس رونمایی از عکس سرعقد حامد آهنگی و خانومش لحظه انداختن حلقه ازدواج / از اولش هم انقدر خوش خنده بوده😂 تهران گردی رضا قوچان نژاد، شوهر خواهر خوشتیپ و باکلاس ساره بیات همراه با پسرش+عکس (فیلم) افطاری ساده و صمیمی در بیت رهبری و پذیرایی دوستانه رهبر معظم انقلاب از مهمانان/ یک لقمه نان با دل خوش بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی (عکس) چیدمان مبلمان استیل و سلطنتی خونه وریا غفوری و همسر چشم رنگی اش در یک جشن تولد عاشقانه/ ماشالا چقدر به هم میان😍 آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات دیزاین شیک کیک حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل با یک عکس عاشقانه برای سالگرد ازدواجشان+عکس بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند (عکس) ابتکار خنده دار جوان ایرانی در پیوند موفقیت آمیز درب بازکن نوشابه به در ماشین/ سلطان مدیریت بحران😂👌 پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات (عکس) خلاقیت خنده دار یک ایرانی در نصب شیر آب روشویی به پراید/ لامصب از مغزش بهینه استفاده کرده😂 انتشار اولین عکس از رهبر معظم انقلاب با لباس محلی سیستان و بلوچستان 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار خانه تاریخی حیرت انگیز در گود چهک شهر بهبهان + تصاویر توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا
تیتر امروز   
دانشجویان خارجی در بدو ورود به دانشگاه‌های ایران باید زبان فارسی یاد بگیرند آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! 4 بازیگر فوت شده‌یِ سریال خانه به دوش پس از پایان فیلمبرداری+عکس/ روحشون شاد و یادشون گرامی پیشنهادات وسوسه برانگیز مریم رجوی و مسعود رجوی به اسرا چه بود؟ عیدی دادن ناصرالدین شاه سوژه شد /هیچ وقت آن‌قدر شاهزاده ندیده بودیم! بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی