هتلهای معروف قشم

  دوشنبه، 27 خرداد 1398   زمان مطالعه 15 دقیقه
هتلهای معروف قشم
یکی از مهم‌ترین نکاتی که مسافران به آن توجه می کنند ، امکان و خدمات تفریحی هتل‌هاست که مسافران با توجه به کیفیت آنها امتیاز بالاتری به برخی از هتل‌ها می دهند. که ما در این مطلب هتل های قشم را بر حسب درجه برایتان معرفی می کنیم.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان از هتل‌های نوساز جزیره قشم است که در اسفند سال ۹۶ افتتاح شده. این هتل ۴ستاره در ۷طبقه ساخته شده است و امکانات رفاهی کاملی را برای مهماناش فراهم کرده است. از امکانات هتل آتامان که بگذریم، این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی هم در منطقه خوبی قرار گرفته است؛ برای مثال اگر قصد خرید داشته باشید با ۶ دقیقه پیاده‌روی از هتل آتامان به مرکز خرید سیتی‌سنتر ۱ قشم می‌رسید، مرکز خرید سیتی‌سنتر ۲ هم پیاده با این هتل ۸ دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید زیتون قشم که یکی دیگر از مراکز خرید محبوب جزیره است با ماشین ۵ دقیقه با هتل آتامان فاصله دارد. در سفر به قشم گردش و تفریح در پارک‌ زیتون را نباید از دست داد، از این هتل با ماشین ۴ دقیقه‌ای به پارک زیتون می‌رسید. با اینکه هتل آتامانرستوران خوبی دارد، اگر بخواهید رستوران‌های دیگر جزیره را تجربه کنید می‌توانید به خیابان گلستان یا بلوار ولیعصر در دوقدمی هتل بروید و به رستوران‌های معروف جزیره دسترسی داشته باشید. 

آدرس : قشم، میدان حافظ، بلوار گلستان.

تصویر
 

هتل بوتیک فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون سال ۹۳ در جزیره زیبای قشم به بهره برداری رسید. این هتل یکی از متفاوت ترین هتل هایی است که مسافران می توانند برای اقامت در قشم آن را انتخاب کنند. بوتیک هتل فولتون از سه ساختمان با کاربری هتل، آپارتمان و ویلا تشکیل شده است. امکانات رفاهی و تفریحی و اتاق ها و سوئیت های شیک و تمیز اقامت خوشی را برای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند فراهم می کند. این هتل در منطقه حوضچه هامون ساخته شده است. همچنین نزدیک بودن به ساحل و باغ گیاهشناسی از امتیازهای بوتیک هتل فولتون محسوب می شود. مسافرانبوتیک هتل فولتون می توانند با کمتر ۱۰ دقیقه رانندگی از ژئو پارک، بازار قدیمی قشم و قلعه پرتغالی ها دیدن کنند.

تصویر
 

هتل بوتیک ایرمان قشم

یکی از نوسازترین هتل‌های جزیره قشم، هتل بوتیک ایرماناست. هتل بوتیک ایرمان اولین بوتیک هتل جزیره عجایب هفتگانه است. بوتیک هتل به هتل‌هایی گفته می‌شود که کوچکند و تعداد اتاق‌های آنها از 100 تا کمتر است و خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، مخصوص همان هتل است. هتل بوتیک ایرمان هم از این نظر که در بافت سنتی شهر قرار گرفته و از معماری سنتی و مدرن بهره می‌برد به این نام معروف شده. هتل، 38 اتاق  در تیپ‌های دو تخته، سه تخته، سویئت یک خوابه دو نفره دارد که در 5 طبقه آن قرار گرفته‌اند. هر طبقه دارای طراحی مختص به خود است که تلفیق معماری و تزئینات سنتی و مدرن در آنها به چشم می‌خورد. از امکانات مدرن این هتل نیز میتوان به سیستم تلویزیون هوشمند و اینترنت رایگان اشاره کرد. از هتل بوتیک ایرمان تا دریا 10 دقیقه راه است و 4 دقیقه که بروید به سیتی سنتر یک و دو، ستاره، پردیس و فردوسی می‌رسید.  

"قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام."

تصویر
 

هتل آپارتمان ارم قشم 

هتل آپارتمان ارم قشم این اختیار را به شما می‌دهد که در طول اقامت خود مستقل باشید و هزینه‌ی خورد و خوراک بر عهده‌ی خودتان باشد. این هتل امکانات خوبی هم مثل کافی شاپ ، فضای سبز و ... هم دارد که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. هتل ارم از سیستم اعلام حریق استفاده می‌کند تا امنیت مسافرانش را تا حد زیادی تأمین کند. دسترسی شما از این هتل به مراکز تجاری قشم آسان خواهد بود. 

قشم، بلوار آزادگان ، روبه روی شیلات."

تصویر
 

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحل طلایی در ۱۵ کیلومتری قشم است. این هتل قبل‌ها به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده. هتلساحل طلایی از همه نظر هتلی بی‌نظیر در قشم است و طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ساحل اختصاصی هتل بسیار تمیز و خلوت است و مهمانان هتل می‌توانند با فعالیت‌هایی مثل قایق پدالی، جت اسکی، اسکی روی آب و ... سرگرم شوند. علاوه بر این‌ها مسافران می‌توانند لذت ماهیگیری و غواصی را در اسکله‌ی تفریحی هتل تجربه کنند. مزیت ویژه‌ی این هتل که اقامت آرامش‌بخش‌تری را برای مسافران تضمین می‌کند، وجود پارک بازی برای کودکان است. هتل ساحل طلایی چند نوع واحد اقامتی دارد: سوئیت معمولی، دوبلکس و واحد ویلایی. واحدهای ویلایی پارکینگ مجزا هم دارند. رستوران ساحلی دوطبقه با نمای رو به دریا و آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل همواره برای مسافران خاطرات خوشی رقم زده. هتل ساحل طلایی در جاده‌ی ساحلی جنوبی و در کنار زیارتگاه شاه شهید واقع شده. این هتل کمتر از ۲۰ دقیقه با یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز قشم فاصله دارد. دره‌ی ستاره‌ها با قدمتی دو میلیون ساله، یکی از جاذبه‌های طبیعی قشم است که صحبت از آن همیشه با داستان‌ها و گاهی خرافه‌های جالبی همراه بوده. اقامت در هتل ساحل طلایی و بازدید از این نقاط دیدنی می‌تواند بدل به یکی از بهترین تجربیات مسافران قشم شود. 

تصویر
 

هتل کیمیا 2 قشم

دومین هتل از مجموعه‌ هتل‌های کیمیا، هتل کیمیا 2قشم است. این هتل 3 ستاره در سال 1390 شروع به کار کرده. از مزیت‌های خوب این هتل داشتن سوئیت یک خوابه چهارتخته و واحد کانکت 2 تخته است، مزیتی که چنانچه شما به صورت جمعی به قشم سفر کرده باشید، به کارتان خواهد آمد. هتل کیمیا 2، دارای رستوران و کافی‌شاپ هم هست و داشتن اینترنت در اتاق خیال شما را از بابت آپلود عکس‌های جزیره راحت خواهد کرد. ناگفته نماند که شما از هتل کیمیا 2 تا هرکدام از مراکز خرید ستاره، پردیس، سیتی سنتر و ساحل زیتون 10 دقیقه فاصله دارید. 

آدرس: "قشم، شهرک سام و زال، ورودی اول، جنب درمانگاه شهید دارا."

تصویر
 

هتل الوند ۱ قشم

هتل الوند ۱ از سال ۹۲ به عنوان یکی از هتل‌های سه ستاره خوب قشم شروع به کار کرد. این هتل به جاذبه‌های گردشگری جزیره دسترسی خوبی دارد. برای مثال از این هتل با ماشین در کمتر از ۳ دقیقه می‌ توانید به قلعه پرتقالی ها بروید. همچنین پارک زیتون با هتل فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. برای رفتن به مراکز خرید قشم و ساحل هم فقط به ۵ دقیقه زمان نیاز دارید. رستوران هتل الوند ۱یکی از بهترین رستوران‌ های جزیره است و در آن می توانید غذاهای خوشمزه دریایی را سفارش بدهید. اگر هتل الوند ۱را رزرو کرده و در آن اقامت داشته باشید می‌توانید از امکاناتی مثل تاکسی سرویس، اینترنت، صندوق امانات و کافی شاپ استفاده کنید. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی خیلی خوب اقامت خوشی را برای مسافران فراهم می‌کند. 

آدرس: "قشم، چهار راه سعدی."

تصویر
 

هتل الوند ۲ قشم

هتل الوند ۲، شعبه دیگری از هتل الوند ۱ است و فاصله خیلی کمی با این هتل سه ستاره قشم دارد. این هتل هم مانند هتل همنام دیگرش دسترسی خیلی خوبی به جاذبه‌ های گردشگری قشم دارد، از این هتل در کمتر از ۵ دقیقه می‌ توانید به جاذبه هایی مثل قلعه پرتغالی ها، پارک زیتون و مراکز خرید دسترسی داشته باشید. همچنین هتل الوند ۲امکاناتی مانند اینترنت، صندوق امانات، یخچال، پارکینگ، تاکسی سرویس، روم سرویس و... در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. کسانی که اتاق های این هتل را رزرو کرده و در آن ها اقامت دارند می توانند از کافی شاپ ۲۴ ساعته هتل و رستوران دریایی محبوبش غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه سفارش بدهند.

تصویر
 

هتل رویال قشم

یکی از هتل‌های نوساز جزیرهقشم، هتل رویال است. هتل رویال قشم در سال 1395 شروع به کار کرده و از هتل‌های 3 ستاره جزیره شگفتی‌ها محسوب می‌شود. بنای هتل در 5 طبقه شامل 42 اتاق است. هزینه‌های اتاق‌ها شامل صبحانه نیز می‌شود و در منوی رستوران غذاهای جنوبی مثل ماهی و میگو هم هست اگرچه از هتل که بیرون بیایید رستوران میداف و رستوران ریگو به ترتیب در 5دقیقه‌ای و 1 دقیقه‌ای قرار گرفته‌اند. هتل رویال پشت بازار ستاره قرار گرفته و 5 دقیقه با آن فاصله دارد، بازار صراف‌ها و ماهی‌فروشان در 2 دقیقه‌ای آن است و خود هتل نیز خدمات تور برگزار می‌کند. 

آدرس: "قشم، بلوار پردیس، خیابان فلسطین، پشت بازار ستاره."

تصویر
 

هتل کیمیا ۴ قشم

هتل کیمیا ۴ قشم، آخرین هتل از گروه کیمیا است که در فروردین ۹۴  آغاز به کار کرده. هتل کیمیا ۴ موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و به مرکز شهر نزدیک است. مسافران با کمی پیاده‌روی می‌توانند به بازار بین‌المللی ستاره و مرکز خرید بزرگ خلیج فارس برسند. از ویژگی‌های هتل کیمیا ۴سرو غذاهای دریایی و برخورد فوق‌العاده دوستانه و محترمانه‌ی کارکنان و خدمه‌ی هتل است که رضایت بسیاری از مهمانان را جلب کرده.

آدرس : "قشم، میدان جهاد، بلوار صیادان."

تصویر
 

هتل مارینا ۱ قشم

هتل مارینا ۱ ، از هتل‌های گروه مارینا و یکی از بهترین مراکز اقامتی قشم است. هتل مارینا ۱ محیط تمیز و آرامی دارد و برای اقامت خانوادگی گزینه‌ی مناسبی است. این هتل برای کسانی که اهل خرید هستند، گزینه‌ی خیلی خوبی است چون به مراکز خرید مثل بازار سنتی قشم، بسیار نزدیک است و مسافران در عرض 5 دقیقه با اتومبیل می‌توانند به مرکز شهر برسند. هتل مارینا ۱ فضای زیبایی دارد و آبشاری که در محوطه‌ی هتل قرار دارد به جذابیت‌های این هتل افزوده

آدرس: قشم، شهرک فجر، نرسیده به میدان علم و صنعت، رو به روی مسکن مهر."

تصویر
 

هتل بهشت قشم 

هتل بهشت با امکاناتی که ارائه می‌دهد، در میان هتل‌های ۳ ستاره‌ی قشم بارز است. این هتل در یکی از بهترین مناطق قشم قرار دارد و به بازارها و مراکز خرید نزدیک است. هتل بهشت فضای تمیز و دلنشینی دارد و پارکینگ اختصاصی و کیفت خوب غذاهای سرو شده در این هتل از امتیازات مثبت این مرکز اقامتی محسوب می‌شود. معماری خارجی ساختمان هتل به گونه‌ای است که با بافت شهر قشم هماهنگی جالبی ایجاد کرده. 

آدرس: "قشم، خیابان فلسطین، رو به روی استودیوم تختی."

تصویر
 

هتل ریحان قشم

قشم، جزیره شگفتی‌هاست و هتل ریحان قشم یکی از هتل‌های نوساز و شیک این جزیره. هتل ریحان قشم در سال 1395 شروع به کار کرده و درست روبه روی دریای نیلگون خلیج فارس قرار دارد. جز این، این هتل 3ستاره در خیابان فلسطین که یکی از اصلی ترین خیابان منتهی به سایت مجموعه های تجاری است واقع شده، بنابراین برای شمایی که دلتان می‌خواهد تصویر دریای آبی رنگ جلوی رویتان باشد و با صدای موج‌هایش آرامش بگیرید و از آن گذشته به مراکز خرید قشم هم نزدیک باشید، بهترین انتخاب است.
در ساخت هتل ریحان قشم آخرین استانداردهای هتلسازی رعایت شده و مدرن بودن و  طراحی داخلی آن میتواند جذبتان کند. این هتل در 5 طبقه، 26 اتاق دارد که امکانات رفاهی کاملی در انها قرار داده شده. هروقت هم از بودن در اتاق هتلتان خسته شدید میتوانید در اطراف هتل حال و هوایی عوض کنید و سری به قلعه پرتغالی‌ها بزنید که تنها 2 کیلومتر پیاده با ریحان فاصله دارد.

"قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فاسطین، نبش کوچه سینا 5."

تصویر
 

هتل مارینا ۲ قشم

هتل مارینا ۲، یکی دیگر از هتل‌های مجموعه‌ی مارینا درقشم است. هتل مارینا ۲ با اینکه نوساز و تازه تأسیس است، اما خدمات و امکانات استانداردی دارد. علاوه بر این‌ها، موقعیت مکانی هتل برای کسانی که اهل خرید هستند عالی است. هتل مارینا ۲ رو به روی در جنوبی بازار ستاره‌یقشم قرار دارد و دسترسی به بازارهای دیگر، مناطق گردشگری و توریستی قشماز هتل آسان است. 

"قشم، بلوار ولیعصر، سایت بانک خواه، جنب در جنب بازار ستاره."

تصویر
 

هتل کیمیا ۳ قشم

هتل‌های گروه کیمیا اعتبار خاصی در میان مسافران پیدا کرده‌اند. هتل کیمیا ۳ قشم هم از این قاعده مستثنی نیست. کیفیت خدمات و امکانات هتل در حد استاندارد است و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. فاصله‌ی هتل تا مرکز شهر، بازار قدیم، مراکز تجاری، پارک ساحلی زیتون و ...حدود ۵ دقیقه است. به طور کلی مجموعه‌ی کیمیا با ساخت ۴ هتل، گام بزرگی در جهت بهبود صنعت توریسم در این منطقه برداشته. 

"قشم، بلوار آزادگان، شهرک سام، ورودی یک."

تصویر
 

هتل  سما ۱ قشم

هتل  سما ۱ یکی از هتل‌های خوب قشم است. این هتل ۳ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته و محیطی دنج و آرام دارد. هتل سما ۱ قشم به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری جزیره دسترسی مناسبی دارد،‌ برای مثال از این هتل با ماشین ۴ دقیقه‌ای به بازار بین المللی ستاره قشم می‌رسید، یا قلعه پرتغالی‌ها که یکی از جاذبه‌های قشم است با ماشین با هتل سما ۱ فقط ۳ دقیقه فاصله دارد. کسانی که این هتل را رزرو کرده و در آن اقامت دارند می‌توانند در صورت تمایل از تورها و برنامه‌های تفریحی هتل استفاده کنند. هتل سما ۱ با امکانات رفاهی مناسب و دسترسی خوبش اقامت آرامی را برای مسافران فراهم می‌کند. 

"قشم، چهار راه رسالت، رو به روی خیابان دانش."

تصویر
 

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی در ۱۵ کیلومتری قشم است. این هتل قبل‌ها به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده. هتلساحل طلایی از همه نظر هتلی بی‌نظیر در قشم است و طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ساحل اختصاصی هتل بسیار تمیز و خلوت است و مهمانان هتل می‌توانند با فعالیت‌هایی مثل قایق پدالی، جت اسکی، اسکی روی آب و ... سرگرم شوند. علاوه بر این‌ها مسافران می‌توانند لذت ماهیگیری و غواصی را در اسکله‌ی تفریحی هتل تجربه کنند. مزیت ویژه‌ی این هتل که اقامت آرامش‌بخش‌تری را برای مسافران تضمین می‌کند، وجود پارک بازی برای کودکان است. هتل ساحل طلایی چند نوع واحد اقامتی دارد: سوئیت معمولی، دوبلکس و واحد ویلایی. واحدهای ویلایی پارکینگ مجزا هم دارند. رستوران ساحلی دوطبقه با نمای رو به دریا و آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل همواره برای مسافران خاطرات خوشی رقم زده. هتل ساحل طلایی در جاده‌ی ساحلی جنوبی و در کنار زیارتگاه شاه شهید واقع شده. این هتل کمتر از ۲۰ دقیقه با یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز قشم فاصله دارد. دره‌ی ستاره‌ها با قدمتی دو میلیون ساله، یکی از جاذبه‌های طبیعی قشم است که صحبت از آن همیشه با داستان‌ها و گاهی خرافه‌های جالبی همراه بوده. اقامت در هتل ساحل طلایی و بازدید از این نقاط دیدنی می‌تواند بدل به یکی از بهترین تجربیات مسافران قشم شود. 

"قشم، جاده ساحلی، مقابل زیارتگاه شاه شهید."

تصویر
 

هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئو پارک یکی از هتل‌های بسیار تمیز قشم است که به تازگی بازسازی شده است. این هتل فاصله خیلی کمی تا ساحل دارد و پنجره بعضی اتاق های این هتل رو به ساحل زیبای خلیج فارس باز می شود. هتل ژئو پارک از نظر دسترسی در یکی از بهترین مناطق قشم قرار گرفته است. کافی است از این هتل ده دقیقه در خیابان‌های جزیره پیاده‌روی کنید تا به قلعه پرتقالی‌ها برسید. بازار قدیم قشم هم از آن بازارهایی است که بازدید از آن را نباید از دست داد، از این بازار تا هتل ژئو پارک فقط ۷ دقیقه راه است. اگر قصد داشته باشید از قشم با قایق به بندرعباس یا جزیره هرمز بروید این هتل به خاطر فاصله کمی که با اسکله ذاکری دارد، انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. پرسنل مودب و امکانات رفاهی هتل ژئو پارک اقامت خوبی را برای مسافران جزیره فراهم می کند. 

"قشم، نرسیده به اسکله ذاکری، جنب ساختمان معراج."

تصویر
 

هتل آرام قشم

هتل آرام قشم با نامش همخوانی دارد و برای مسافران فضایی آرام و دلنشین ایجاد کرده. این هتل به بازار ستاره‌ کوه نور و دیگر مراکز خرید نزدیک است . اگر اهل خرید هستید، هتل آرام را در نظر داشته باشید. این هتل به خصوص در فصل‌های پاییز و زمستان پذیرای مسافران زیادی است. تناسب قیمت با کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده در هتل هم باعث شده مسافران بیشتری هتل آرام را بین گزینه‌های انتخابی خود داشته باشند.

"قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان."

تصویر
 

هتل آرکا قشم

میتوان گفت نوسازترین هتل قشم، هتل آرکاست. هتل آرکادر سال 1397 افتتاح شده و مجهز به خدمات VIP است. از مزیت‌های بزرگ این هتل 3 ستاره علاوه بر تمیز و نوساز بودن، داشتن اتاق‌هایی رو به دریا و نزدیکی به مراکز خرید قشم است. شما با 10 دقیقه پیاده روی می‌توانید به بازار قدیم برسید، تا بازار ستاره و سیتی سنتر 8 دقیقه با ماشین راه است و 4 دقیقه که با ماشین برانید قلعه پرتغالی‌ها پیش رویتان است. اگر با ماشین شخصی‌تان به قشم سفر کرده باشید میتوانید از پارکینگ مجموعه استفاده کنید و وگرنه امکان اجاره ماشین را هم در هتل آرکا خواهید داشت. 

"قشم، میدان جهاد، بلوار صیادان."

تصویر
 

هتل امیر قشم

یکی از نوسازترین هتل‌های قشم، هتل امیر است. هتل امیردر سال 1397 کارش را شروع کرده و جزو هتل‌های سه ستاره جزیره به شمار می‌آید. هتل در مرکز شهر قرار گرفته؛ بنابراین هم به دریا نزدیک است و هم به مراکز خرید شهر. تا دریا 6 دقیقه پیاده راه است و سیتی‌سنتر، بازار ستاره و بازار قدیم هم در 5 دقیقه‌ای هستند. در رستوران هتل امیرمی‌توان غذاهای ایرانی و غذاهای مخصوص جنوب را امتحان کرد و برای صرف چای هم به کافه فضای باز آن رفت. اما اگر خواستید در چند روزی که در قشم‌ هستید، به رستوران‌های معروف جزیره بروید رستوران شب‌های دفاری و رستوران سوپرایز در 15 دقیقه‌ای قرار گرفته‌اند. 
آدرس : "قشم، میدان شهدای گمنام، خیابان اصلی الهیه، جنب پارک خانواده گلبرگ."
تصویر
 

هتل المپیک قشم

هتل المپیک انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند در سفرشان به جزیره قشم به مراکز خرید و جاهای دیدنی دسترسی خوبی داشته باشند. این هتل در سال ۸۷ ساخته شده و در سال ۹۵ آن را بازسازی کرده‌اند. ازهتل المپیک می‌توانید با حدود یک ربع پیاده‌روی به مرکز خرید سیتی سنتر برسید. مرکز خرید ستاره هم فاصله چندانی با هتل ندارد و با ماشین ۵ دقیقه‌ای به این مرکز خرید خواهید رسید. برای تفریح می‌توانید با ماشین در کمتر از ۵ دقیقه و به پارک زیتون بروید و از امکاناتی مانند سینمای ۴بعدی، اسکیت، دوچرخه‌سواری و... استفاده کنید. شب‌ها و بعد از ظهرها اگر دلتان نخواست از هتل بیرون بروید، می‌توانید از فضای سبز هتل المپیک استفاده کنید و در آلاچیق‌های محوطه بنشینید و از هوای جزیره لذت ببرید. هتل المپیک با دسترسی خوب و پرسنل باتجربه‌اش خاطره خوشی را از اقامت در جزیره قشم برایتان رقم خواهد زد. 

"قشم، ضلع غربی میدان حافظ، ابتدای بلوار هنگام."

تصویر
 

هتل پارک قشم

هتل پارک قشم واقع در بلندترین نقطه‌ی جزیره است. موقعیت جغرافیایی هتل یکی از مزیت‌های خوبش است، چون هم فاصله‌ی کمی از دریا دارد، هم از مراکز خرید و هم از نقاط دیدنی جزیره‌ی قشم مثل قلعه‌ی پرتغالی‌ها. هزینه‌ی مناسب هتل و محیط زیبا، تمیز و سرسبزش از دیگر دلایل محبوبیت این هتل بین مسافران قشم است.

آدرس :  "قشم، بلوار آزادگان، جنب هلال احمر."

تصویر
 

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود! (198 نظر) رونالدو کچل کرد ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد (133 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (77 نظر) زیباترین اسم های فرزندان بازیگران ایرانی همراه با معنا/ از محسن تنابنده تا شهاب حسینی و ... (50 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (30 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (11 نظر) واکنش بسیار جالب نوازنده خیابانی به حضور عادل فردوسی پور در میان مردم عادی/آهنگو کوبید از نو ساخت+ فیلم (11 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (10 نظر) چهره های غمگین دختر سیدابراهیم رئیسی و پسر حسین امیرعبداللهیان در مراسم بزرگداشت پدرشان در دانشگاه+عکس (9 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (7 نظر) یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (7 نظر) صدای بهشتی پسر معلول با آهنگ کردی محلی +ویدئو/چه خوب میخونه... (7 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای بی نظیر هندونه فروش دوره گرد/ دیشب با دلم خلوتی داشتم... چه خوش احوالی داشتم+فیلم (6 نظر) میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس (6 نظر) خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس (6 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تصاویری از حضور فرمانده کل سپاه در منزل پدری سرتیم حفاظت رئیس جمهور شهید+ویدئو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 10 خرداد 1403 نگاهی به ویلای اعیانی با معماریِ رومی جواد نکونام در شمال+عکس/ چه حیاط باصفایی هم داره روایت همراه با حیرت ایمان صفا از جبران سریع دادن هزینه سفر مکه پدر و مادرش توسط آقای بازیگر+ویدیو همه چیز درباره گرفتن نفخ حبوبات با خیار میز ناهار خوشمزه سپیده خداوردی بازیگر “آوای باران” برای پسرش سانیار / مادر و پسر چه ست زیبایی زدن... آماده شدن برای یک پیاده روی مادر و پسری به سبک مینا مختاری همسر بهرام رادان+عکس/ و مامانی که قرار نیست چهره پسرشو نشون بده شوخی جالب سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران با محافظی که لباس محلی پوشیده بود/ بهت میاد+ویدیو خانه ابدی مادر شهید آل هاشم، امام جمعه محبوب تبریز و چهره غمزده ایشان/ وای از آن دل که در آن غم مادر باشد+عکس تولد شاعرانه و رمانتیک فرزاد حسنی با چیدمان شمع و گل+عکس/ و مدل مویی که اصلا به آقای مجری نمیاد! تولد 68 سالگی ناهید مسلمی کنار دخترش شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران +عکس / چه کیک شکلاتی خوشمزه ای کوکو سبزی خوشمزه مینا مختاری با گردو و زرشک برای همسرش بهرام رادان/ کدبانو و باسلیقه+ویدیو درخواست جالب یک پسر جوان ایرانی برای بردن انگشتر رهبر انقلاب به مراسم خواستگاری‌اش+ویدیو میز عصرانه متفاوت و عجیب مژده لواسانی در اصفهان با این ترکیب شور و شیرین+عکس/ آخه گوشفیل با دوغ!! اولین روز تولد سام پسر کوچولوی بهنام صفوی، خواننده محبوب ایرانی/ حیف جوونیش+عکس لحظه خنده دار و بامزه رضا گلزار وسط اجرای مسابقه/ من عطسه هم نمیتونم بکنم؟+ویدیو نسخه خونین مرد رمال برای زندگی نوعروس سلیقه تحسین برانگیز همسر و دختران سید ابراهیم رئیسی در چیدن میزعزای رئیس جمهور شهید با عکسی مشهور از ایشان در سازمان ملل + عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 10 خرداد 1403 + فیلم فال روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403 رحل قرآن و ترمه اصیل اصفهان روی میز عزای سیاه شهید امیر عبداللهیان در جوار مزارشان+عکس و ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد 1403 لاغری شوکه کننده رابعه اسکویی با عمل بای پس معده/ الان میگن چرا دماغتو کوچیک نمیکنی!+فیلم اولین تصاویر از محل خودکشی پدر پس از قتل اعضای خانواده‌اش در تبریز+ویدیو اولتیماتوم وزارت بهداشت: پزشکان عمومی تیغ زیبایی را غلاف کنند! عاشقانه‌ جذاب شهاب حسینی برای هانده ارچل، بازیگر خوش چهره سریال مست عشق +ویدئو/ عاشقانه هاشون ارزش صد بار دیدن رو داره... مراعات همسر به سبک رئیس جمهور شهید؛ از عدم مخالفت با تغییر رشته جمیله علم الهدی از مامایی به علوم انسانی تا کنار آمدن با روزهایی که غذایی در خانه پخته نمیشد+ویدیو پیام جگرسوز دختر شهید مصطفوی، خلبان بالگرد رئیس‌جمهور برای پدرش💔+ویدئو ماجرای تلخ پدری که کودک سربریده اش را در آغوش گرفته بود... تصویری سیاه و سفید که سپیده بزمی پور با انتشار آن برای اولین بار خبر بارداریش رو داد+عکس/ چقد کوچولوئه خدااا😍 دانلود آهنگ جدید "تو کجایی عشق زیبا" گرشا رضایی+فیلم/ جاده و بارون و دریا تو کجایی عشق زیبا ... فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 تصاویری دیدنی از گشت‌وگذار خرس قهوه‌ای در ارتفاعات البرز بهترین کشورهای انگلیسی‌زبان برای مهاجرت را بشناسید1 تقلید صدای شخصیت مهدی فخیم زاده ،محمدرضا فروتن و فریبرز عرب نیا به سبک اعجوبه طنز پرداز کشور+فیلم نمایندگی H&M در قشم؛ بهترین فروشگاه برای خرید لباس با تور قشم زیرخاکی‌ترین گزارش زندگی عادل فردوسی‌پور/ آقای مجری در سال 73 و در 20 سالگی اسباب بازی لاکچری آقا پسر گوگولی و بامزه علی قلیزاده ستاره تیم ملی/ الهی چه ژستی هم گرفته +عکس ماجرای شفا گرفتن سالار عقیلی از امام رضا (ع) +ویدیو
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 10 خرداد 1403 + فیلم
فال روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد 1403
اولتیماتوم وزارت بهداشت: پزشکان عمومی تیغ زیبایی را غلاف کنند!
همه چیز درباره گرفتن نفخ حبوبات با خیار
دانلود آهنگ جدید "تو کجایی عشق زیبا" گرشا رضایی+فیلم/ جاده و بارون و دریا تو کجایی عشق زیبا ...
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 10 خرداد 1403
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 10 خرداد 1403
ماجرای تلخ پدری که کودک سربریده اش را در آغوش گرفته بود...
حضور دونفره حامد بهداد و لیلا حاتمی در کشور رومانی+عکس
محمود احمدی نژاد قول کاندیداتوری داد؟ /یک قطره از اقیانوسم /قطعا کوتاهی نمی کنم /کسی بر دیگری برتری ندارد و نباید داشته باشد
جواد خیابانی خودروی شخصی خود را لو داد/ ماشین مجری جنجالی چیست؟
حامیم محتاج دعای مردم شد! تصادف نگران کننده حامیم خواننده محبوب ایرانی
نسخه خونین مرد رمال برای زندگی نوعروس
منتخب روز   
سلیقه تحسین برانگیز همسر و دختران سید ابراهیم رئیسی در چیدن میزعزای رئیس جمهور شهید با عکسی مشهور از ایشان در سازمان ملل + عکس مراعات همسر به سبک رئیس جمهور شهید؛ از عدم مخالفت با تغییر رشته جمیله علم الهدی از مامایی به علوم انسانی تا کنار آمدن با روزهایی که غذایی در خانه پخته نمیشد+ویدیو سینه زنی شهید آیت الله آل هاشم در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو/ لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو