این ما هستیم که مهدوی کیا را از دست می دهیم

  سه شنبه، 07 دی 1400 ID  کد خبر 185388
این ما هستیم که مهدوی کیا را از دست می دهیم
سرمربی پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده برای مهدوی‌کیا گفت: به نظرم در این مساله مهدی چیزی را از دست نداده است. این ما هستیم که با قضاوت‌مان او را از دست می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایسنا، سرمربی پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده برای مهدوی کیا گفت: به نظرم در این مساله مهدی چیزی را از دست نداده است. این ما هستیم که با قضاوت مان او را از دست می دهیم.

حیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان که به علت حکم انضباطی در زمین بی طرف و در اراک برگزار می شود، گفت: خوشحالیم که به این شهر خوب و با صفا آمدیم. از همه هواداران مان به خاطر استقبال گرم در فرودگاه و مسیر هتل تشکر می کنیم. دیدن هواداران باعث ایجاد انرژی بیش تری در ما می شود.

او درباره این مسابقه اظهار کرد: یک بازی خیلی مهم و حساس را در پیش داریم. هر دو تیم از نظر فنی در سطح بالای لیگ برتر هستند و فکر می کنم یکی از فنی ترین بازی های لیگ باشد. همه می دانیم که کیفیت سپاهان با توجه به امکانات، مهره های خوب و کادرفنی بالاست و از مدعیان قهرمانی هستند. از آن طرف ما هم پرسپولیس هستیم. همیشه و از بدو تاسیس تا به حال برای قهرمانی جنگیده ایم. تقابل این دو تیم می تواند یک بازی فنی و جذاب باشد. امیدوارم در پایان نتیجه خوبی بگیریم و بازی خوبی را ارائه کنیم.

او در واکنش به این سوال که تیمش در گذشته و در دو دیداری که در اراک بازی کرده، شکست خورده است گفت: نتایج بازی های گذشته هیچ تضمینی برای برد و باخت در آینده ندارد. این که اتفاقات گذشته را به الان ربط بدهیم خوب نیست و نمی توانیم به این مساله فکر کنیم. فردا یک فرصت جدید برای ما است. دوست داریم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با تمام قوا ان شاء الله به میدان می رویم.

گل محمدی در واکنش به این که باشگاه سپاهان در پوستری که قبل از مسابقه منتشر کرده ستاره روی لوگوی پرسپولیس را حذف کرده و به نوعی به تنش ها میان هواداران دامن زده است، گفت: تمرکز مربیان روی مباحث فنی است. آقای نویدکیا هم در جریان این موضوع نبوده است. مسوولان بخش رسانه ای باید پاسخگو باشند. در یک مسابقه و رقابت فوتبال که دو تیم مردانه به میدان می روند، اولین چیزی که باید رعایت شود احترام به همدیگر است که به جذاب شدن یک رقابت کمک می کند. به طور کلی نسبت به رایی که برای بازی در زمین بی طرف داده شده بود، معترض هستم. به نظرم رای های عجیب و غریبی صادر شده است. نباید این دو تیم که این همه فوتبال خوبی ارائه می دهند در یک زمین بی طرف بازی کنند. بازی در زمین بی طرف برای هر دو تیم خوب نیست. استادیوم های مجهزی دو طرف دارند. برای صادر کردن این رای و هر رای دیگری باید همه جوانب را در نظر بگیرند. بازی در زمین بی طرف به نفع بعضی تیم های دیگر است که مدعی قهرمانی هستند. آن ها از این رای سود می برند و پرسپولیس و سپاهان متضرر می شوند. رایی که صادر شده بیش تر به نفع دیگر مدعیان قهرمانی است. در واقع بیش تر به نفع مدعیان دیگر بوده است تا متضرر شدن پرسپولیس و سپاهان.

وی درباره صادر شدن رای کسر امتیاز علیه گل گهر سیرجان و جلو افتادن چند تیم در صدر جدول گفت: اگر در این اتفاق به طور صددرصد باشگاه گل گهر مقصر بوده، بحثی نیست. نمی توان همه تقصیرات را به گردن باشگاه گل گهر انداخت. بخشی از این اتفاق مربوط به فدراسیون و روابط بین الملل است. بخشی از این ماجرا به خاطر مسوولیت پذیر نبودن فدراسیون فوتبال است. رای صادر شده علیه گل گهر، منافع همه باشگاه ها را زیر سوال برده است. رای صادر شده در حق تیم های دیگر غیرمنصفانه است. این که دو سه باشگاه از این رای منفعت ببرند، دلیل بر ضرر کردن خیلی از باشگاه از جمله پرسپولیس است. امتیازهایی که لحاظ شده، نباید از الان لحاظ شود. سازمان لیگ اشتباه بزرگی کرد. این رای هنوز قطعیت پیدا نکرده است. دوستان در این مساله عجله کردند و ظاهرا نسبت به این مسائل عجله دارند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که آیا آن ها به انتخاب وحید کاظمی برای قضاوت در این دیدار اعتراض دارند؟ گفت: ما به این انتخاب اعتراض رسمی نداشتیم. بحث داوری باید بعد از قضاوت و برگزاری مسابقه مطرح شود. ما هیچ پیش قضاوتی نسبت به انتخاب آقای کاظمی نداریم. اگر صحبتی باشد بعد از بازی نسبت به این مساله صحبت می کنیم. برای تیم داوری آرزوی موفقیت داریم. امیدوارم که تمرکز خوبی روی صحنه ها داشته باشند و تصمیمات خوبی بگیرند. ما نسبت به همه داوران خوشبین هستیم و امیدواریم که قضاوت خوبی داشته باشند.

او درباره حواشی ایجاد شده برای آقای مهدوی کیا گفت: خیلی راحت از روی اسامی و افراد رد نشویم. اگر یک نگاه به گذشته داشته باشیم، می بینیم چه فداکاری ها و جانفشانی ها برای تیم ملی ایران و اهتزار پرچم کشورمان کرده است. او از خود و جانش گذشته است. به یاد دارم در جام جهانی ۲۰۰۶، مهدی مهدوی کیا از ناحیه کمر مصدومیت شدیدی داشت و فکر می کردیم به بازی ها نمی رسد اما صبح تا شب فیزیوتراپی می کرد تا با درد و آمپول برای تیم ملی کشورمان بازی کند. خیلی ها این مسائل را نمی دانند و زود فراموش می کنند. او یکی از بهترین بازیکنان ما در جام جهانی بود. این یک نمونه است ولی خیلی راحت درباره کسی که باعث افتخار و سربلندی کشورمان شده، به خاطر یک اتفاقی که نمی دانیم چطور رقم خورده، موضع می گیریم. کسانی درباره او توییت می زنند که وقتی مهدوی کیا برای تیم ملی بازی می کرد، کودک بودند. الان راه به راه توییت می زنند و به راحتی او را تخریب می کنند. یک ذره قدرشناس باشیم و گذشته افراد را بهتر ببینیم که چه کارهایی برای کشور کرده است. به نظرم در این مساله مهدی چیزی را از دست نداده است. این ما هستیم که با قضاوت مان او را از دست می دهیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (637 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (82 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (46 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان