ایده ای زیبا برای طراحی دکوراسیون پذیرایی منزل

  پنجشنبه، 15 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
ایده ای زیبا برای طراحی دکوراسیون پذیرایی منزل
طراحی دکوراسیون پذیرایی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی، بخش پذیرایی داشته باشد.  با ما همراه باشید تا در مورد طراحی دکوراسیون پذیرایی نکات مهمی را برای شما ذکر کنیم.

طراحی دکوراسیون پذیرایی:

طراحی دکوراسیون پذیرایی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی، بخش پذیرایی داشته باشد. با ما همراه باشید تا در مورد طراحی دکوراسیون پذیرایی نکات مهمی را برای شما ذکر کنیم.

وسایل خود را چک کنید:

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی در ابتدا باید وسایل خود را چک کنید، منظور این است که مبلمان و دیگر وسایلی که معمولاً در قسمت پذیرایی منزل جای می گیرد را چک کنید. آیا تمامی آنها قابل استفاده هستند؟

اگر برخی از آنها بلا استفاده هستند بنابراین باید آنها را از پذیرای خارج کنید اگر وسیله ای دارید که بسیار به آن علاقه مند هستید اما ظاهرا آن بسیار کهنه و قدیمی شده بهتر از آن را در قسمتی دیگر از خانه نگهداری کنید.

حال شما می بینید با تعداد کمی از وسایل روبرو هستید و ممکن است به برخی وسایلی جدید نیاز داشته باشید به خاطر اینکه در هزینه ها صرفه جویی کنید بهتر از وسایل غیر ضروری و بلا استفاده خود را که مدت هاست آنها را نگهداری می کنید اما هیچ استفاده ای از آنها نمی کنید به فروش برسانید، بدین صورت می توانید در هزینه ها تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید.

استفاده از رنگ های جذاب و گرم در اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی باید دارای رنگ های جذاب و گیرا باشد. نمونه بارز این نکته را می توانید در عکس زیر ببینید. رنگ قرمز استفاده شده در فضا به خوبی در کنار رنگ قهوه ای پارکت خودنمایی می کند و این فضا را تبدیل به یک اتاق جذاب و دل نشین کرده است.

برای داشتن یک اتاق پذیرایی منحصر به فرد باید جرات استفاده از رنگ ها را داشته باشید. انتخاب رنگ، مبلمان و وسائل تزئینی در دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی بسیار مهم است.

همه ما به خوبی از نقش مهم طراحی دکوراسیون داخلی در فضاهای داخلی منزل مان آگاه هستیم. دکورسیون داخلی خانه ما نشان دهنده و معرف ما برای دیگران است و این اهمیت در بعضی از فضاها مانند اتاق پذیرایی نمود بیشتری پیدا میکند، چرا که ما معمولا از مهمانان هایمان در این فضا پذیرایی می کنیم. پس بسیار مهم است تا دکوراسیون داخلی این فضا زیبا، جذاب و منحصر به فرد باشد. در این مطلب تصمیم گرفته است تا به شما بگوید چگونه یک اتاق پذیرایی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

بدون تردید وجود پنجره و نور طبیعی کیفیت فضای شما را به طور غیر قابل باوری تغییر بالا می برد. این موضوع به خصوص در فضاهای کوچک کارایی بیش تری نیز پیدا خواهد کرد. بنابراین اولین توصیه من به شما قرار دادن مبلمان در کنار پنجره ها و همچنین انتخاب رنگ های خنثی است. از چیدن وسایل کوچک و زیاد در کنار هم خودداری نمایید و اجازه دهید نور به صورت مستقیم به همه قسمت های پذیرایی و نشیمن شما برسد.

مسلما همه ما انواع بوفه ها در دکوراسیون خانه های ایرانی دیده ایم، اما چیزی که استفاده از آن ها متمایز می کند محل قرار گرفتنشان است. این بار به توصیه من بوفه کوتاه خود را در پشت مبلمان پذیرایی یا نشیمنتان قرار دهید. این مدل ها برای تعریف فضا در یک سالن باز و بزرگ استفاده شده و دارای مزایای فراوانی هستند، به طور مثال به غیر از اضافه کردن فضاهای ذخیره سازی، به صورت بصری و چشمی نیز به تفکیک بین فضاها و عملکردها کمک می نمایند.

مهم ترین موضوع در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی، ایجاد فضایی آرامش بخش و مناسب گفت و گو و دورهمی های خانوادگی است. بنابراین تا جایی که ابعاد و اندازه فضا به شما اجازه می دهد، سعی کنید از چیدمان گرد استفاده نمایید. به این صورت که مبل ها و صندلی ها همه رو به روی هم قرار گرفته و فرم دایره ای ایجاد نمایند.

تصویر

استفاده از کوسن­ های رنگارنگ، انتخابی بسیار فانتزی و مدرن!

اگر مبلمان ساده ­ای دارید و می­ خواهید به گونه­ ای شیک و مدرن آن را تزئین کنید، استفاده از کوسن­ های رنگارنگ با طرح­ ها و سایزهای مختلف می­ تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قرار دادن این کوسن­ های بسیار زیبا و پر از رنگ ­های شاد و نشاط بخش می ­تواند در نگاه اول توجه هر فردی را به خود جلب کند و بنابراین مبلمان ساده شما به مبلمانی بسیار شیک و زیبا تبدیل خواهد شد. البته برای اینکه زیبایی این اتاق پذیرایی مدرن را دو چندان کنید، استفاده از گل و گیاهان مختلف و تزئینی می­ تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد!

طراحی دکوراسیون داخلی منزل راه و روش های متعددی دارد. این کار به سلیقه و سبک زندگی شما نیز بستگی دارد. این ۲۰ نکته که درباره طراحی دکوراسیون داخلی منزل در این مطلب ارائه شد می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند بتوانید دکوراسیونی متفاوت و خلاقانه تر نسبت به همیشه در خانه خود داشته باشید. اما شما فقط به این نکات توجه نکنید، خانه شما روح و زندگی شما را نشان می دهد. سعی کنید کاملا وابسته به روحیاتی که دارید خانه خود را دکور کنید و شخصیتی از خودتان در خانه به جای بگذارید. از سلیقه و خلاقیت شخصی خودتان و خانواده تان در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود پیروی کنید. در کنار آن نگاهی به این نکات نیز داشته باشید تا شما را در این راه راهنمایی کرده و به شما ایده بدهد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (475 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (154 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (110 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (54 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (26 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (12 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (11 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (8 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 19 تیر 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 19 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 19 تیر 1403 + فیلم
نوحه محرم 1403 شب دوم + دانلود متن مداحی دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده مجید بنی فاطمه
مرگ 3 کودک در آتش / پدر، چگونه خانواده‌اش را به آتش کشید
نگاهی به بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان
فرهاد مجیدی : من از علی دایی گران‌تر بودم/ به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس