ساعدنیوز
ساعدنیوز

حضور الناز شاکردوست و برادرش در جشن عروسی رضا گلزار +عکس/ مبارکا باشه

  سه شنبه، 01 آبان 1403
حضور الناز شاکردوست و برادرش در جشن عروسی رضا گلزار +عکس/ مبارکا باشه
ساعدنیوز:تصویری از الناز شاکردوست و برادرش در عروسی رضا گلزار را مشاهده می کنید. برای دیدن اخبار و حواشی جذاب مربوط به بازیگران و سلبریتی ها با ما باشید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، الناز شاکردوست بازیگر است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. او برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد (1386) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک (1395) جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (1397) و ابلق (1399) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

برای دیدن اخبار و حواشی مربوط به الناز شاکردوست اینجا را کلیک کنید.


  دیدگاه ها
امیر غلامی
3 روز پیش

مبارک باشه عروسی اقای بازیگر خوشبخت شی 😍
پربحث های هفته   
بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (491 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (303 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (152 نظر) ارژنگ امیرفضلی در کانادا: آدم‌ها می‌گن بریم خارج عشق و حال کنیم اما وقتی میان اینجا میگن بریم همون ایران، من خودم بخوام نفسی از ته دل بکشم میرم ایران+فیلم (145 نظر) المیرا شریفی مقدم خطاب به شاهزاده امارات: زیاد حرف بزنی باید 2 تا جزیره دیگه رو هم پس بدی +عکس (142 نظر) هادی چوپان در برنامه علی ضیا: قهرمان جهان شدم صبحش رفتم سر ساختمون گچکاری؛ صاحبکارمون بنر یک در یک زده بود آقا قهرمان جهان شدی مبارکه!/ از شیراز تا تهران رو با اتوبوس می اومدم (124 نظر) رهبر معظم انقلاب: 14 ساله که بودم از پدرم اجازه می‌گرفتیم و با برادرم به ییلاق می‌رفتیم شب خسته برمی‌گشتیم و می‌خوابیدیم، پدرم ما را در خواب می‌بوسید چون دلتنگمان می‌شد+عکس (95 نظر) حرف های گنده تر از دهن مهشید حامدی زن ابی خواننده خطاب به محسن چاوشی: عرب پرست!/ مثل سگ افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد! (88 نظر) محمدرضا شریفی نیا: رهبر معظم انقلاب در زمینه ادبیات متبحّر هستند خصوصا ادبیات روس؛ خیلی جالب بود که یک روحانی چقدر مسلط بر ادبیات کشورهای دیگه هستند+ویدیو (85 نظر) محمدرضا گلزار برای اولین بار با انتشار عکس مادر جوان و باکلاسش در اینستاگرام تولدش را تبریک گفت+عکس/ مادرشوهر جوان آیسان خانوم چه چهره مهربونی داره (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می‌کنم، ده و نیم دلم میخواهد بخوابم +ویدیو/ شرح یک روز کاری پُربار از زبان رهبری (75 نظر) حضور بازیگران مشهور ایرانی در ورژن ایرانی افسانه جومونگ/ رضا عطاران در نقش موپالمو، امین حیایی در نقش یونگ بو، الناز شاکردوست در نقش سوسانو و جواد عزتی در نقش جومونگ+فیلم (70 نظر) حال و هوای کلاس درس در حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در یک روستای محروم +عکس؛ از خنده های ریز یک دانش آموز تا نگاه های خیره دانش آموز دیگر (70 نظر) زهرا خواهر رضا داوودنژاد: روز اول مهر صبح با مادرم رفتم مدرسه و بعد از ظهرش دیگه مادرم رو ندیدم، به خاطر اینکه ایشون سکته قلبی کردند و از دنیا رفتند (60 نظر) همسر بیرانوند: علیرضا از غر زدن های من می ترسد/ بعد از 4 بار خواستگاری به علیرضا جواب مثبت دادم/ کافی است چیزی از اشتباه علیرضا بگویم تا فورا عصبانی شود (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
10 دقیقه‌ای برای عصرونه کیک درست کن / طرز تهیه کیک ساده خانگی به صورت مرحله به مرحله و بسیار خوشمزه
آشپزشو؛ 10 دقیقه‌ای کتلت درست کن / آموزش گام به گام طرز تهیه کتلت سیب زمینی ساده و خانگی با طعمی بی نظیر
10 دقیقه‌ای پنکیک درست کن / آموزش طرز تهیه پنکیک خانگی
10 دقیقه‌ای فلافل درست کن / طرز تهیه فلافل ساده به روش خوزستانی با طعم بسیار عالی
آشپزشو؛ 5 دقیقه‌ای سالاد ماکارونی درست کن / طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی
در عرض 10 دقیقه مثل کافه‌ها چیز کیک درست کن / طرز تهیه گام به گام چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور با ساده ترین دستور
فال ابجد روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 5 آبان 1403
فال روزانه امروز شنبه 5 آبان ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 5 آبان ماه 1403
رهبر معظم انقلاب: موهای دخترم را شانه کردم، بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند+عکس/ روایتی از پدرانگیِ شیرین رهبری
فال انبیاء روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 5 آبان 1403 + فیلم
شوک خونین در فوتبال اروپا / قطع عضو بازیکن فوتبال در زمین بازی + فیلم
تعجب مقامات مصر از پزشکیان و تیم همراهش / اروپا چهره دیگری از شما نشان می‌دهد
منتخب روز   
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو (فیلم) کباب بازی مردم لبنان زیر بمباران وحشتناک اسرائیل / انصافاً این روحیه مردم لبنان قابل ستایشه ... عکس دیده نشده از معشوقه یهودی مظفرالدین شاه قاجار / ماشالا مَردیه برای خودش!😂 زوایای پیدا و پنهان سرطان‌های ارثی/آیا سرطان ارثی است؟ بازداشت مردی که به اسیدپاشی روی دوستش متهم است وحشتناک ترین قتل مرد جوان به دست بستگانش / صحنه‌سازی زن و شوهر جوان برای طبیعی جلوه دادن مرگ 4 محکوم پرونده مشروبات الکلی مسموم اعدام شدند مال باخته برای پیدا کردن دزد خودرواش اشتباهی مردی بیگناه را ربود! پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس قتل دختر 9 ساله به دست دوست 13 ساله‌اش / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟ فردی که در فرودگاه امام خمینی مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم!