این رفتارها به شما می گوید که همسرتان خیانت می کند یا نه !!

  شنبه، 24 خرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
این رفتارها به شما می گوید که همسرتان خیانت می کند یا نه !!
ساعد نیوز : در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم

در دنیای امروز خیانت و متعهد نبودن بسیار باب شده و بسیار دیده می شود. حتی اگر شخصی به زندگی زناشویی وفادار باشد می تواند با استفاده از چت های اینترنتی و رابطه در فضای مجازی با افراد دیگر کم کم به سو خیانت سوق داده شود.

تصویر

چگونه متوجه شویم همسرمان به ما خیانت می کند یا خیر ؟

برای پاسخ این سوال را به چند سوال کوچکتر تقسیم می کنیم: در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم.

چگونه همسر خیانت کار را تشخیص بدهیم؟

معمولا زوجین بعد از چند سال زندگی مشترک می توانند به تفاوت های رفتاری همسرشان پی ببرند و تشخیص دهند که آیا همسرشان به آنها خیانت می کند یا خیر .
اما بعضی افراد بسیار مراقب رفتارهایشان هستند طوری که همسرشان اگر کوچکترین شکی داشته باشد، این شک را در درون خود می کشد و حتی به این شک فکر نیز نمی کند.

تصویر

چگونه خیانت این افراد متبحر را بشناسیم؟

اولین دلیلی که شما می توانید به همسرتان شک کنید دروغ است. همسرتان مدام به شما دروغ می گوید البته لازم به ذکر است که هر دروغی را نمی توان به عنوان آغاز خیانت تلقی کرد. دروغ هایی که برای دیر آمدن به منزل، پاسخ ندادن به تلفن ، در جلسه های پیاپی به سر بردن، مسافرت های مداوم کاری، خوشحالی بی دلیل ، عوض شدن ذائقه همسرتان، بی میل در رابطه زناشویی، بی میلی در صحبت کردن با همسر یا فرزندان، بی میلی برای شرکت در مهمانی ها،ارجح دانستن تنها بودن در منزل، ارجح دادن محیط بیرون به منزل، کسل و بی حوصله بودن در برابر شما و فرزندان، فراموش کردن لذات و تفریحات گذشته ...
همسر شما به دنبال به دست آوردن لذت جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی ، فضای خانه، شورش علیه محدودیت هایی که شما برای او خلق کرده اید، می باشد .

تصویر

بعضی از افراد هستند که بسیار هوشمندانه عمل می کنند

برای مثال : همسرتان پیش از این به ندرت برای شما هدیه ای می گرفت یا حتی گل می خرید اما در حال حاضر مدام به شما هدایای مادی و معنوی عطا می کند .شاید شما روزی در آرزوی رفتن به کلاس نقاشی بودید ، اما همیشه با مخالفت همسرتان مواجه می شدید و نظر همسرتان این بود که شما باید به جای رفتن به این کلاس ها به خانه و زندگی تان برسید اما امروز به طور نا منتظره ای همسرتان به شما می گوید اگر هنوز دوست داری به کلاس نقاشی بروی، من مخالفتی ندارم.
تغییرات کاملا محسوس در رفتار همسرتان می تواند دلیلی برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع رابطه جدیدی باشد ، البته باز هم لازم به ذکر است که هر بی تفاوتی را نمی توان به معنای خیانت حساب کرد.
اما برعکس رفتار همسران خیانت کار باهوش ، همسران خیانت کار دیگری هستند که رفتاری بسیار فاحش دارند و به سادگی متوجه می شوید که در حال خیانت به شما هستند.
برای مثال : کمتر به منزل می آیند ، زمانی که به منزل می آیند خسته هستند، هیچ تمایلی به همسر و بچه هایشان ندارند و ..

گاهی اوقات همسران کم تجربه بودن طرف مقابلشان را برای خیانت بهانه می کنند. برای مثال مدعی هستند : همسرم در روابط زناشویی بسیار کم تجربه است و نمی تواند مرا راضی نگه دارد پس من به دنبال رابطه دیگری می روم

تصویر

اما هر همسری خیانت کار نیست

اگر همسر شما دیروقت به منزل برمی گردد یا ساعاتی در روز تلفن همراهش را خاموش می کند یا پاسخ نمی دهد دلیلی برای خیانت او نیست.
مسلما اولین کلمه ای که به ذهن شما حمله ور می شود : خیانت است
اما لازم است بدانید شما تنها با دیدن این رفتار یا شنیدن بعضی مکالمات مشکوک نمی توانید همسرتان را متهم به خیانت کنید زیرا همان طور که می دانید بعضی از همسران بخصوص آقایان دوست ندارند که همسرانشان در کارهای بیرون از منزل آنها دخالت کنند به همین دلیل ترجیح می دهند که ارام و در خفا صحبت کنند پس بدون دلیل مشکوک نشوید.
اگر شک و ظن شما به مرحله ای رسید که اطمینان خاطر به دست آورید، لازم است مدتی همسرتان را تحت نظر داشته باشید اما بطور نامحسوس و طوری که وی متوجه نشود.
این عمل ، اخرین تیر شماست تا از خیانت همسرتان مطمئن شوید .
زمانی که از خیانت همسرتان اطمینان حاصل کردید اما زندگی تان را دوست دارید و نمی خواهید طلاق بگیرید. به همسرتان بگوئید از لحاظ روحی تضعیف شده اید و نیاز به مسافرت دارید .

  • اگر شما فرزندی دارید در این مسافرت آنها را به همراه خود نبرید و تنها شما و همسرتان به این مسافرت بروید .
  • در مسافرت روابط خود را با همسرتان استحکام بخشید ، خاطرات خوبی را که داشته اید یادآور شوید . اجازه دهید همسرتان در خلوت خود فکر کند .
  • به مدت یک هفته به مسافرت بروید تا در این مدت همسرتان از عشق جدید خود دور باشد و بتواند به شما و فرزندانتان فکر کند تا از راهی که رفته برگردد .
  • بسیاری از روان شناسان این راه بسیار مثمر ثمر معرفی کرده اند، زیرا با یادآوری خاطرات خوب گذشته، افراد از اشتباهات و اعمالی که در حال انجام دادن هستند، برمی گردندد.

اگر بعد از این مسافرت ، دیگر رفتار مشکوکی از همسرتان ندید هرگز این مساله را به طور علنی بازگو نکنید که "من می دانستم تو در حال خیانت به من هستی "
اگر این مسافرت پاسخگوی مشکل شما نیز نبود لازم است مشکلتان را با یک مشاور خانواده مطرح کنید .


28 دیدگاه
  دیدگاه ها
ناشناس
4 سال پیش

احترام به حریم شخصی همسرخیلی مهمه...
ناشناس
4 سال پیش

در پاسخ به: خوشبخت شین ایول
ممنون ..ان شاالله همه خوشبخت باشن.. زنها بایدخیلی مطالعه داشته باشن . ما وقتی ازدواج می کنیم خودمون رو فراموش می کنیم میشیم مادر همسرمون ..اما یادتون باشه خانم های عزیز ، مردا همسر می خوان نه مادر..دلبری کنین .. همیشه به خودتون برسین و به اولویت های همسرتون اهمیت بدین .
ناشناس
4 سال پیش

عزیزم باید مطالعه داشته باشی..پیشنهاد می کنم کتاب زنان زیرک رو حتما بخون ..
مهتاب
4 سال پیش

چطور دلتنگ بشه .گاهی هزار فکر به سرآدم میاد اخه
Mina
4 سال پیش

عزیزم دنیا دار مکافاته شک نکن تو خانم بمون و مادر خوبی باش
Mina
4 سال پیش

دعا میکنم در هیچ خانه ای حتی حرف خیانت زده نشود هیچ شوهری جز آغوش همسرش جایی آرام نگیرد بخدا بچه ها بی گناهن آینده سان را تباه نکنید
بازدیدکننده
4 سال پیش

من با اینکه ۲۹ سالمه و مردم هستم.هنوز که هنوره دستم به نامحرم نخوروه
A💔F
4 سال پیش

ابرومونو بردین با این شیوه و الگو هاتون اگ عع ی بچع بپرسی اینارو بلدع و بهتر از شما میگ😋😛😝😜😜
بازدیدکننده
4 سال پیش

منم موافقم درست الان کمتر مردی هست وفادار باشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

والا من که خیانت دیدم خیلی هم سختی کشیدم.چون اون زن داخل مجتمع خودمون بود و من انقدر درگیر بچه هام بودم که اخرین نفر که تو ساختمون فهمید من بودم.بعدشم که علنی شد شوهرم از خونه بیرونم کرد وکیل گرفت انقدر منو دواند.چون میدونست به خاطر بچه ها جدا نمیشم.بعد ۴۵ روز که پدرم رو درآورد گفت بچه ها رو جای مهرت بردار..خیلی زجر کشیدم.الان یک سال هست که برگشتیم سر خونه زندگیمون. همسرم حالا اون زن هرزه که از خودش هم بزرگ تر بود و خیر سرش فرهنگی بود رو شناخته.اون فقط دنبال مهریه بوده.الان هم شوهرم نادمه ولی...
Anika
4 سال پیش

در پاسخ به: ایشالا که برسی
مرسی
بازدیدکننده
4 سال پیش

عالی بود مقاله اش نشانه های خیانت را مو به مو گفتش
بازدیدکننده
4 سال پیش

به نظرم مقاله خوبی بود و فکر می کنم کسی که خیانت کرده هیچ تضمینی وجود نداره که دوباره اینکارو نکنه و من یکی از مهمترین اصل های زندگی رو وفاداری می دونم پس باید از کسی که اینکارو می کنه جدا شد
بازدیدکننده
4 سال پیش

ایشالا که برسی
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوشبخت شین ایول
بازدیدکننده
4 سال پیش

دمت گرم
Anika
4 سال پیش

والا من ک هنوز درگیر این مسائل نشدم اونایی ک متاهل هستن بهتر میدونن😐
Anika
4 سال پیش

ولی ی چیز دیگ هم هس اینکع اگ واقعا کاسع ای زیر نیم کاسع نباشع چ اشکالی دارع گوشی ما دست شوهرمون بیوفتع یا برعکس
Anika
4 سال پیش

ارع کاملا درستغ
بازدیدکننده
4 سال پیش

درود
ناشناس
4 سال پیش

من الان 18ساله ازدواج کردم .یه بارم گوشی شوهرم رو چک نکردم .شده دیر اومده ، تنها بوده و...اما اصلاذهنم رو درگیر این مسایل نکردم .همین که با من وبچه ها خوبه ، کادو می گیره ، مسافرت می بره و .. کنار هم شادیم برام کفایت می کنه..الان دوستم بخاطر شک به همسرش اختلاف پیدا کرده دوساله درگیره دادگاهه هیچی که نصیبش نشده هیچ کلی هم از زندگی عقب افتاد.تازه به حرف من رسیده که کاش این مه شک نمی کرد ، زندگی آرومش رو به فنا داد .هم خودش داغونه هم بچه اش.به جای شک کردن ، سعی کنین کاری کنین همسرتون دلتنگتون بشه
زهرا
4 سال پیش

با این اوضاع جامعه کدوم مردی خیانت نمیکنه اگه دیدیش سلام منم برسون
بازدیدکننده
4 سال پیش

اما واقعا چی باعث میشه که خیانت کنن و اکثر کسایی که با اونا رابطه هم دارن از خانوم اولشون از لحاظ قیافه خیلی زشت ترن
بازدیدکننده
4 سال پیش

والا گاهی همسرم انقدر دیر میاد خونه گوشی اشو جواب نمیده دنباله یه لقمه نون به نظر منم مقاله اش خیلی چرت بود
زهرا
4 سال پیش

ممنون از مقالتون.خیلی خوب بود .راه حل هایی که گفته شده بودهم منطقی بود و هم احساسی.
بازدیدکننده
4 سال پیش

درسته به شک انداختن افراد خوب نیست . اما اگه طرف آبرو براش مهم بود به اختیار خودش به زن و بچه و خانواده خیانت نمیکرد . بهتره که ادم ها بدونن دارن با کی زندگی میکنن تا بیشتر از ارزششون براشون صداقت و احساس و زندگی خرج نکنن...زن و مرد اگه بدونه داره با کی زندگی میکنه به همون اندازه از خودش مایه میزاره و بیشتر سرش کلاه نمیره ....سست عنصری و عدم اراده یه نفر نباید باعث شه نفر دیگری تو زندگی ضرر کنه
Anika
4 سال پیش

والا ما ک هنوز ب اینجاها نرسیدیم😐
ناشناس
4 سال پیش

به نظرم مقاله فوق العاده بدی بود و جز ایجاد شک و اختلاف افکنی در خانواده ها هیچ نتیجه ای ندارد. چرا که اگر کسی در حال خیانت است و خدا آبروش را تا الان حفظ کرده شما با این کارتون موجب آبرو ریزیش میشین، و اگر تمام این نشانه هارو به صورت طبیعی در زندگیش داره و هیج ریگی هم به کفشش نیست بیخود در دل همسرش ایجاد شک و تردید کردین. مجددا میگم مقالتون به شدت پوچ و مزخرف بود
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان