حضور مهران احمدی، بازیگر «پایتخت» در «دورهمی» برای دخترش دردسرساز شد

  سه شنبه، 09 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
حضور  مهران احمدی، بازیگر «پایتخت» در «دورهمی» برای دخترش دردسرساز شد
ساعد نیوز : مهران احمدی مدعی شد بخشی از صحبت‌های اصلی او در «دورهمی» که در مورد فضای مجازی بود سانسور شده و اعلام کرد که دیگر در هیچ تاک شو زنده و غیر زنده‌ تلویزیونی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکارنیوز، مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون که جمعه شب (۵ اردیبهشت) مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود و در بخشی از این برنامه درباره فضای مجازی و سن حساس دختر نوجوان خود صحبت کرد و گفت: «وضعیت به گونه ای است که آدم حتی نمی تواند فرزندش را یک دقیقه تنها با خودش رها کند.»

اما گویا اصل ماجرا این نبوده است و آن چیزی که پخش شده است، تنها بخشی از صحبت های سانسور شده مهران احمدی بود که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای دخترش شده است. او روز(یکشنبه ۷ اردیبهشت) در پست اینستاگرامی درباره این موضوع توضیح داد و از دخترش عذرخواهی کرد و اعلام کرد از این به بعد در هیچ برنامه تاک شو زنده یا غیرزنده تلویزیون شرکت نخواهد کرد.

او در این پست نوشت: «این پیام رو بعد از دو روز که دخترم باران با من کلامی حرف نزد برایش فرستادم. ادعای فرهنگ با ذات این واژه دو معنای کاملا جداست، فقط متاسفم!

سلام بابا جانم، بخشی از برنامه «دورهمی» من و آقای مدیری در مورد فضای مجازی و خطرات این فضا برای نوجوانان بود که کلی راجع بهش حرف زدیم و طبق معمول متداول صدا و سیما متاسفانه این بخش سانسور شد و فقط قسمت پایانی این کلام که من گفتم پدر مادرها حتی جرات نمی کنند فرزندانشان را با خودشان (از ترس فضای مجازی) تنها بگذارند پخش شد و این باعث شد که نازنینی مثل تو مورد هجوم مجازی یک مشت آدم هتاک و بی انصاف و کمتر از کم قرار بگیری و من بدتر از تو. که البته من عادت دارم و تو، هنوز نه. که گفته اند باید عادت کنی و الا باید جمع کنیم و از این مملکت برویم متاسفانه گذشته از این ذهن های مریض و شیطانی و حسودِ پر از غرض در جهان ما به فراوانی یافت می شوند.

اینان چون خودشان به هیچ مطلوبی دست پیدا نکرده اند همیشه در مورد انسان های موفق و درجه یکی مثل تو هر کار مذبوحانه ای را انجام می دهند، تا تو را از قله های موفقیت پایین بکشند. همیشه بوده اند و تا آخر هستند، گاهی در شکل دشمن و گاهی در شکل دوستان ظاهر الطلاح که البته دومی خطرناک تر است. البته چنان که گفتم در گذر زمان خودت بهتر به این درک خواهی رسید. ولی مطمئن باش که در نهایت، آن ها بازنده مطلق هستند. البته قطعا هنوز هستند انسان های شریف و پاک نهادی که ما تنها دلخوشیمان در جهان فعلی به آنهاست. اینجور وقت ها بهتره که آرامش خودت را حفظ کنی و کنترل اوضاع را در دست بگیری، من همیشه مراقب هستم که در مورد تو بهترین ها اتفاق بیفته و از این به بعد بیشتر مراقبم، بازم متاسفم و ازت خواهش می کنم قلبت آروم باشه که بهترین ها در انتظار توست.

از طرف بابا به بهترین دنیا.

پیوست: از همین تریبون اعلام می کنم دیگر در هیچ تاک شو زنده و غیر زنده تلویزیونی شرکت نخواهم کرد.»

تصویر
تصویر

25 دیدگاه
  دیدگاه ها
علی
4 سال پیش

عجب جمله بندی کردی تو رو چه به نظر دادن
😍😍
4 سال پیش

نخون کی زورت کرده
ارام
4 سال پیش

درسته فکر کنم همه مون نیاز به کنترل داریم نه فقط بچه ها البته مراقبت لفظ قشنگتریه پس ..ماها دوست داریم ازمون مراقبت بشه خوبه که یکی از اهالیه سینما روانشناسیه بچش براش مهمه
حدوو
4 سال پیش

چرا حسرت باباهای دیگران رو میکشین. بابای شما و بابای من بهترینن
رها
4 سال پیش

آره واقعا
شقایق
4 سال پیش

راست میگه نمیشه تنها بمونین با گوشی از بس لبا غنچه سلفی انداختین پشت سرهم گوشی سوخت
....
4 سال پیش

تو خودت الان ایرانی نیستی ؟:))
بازدیدکننده
4 سال پیش

احسنت.. درست گفتید
رحی
4 سال پیش

ای بابا کاش مطالب گوگل صوتی بود . دیگه مجبور نبودی بخونی
ا
4 سال پیش

امیدوارم روزی جهان به این درک برسد که اینستا نماد مردم یک کشور نیست😑😑😑
مصیبت
4 سال پیش

چی آدم بگوید خوش بحال آنهایی که هیچ کاری باکسی ندارند فقط باید مثل زمان قدیم که می گفتن بایدزندگی. کرد اززبان لال ازگوش کروازچشم گورباشی بازهم بااین دردی که خدا داده دورست نمی شویم همش توکار هم دیگرکارداریم به علی قسم گناه نبخشیده ایی هست پیش خدراباید جواب داد نگنید
کورش
4 سال پیش

خنده دارترین مطلبش، قسمت مالیات بودکه گفت پرداخت میکنم! 😜
عزرائیل
4 سال پیش

هیچی شما خودتو ناراحت نکن،بگیر بخواب آ فرین،بوس
بازدیدکننده
4 سال پیش

جو گیر میشن رو آنتن حرفی می زنن که نباید بزنن بعد یکی می رنجه به جای عذر خواهی آسمان ریسمان می بافن که همه مقصرن من بیگناه بابا یه کلام بگه نباید همچین حرفی درباره دخترم می زدم تمام.
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوب نخون
روژینا
4 سال پیش

نظر خاصی ندارم شما چطور😎😎
نسیم
4 سال پیش

مازتو بدتریم
بازدیدکننده
4 سال پیش

حرفها همیشگی
رویا
4 سال پیش

خوب این صحبت یه صحبت کلیه و کاملا درسته، توی این دوره خیلی بیشتر باید مراقب نوجوون ها و جوون هامون باشیم،اینجوری باعث رشد خانواده ها و جامعه فرهنگی که درش زندگی می کنیم میشیم ،ما مردم خوبی داریم وبا این مراقبت ها هم در آینده جامعه ای بهتر برای جوون هامون رقم می زنیم درکل نظرات یه پدر جامعه در مورد فضای مجازی به همه‌ی پدر و مادر های جامعه نباید که دل بچه هارو بشکنه بلکه باید یه افتخاری برای اون بچه ها باشه که بدونه آینده اونا چقدر برای خانواده هاشون مهمه حالا ممکنه خود اون بچه ها درست و منطقی ازاین فضا استفاده کنند ،در آخر میگم که کسیکه درست و منطقی به نظرات پدر و مادرش گوش بده که دیگه نباید دلخوریی به وجود بیاد بلکه باید افتخار کنه که پدرش تنها مواظب دختر خودش هست و بهترین هارو براش میخواد بلکه به تموم خانواده های دیگه هم این امر مهم رو گوشزد میکنه.
ایران
4 سال پیش

من خوندم حوصله ندارم بگم
فاطیما
4 سال پیش

از دخترش بخاطر سانسور بخش توضیحاتی که برای فضا مجازی داده و باعث بی احترامی و هتاکی به دخترش شده عذر خواهی کرده.... و همچین بابایی رو باید روسر گذاشت
کوروش
4 سال پیش

چیز خاصی نبود اینم خلاصه
مریم
4 سال پیش

چه قد مردم ایران بد شدن
Nazanin
4 سال پیش

من حوصله ندارم این همه رو بخونم میشه ی نفر خلاصه کنه ؟!
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان